Avis sur Campanile Washington Newcastle Upon Tyne
Campanile Washington Newcastle Upon Tyne
Emerson Road, District 5, Washington, England
Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
4 août 2022
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de C BENNETT le 6 août 2022
Dear Guest, thank you for taking the time to leave a 8/10 We hope you enjoyed your stay and hope to see you again. Kind Regards Claire Bennett Deputy General Manager
6/10 Satisfaisant
Zine-eddine
Voyage d’affaires
21 avr. 2022
Zine-eddine
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de C Bennett le 29 avr. 2022
Dear Guest, thank you for taking the time to leave a star rating. We hope you enjoyed your stay & We hope to see you again. Kind Regards Claire Bennett Deputy General Manager
8/10 Bien
ELmostafa
Voyage d’affaires
11 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ELmostafa
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Gemma T - General Manager le 18 sept. 2020
Dear Guest
Thank you for leaving a review of your stay
We hope to see you back very soon
6/10 Satisfaisant
Meryl
14 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
On a budget
Meryl
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Gemma T - General Manager le 20 août 2019
Dear Guest
Thank you very much for taking the time to leave a review of our hotel, we value all guest feedback, it enables us to make any necessary changes that can enhance our guests experience.
We are sorry to hear you encountered some inconveniences during your stay, we will ensure your comments are passed on for improvements.
We do hope you visit our Hotel again in the future
Sincerely
8/10 Bien
Marco, Gouvieux
1 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre confortable
Marco
8/10 Bien
lemoigne
12 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
lemoigne
4/10 Médiocre
passable
6 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Adressage
passable
10/10 Excellent
Daniel, Lyon
5 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien comme étape
Daniel
8/10 Bien
Margaret
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 18 mai 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Bien
Carole
11 mai 2024
Carole
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 18 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel soonSincerely,
8/10 Bien
Paul
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 7 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
8/10 Bien
Michael
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 7 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
8/10 Bien
Marjorie
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marjorie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Skyler le 1 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for your time in creating your review. We are pleased you had a pleasant stay with us. We hope to welcome you back through our doors in the future. Warmest Regards, Campanile washington team
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Skyler le 1 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for your time in creating your review. We are pleased you had a pleasant stay with us. We hope to welcome you back through our doors in the future. Warmest Regards, Campanile washington team
2/10 Horrible
Sydney
9 mars 2024
Sydney
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 4 avr. 2024
Dear GuestPlease reach out to the hotel if you would to discuss your review, we value all feedback so we can make improvements to our guest experience
2/10 Horrible
George
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Skyler le 1 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from, and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Campanile washington
8/10 Bien
John
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
10/10 Excellent
Suzanne
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suzanne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Excellent
diane
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
diane
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay with great value
Kevin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Rafal
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafal
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
2/10 Horrible
mark
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mark
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. Sincerely,
2/10 Horrible
lewis
10 janv. 2024
lewis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gemma T - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Fabiola
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
22 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Fabiola
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 27 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
10/10 Excellent
Owain
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Owain
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 18 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for leaving us 10 out of 10! We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
8/10 Bien
John
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
John
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 18 déc. 2023
Dear Guest,Thank you. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
8/10 Bien
stuart
11 déc. 2023
stuart
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 18 déc. 2023
Dear Guest,Thank you. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
10/10 Excellent
Russ
Voyage d’affaires
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russ
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 28 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Bien
Steve
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Steve
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 28 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
8/10 Bien
Joanne
Voyage en groupe
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice
Joanne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 28 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased you enjoyed your stay and We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
10/10 Excellent
Brian
16 nov. 2023
Brian
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 28 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for giving us 10 out of 10!. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
10/10 Excellent
Janet
5 nov. 2023
Janet
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 28 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for the 5 out of 5! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
4/10 Médiocre
les
30 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
les
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 2 nov. 2023
Dear GuestThank you for your reviewWe do hope to see you again in the futureSincerely,
10/10 Excellent
Mick
Voyage d’affaires
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stop
Mick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 24 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your great review! We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
8/10 Bien
Sharron
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sharron
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de C BENNETT le 8 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for your 4 out of 5 review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely C. Bennett
10/10 Excellent
Melinda
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melinda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Claire Bennett le 8 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for your 10 out of 10 review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely C. Bennett
8/10 Bien
Yu Keung
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yu Keung
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de C BENNETT le 2 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for your 8 out of 10 review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely C. Bennett
8/10 Bien
Julie
Voyage en groupe
26 sept. 2023
Julie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 27 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your score. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
10/10 Excellent
Luke
Voyage d’affaires
26 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Luke
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 27 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave a 10 out of 10. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Rabi
Voyage en famille
19 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rabi
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Claire Bennett le 20 sept. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. Kind RegardsClaire Bennett Deputy General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Overall Adequate for needs
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 19 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for the leaving a review of our hotel! We hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Margaret
Voyage en famille
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Margaret
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 13 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Bien
stuart
Voyage d’affaires
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stuart
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 13 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your 8 out of 10 review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Bien
David
Voyage en couple
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 13 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We will ensure your comments are passed on and hope to see you again in the near futureSincerely,
10/10 Excellent
Kevin
4 sept. 2023
Kevin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kirsty le 5 sept. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to leave a review, we are pleased to hear the team interactions where positive & we will pass them on to our team who strive for customer satisfaction & feedback we aim to improve things that are within our control. We hope to see you again. Kind Regards
8/10 Bien
Stuart
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kirsty le 1 sept. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to leave a review, we are pleased to hear the team interactions where positive & we will pass them on to our team who strive for customer satisfaction & feedback we aim to improve things that are within our control. We hope to see you again. Kirsty
8/10 Bien
John
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 29 août 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheap and cheerful but as expected
David
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Gemma T - General Manager le 29 août 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Gemma T - General Manager
8/10 Bien
simon
14 août 2023
simon
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Claire Bennett le 17 août 2023
Dear Guest thank you for taking the time to leave a 8/10 score of our hotel. I hope the team interactions were positive as we strive for customer satisfaction. We hope to see you again soon. Kind Regards Claire Bennett Deputy General Manager