Avis sur The King's Head Inn - The Inn Collection Group
The King's Head Inn - The Inn Collection Group
The Green, Newton Under Roseberry, Middlesbrough, England
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Saleem
2 févr. 2024
Saleem
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Experience le 8 févr. 2024
Thank you for your rating. We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Rex
Voyage d’affaires, Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Rex
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Experience le 8 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. Your comments will be passed on to those relevant to be reviewed. We hope to see you again soon.Thank you for taking the time to share your feedback. All feedback is welcome, both positive and constructive. Your comments will be passed on to those relevant to be reviewed. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Emma
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Emma
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Experience le 8 févr. 2024
Thank you for your rating. We would love to welcome you back.
10/10 Excellent
L G
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great in every way
L G
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience le 8 févr. 2024
Thank you for the review. We couldn't be happier you enjoyed your stayed and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Graham
Voyage d’affaires
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Graham
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience le 8 févr. 2024
We can’t wait to welcome you back. Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Jon
Voyage d’affaires
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience le 8 févr. 2024
Thank you for the review. We couldn't be happier you enjoyed your stayed and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Sally
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sally
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience le 6 déc. 2023
Thank you for your rating. See you again soon.
10/10 Excellent
Tris
Voyage d’affaires
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tris
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience le 14 nov. 2023
Thank you for taking the time to send us your feedback, it is always gratefully appreciated. We are delighted you had a great experience with us. Your comments will be passed on the team, both positive and constructive. We look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Tracey
Voyage d’affaires
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Great if you want to get away from t'internet
Tracey
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Experience le 1 nov. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. Your comments will be passed on to those relevant to be reviewed. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Martin
Voyage d’affaires
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A little gem..
Martin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Experience le 31 oct. 2023
Thank you for your feedback. It is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back.
6/10 Satisfaisant
Harry
Voyage en famille
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Harry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Experience le 31 oct. 2023
Guest satisfaction is a top priority of ours, and any feedback is greatly received. It assists us in highlighting any areas we may have fallen short in and helps enhance our guest experience. I would like to take this opportunity to assure you, your comments have been brought to the attention of our General and compliance Manager. Your points will be discussed and reviewed in depth and any necessary updates will be implemented. Please note, our team are always on hand to assist if there is anything you may require.
8/10 Bien
Chris
Voyage en famille
6 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Chris
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Experience le 9 oct. 2023
Thank you for your feedback. It is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Trevor
Voyage en famille
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reasonable hotel with good staff
Trevor
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience le 23 sept. 2023
Thank you for your feedback. It is greatly appreciated. We hope to welcome you back.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved it
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Experience le 23 sept. 2023
Thank you for taking the time to send us your feedback, it is always gratefully appreciated. We are delighted you had a great experience with us and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Alison
Voyage en groupe, Voyage en couple
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Andy
Voyage d’affaires
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Experience le 17 mai 2023
Thank you for your feedback. It is greatly appreciated. We hope to welcome you back.
10/10 Excellent
Bijan
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bijan
Réponse de Guest Experience le 24 mars 2023
Thank you for taking the time and passing on your feedback, it is always gratefully appreciated. We are delighted you enjoyed your experience with us and look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
john
Voyage d’affaires
23 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
john
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Guest Experience le 23 févr. 2023
Thank you for your rating. See you again soon.
10/10 Excellent
James
Voyage en couple
7 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Guest Experience le 8 févr. 2023
Thank you for your review. I know the team would be thrilled to welcome you back.
6/10 Satisfaisant
Tim
Voyage d’affaires
19 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Recent stay
Tim
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Guest Experience le 20 janv. 2023
Thank you for your positive and constructive feedback. I will ensure your feedback is passed on to be reviewed. Guest satisfactory is a top priority of ours and we are always looking at ways to improve our guest experience. We hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Gemma
11 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A Great Stay
Gemma
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Guest Experience le 12 janv. 2023
Thank you for taking the time to send us your feedback, it’s a pleasure to read such a lovely review.I will ensure the team are in receipt of your kind words and we hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Antony
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antony
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Guest Experience le 19 déc. 2022
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon.
6/10 Satisfaisant
Bill
Voyage en famille
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté
Bill
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Guest Experience le 8 nov. 2022
Thank you for your feedback. We have had some staff covering and are new to the area.
10/10 Excellent
Darrell
Voyage d’affaires
19 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb
Darrell
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Experience le 20 oct. 2022
Wow, thank you so much. We hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Christopher
8 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely views
Christopher
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Experience le 10 oct. 2022
We appreciate your feedback. As a company, we are always looking at ways to improve our guest experience. Please note, your comments will be passed on to those relevant and we hope to welcome you back to The King's Head Inn.
10/10 Excellent
Ian
4 oct. 2022
Ian
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Guest Experience le 5 oct. 2022
Thank you for your rating. We would love to welcome you back.
10/10 Excellent
Gary
17 sept. 2022
Gary
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Julie
Voyage d’affaires
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No Wi-Fi
Julie
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Guest Experience le 16 sept. 2022
Thank you for feedback. We apologise for the inconvenience. It seems, we can't have the beautiful surroundings and achieve the desired signal strength 100 percent of the time. Rest assured, we are doing everything within our power to improve this.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay for family
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Experience le 24 août 2022
Thank you for taking the time and passing on your feedback, it is always gratefully appreciated. We are delighted you enjoyed your experience with us and look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Philip
Voyage en couple
19 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Philip
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Experience le 19 août 2022
Thank you for your feedback. It is greatly appreciated. We hope to welcome you back.
10/10 Excellent
Christina
18 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5 star stay
Christina
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Experience le 19 août 2022
Thank you for taking the time to share your experience with us. Feedback from our guests is valuable. We are pleased you enjoyed your stayed and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Ade
9 juil. 2022
Ade
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Guest Experience le 19 août 2022
Thank you for your rating. It is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Howard
Voyage en couple
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Howard
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Guest Experience le 8 juil. 2022
Thank you for your feedback. It is greatly appreciated. We hope to welcome you back.
8/10 Bien
JANE
Voyage en couple
20 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JANE
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Experience le 20 juin 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. All feedback is welcome, both positive and constructive. Your comments will be passed on to those relevant to be reviewed. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
adrian
14 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
adrian
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Guest Experience le 15 juin 2022
Thank you for your rating. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Anthony
13 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Guest Experience le 13 juin 2022
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We could not be happier you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Karen
6 juin 2022
Karen
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Guest Experience le 8 juin 2022
Thank you for your rating . We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Sharon
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sharon
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 Bien
ian, Bodham
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
22 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
ian
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Guest Experience le 13 juin 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. Your comments will be passed on to those relevant to be reviewed. We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
michael
Voyage d’affaires
20 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
michael
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Guest Experience le 22 mai 2022
Thank you for your rating. We hope to see you again and provide you with our guest experience we are known for.
8/10 Bien
Susanne
15 mai 2022
Susanne
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Guest Experience le 16 mai 2022
Thank you for your rating. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Michael
3 mai 2022
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Guest Experience le 5 mai 2022
Thank you for your rating. We hope to see you again soon. :)
10/10 Excellent
Andrew
23 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice stay
Andrew
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Guest Experience le 5 mai 2022
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We could not be happier you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Kay
13 avr. 2022
Kay
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Guest Experience le 14 avr. 2022
Thank you for your rating.
10/10 Excellent
Grant
Voyage d’affaires
8 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hidden gem of a place!
Grant
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Guest Experience le 11 avr. 2022
Thank you for taking the time to send us your feedback, it’s a pleasure to read such a lovely review.
I will ensure the team are in receipt of your kind words and we hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Paul
27 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anniversary break
Paul
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Guest Experience le 30 mars 2022
Thank you for taking the time to share your feedback with us. It is truly appreciated. I will ensure your kind words get passed on.
10/10 Excellent
David
10 mars 2022
Cody and friendly
David
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Guest Experience le 11 mars 2022
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We could not be happier you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Closed
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de King's Head le 21 févr. 2022
Our pub closes and check in stops at 23:00 every night, including the night in question - upon checking CCTV you arrived to check in at 23:10.
8/10 Bien
Pip
18 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location
Pip
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Guest Experience le 20 févr. 2022
Thank you for your feedback. It is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back.