Avis sur Holiday Inn Express Manchester - Salford Quays, an IHG Hotel
Holiday Inn Express Manchester - Salford Quays, an IHG Hotel
Waterfront Quay, Salford Quays, Salford, England
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
yolanda
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good quality hotel
yolanda
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Reception Staff le 29 août 2019
Good Afternoon,
Thank you for taking the time to leave a review of your stay! I'm glad that you enjoyed an 8 / 10 stay with us, thank you for complimenting our beds, location, and breakfast. I hope that the experience you have had will encourage you to stay with us again in future!
Kind Regards,
Niamh
Guest Service Assistant
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Xee le 30 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time out to write a review on your stay with us, We are sorry you didn't like the room that was assigned to you, Unfortunately if you do not set your stay preferences on your booking we can assign you to any room. For future preference try and set these preference before arriving otherwise we cannot guarantee what room you will be in.
Thanks again for leaving a review.
Xena
GSA
10/10 Excellent
Christine
28 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon choix
Christine
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Niamh - GSA le 10 janv. 2019
Bonsoir,
Merci d'avoir pris le temps de commenter votre séjour avec nous! Je suis ravi d'apprendre que vous avez utilisé les tramways pour explorer la région et merci d'avoir apprécié notre petit-déjeuner de qualité! J'espère vous voir venir et rester avec nous bientôt!
Sincères amitiés,
Niamh
GSA
8/10 Bien
Myriam
9 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Myriam
2/10 Horrible
William
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HOM le 29 avr. 2024
William, thanks for your feedback. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
4/10 Médiocre
Holly
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HOM le 23 avr. 2024
Holly, thanks for your feedback. Sorry to see your experience didn't live up to expectation. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
4/10 Médiocre
Marie Wilson
21 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie Wilson
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HOM le 23 avr. 2024
Hi Marie Wilson, thanks for the rating. Please feel free to drop us a message so we can know what went wrong during your stay. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Mark
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HOM le 19 avr. 2024
Mark, thanks for taking the time to leave a review. It's good to know that our location was handy for your trip. We're glad you felt the team were friendly and helpful. That's what we like to hear! We maintain high levels of cleanliness and glad to see you were satisfied. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
robert
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
robert
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de HOM le 16 avr. 2024
robert, thanks for taking the time to review our hotel! Wed appreciate the feedback and we hope to see you again. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
6/10 Satisfaisant
Angela
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Angela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 15 avr. 2024
Thanks for the review and feedback, Angela!All the best,Kaye
10/10 Excellent
Chun Ming
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chun Ming
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de HOM le 5 avr. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Chun Ming. We're committed to delivering a great experience to our guests. We're happy to see you were impressed. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Kevin
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de HOM le 3 avr. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Kevin. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Peter
Voyage d’affaires, Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 2 avr. 2024
Thank you for the review, Peter.We're pleased to read that you enjoyed our location.All the best,Kaye
8/10 Bien
Toktam
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toktam
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 2 avr. 2024
Thanks for the lovely review!All the best,Kaye
10/10 Excellent
william
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de HOM le 28 févr. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, william. We're happy to know you had a lovely stay at our hotel. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Lorna
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lorna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Operations Manager le 20 févr. 2024
Thanks for your feedback, Lorna.All the best, Kaye -
8/10 Bien
Sabine
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOM le 29 janv. 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Yavuz
27 janv. 2024
Yavuz
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOM le 29 janv. 2024
Thanks for the perfect rating, Yavuz. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Susan
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location
Susan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Susan, thanks for the amazing rating. Please know our team are available to fix any issues you experience during your stay. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Per
Voyage en groupe
15 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Per
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Per, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Iwona
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Iwona
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Iwona, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Faye
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Faye
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Faye, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Martin
3 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Martin
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 16 janv. 2024
Martin, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Arfan
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arfan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 5 janv. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Arfan. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
David
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Watch out at breakfast time.
David
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 2 janv. 2024
David, thanks for the amazing rating. We appreciate the feedback and will look into this. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Judith
31 déc. 2023
Judith
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 29 janv. 2024
Thanks for the perfect rating, Judith. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Jason
30 déc. 2023
Jason
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 2 janv. 2024
Thanks for the 10/10 rating, Jason. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
stewart
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stewart
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Operations Manager le 29 déc. 2023
Stewart, thanks for your review.We look forward to seeing you again soon.All the best, Kaye -
6/10 Satisfaisant
Drew
21 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location, but that's about it
Drew
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 22 déc. 2023
Drew, thanks for your feedback. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
hok
20 déc. 2023
hok
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 22 déc. 2023
Thanks for the 10/10 rating, hok. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Catherine
Voyage en couple
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Catherine
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 21 déc. 2023
Catherine, thanks for the amazing rating. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
D
Voyage en famille
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
D
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 21 déc. 2023
Thanks for the 10/10 rating, D. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
6/10 Satisfaisant
Victor
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inaccessible amenities
Victor
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 19 déc. 2023
Victor, thanks for your feedback. We're glad you felt the team were friendly and helpful. That's what we like to hear! We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
2/10 Horrible
Mr Asif
12 déc. 2023
Mr Asif
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 2 janv. 2024
Hi Mr Asif, please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Donna
Voyage en groupe
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth a stay
Donna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 8 déc. 2023
Donna, thanks for taking the time to leave a review. We highly appreciate the perfect rating and we hope to welcome you back soon. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de HOM le 6 déc. 2023
Thanks for the 10/10 rating. We're happy to know you had a lovely stay at our hotel. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
4/10 Médiocre
VICTORIA
3 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
VICTORIA
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de HOM le 6 déc. 2023
VICTORIA, thanks for your feedback. We are sorry to see we missed the mark at breakfast. We will share your feedback with the team to make sure that we do better. Please know that our team are available 24/7 to help with any issues that might happen during your stay. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 6 déc. 2023
Hi, thanks for the amazing rating. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Amrinder
27 nov. 2023
Amrinder
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 19 déc. 2023
Wow, 5-stars! Thanks so much, Amrinder. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Tracey
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracey
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 4 déc. 2023
Wow, 5-stars! Thanks so much, Tracey. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Jessie
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will be using again!
Jessie
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de HOM le 17 nov. 2023
Thanks for the perfect rating, Jessie. We're happy to know you had a lovely stay at our hotel. We appreciate your feedback and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
6/10 Satisfaisant
Janis
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Probably won’t stay again. Plenty of other option.
Janis
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Reception le 15 nov. 2023
Thanks for the review. We hope to welcome you back to Salford Quays again soon!
8/10 Bien
Geoffrey
12 nov. 2023
Geoffrey
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 14 nov. 2023
Geoffrey, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
6/10 Satisfaisant
Carly
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carly
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 10 nov. 2023
Carly, thanks for taking the time to review our hotel! Sorry to see your experience didn't live up to expectation. Please feel free to drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de HOM le 10 nov. 2023
Thanks for the perfect rating. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
william
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de HOM le 8 nov. 2023
william, thanks for the amazing rating. We're glad you felt the team were helpful. That's what we like to hear! We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
8/10 Bien
Harry
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harry
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de HOM le 6 nov. 2023
Harry, thanks for the amazing rating. We hope to welcome you back and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
6/10 Satisfaisant
Waed
Voyage en famille
4 nov. 2023
Nice people, sub par place
Waed
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de HOM le 6 nov. 2023
Waed, thanks for your feedback. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.
6/10 Satisfaisant
Jørgen
Voyage en groupe
31 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Jørgen
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de HOM le 31 oct. 2023
Jorgen, thanks for the amazing rating. We hope to see you soon and All the best, Kaye - Hotel Operations Manager.