Avis
8,4
Très bien
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 28 sept. 2023
Hello Edouard,We apologize for the union strike demonstrations, and certainly appreciate your patience. We are delighted to hear you enjoyed your stay otherwise, and look forward to welcoming you back in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
Catherine
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Catherine
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 20 juil. 2023
Hello Catherine,Thank you for sharing your feedback with us! We are thrilled to hear you enjoyed our location, and team. Its always music to our ears when we hear our guests had a lovely time with us. We appreciate having you as our guest and look forward to welcoming you back in the near future.Kindest Regards
6/10 Satisfaisant
Karine
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Karine
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Management Response le 22 mai 2023
Hello Karine,Thank you for sharing your feedback with us. We do apologize for any disturbances you experienced during your stay with us. We appreciate having you as our guest, and will certainly not place you next to the service elevator if you decide to stay with us again. Please feel free to reach out to us directly to get a further understanding of your stay. Kindest Regards
10/10 Excellent
Gaël
Voyage en groupe
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gaël
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Viceroy Santa Monica le 7 sept. 2022
Thank you for sharing your positive experience! We hope to see you again!
8/10 Bien
Michel
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room improvement
Michel
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Viceroy Santa Monica le 25 août 2022
Thank you for your review. We hope to welcome you back in the very near future.Warmest Regards,Viceroy Santa Monica
10/10 Excellent
Julien
1 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julien
Séjour de 2 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Serge
14 juin 2022
Serge
Séjour de 5 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Anne-Sophie, Lachi
Voyage en famille
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne-Sophie
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Viceroy Santa Monica le 3 mai 2022
Thank you for your review. We'll look forward to welcoming you back in the very near future.
Warmest Regards,
10/10 Excellent
Raphael
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPERBE
Raphael
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Viceroy Santa Monica le 2 mai 2022
Thank you for your wonderful review.
We'll look forward to welcoming you in the very near future.
Warmest Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Tesh le 3 oct. 2019
Bonne journée,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires et nous nous excusons sincèrement pour la gêne occasionnée pendant votre séjour avec nous.
Sur la base de vos commentaires, nous avons depuis corrigé les problèmes avec le département concerné et nous espérons que vous nous donnerez une autre opportunité dans un proche avenir.
Sincères amitiés,
Gestion du front office.
Vice-roi Santa Monica
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 août 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de tesh le 18 août 2019
Hello Sir,
I do apologize for the inconvenience during your stay . I will be directing this review to the correct department. Letting them know about the review. Hope you give us another chance.
Thanks,
Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de tesh le 14 août 2019
Good Day,
Thank you for being our guest at the Viceroy Santa Monica. We are delighted to hear that you had a fantastic time at the property and in LA.
We take pride in our team and the service they provide, and are extremely pleased they were able to make for such a memorable stay.
We look forward to your return visit in the near future.
Warm Regards,
Front Office Management.
Viceroy Santa Monica
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Tesh le 7 juin 2019
Hello,
Thank you for the wonderful Review! We strive to improve everyday. I'm glad you used the amenities, we provide on the property. Hope to see you again.
Thanks,
Management
10/10 Excellent
Anna
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Hello Anna,Thank you for sharing your kind words and lovely feedback. We appreciate having you with us, and do hope we will see you again sometime in the near future.Kind Regards
6/10 Satisfaisant
James
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
James
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 20 avr. 2024
Hello James,We sincerely apologize for the inconviences you experienced during your time with us. We do care about your experience and hope we'll have the opportunity in the future to turn your vision of us around. As a gesture of good will, I have refunded your resort fees for the time you were with us, and hope that we will see you again in the future.Kind Regards
6/10 Satisfaisant
Tracy, Columbus
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Hello Tracy, Thank you for sharing your feedback with us, and we apologize your stay did not have the same feel as years past. We do hope this experience wont warrant you from visiting with us again, as we have lots of upcoming events that may be in line with what you've experienced before. We hope we'll see you again!
8/10 Bien
Victoria
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 16 avr. 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Marcel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Hello Marcel,We are delighted to hear you enjoyed your time with us, and took advantage of our amenities! We look forward to seeing you sometime in the near future.Sunny Regards
6/10 Satisfaisant
Anand
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anand
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Hello Anand,Thank you for sharing your feedback with us, and we apologize that the stay was not as comfortable as anticipated. We understand the importance in having a comfortable in room experience, and do hope we'll have the opportunity in the future to turn your vision around.Kindest Regards
6/10 Satisfaisant
Diane
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Diane
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 12 avr. 2024
Hello Diane,Thank you for sharing your feedback with us, and we apologize for the union strike noise disturbance and truly regret this impacted your stay. We appreciate having you as our guest and would like to speak with you directly regarding your time with us. I look forward to speaking with you soon.Kind RegardsAdamGuest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
richard, Aspen
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Christian
4 avr. 2024
Christian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Tyrone
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyrone
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Cleo
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cleo
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 3 avr. 2024
Hello Cleo, Thank you for sharing your feedback with us, and we are delighted to hear you enjoyed the room. We do hope we'll see you again sometime in the near future.Kind Regards
8/10 Bien
Ricardo
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 2 avr. 2024
Hello Ricardo,Thank you for sharing your feedback and we apologize for the union noise disturbance. We hope to have the matter resolved soon, but do hope you enjoyed your stay otherwise. We hope we'll be seeing you again in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
Maya
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 7 avr. 2024
Thank you for the wonderful review! We are thrilled that you enjoyed our amenities and the staff was welcoming and accommodating. We hope to see you again!
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Hello Sandra,Thank you for sharing your kind words and lovely feedback with us! We look forward to seeing you again in the near future.Kind Regards
2/10 Horrible
Poinciana
23 mars 2024
Poinciana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 13 avr. 2024
Hello Poinciana,Thank you for sharing your feedback with us, and certainly apologize for any inconviences you experienced during your time with us. We hope we'll have the opportunity to speak with you directly to gather further details regarding your time with us as your feedback is important to us. Kindest Regards
10/10 Excellent
Joshua
23 mars 2024
Joshua
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 12 avr. 2024
Hello Joshua,We are delighted to see you enjoyed your time with us, and hope we will see you again in the near future.Kindest Regards
10/10 Excellent
Stefan
Voyage en famille
18 mars 2024
Stefan
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 18 mars 2024
Hello Stefan,Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to seeing you again in the near future!Sunny Regards
10/10 Excellent
Braden
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Braden
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 18 mars 2024
Hello Braden,Thank you for sharing your lovely feedback, and we will be sure to pass along the kind words to Claudia. We hope we'll be seeing you again in the near future.Kind Regards
8/10 Bien
Laura C.
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura C.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 18 mars 2024
Hello Laura C,Thank you for sharing your feedback with us! We will certainly share your kind words with our team, and we hope we'll be seeing you again in the near future.Sunny Regards
6/10 Satisfaisant
Kevin
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Kevin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2024
Hello Kevin,Thank you for sharing your feedback with us! We will certainly share this with our housekeeping team to make sure these details are not overlooked, but are delighted to hear you enjoyed your stay otherwise. We hope we'll see you again in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2024
Hello Nicole,Thank you for sharing your lovely words and kind feedback with us! We look forward to seeing you again in the near future.Kind Regards
8/10 Bien
Catherine, Lehi
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 4 avr. 2024
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Abigail
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abigail
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 2 avr. 2024
Hello Abigail,We are delighted to see you enjoyed your experience with us, and look forward to seeing you again in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
EVELISE
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EVELISE
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mars 2024
Hello Evelise,Thank you for sharing your kind words with us! We hope to see you again in the near future!Sunny Regards
4/10 Médiocre
Bryan
10 mars 2024
Bryan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 2 avr. 2024
Hello Bryan,Thank you for choosing to stay with us! We apologize for any inconviences you experienced during your time with us, and hope we'll have an opportunity in the future to turn your vision of us around. Kind Regards
6/10 Satisfaisant
Everton
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 mars 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everton
Réponse de Hotel Management le 13 mars 2024
Hello Everton,We apologize for the late check in, and will certainly reiterate your feedback to our housekeeping team. We appreciate having you as our guest, and certainly hope you enjoyed your stay otherwise.Kind Regards
8/10 Bien
Maria
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 9 mars 2024
Hello Maria,Thank you for sharing your detailed feedback with us! We appreciate your kind words regarding our staff, and apologize for the union strike disturbance. We appreciate having you as our guest, as well as your patience with the situation. We hope to see you again sometime in the near future.Kindest Regards
10/10 Excellent
Stacy
Voyage en famille
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 7 mars 2024
Hello Stacy,Thank you for sharing your kind words and lovely feedback! We hope we will see you again sometime in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
Karen
Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 7 mars 2024
Hello Karen,Thank you for sharing your lovely words and kind feedback with us! We appreciate having you as our guest, and look forward to seeing you again in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
Bruce
3 mars 2024
Bruce
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Hello Bruce,Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to seeing you again in the near future.Sunny Regards
10/10 Excellent
Amira
1 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amira
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mars 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
John, Fairfield
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
JOHN, mason
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
JOHN
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 28 févr. 2024
Hello John,We apologize for the inconviences the union strike disturbance caused, and as we support our union members, we hope to have the matter resolved in a timely and graceful manner. Again, we apologize for the disturbance, and do hope to welcome you back in the future under different circumstances.Kind Regards
2/10 Horrible
Miranda
25 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Miranda
Réponse de Hotel Management le 28 févr. 2024
Hello Miranda,We apologize for the inconviences the union strike disturbance may have caused and wish this was not the case during your time with us. We certainly hope we will be able to see you again under different circumstances.Kindest Regards
4/10 Médiocre
Iwona
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Iwona
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 28 févr. 2024
Hello Iwona,We apologize for the union strike disturbance. As we support our union members, we hope to have the matter resolved in a timely and graceful manner. We do hope that we will be able to welcome you back with us certainly under different circumstances.Kindest Regards
4/10 Médiocre
Ross
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ross
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 28 févr. 2024
Hello Ross,Our sincere apologies regarding the union strike disturbance. Although we are unaware when a strike will take place, we do hope to have the matter resolved in a timely and graceful manner. We appreciate your patience, and do hope to see you again in the future under different circumstances.Kindest Regards
10/10 Excellent
Donald
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 28 févr. 2024
Hello Donald,Thank you for sharing your kind words and lovely feedback with us. We are delighted to hear you enjoyed your time with us, and will reiterate your wonderful words to our team. We look forward to seeing you again in the near future.Kindest Regards