Avis
8,6
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
17 déc. 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Daniel
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 18 janv. 2024
Dear Mr Harris,Thank you for your another visit and review.It is a great pleasure for us to host you and we are looking forward to your next arrival.Kind regards
10/10 Excellent
Stephen
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 26 déc. 2023
Dear Mr Beasley,Thank you for choosing The Pillar Hotel once again. Your satisfaction means a lot to us. We are looking forward to your next stay.Kind regards
10/10 Excellent
Stephen
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 26 déc. 2023
Dear Mr Beasley,Thank you for choosing The Pillar Hotel once again. Your satisfaction means a lot to us. We are looking forward to your next stay.Kind regards
10/10 Excellent
Sara
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sara
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 5 déc. 2023
Dear Sara,Thank you for reviewing The Pillar Hotel. It is a great feeling for us to know that you enjoyed your stay and gave it the highest possible mark. We are hoping to see you again, soon.Kind regards
10/10 Excellent
Sara
30 nov. 2023
Sara
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 4 déc. 2023
Dear Sara,Thank you for your kind review after your stay at The Pillar Hotel. It is a great news for us to learn that you enjoyed your stay. We are hoping to see you again, soon.Kind regards
10/10 Excellent
Stephen
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 6 nov. 2023
Dear Mr Beasly,Thank you for taking your time to review The Pillar Hotel London. It's a great news for us to learn that you enjoyed your stay thoroughly. We are looking forward to your next visit.Kind regards
10/10 Excellent
Joel
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 6 nov. 2023
Dear Mr Moskowitz,Thank you for visiting and reviewing The Pillar Hotel London. We are glad to learn that you had a great stay overall and highlighted our housekeeping department. We are looking forward to hosting you again in the future.Kind regards
8/10 Bien
Glenda
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 30 oct. 2023
Dear Glenda,Thank you for your kind review following your stay. We are looking forward to welcoming you back at The Pillar. Kind regards
10/10 Excellent
Isaac
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isaac
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 30 oct. 2023
Dear Mr Shmulewitz,Thank you for your recent visit and a very generous feedback. We are looking forward to hosting you again.Kind regards
10/10 Excellent
Isaac
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isaac
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 25 oct. 2023
Dear Mr Shmulewitz,Thank you for your recent visit and a very generous feedback. We are looking forward to hosting you again.Kind regards
8/10 Bien
Frederick
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederick
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 23 oct. 2023
Dear Frederick,Thank you for your recent stay at The Pillar Hotel. We are pleased to learn that your stay was pleasant. Our team is looking forward to welcoming you back anytime!Kind regards
10/10 Excellent
Aaron
Voyage en famille
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aaron
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Manager le 13 oct. 2023
Dear Mr Lieberman,Thank you for your recent stay and for leaving us a review. We are glad to hear that you enjoyed your stay and looking forward to hosting you again. Kind regards
8/10 Bien
Leah
Voyage en famille
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leah
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 15 sept. 2023
Dear Leah,Thank you for staying with us and leaving a nice review. Positive feedback is what motivates our team the most. We are looking forward to hosting you again!Kind regards
10/10 Excellent
Kristjon
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristjon
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 19 sept. 2023
Dear Kristjon,Thank you for staying at The Pillar Hotel London. We are pleased to hear that you enjoyed the whole experience. Hopefully we will see you again in the near future.Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at The Pillar Hotel London.We are glad to learn about your satisfaction and looking forward to your next visit.Kind regards
10/10 Excellent
Jason
6 sept. 2023
Jason
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 27 sept. 2023
Dear Jason,Thank you for choosing and reviewing The Pillar Hotel London. We are glad that you enjoyed your stay and looking forward to your next visit!Kind regards
10/10 Excellent
Michael, Los Angeles
Voyage en famille, Voyage en couple
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 1 sept. 2023
Dear Michael,Thank you for your recent stay at The Pillar Hotel London. Hosting you was a pleasure for our whole team and we are looking forward to seeing you again!Kind regards
10/10 Excellent
Michael, Los Angeles
Voyage en famille
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 29 août 2023
Dear Michael,Hosting you was a great pleasure for all our team and we are flattered to receive such compliments. They give us motivation to improve our standards even further. We are looking forward to your next stay at The Pillar!Kind regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 29 août 2023
Dear Guest,Thank you for your stay at The Pillar Hotel London. We are glad to learn about your overall satisfaction. If there are aspects which might have been better, please do not hesitate to send your detailed feedback via the Expedia messages.Kind regards
6/10 Satisfaisant
Nanette
8 août 2023
Nanette
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 août 2023
Dear Nanette, Thank you for your recent stay at The Pillar.We are glad to see to you were overall satisfied, but the mark '6' also indicates there is a certain room for improvement. We will appreciate if you could message us a detailed feedback via Expedia message centre.The Pillar Hotel is looking forward to hosting you again.Kind regards
8/10 Bien
Kevin
7 juil. 2023
Kevin
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Front Office Manager le 10 août 2023
Dear Kevin,Thank you for staying at The Pillar and leaving that review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and will strive to improve our services even further.Kind regards
10/10 Excellent
Arlene
3 juil. 2023
Arlene
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Front Office Manager le 10 août 2023
Dear Arlene,Thank you for staying at The Pillar Hotel. We are delighted to understand that you enjoyed your stay thoroughly. The Pillar Hotel is looking forward to hosting you again.Kind regards
10/10 Excellent
Arlene
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arlene
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 août 2023
Dear Arlene,Thank you for staying at The Pillar Hotel. We are delighted to understand that you enjoyed your stay thoroughly. The Pillar Hotel is looking forward to hosting you again.Kind regards
6/10 Satisfaisant
Pamela
Voyage en groupe
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 août 2023
Dear Pamela,Thank for staying at The Pillar and leaving that review.Our hotel is kosher friendly, but Guests from all over the world are welcome to visit and we are receiving an excellent feedback from them regularly.The breakfast at The Pillar offers a rich selection of buffet items with Kosher deli positions amongst them, as well as artisan pastries and fresh juices. We are sorry that despite all positives, we were not able to make you fully satisfied from your stay. The Pillar Hotel is hopeful to see you again in the near future and our staff will do their best to improve the ultimate rank.Kind regards
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful haven in North London
Sandra
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Front Office Manager le 10 août 2023
Dear Sandra,Thank you for your stay at The Pillar Hotel.Our Team is always giving their best and it is a great feeling to read such a review afterwards.The Pillar Hotel is indeed a greatly located place with excellent facilities and links and we are happy to hear that our Guests have similar impressions.We would love to have an opportunity of hosting you again.Kind regards
10/10 Excellent
Adam
7 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 août 2023
Dear Adam,Thank you staying at The Pillar and leaving the review.Hosting you was a pleasure for us and we are looking forward to welcoming you again!Kind regards
10/10 Excellent
Michael
24 avr. 2023
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
MENACHEM
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MENACHEM
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
malkah
Voyage en groupe
17 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
malkah
Séjour de 2 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Deborah
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deborah
Séjour de 3 nuits en février 2023
8/10 Bien
Oren
10 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oren
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Kenneth
6 déc. 2022
Kenneth
10/10 Excellent
Shoshana
2 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shoshana
8/10 Bien
John
24 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage d’affaires
17 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Decent hotel
Michael
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Office Manager le 11 août 2023
Dear Michael,Thank you for staying with us and sharing your feedback.We are delighted to see you highlighting our peaceful atmosphere and great location with links to the Jewish Community landmarks. We are looking forward to seeing you again at The Pillar!Kind regards
10/10 Excellent
Ali
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing place , very good memory . Staff great.
Ali
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Office Manager le 11 août 2023
Dear Ali,We are grateful for your stay and such a favourable review. Our Reception and Front Desk teams are always ensuring maximum standard and comfort is provided to every Guest. Top mark reviews are motivating us to continuous improvements.We would be honoured to host you again at The Pillar in the near future!Kind regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Beautiful hotel, uncomfortable with other patrons
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Front Office Manager le 11 août 2023
Dear Guest,Thank you for staying at The Pillar Hotel.We are delighted to see that you enjoyed our facilities and interaction with the staff. At the same, we are extremely sorry to hear that there was a reason which has eventually disfigured your stay and led to a lower review score. Please rest assured that everyone is more than welcome to stay at The Pillar Hotel, regardless his national or religious allegiance.We are hoping to see you again at The Pillar anytime soon!Kind regards
10/10 Excellent
Mark
16 juil. 2022
Mark
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Louise
Voyage en famille
28 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel with character
Louise
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
Samuel
Voyage en famille
31 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samuel
Séjour de 5 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Margaret
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Margaret
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
JEFFREY
Voyage en famille
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JEFFREY
Séjour de 10 nuits en avril 2022
8/10 Bien
S
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
S
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Ilana
Voyage en couple
14 mars 2022
Les points faibles : Équipements
Ilana
Séjour de 3 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
William
Voyage d’affaires
3 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
4/10 Médiocre
ramin
Voyage d’affaires
21 nov. 2021
Overestimated
ramin
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Ivan
14 oct. 2021
Ivan
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
4/10 Médiocre
David
26 sept. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021