Avis
10
Exceptionnel
10/10
Propreté
10/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
10/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
ANGELA
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANGELA
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Ibrahim
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ibrahim
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
ABDULLAh
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ABDULLAh
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Terry
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Scott Berger le 1 mai 2024
Dear Terry,Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a great experience during your visit. Your kind words mean a lot to us. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional visit in the future.Warm regards,Scott BergerHotel Manager
10/10 Excellent
Anisuzzaman, Beverly Hills
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anisuzzaman
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Scott Berger le 1 mai 2024
Dear Anisuzzaman Thank you for choosing the Peninsula London and for your kind feedback. We are thrilled to hear that you found our property beautiful with its rich history. We are glad that you enjoyed our rooms, and it is wonderful to know that our staff provided friendly and helpful service.Your positive comments are greatly appreciated, and we will strive to maintain the high standards that made your stay enjoyable. Thank you for your support and for choosing the Peninsula London. We look forward to welcoming you back in the future.With warmest regards, Scott BergerHotel Manager
10/10 Excellent
Mohammad
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Mohammad
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Hakan
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Hakan
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Scott Berger le 23 avr. 2024
Dear Hakan,Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a great experience during your visit. Your kind words mean a lot to us. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional visit in the future.Warm regards,Scott BergerHotel Manager
10/10 Excellent
Cyrus
Voyage d’affaires
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cyrus
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Scott Berger le 16 avr. 2024
Dear Cyrus,Thank you so much for your incredible review! We are absolutely thrilled to hear that The Peninsula London stands out as one of the finest hotels you have stayed in worldwide. Your kind words mean the world to us.We take great pride in our world-class staff and their commitment to providing excellent 5-star service. It's wonderful to know that you had a phenomenal dining experience at Brooklands, and that Canton Blue exceeded your expectations with its theme, decor, and food quality. It is also fantastic that you had the chance to enjoy our wellness centre.Thank you for choosing The Peninsula London, and we are delighted that you are leaving feeling fresh and recharged. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay in the future.Warm regards,Scott BergerHotel Manager
10/10 Excellent
susan
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
susan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Luis
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Scott Berger le 16 avr. 2024
Dear Luis,Thank you for your wonderful review! We' are thrilled to hear that you had a great experience at our hotel and that you found our facilities to be the best. It is fantastic to know that you enjoyed dining at Canton Blue and found it remarkable.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another remarkable stay in the future.Warm regards,Scott BergerHotel Manager
10/10 Excellent
Carolina, Guilford
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolina
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Yahya, London
Voyage d’affaires
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yahya
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
david
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Sarah
26 févr. 2024
Sarah
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Rob
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rob
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Scott Berger le 16 avr. 2024
Dear Rob,Thank you for your review! We are thrilled to hear that everything was perfect during your stay with us. Your kind words mean a lot to us, and we are delighted that we were able to provide you with an excellent experience.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back for another flawless stay in the future.Warm regards,Scott BergerHotel Manager
10/10 Excellent
Edward, coral gables
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Scott Berger le 16 avr. 2024
Dear Edward,Thank you for your amazing review! We are absolutely thrilled to hear that your stay with us was incredible and that you found our house cars, service, and room size to be exceptional. Your kind words mean a lot to us.As someone who has stayed at various places in London, your positive feedback holds even greater significance. We are honoured to have provided you with such a great experience.Thank you for choosing our hotel, and we cannot wait to welcome you back for another incredible stay in the future.Warm regards,Scott BergerHotel Manager
10/10 Excellent
Tom
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tom
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Rob
Voyage en famille
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rob
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Robert
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
newton
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
newton
Séjour de 4 nuits en décembre 2023