Restaurant

Avis sur Montcalm East, Autograph Collection

5 out of 5
Montcalm East, Autograph Collection
151-157 City Road, Shoreditch, London, England

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 639 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 205 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 83 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 30 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 44 avis sur 1001." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Zahra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 19 déc. 2023
Dear Zahra,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 Excellent

Victor

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 13 nov. 2023
Dear Victor ,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 Excellent

Cédric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super expérience dans un hôtel 5*
Nous avons passé un superbe séjour dans cet hôtel. Proche du métro Old Town, nous avons pu rejoindre rapidement et facilement les différents centre d’intérêt ( 30min pour aller voir Le Roi Lion, 12 min de la gare saint Pancras , parfait pour laisser les bagages dans l’hôtel avant un retour à la maison) Dès l’arrivée a l’hôtel nous savons que cela va bien se passer. La chambre est spacieuse et moderne ( technologue, chauffage au sol salle de bain ) Espace pour récupérer de l’eau plate ou gazeuse. Nous avons également eu une très belle attention qui a rendu ce moment magique et inoubliable. Le petit déjeuner etait également très bien et complet. Les produits sont cuisinés par les équipes devant nous. ( seum bémol pour être pointilleux, dommage pour le jus d’orange mais c’est peut être culturel, ici en France on a l’habitude des jus pressés Tout cela fait de cet hôtel notre meilleur hôtel avec le Marina de Barcelona ). Spa et pool : piscine avec un couloir permettant de faire des petites longueurs. Hammam et sauna spacieux. Petit espace Expérience dans le froid Nous n’avons pris de prestation spa. Pour résumé, Super rapport qualité-prix pour la ville. Nuit un samedi soir
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 18 sept. 2023
Dear Cedric,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your overall stay and our delicious food offered for breakfast.We look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
THE BEST HOTEL, a magnificent experience
Best hotel ever! The staff is wonderful, the hotel is super clean, comfortable, and luxurious. The maintenance staff was super helpful when our safe deposit box got locked because we entered a wrong pin code and they resolved the issue super quickly! The pool and jacuzzi are super wonderful and the relaxing experience is great. The room and bathroom are super super clean and comfortable, amenities are great you have everything you need!!!!! Best hotel ever, thank you to all the staff, concierge, maintenance, and cleaning staff, you are all wonderful! We will be coming back the Montcalm East for sure, and are already recommending it to everyone we know!
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 20 août 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I am over the moon to read that you had a magnificent experience and the team will be delighted to read that they exceeded your expectations.We can’t wait to welcoming you back soon.Warm regards

10/10 Excellent

Laura

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 25 avr. 2023
Dear Laura,thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and I hope to welcoming you back soon to Montcalm East.Warm Regards

10/10 Excellent

Morgan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Séjour très agréable dans cet hôtel moderne. Le coin spa/piscine est vraiment LA différence qui vous fait un bien fou après vos visites / affaires londoniennes. Petit déjeuner bien mais pourrait être un peu mieux. C'est un 5 étoiles certes mais "d'entrée de gamme" si on peut dire cela comme ça. Nous avons payé 230€ la nuit et je considère cela comme un bon prix pour Londres, mais je n'aurai pas payé bien plus cher non plus.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Dani Ivanova le 12 mars 2023
Hi Morgan, Thank you for taking the time to share with us your feedback of your recent stay. I am happy to see that you enjoyed your overall experience, and it will of course give me great joy to share this with the team. We hope to welcome you back at the Montcalm East very soon. Kind Regards, Dani IvanovaGuest Experience Host.

6/10 Satisfaisant

Lucas

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits avec ma petite-amie
Globalement, l’hôtel est très beau et confortable mais ce n’est clairement pas un 5 étoiles. (Plutôt 4 étoiles) La chambre était agréable et jolie avec une belle vue sur la ville. A notre arrivée, nous avons eu une petite attention avec des chocolats et une petite bouteille de vin blanc. En revanche, la salle de bain n’est pas très spacieuse avec une baignoire-douche classique. Aussi, les télévisions ne sont pas dignes d’un 5 étoiles. Elles ne présentent aucune option Smart TV : impossible de regarder Netflix, YouTube, Canal… J’ai du regarder un match de foot important sur mon téléphone malgré avoir sollicité la réception pour trouver une solution. L’espace spa est très bien avec de bons équipements. Lors du dernier jour, nous avons eu un problème pour prendre un petit-déjeuner. Au début, il n’était pas possible de le prendre. Puis, nous l’avons finalement eu en insistant et il nous a même été offert. Enfin, nous avons été surpris du nombre de fois que notre chambre a été nettoyée. Un jour, notre chambre a été nettoyée 3 fois… C’est très gentil mais parfois cela manque un peu d’intimité dans le sens où nous sommes descendus 30 min à la piscine en laissant nos sous-vêtements posés dans la chambre et quand nous sommes revenus, la chambre avait été rangée. On se demande même comment savent-ils lorsque nous sommes absents de la chambre? En résumé : - Bon hôtel mais ne vaut pas un 5 étoiles - Salle de bain moyenne - TV trop ancienne - Staff parle que anglais
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Dani Ivanova le 11 mars 2023
Hi Lucas, Thank you for reviewing your experience with us at Montcalm East, and I am happy to see that you enjoy your overall time with us. I would like to assure you that your comments have been shared with relevant department heads to ensure that the hotel and the service are being improved. We hope we are able to welcome you back in the near future. With Kindest Regards, Dani Ivanova,Guest Experience Host.

2/10 Horrible

Jerome

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Air conditioning did not function properly. Had to change room during the night and had to make the beds for my children myself in the middle of the night. Personnel did not help and only offered a free breakfast to compensate…
Réponse de Christian Belmonte le 21 févr. 2023
Hi Jerome,Thank you for staying with us.Please accept my sincerest apologies as your experience at our property did not meet your expectations. I see that expedia has refunded the second night that you did not stay with us and this was confirmed by the hotel.Please rest assured that your feedback has been escalated to the relevant heads of departments and that we will do the needful to ensure situations like this are prevented from happening in the future.Thank you for your feedback.

8/10 Bien

Sana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de General Manager le 9 janv. 2023
Dear Sana,Thank you for choosing Montcalm East.I am glad to read that you enjoyed your stay and hope to welcoming you back soon Regards Ingrid Moreni

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Ingrid Moreni le 6 mars 2023
Dear Thomas,Thank you for taking the time to review the Hotel.I am glad to read that you enjoyed your stay and we look forward to meeting you soon.Regards

8/10 Bien

Julie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Spa au top!!
Bel hôtel avec spa vraiment très agréable. Mais le prix est excessif compte tenu de la taille de la chambre et du manque de petites attentions…
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Ingrid Moreni le 16 mai 2022
Dear Julie, Thank you for your review. I am happy you enjoyed the Spa. I am so sorry to read that you found the size of the room being too small for your liking, please drop me an email next time you wish to come back and I will make sure we will show you more options. Warm Regards

10/10 Excellent

Benoit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Belles prestations
Superbe hôtel Situé dans un quartier moderne et vivant Tres belles prestations, chambres très confortables, vastes et calmes.
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Martina Baccigalupi, Guest Experience Team le 5 mars 2022
Hi, Thank you for reviewing your experience with us at Montcalm East, and I am happy to see that you enjoy your overall time with us. We hope we are able to welcome you back in the near future.

4/10 Médiocre

Maël

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Martina Baccigalupi, Guest Experience Team le 21 janv. 2022
Hi Guest, Thank you for sharing with us your feedback of your recent stay, and I am disappointed that we failed to meet your expectations. Rest assured I will share your feedback with the relevant Heads of Departments for their own internal review. With Kindest Regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
In town for a concert with a world reknown artist, check in was long and difficult, front desk was pretty rude. Forgot two items that i was told were found then when i sent someone to get them they told me they threw it away! Breakfast was mediocre with pancakes hard as a rock. Spa was great. Valets were great and helpful with our luggages. All around NOT worth it.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Martina Baccigalupi, Guest Experience Supervisor le 14 juil. 2022
Hi Guest, Thank you for your feedback and I am sorry for the delay in my response. Only recently I recovered our login to the website! I hope we will be able to welcome you back soon! Regards,

6/10 Satisfaisant

gregory

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre sombre mais hôtel superbe très bien situé.
Aucun avantage VIP. Réclamation le 2e jour, accordés ensuite, mais avec retard. Chambre très sombre. Impossible de travailler au bureau, même avec 2 lampes, car elle n’éclairent pas. En dehors de cela, confort parfait. Lit sublime. Spa et piscine au top. Idéalement placé quartier très vivant et sympathique. Proche du métro.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

8/10 Bien

Luc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
Hotel confortable qui devrait être considéré comme un très bon 4* qu'un 5* comme indiqué. Service conciergerie disponible et serviable. Chambre spacieuse, bien équipée, quelques améliorations à faire pour la propreté. Les portes des chambres sont noires et sont remplies de traces de doigts, les fenêtres sont sales. Pas de possibilité d'ouvrir les fenêtres de la chambre. Bien situé à proximité d'une station de métro, endroit calme durant la nuit.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

6/10 Satisfaisant

Eric

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Avis mitigé
Hotel bien situé. Envie de bien faire de la part du personnel, mais service de chambres intrusif et pas toujours pertinent. impossible de regarder un film ou écouter la radio dans de bonnes conditions du fait de la faiblesse du système apparemment.
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 Excellent

Naeem

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 Excellent

Sonia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel sur Old Street
Excellent hôtel, bien situé près du quartier de Shoreditch et de la station de métro Old Street. Beaucoup de restaurants et lieux de sortie à proximité. Personnel serviable et amical. Service irréprochable. Propreté de la chambre. Room service efficace.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 Excellent

Irene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
l’accueil, la gentillesse du personnel, la location centrale de l’hôtel,
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vraiment top tout était bien Les 5 étoiles sont là
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement calme Superbe SPA Bon choix pour le petit-déjeuner La salle de restaurant est agréable
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel établissement superbe spa Établissement calme
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Le personnel est très accueillant et sympathique il y avait toujours quelqu’un qui parlait le français C’est plus simple quand on ne parle pas très bien l anglais
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

8/10 Bien

FRED

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
calme!
tres calme, très classe
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 Excellent

Thao Trang

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

8/10 Bien

Boris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super bien placé, atypique, chambre spacieuse pour Londres...
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest, I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon! Front Office Team

10/10 Excellent

stuart

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff always helpful and attentive and respectful, very smart establishment, food great, shower products absolutely amazing, great place to stay
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Christian Naso le 6 mai 2024
Dear Stuart,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am delighted to see you had an overall good experience with us, I have shared the comment with the team as a moment of celebration. I hope we will be able to welcome you back soon!Kindest regards,

10/10 Excellent

Lee, Cardiff

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent stay
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Christian Naso le 29 avr. 2024
Dear Lee,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am delighted to see you had an overall good experience with us, I have shared the comment with the team as a moment of celebration. I hope we will be able to welcome you back soon!Sincerely,

10/10 Excellent

Dan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very comfortable hotel - great location, very accessible, loads of options around for food & drink. Spa was nice (incl. massage). Good option for a nice weekend stay in London.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Christian Belmonte le 22 avr. 2024
Dear Dan,Thank you for choosing Montcalm East and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you found our hotel comfortable and enjoyed its convenient location. We're thrilled that you had a relaxing time at our spa, especially enjoying the massage. We aim to provide a pleasant weekend getaway, and we're glad to have met your expectations. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay in London!Warm regards,Christian BelmonteFront Office Manager

10/10 Excellent

Emma

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We loved this hotel and we were very well looked after. They even decorated our room for our anniversary.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Christian Naso le 4 avr. 2024
Dear Emma,Thank you for your kind words and for choosing to celebrate your anniversary with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and that our team went above and beyond to make your special occasion memorable. We hope to welcome you back in the future for another fantastic stay.Kindest regards,

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service and great room and food
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christian Naso le 3 avr. 2024
Dear Daniel.Thanks for taking the time to share your feedback with us. I am glad to learn that you have appreciated the room amenities, the service provided and our restaurant food. I have shared your feedback with the rest of the team as a moment of celebration for the guest experience we aim to deliver. I hope we have the chance to welcoming you back at Montcalm East soon.Kindest regards!

6/10 Satisfaisant

Wayne

Les points forts : Propreté et personnel et service
Was a nice place but few issues with room (which didn’t bother me too much at the time but on reflection not what I’d expect when reserving a suite in a 4.5-star hotel. Tv didn’t work (not the biggest issue as had my tablet), incredibly limited room service menu. And the view was blocked with boards covering my windows. Otherwise, comfy bed and great pimples and the free Nespresso and refillable water was a nice touch
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christian Naso le 2 avr. 2024
Dear Wayne,Thanks for taking the time to share your feedback with us.I am disappointed to see we failed to meet your expectations; I have shared the comment with the maintenance and restaurant team as a teachable moment for future improvements. I hope we will be able to welcome you back soon and show you the real essence of Montcalm East. Kindest regards!

10/10 Excellent

Giorgi

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Well managed and up to date property . Very modern and clean. Great for business trip in shoreditch area or if you want to do touristy stuff but are ok with 30 min Uber /Cab rides to central city attractions. Hotel is well priced so definitely a good value for money
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ovidiu le 1 avr. 2024
Dear Giorgi,Thank you for taking the time to share about your recent stay with us. We are happy to hear that you have enjoyed our location and facilities.Looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ovidiu GilcaOperations Manager

10/10 Excellent

Stuart

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff very helpful and friendly very attentive to guests, room very quiet and quite good view, very modern looking, breakfast very nice, will certainly be looking to stay there again for next trip to London providing price is right.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christian Naso le 12 mars 2024
Dear Stuart,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am delighted to see you had an overall good experience with us, I have shared the comment with the team as a moment of celebration. I hope we will be able to welcome you back soon!Sincerely,Christian NasoGuest Experience Manager

2/10 Horrible

olfa

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Christian N. le 5 mars 2024
Dear Olfa,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are saddened to learn that we were not up to your expectations on this occasion but I am aware that my colleague, Christian Belmonte has been in touch with you on the matter in January 2024.Kind Regards,Christian NasoGuest Experience Manager

10/10 Excellent

Joshua

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
-
Réponse de Ingrid Moreni le 28 févr. 2024
Dear Joshua,thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and looking forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 Excellent

heidi

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ovidiu le 22 mars 2024
Dear Heidi,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy you enjoyed it and we are looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ovidiu GilcaOperations Manager

4/10 Médiocre

Sercan

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christian Naso le 20 févr. 2024
Dear Sercan,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am disappointed to see we failed to meet your expectations; I have shared the comment with the rest of the team as a teachable moment for future improvements. I hope we will be able to welcome you back soon and show you the real essence of Montcalm East. Sincerely,

10/10 Excellent

Carlos

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christian Belmonte le 15 févr. 2024
Hi Carlos!Thank you for choosing Montcalm East and for taking the time to share your feedback with us. We are extremely happy to understand that you have such a wonderful stay with us and we look forward to welcoming you back again in the future.Warm regards,Christian Belmonte

10/10 Excellent

Esme

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent stay
Excellent stay, fabulous location close to the tube. Nothing was too much trouble for the staff and they were extremely welcoming
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ingrid Moreni le 12 févr. 2024
Dear Esme,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am delighted to read that you had a fabulous stay and we look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 Excellent

Anika

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Booked for my boyfriend’s birthday, we had a lovely time at the spa and the room was really nice and clean. The view was great too.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ingrid Moreni le 11 févr. 2024
Dear Anika,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 Excellent

Emily

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Shoreditch Stay!
Absolutely SUPERB! We will be back! Every single member of staff we met went above and beyond both their professionalism and attention to detail was outstanding! The hotel and its staff made our trip! Sincere thanks. A beautiful hotel located in a vibrant and fun area. AMAZING! No time to use the spa this stay but looked beautiful too!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ingrid Moreni le 9 févr. 2024
Dear Emily,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am so delighted to read how amazing your stay was at Montcalm East and look forward to welcoming you back soon for the full ME experience.Regards

10/10 Excellent

Rowen

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quite and convenient
Great people. Helpful friendly. Very quite.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ingrid Moreni le 1 févr. 2024
Dear Rowen,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 Excellent

Mohan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
good property but expensive
Réponse de Ingrid Moreni le 28 janv. 2024
Dear Mohan,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am delighted to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards

10/10 Excellent

Alexey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel, friendly staff.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 25 janv. 2024
Dear Alexey,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards