Avis sur Montcalm East, Autograph Collection
Montcalm East, Autograph Collection
151-157 City Road, Shoreditch, London, England
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 19 déc. 2023
Dear Zahra,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards
10/10 Excellent
Victor
12 nov. 2023
Victor
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 13 nov. 2023
Dear Victor ,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards
10/10 Excellent
Cédric
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super expérience dans un hôtel 5*
Cédric
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 18 sept. 2023
Dear Cedric,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your overall stay and our delicious food offered for breakfast.We look forward to welcoming you back soon.Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
THE BEST HOTEL, a magnificent experience
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 20 août 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I am over the moon to read that you had a magnificent experience and the team will be delighted to read that they exceeded your expectations.We can’t wait to welcoming you back soon.Warm regards
10/10 Excellent
Laura
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laura
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 25 avr. 2023
Dear Laura,thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and I hope to welcoming you back soon to Montcalm East.Warm Regards
10/10 Excellent
Morgan
12 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Morgan
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Dani Ivanova le 12 mars 2023
Hi Morgan, Thank you for taking the time to share with us your feedback of your recent stay. I am happy to see that you enjoyed your overall experience, and it will of course give me great joy to share this with the team. We hope to welcome you back at the Montcalm East very soon. Kind Regards, Dani IvanovaGuest Experience Host.
6/10 Satisfaisant
Lucas
10 mars 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits avec ma petite-amie
Lucas
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Dani Ivanova le 11 mars 2023
Hi Lucas, Thank you for reviewing your experience with us at Montcalm East, and I am happy to see that you enjoy your overall time with us. I would like to assure you that your comments have been shared with relevant department heads to ensure that the hotel and the service are being improved. We hope we are able to welcome you back in the near future. With Kindest Regards, Dani Ivanova,Guest Experience Host.
2/10 Horrible
Jerome
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerome
Réponse de Christian Belmonte le 21 févr. 2023
Hi Jerome,Thank you for staying with us.Please accept my sincerest apologies as your experience at our property did not meet your expectations. I see that expedia has refunded the second night that you did not stay with us and this was confirmed by the hotel.Please rest assured that your feedback has been escalated to the relevant heads of departments and that we will do the needful to ensure situations like this are prevented from happening in the future.Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Sana
8 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sana
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de General Manager le 9 janv. 2023
Dear Sana,Thank you for choosing Montcalm East.I am glad to read that you enjoyed your stay and hope to welcoming you back soon Regards Ingrid Moreni
10/10 Excellent
Thomas
26 déc. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Réponse de Ingrid Moreni le 6 mars 2023
Dear Thomas,Thank you for taking the time to review the Hotel.I am glad to read that you enjoyed your stay and we look forward to meeting you soon.Regards
8/10 Bien
Julie
Voyage en famille
9 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Spa au top!!
Julie
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Ingrid Moreni le 16 mai 2022
Dear Julie,
Thank you for your review. I am happy you enjoyed the Spa.
I am so sorry to read that you found the size of the room being too small for your liking, please drop me an email next time you wish to come back and I will make sure we will show you more options.
Warm Regards
10/10 Excellent
Benoit
10 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Belles prestations
Benoit
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Martina Baccigalupi, Guest Experience Team le 5 mars 2022
Hi, Thank you for reviewing your experience with us at Montcalm East, and I am happy to see that you enjoy your overall time with us. We hope we are able to welcome you back in the near future.
4/10 Médiocre
Maël
13 janv. 2022
Les points faibles : Propreté
Maël
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Martina Baccigalupi, Guest Experience Team le 21 janv. 2022
Hi Guest,
Thank you for sharing with us your feedback of your recent stay, and I am disappointed that we failed to meet your expectations. Rest assured I will share your feedback with the relevant Heads of Departments for their own internal review.
With Kindest Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Martina Baccigalupi, Guest Experience Supervisor le 14 juil. 2022
Hi Guest,
Thank you for your feedback and I am sorry for the delay in my response. Only recently I recovered our login to the website! I hope we will be able to welcome you back soon!
Regards,
6/10 Satisfaisant
gregory
Voyage d’affaires
19 nov. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gregory
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre sombre mais hôtel superbe très bien situé.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
8/10 Bien
Luc
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
Luc
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
6/10 Satisfaisant
Eric
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Avis mitigé
Eric
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
10/10 Excellent
Naeem
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Naeem
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
10/10 Excellent
Sonia
28 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel sur Old Street
Sonia
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
10/10 Excellent
Irene
22 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Irene
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 févr. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
8/10 Bien
FRED
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
calme!
FRED
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
10/10 Excellent
Thao Trang
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thao Trang
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
10/10 Excellent
David
12 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
8/10 Bien
Boris
28 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boris
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Front Office Team le 23 juil. 2022
Hi Guest,
I am sorry for the delay in our response, we just recovered our access to this website. I hope to see you again soon!
Front Office Team
10/10 Excellent
stuart
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stuart
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Christian Naso le 6 mai 2024
Dear Stuart,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am delighted to see you had an overall good experience with us, I have shared the comment with the team as a moment of celebration. I hope we will be able to welcome you back soon!Kindest regards,
10/10 Excellent
Lee, Cardiff
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Christian Naso le 29 avr. 2024
Dear Lee,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am delighted to see you had an overall good experience with us, I have shared the comment with the team as a moment of celebration. I hope we will be able to welcome you back soon!Sincerely,
10/10 Excellent
Dan
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Christian Belmonte le 22 avr. 2024
Dear Dan,Thank you for choosing Montcalm East and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you found our hotel comfortable and enjoyed its convenient location. We're thrilled that you had a relaxing time at our spa, especially enjoying the massage. We aim to provide a pleasant weekend getaway, and we're glad to have met your expectations. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay in London!Warm regards,Christian BelmonteFront Office Manager
10/10 Excellent
Emma
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Christian Naso le 4 avr. 2024
Dear Emma,Thank you for your kind words and for choosing to celebrate your anniversary with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and that our team went above and beyond to make your special occasion memorable. We hope to welcome you back in the future for another fantastic stay.Kindest regards,
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christian Naso le 3 avr. 2024
Dear Daniel.Thanks for taking the time to share your feedback with us. I am glad to learn that you have appreciated the room amenities, the service provided and our restaurant food. I have shared your feedback with the rest of the team as a moment of celebration for the guest experience we aim to deliver. I hope we have the chance to welcoming you back at Montcalm East soon.Kindest regards!
6/10 Satisfaisant
Wayne
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Wayne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christian Naso le 2 avr. 2024
Dear Wayne,Thanks for taking the time to share your feedback with us.I am disappointed to see we failed to meet your expectations; I have shared the comment with the maintenance and restaurant team as a teachable moment for future improvements. I hope we will be able to welcome you back soon and show you the real essence of Montcalm East. Kindest regards!
10/10 Excellent
Giorgi
Voyage d’affaires
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Giorgi
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ovidiu le 1 avr. 2024
Dear Giorgi,Thank you for taking the time to share about your recent stay with us. We are happy to hear that you have enjoyed our location and facilities.Looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ovidiu GilcaOperations Manager
10/10 Excellent
Stuart
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christian Naso le 12 mars 2024
Dear Stuart,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am delighted to see you had an overall good experience with us, I have shared the comment with the team as a moment of celebration. I hope we will be able to welcome you back soon!Sincerely,Christian NasoGuest Experience Manager
2/10 Horrible
olfa
2 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
olfa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Christian N. le 5 mars 2024
Dear Olfa,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are saddened to learn that we were not up to your expectations on this occasion but I am aware that my colleague, Christian Belmonte has been in touch with you on the matter in January 2024.Kind Regards,Christian NasoGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Joshua
Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Réponse de Ingrid Moreni le 28 févr. 2024
Dear Joshua,thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and looking forward to welcoming you back soon.Regards
10/10 Excellent
heidi
26 févr. 2024
heidi
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ovidiu le 22 mars 2024
Dear Heidi,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy you enjoyed it and we are looking forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ovidiu GilcaOperations Manager
4/10 Médiocre
Sercan
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Sercan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christian Naso le 20 févr. 2024
Dear Sercan,Thank you for staying with us and for sharing your feedback! I am disappointed to see we failed to meet your expectations; I have shared the comment with the rest of the team as a teachable moment for future improvements. I hope we will be able to welcome you back soon and show you the real essence of Montcalm East. Sincerely,
10/10 Excellent
Carlos
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carlos
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christian Belmonte le 15 févr. 2024
Hi Carlos!Thank you for choosing Montcalm East and for taking the time to share your feedback with us. We are extremely happy to understand that you have such a wonderful stay with us and we look forward to welcoming you back again in the future.Warm regards,Christian Belmonte
10/10 Excellent
Esme
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent stay
Esme
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ingrid Moreni le 12 févr. 2024
Dear Esme,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am delighted to read that you had a fabulous stay and we look forward to welcoming you back soon.Regards
10/10 Excellent
Anika
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anika
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ingrid Moreni le 11 févr. 2024
Dear Anika,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards
10/10 Excellent
Emily
Voyage en groupe
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Shoreditch Stay!
Emily
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ingrid Moreni le 9 févr. 2024
Dear Emily,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am so delighted to read how amazing your stay was at Montcalm East and look forward to welcoming you back soon for the full ME experience.Regards
10/10 Excellent
Rowen
Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quite and convenient
Rowen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ingrid Moreni le 1 févr. 2024
Dear Rowen,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards
10/10 Excellent
Mohan
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohan
Réponse de Ingrid Moreni le 28 janv. 2024
Dear Mohan,Thank you for staying with us and for taking the time to share your review.I am delighted to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards
10/10 Excellent
Alexey
Voyage en famille
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexey
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ingrid Moreni le 25 janv. 2024
Dear Alexey,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.I am glad to read that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Regards