Extérieur

Avis sur Mercure London Heathrow Hotel

4 out of 5
Mercure London Heathrow Hotel
Shepiston Lane, Hayes, England

Avis

6,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 263 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 294 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 172 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 126 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 150 avis sur 1005." "

7,4/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

6,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

MOHAMED

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

jacques

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauvais etat de la plomberie Chambre salle (moquette tachée, fauteuil tachée) Pas assez de prise dans la chambre Aucune prise proche des lits Sol et plafond en bois donc en entend l intimité des voisins quand le lit grince...
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de MERCURE LONDON HEATHROW TEAM le 2 oct. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent experience at Mercure London Heathrow.We sincerely apologize that your overall experience did not meet your expectations. It is our utmost priority to ensure that every guest has a memorable and enjoyable stay & we regret any inconvenience caused.Please accept our sincerest apologies if the challenges you faced diminished the overall relaxation and wellbeing of your stay.Your feedback is crucial to us, as it helps us identify areas for improvement and deliver the high level of service that we strive for. We will address the issues you mentioned to the leadership team with utmost concern and for the issues to be rectified immediately.We hope you will give us an opportunity to better your experience with us shall your travels bring you back to Mercure.Sincerely yours, Mercure Team

8/10 Bien

Amelie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hôtel, je recommande. Comptez 20 min de marche pour arrivez au métro, mais le bus est moins loin.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de MERCURE LONDON HEATHROW TEAM le 1 oct. 2023
Dear Valued Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure London Heathrow.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team as this will serve as an encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We hope your future visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mercure Team

8/10 Bien

jean-claude

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The have spécial arrengement For taxi van Very expensive
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MERCURE LONDON HEATHROW TEAM le 23 sept. 2023
Dear Valued Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure London Heathrow.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team as this will serve as an encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We hope your future visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mercure Team

10/10 Excellent

Malundama

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hôtel everything was good
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de MERCURE LONDON HEATHROW TEAM le 9 sept. 2023
Dear Valued Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure London Heathrow.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team as this will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We hope your future visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mercure Team

8/10 Bien

Joseph

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Guest Service Managment le 13 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for your feedback. We will address you concerns. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments/ feedback to coach our team in order to provide a better experience in the future and ensure all booking requirements are met.Please accept my sincere apologies for the experience you faced while staying at our property.

10/10 Excellent

caroline

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel accueillant préoccupant d’aider au mieux et serviable de plus la propreté des locaux et de la chambre
Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de General Manager le 3 mai 2022
Dear Caroline, thank you for reaching out to us with a response regarding your stay at Mercure London Heathrow Hotel. We are happy to know that you fully enjoyed your stay with us in all aspects and we would certainly share your feedback with the team. Please allow us to host your stay once again should you happen to be staying in the vicinity in the future. Regards

8/10 Bien

franck

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Bien dans l ensemble
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de General Manager le 16 févr. 2022
Dear Franck, thank you for reaching out to us with a response regarding your stay at Mercure London Heathrow Hotel. We are happy to note that you enjoyed your stay with us in nearly all aspects and would be grateful if you can tell us what areas of improvement would you prefer so that we can carry out the necessary procedures. Please feel free to inform us if we can be of any further assistance. Regards

10/10 Excellent

Myriam

Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de General Manager le 14 févr. 2022
Dear Myriam, thank you for reaching out to us with a response regarding your stay at Mercure London Heathrow Hotel. We are happy to know that you fully enjoyed your stay with us in all aspects and we would certainly share your feedback with the team. Please allow us to host your stay once again should you happen to be staying in the vicinity in the future. Regards

10/10 Excellent

Mohamed

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Mercure Team le 1 sept. 2020
Dear guest, thank you for reaching out to us with a response regarding your at Mercure London Heathrow Hotel. I am happy to know that you fully enjoyed your stay with us in all aspects. Please feel free to contact us directly if we can be of any further assistance. Regards, Mercure Team

10/10 Excellent

Manon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je valide !
Proche de l’aéroport et à 15 minutes d’un grand supermarché et 30 minutes de la ville (a pied) Propre; confort; je recommande.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Guest Service Managment le 26 nov. 2022
Dear Guest Thank you for your feedback. Thank you for the comments and we will look in into this to provide a better service to our guests.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Business Development le 6 janv. 2020
Dear Guest Greetings from Mercure London Heathrow. Thank you very much for giving us a 3 star rating. We look forward to welcoming you back soon and giving you a memorable stay in the near future. Best Regards, Business Development

8/10 Bien

Said, Le Havre France

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Il manquer juste un bonne prise pour charger le tel mais sinon nickel
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Business Development le 30 déc. 2019
Dear Guest Thank you for sharing your valuable feedback. We look forward to welcoming you back soon. Best Regards, Business Development

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait mais si vous avez l intention de visiter londres prévoyez de bonnes chaussures car l hotel est un peu loin des transport en commun ! Par contre gare très bien desservie et 15 minutes de trajet pour arrive a Londres
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Service Managment le 26 nov. 2022
Dear Guest Thank you for your feedback. Thank you for the comments and we will look in into this to provide a better service to our guests.

10/10 Excellent

Robin singh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nice experience
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Lauren

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel it’s self is lovely and quite. Room was a little too hot but my fault I put the heating on when I arrived as it was cold
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Ravinder

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Blood on the bedsheet
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

John

Voyage d’affaires
Room not clean and flies along window ledge, also noise was horrible so left a day early, limited food options so not great
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Salar

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are very friendly and helpful
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Rakesh

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et équipements
Badkamer lekte water.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Narelle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room is compact yet functional with room for a seating area. Bathroom was very small, but manageable for two night stay. Train station 20 min walk away. Breakfast was nice. Lady at check in counter when we arrived was very helpful despite being hectic with groups checking out. They were able to accommodate our early check in request which was much appreciated after an overnight long haul flight left us feeling exhausted and needing a shower.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

SHERMAN

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Needs better maps for buses andtrains
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Geoffrey

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Compact bathroom, everything worked but needed maintenance.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Lillian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Receptionist very helpful, thank you so much! Would definitely recommend if it’s last minute
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Nardvalee, Huay Kwang

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s too far from subway train
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Nicolina, Winnipeg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was close to where I needed to be. Room was clean. Breakfast was good.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Anjali

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vies, smerig en een vieze stank in bepaalde kamers
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Zaneta

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thank you for changing for us a new much better room 🙏
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Salar

Les points forts : Propreté et personnel et service
Staff are friendly
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Daniel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
If you’re a white person you’ll likely find this hotel uncomfortable. The staff are not very friendly and are not attentive to you unless you are from certain countries. The rooms are very basic and not that well maintained and there is 0 soundproofing. Would not book again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Ajmal

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst place I’ve ever stayed at, Unprofessional Noisy And more of a shag place seems like With inappropriate noises coming from rooms etc
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Rory

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice place to stay has plenty of facilities gym restaurant and bar inside the hotel will stay again for sure 👍
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Mohammed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Frank Gabriel

Les points forts : Équipements
Good
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

miles

Voyage en couple
Great place to stay. Close to Heathrow
Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Nandeep

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
My toilet never flushed and shower water overflowed
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Nicola

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Rubbish outside the window (on lower floor roof), bathroom tiny, corridor too narrow and needs decorating. Staff friendly and evening food good.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Sahra

Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Lauren

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was lovely
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Terence

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Good airport hotel for one night only
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Azhar

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I recently stayed at the Mercure Heathrow hotel, and I must express my deep disappointment with the entire experience. From start to finish, my stay was marred by a series of issues that are simply unacceptable for a hotel of Mercure's reputation. Frankly, I am disgusted and this was made worse by a terrible response from the manager who failed to reply to the complaint issues specifically and simply told me to go to Expedia to raise complaint. Shocking. Upon entering the lobby, it was immediately apparent that the hotel was in need of refurbishment. It was dirty and worn. The outdated decor and worn-out furnishings created an atmosphere that was far from welcoming. However, it was upon entering the room that my dissatisfaction reached its peak. Moreover, I was deeply disturbed by the lack of adherence to basic health and safety standards. The bathroom facilities were unsanitary, with evidence of mold and limescale in the shower areas. There was huge pile of dirty mattresses in the parking which also posed a potential health risk to guests. As a guest, I expect a clean and hygienic environment, which unfortunately was not provided during my stay at your hotel. The room itself felt dingy and neglected, with mattresses so worn out that a comfortable night's sleep was out of the question. Literally, on all three mattresses, you sink in and they are extremely worn. Furthermore, the breakfast provided was of incredibly poor quality. The products tasted awful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Christopher

Nothing about this hotel I liked. The room was dirty. The Smell was dreadful. The bathroom was very small. Shower was too small for regular sized people. The entrance door to the room was very narrow and was very hard to open. I would never recommend this Hotel and never stay there again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Mario

Les points forts : Personnel et service
Generell in Ordnung" - Dieses Hotel bietet eine insgesamt akzeptable Erfahrung für Reisende. Die Einrichtungen und Dienstleistungen entsprechen den Erwartungen. Zimmer Sauber" Die Verkehrsanbindung ohne eigenes Fahrzeug ist etwas eingeschränkt. Der Fußweg zum nächsten Autobus beträgt etwa 7 Minuten, während es ungefähr 20 Minuten Fußweg zur U-Bahn sind (entspricht 3 Busstationen). Die Fahrzeit ins Stadtzentrum beträgt etwa 30 Minuten mit der Elizabeth Line von Hayes & Harlington, was berücksichtigt werden sollte bei der Planung von Ausflügen und Unternehmungen in der Stadt.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Bernadette

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy access to Heathrow. Really clean, well maintained rooms and lovely, helpful staff.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Ataif

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Gary, Bishop Auckland

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay if your flying out of London
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Sarbjot

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

David

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is not a 4 star hotel. It is misleading to labeled it as such. The rooms are adated and you know that dated smell from an old property..Yes you smell that. Plus twice they knocked on my door before check out time. The second was telling. The manager said she wants to know if the room was clean...lol. I said to myself of course it is the kind of thing you expect from a 2 star hotel not a 4 star one but the Mecure name gives it that borrowed credibility. To be fair it is not far from terminal 5 so might work if your stay is short and not for relaxation.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Karolina

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Lauren

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was tidy
Séjour de 1 nuit en avril 2024