Extérieur

Avis sur InterContinental London Park Lane, an IHG Hotel

5 out of 5
InterContinental London Park Lane, an IHG Hotel
1 Hamilton Place, Park Lane, London, England

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 564 avis sur 858." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 212 avis sur 858." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 45 avis sur 858." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 23 avis sur 858." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 858." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Beatrice

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Reservations team le 29 avr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. Thank you for taking the time to leave a review, we are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel and that the service was to your liking. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

4/10 Médiocre

Teddy

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
déçu
checkin a 20h et malgré ça chambre non prête, après 20 minutes d'attente et quelques coups de gueule la chambre est prête, la chambre était une catégorie en dessous de celle que nous avons réservé, avec une vue sur la route très bruyante. nous nous sommes plaint mais l'hotel campe sur ses positions en nous disant que c'est bien cette chambre alors que non. très déçu du service nous sommes habitué des beaux hôtel nous ne reviendrons pas.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Reservations team le 20 déc. 2023
Dear Mr. Belghiut,Thank you for taking the time to review The InterContinental London Park Lane. We appreciate your honest feedback. It is our goal at The InterContinental London Park Lane Hotel to provide a luxurious 5-star experience and we apologize that we were not able to meet your expectations on this occasion. While we are disappointed to hear of the issues you experienced, we would like for you to know that we take all guest feedback seriously and use it to help improve our services in the future. We appreciate your time and hope you choose us again in the future. Warm regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Dominique

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

frederic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Lionel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Quality Manager le 15 août 2019
Dear Lionel, Thank you for sharing your feedback with us and for awarding us 10 of out 10.We trust that you enjoyed your experience with us and we look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Anda Caraiman Quality Manager

8/10 Bien

PIERRE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

8/10 Bien

Mayer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel très prévenant. Chambre parfaite calme
voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en mai 2018

8/10 Bien

Rachida, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bonne situation pour faire les visites
c’est une bonne expérience et une bonne découverte ,les gens sont très gentils et très à l’ec
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Cariad Kenan le 9 avr. 2018
Dear Rachida, Thank you for taking the time to share your feedback with us following your recent experience with us. I am happy to see that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Cariad Kenan Quality Manager

8/10 Bien

Louis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Cariad le 21 mars 2018
Dear Louis, Thank you for sharing your feedback with us following your recent stay. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Cariad Kenan Quality Manager

10/10 Excellent

isabel, Londres

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel centre londres
Hotel idealement situé proche des metros , entre hyde park et oxfort street en passant par piccadilly circus . Service exceptionnel . Personnel au top . Petit dejeuner delicieux .
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Cariad le 21 mars 2018
Dear Isabel, Thank you for sharing your feedback with us following your recent stay. I am very happy to hear that you enjoyed your stay with us and that we made you feel very welcome. I can agree with you that we are indeed very fortunate with our location, being close to places of interest and great restaurants and shopping areas. I am delighted to hear that you enjoyed our breakfast offering. Thank you once again and we do hope to welcome you back again very soon. Kind Regards, Cariad Kenan Quality Manager

10/10 Excellent

MARTHE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Where to stay with class in London .
Impeccable

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
IC London
Check-in en avance agréable; chambre confortable propre conforme style Hotel

10/10 Excellent

fifico, Lille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A cote de tout
Des notre arrivee le ton est donne. Du portier au barman en passant par tout le staff la gentillesse, le sourire et l'envie de vous être agrėable..... Seul bémol, une seule personne parle francais, mais ont leur pardonne. L hotel est tres bien placé, loin du bruit, tout en etant à côté de tout. Bref, idéal......

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

J, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Excellent hôtel
Chambre un peu petite avec un bébé, mais excellent accueil et équipe aux petits soins. Séjour presque parfait !

8/10 Bien

FC, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien place
Très bon emplacement. Chambres un peu petites.

8/10 Bien

SHAMINA, FRANCE

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
emplacement exeptionnel
J'ai passé un super séjour dans une ville de reve et un superbe hotel bien situé. les chambres étaient trés propres avec un service 24 sur 24

8/10 Bien

Michel, lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL CONFORME AUX ATTENTES
Correcte, bien placé, mais ce n'est pas un "palace". Juste un bon 4 étoiles.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel superbement situé
Le séjour s'est trés bien déroulé. Nous étions juste déçus par l'acceuil à la reception lors de notre arrivée.Le personnel est froid et pas assez dynamique.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon Hotel, bon personnel, propre, bonne situation, on aurait voulu une chambre plus spacieuse ( 2 adultes+1 enfant), nous aurions voulu une chambre avec vue sur Hyde Park. Dans l'ensemble : excellent

10/10 Excellent

laurence, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel intercontinental park lane london
Emplacement idéal, beau lobby

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel intercontinental
excellent hôtel. personnel très aimable

10/10 Excellent

Lionel, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Intercontinental London
Tres bonne situation, belles prestations.

10/10 Excellent

francis, St Paul de Vence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carrefour vert
Très bien placé. De nombreuses visites peuvent se faire à pied. Le personnel est souriant accueillant et serviable. La prestation hôtelière de grande qualité.

10/10 Excellent

Lionel, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Intercontinental : Tres bon hotel superbement situer pour shopping et visites
Hotel tres bien situe proche des sites touristiques et des zones de shopping.

10/10 Excellent

Benoît, Belberaud

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Intercontinental London Park Lane
Très bon hôtel très bien situé, tout près de la station de métro de Hyde Park Corner en liaison directe avec Heathrow

4/10 Médiocre

Arthur, New Rochelle

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
Arrived at the hotel early morning, 8 am, with a room booked from the previous night, after a 14 hour flight. Room was not ready and I was asked to wait an hour to an hour and a half for housekeeping to clean the room. I canceled the entire reservation and walked across the street with my bags to the Four Seasons, where I immediately got a room and was not charged for the prior night. Admittedly, i have frequented the Four Seasons Park Lane and this was an attempt at testing another hotel. I will not be returning to the Intercontinental. Advice for others, don't change your standards as you can only be disappointed if you have expectations.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Roberto

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Reservations team le 21 mai 2024
Dear Roberto,Thank you for taking the time to leave your thoughts, it's so important to us to hear them in order to keep improving. Please do not hesitate to contact us directly to share your feedbacks. We hope to welcome you again in future.Warm regards,

10/10 Excellent

Albert

Voyage en couple
Very nice staff. Room maid forgot certain things sometimes. Wonderful breakfast.
Séjour de 12 nuits en avril 2024
Réponse de Reservations team le 9 mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave a review, we are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel. We will ensured to share your feedback to our relevant department. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

10/10 Excellent

Kaori

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The food was good, The staff were friendly and very helpful.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reservations team le 7 mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. Thank you for taking the time to leave a review, we are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel and that the service was to your liking. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

2/10 Horrible

Mariana

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Es el peor hotel en el que me he hospedado, y vaya que tengo experiencia. El cuarto sucio, las cortinas con manchas, pedí un tour con el convierte y me lo cobraron en 1,350 libras, me lo cancelaron 1 día y al día siguiente fue a dármelo una Sra. de 82 años de edad (Ella muy amable, pero tuve cancelar el tour del hastío). No hacían caso del Room Service, me quejé de que me cancelaron el tour y nada. No se puede llegar a ningún lado salvo pasando por el Subway…. Simplemente terrible..!!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Reservations team le 7 mai 2024
Dear Mariana, Thank you for taking the time to leave your thoughts, it's so important to us to hear them in order to keep improving. First of all, our sincere apologies that your stay with us was not what you'd expect from a InterContinental hotel. Please kindly note that our Guest relation manager will address the issues with you directly.Kind regards,

10/10 Excellent

Teri

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent staff very helpful. Concierge sadly recommended an unsatisfactory restaurant. Food quality poor.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

mohammad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Reservations team le 1 mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. Thank you for taking the time to leave a review, we are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel and that the service was to your liking. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

10/10 Excellent

Kevin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property, beautiful location. Right next to Hyde Park. Very attentive staff. Would definitely stay again.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Reservations team le 29 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you so much for taking the time to leave a review, it means a lot to us. We pride ourselves on our wonderful team and location and we're so happy that you enjoyed your experience. We hope to welcome you again very soon.Warm regards,

10/10 Excellent

Jelena, Calgary

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The helpful and lovely staff exceeded all my expectations. Thank you!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reservations team le 8 avr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. Thank you for taking the time to leave a review, we are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel and that the service was to your liking. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

10/10 Excellent

Timothy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff, property and location were all excellent.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Reservations team le 1 avr. 2024
Dear Timothy, Thank you so much for taking the time to leave a review, it means a lot to us. We pride ourselves on our wonderful team and location and we're so happy that you enjoyed your experience. We hope to welcome you again very soon.Warm regards,

10/10 Excellent

Awaz, Bartlett

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect stay! A great option especially for families
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Reservations team le 1 avr. 2024
Dear Awaz, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane.We are thrilled to hear that you and your family enjoyed your stay at our hotel. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards

10/10 Excellent

Guillermo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Exelem Nte servicio
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Reservations team le 27 mars 2024
Dear Guillermo, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. Thank you for taking the time to leave a review, we are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel and that the service was to your liking. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

10/10 Excellent

Liam

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were extremely helpful
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reservations team le 18 mars 2024
Dear Liam,Thank you so much for taking the time to leave a review, it means a lot to us. We pride ourselves on our wonderful team and location and we're so happy that you enjoyed your experience. We hope to welcome you again very soon.Warm regards,

10/10 Excellent

Mark N.

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Reservations team le 7 mars 2024
Dear Mark, Thank you for taking the time to to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

6/10 Satisfaisant

Rosalind

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Tired, in need of a renovation. For this level of hotel, one expects more sophistication and a style after circa conservative '74.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reservations team le 12 mars 2024
Dear Rosalind, Thank you for taking the time to let us know how your recent stay went with us, we sincerely appreciate the open and honest feedback, and this all combines to helping us improve our guest experience. We would like to introduce our Mayfair Collection style of rooms which is our renovated room collection with the modern style so we do hope that when we see you back again it would be great to hear your feedback on these as well We look forward to having the opportunity to welcoming you back to Park Lane again on another occasion.Kind regards,

10/10 Excellent

Mark N.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reservations team le 23 févr. 2024
Dear Mark, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. We are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel and that the service was to your liking. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

10/10 Excellent

Peter, Montreal

Voyage en famille
Clean, excellent location friendly staff and great service.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Reservations team le 12 mars 2024
Dear Peter, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. We are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel and that the service was to your liking. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

10/10 Excellent

Nikola

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One of the best in London
A hotel with one of the best locations in London. Newly refurbished. Amazing staff and service. I can recommend this hotel both for business traveling and pleasure trips.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Reservations team le 12 févr. 2024
Dear Nikola, Thank you so much for taking the time to leave a review, it means a lot to us. We pride ourselves on our wonderful team and location and we're so happy that you enjoyed your experience. We hope to welcome you again very soon.Warm regards,

10/10 Excellent

DAVID

Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Reservations team le 9 févr. 2024
Dear David, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane.We are pleased to hear that you enjoyed every bit of your stay.On behalf of the hotel, we look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reservations team le 9 févr. 2024
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. We are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!

8/10 Bien

Jane

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s central so there’s easy access to shopping and restaurants
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Reservations team le 17 janv. 2024
Dear Jane, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. Thank you for taking the time to leave a review, we are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel and that you liked the location. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!Warm regards,

10/10 Excellent

Iana

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location! Happy, helpful staff, particularly Freddy in Restaurant Theo! Loved the entertainment offerings as well. Worth a trip when in London.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Reservations team le 16 janv. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive experience with us at InterContinental London Park Lane. Thank you for taking the time to leave a review, we are thrilled to see that you enjoyed your stay at our hotel and that Freddy's service was to your liking. On behalf of the whole team, we hope to welcome you again very soon!