Avis sur ibis budget London Barking
ibis budget London Barking
Highbridge Road, Essex, Barking, England
Avis
7,0
Bien
7,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
14 oct. 2023
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 20 oct. 2023
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated.
10/10 Excellent
Saida
Voyage en famille
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saida
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 28 févr. 2023
Thank you for sharing a review - Your feedback is very appreciated.
8/10 Bien
claudic
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
claudic
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 27 oct. 2022
Thank you for sharing a review - Your feedback is very appreciated
10/10 Excellent
Damien
3 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très satisfait
Damien
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Gauthier
Voyage en famille
26 sept. 2021
Les points forts : Propreté
Gauthier
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Wajid M le 4 oct. 2021
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget London Barking. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de adnan haider le 1 mars 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget London Barking. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,
10/10 Excellent
Eliane
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Il manque de la lumière un peu plus forte
Eliane
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Sofi le 28 août 2019
Thank you for your review. I am glad you had a good stay with us. Hopefully, we will see you soon. Kind regards, Sofi, Reception Team Member
10/10 Excellent
Irem
14 août 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Irem
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Sofi le 14 août 2019
Thank you for your review. I am glad you had a good stay with us. Hopefully, we will see you soon. Kind regards, Sofi, Reception Team Member
10/10 Excellent
Eliane
27 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Choix de chambre
Eliane
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Narinder Singh le 27 févr. 2019
Dear Eliane,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis London Barking Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely Narinder Singh General Manager Ibis Budget Hotel London Barking
10/10 Excellent
Eliane
27 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Choix de la chambre à la réservation
Eliane
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Narinder Singh le 27 févr. 2019
Dear ADEN NASIM,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis London Barking Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely Narinder Singh General Manager Ibis Budget Hotel London Barking
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de kristine le 12 mars 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget London Barking. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
4/10 Médiocre
Edith, Meaux
20 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Pas confortable
Edith
Séjour de 2 nuits en août 2018
6/10 Satisfaisant
Guy
11 août 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Guy
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 juil. 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
Pas de climatisation impossible de dormir
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
RASHEED
7 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne affaire
RASHEED
8/10 Bien
Alexandre
9 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Audrey
21 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel bien place mais difficile à retrouver à l ar
Audrey
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Damien
7 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Damien
10/10 Excellent
sophie, goussainville
26 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon qualité prix
sophie
2/10 Horrible
Michèle, marseille
4 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
expérience à ne pas renouveler
Michèle
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 juil. 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
hotel accueillant
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 avr. 2016
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
cest pas la perfection
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
govar
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
govar
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 2 mai 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. We are sorry to read that the hotel did not meet your expectations and apologise for any possible inconvenience that we may be responsible for. Best Regards
6/10 Satisfaisant
Manoj
26 avr. 2024
Manoj
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
PATRICK
Voyage d’affaires
8 avr. 2024
PATRICK
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 9 avr. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated.
8/10 Bien
Philip
14 mars 2024
Philip
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 5 avr. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated.
4/10 Médiocre
Darryn
Voyage en famille
8 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Darryn
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 12 mars 2024
Thank you for sharing a review. Please be assured that we have noted your comments and will be investigating these with the team so that any possible improvements are achieved where possible. Best Regards
8/10 Bien
Habiba
Voyage en famille
2 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Habiba
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 4 mars 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Best Regards
10/10 Excellent
Senica
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Senica
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 29 févr. 2024
Thanks for sharing a great review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated and we look forward to your next stay. Best Regards
2/10 Horrible
Kamal
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamal
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 20 févr. 2024
Thank you for taking the time to share a review of your recent stay at ibis budget London Barking. Please note that we are currently investigating the issues that you have raised and on behalf of the team we do apologise for any inconvenience that we may be responsible for. Best Regards
2/10 Horrible
Utricia
16 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Utricia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 16 févr. 2024
Thank you for taking the time to share a review of your recent stay at ibis budget London Barking. Please note that we will be reviewing your feedback and on behalf of the team I would like to apologise for any possible inconvenience that we may be responsible for. Best Regards
6/10 Satisfaisant
Emma
Voyage en groupe
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Get what you pay for
Emma
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 16 févr. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
8/10 Bien
Emma
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exactly what it said on the tin!
Emma
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 16 févr. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
6/10 Satisfaisant
Habiba
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Habiba
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 7 févr. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
2/10 Horrible
Mark
31 janv. 2024
Les points faibles : Propreté
Mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 1 févr. 2024
Thank you for taking the time to share a review of your recent stay at ibis budget London Barking. I will be reviewing your feedback and undertaking any necessary actions as appropriate. On the meantime we apologise for any inconvenience that we may be responsible for. Best Regards
8/10 Bien
Zulfikar
Voyage en groupe
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zulfikar
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 28 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
8/10 Bien
Stephen
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 28 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
8/10 Bien
Stephen
25 janv. 2024
Stephen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 26 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
2/10 Horrible
Hassan
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hassan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 25 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
2/10 Horrible
Ismail
24 janv. 2024
Ismail
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 25 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
6/10 Satisfaisant
Donna, derby
Voyage en groupe
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 22 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
6/10 Satisfaisant
Amanuel
20 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Amanuel
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 22 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
8/10 Bien
David
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One Night In Newham
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 22 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
10/10 Excellent
Oluyinka
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oluyinka
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 22 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
10/10 Excellent
Akikur
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Akikur
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 22 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
10/10 Excellent
Roman
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roman
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 22 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
6/10 Satisfaisant
Miguel
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Miguel
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 22 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
10/10 Excellent
Cesar
3 janv. 2024
Cesar
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 22 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards
10/10 Excellent
Simone
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ophold i December 2023
Simone
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Jordi PENA - General Manager le 22 janv. 2024
Thanks for sharing a review of your recent stay at the hotel. Your feedback is very appreciated. Best Regards