Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
31 déc. 2023
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Sam
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel dans un quartier agréable
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Olga le 18 avr. 2023
Thank you for your good review! We are thrilled that you enjoyed your time with us. We endeavour to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. We look forward to welcoming you again at our hotel soon for another fantastic experience! Kind regards, Olga
10/10 Excellent
FREDERIC
29 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
top
FREDERIC
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Reece le 3 nov. 2021
Thank you for the review, FREDERIC. It makes me smile to hear that our team are going above and beyond for our guests and making their stay with us an amazing one. I hope we get to welcome you back again soon. Kind regards, Reece
10/10 Excellent
Jana
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jana
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
William, Ginebra
Voyage d’affaires
26 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de B.Rotaru le 26 févr. 2020
Dear William,
Thank you so much for taking the time to share your feedback.
We appreciate very much that you chose to stay with us during the time we were under refurbishment and breakfast was served in a different location than now. We have since completed the full refurbishment of the hotel and restaurant and we are looking forward to welcoming you back in the near future to offer a seamless experience.
With many thanks and kindest regards,
Bogdan Rotaru
Reception Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Adriana Greco, Reception Manager le 8 févr. 2020
Dear Anonymous,
Thank you for the five-star review.
We are looking forward to welcoming you back in the near future.
Warm Regards
8/10 Bien
Frédéric
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frédéric
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de B. Rotaru le 4 janv. 2020
Dear Frédéric,
Thank you for taking the time to rate us.
We are looking forward to welcoming you back and to deliver a seamless experience.
With many thanks and kindest regards,
Bogdan Rotaru
Reception Manager
10/10 Excellent
Philippe
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de LR le 17 déc. 2019
Dear Mr. Philippe,
Thank you for taking time to share your feedback in regards of your recent stay at Holmes Hotel!
We are thrilled to see that you have had a pleasant experience with us and our location has been convenient for you.
We hope to see you again in future when business will bring you in the area.
Kind regards,
Lavinia Ravas
Reception Manager
10/10 Excellent
STEPHANE
Voyage en famille
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
STEPHANE
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de B.Rotaru le 25 nov. 2019
Dear Stephane,
We appreciate very much the fact that you took the time to share your feedback.
We are delighted to see that you loved the warm ambiance of the hotel and that you felt our team was remarkable.
We are very much looking forward to welcoming you back in the very near future.
With many thanks and kindest regards,
Bogdan Rotaru
Reception Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de B.Rotaru le 5 nov. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We are happy to see that you liked the room and that you had a good time staying with us.
We are looking forward to welcoming you back in the near future.
With many thanks and kindest regards,
Bogdan Rotaru
Reception Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de B.Rotaru le 23 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you so much for taking the time to share your feedback.
We are delighted the see that you deemed us worthy of the highest rating and we are looking forward to accommodating you again in the very near future.
With many thanks and kindest regards,
Bogdan Rotaru
Reception Manager
6/10 Satisfaisant
patrick
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel standard qui manque de confort
patrick
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de LR le 10 oct. 2019
Dear Mr. Patrick,
Thank you for taking time to share your feedback in regards of your recent stay at Holmes Hotel!
We are sorry to see that you did not find the rooms up to your expectations.
We would like to understand further the details of your stay in order to help us improve our service and standard, therefore I would like to kindly ask you to contact us on your best available time and we will be more than happy to follow up this further.
Kind regards,
Lavinia Ravas
Reception Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de LR le 29 août 2019
Dear guest,
Thank you for taking time to share your feedback in regards of your recent stay at Holmes Hotel!
We are thrilled to see that you have enjoyed your stay at our hotel and we hope to see you again in future!
Kind regards,
Lavinia Ravas
Reception Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Georgiana le 28 août 2019
Dear guest,
Thank you for taking time to share your feedback in regards of your recent stay at Holmes Hotel!
We are glad to see that you have found your stay pleasant and we are looking forward to welcome you again in future!
Kind regards,
Georgiana Edu
Night Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de LR le 27 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for taking time to share your feedback in regards of your recent stay at Holmes Hotel!
I hope you have enjoyed your stay and we are looking forward to welcome you again in future.
Kind regards,
Lavinia Ravas
Reception Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de B. Rotaru le 7 mai 2019
Dear Valued Guest,
We are thankful that you took the time to share your feedback.
It gives us great pleasure to see that you loved your stay with us and we thank you for the kind words regarding the staff.
We are very much looking forward for your next visit.
With many thanks and kindest regards,
Bogdan Rotaru
Night Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de B. Rotaru le 6 mai 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to give us your feedback.
We are happy to see that you appreciated the style of the hotel and the cleanliness.
We are happy to inform you that the breakfast will be moved on the ground floor starting next week and on your next visit with us, we are looking forward for your feedback regarding the move.
With many thanks and kindest regards,
Bogdan Rotaru
Night Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de B. Rotaru le 22 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We are delighted to see that you like the rooms and the bathroom and we thank you for giving us the highest rating.
We are looking forward to accommodate you again in the near future.
With many thanks and kindest regards,
Bogdan Rotaru
Night Manager
8/10 Bien
Elodie
17 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elodie
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Park Plaza Sherlock Holmes le 18 avr. 2019
Dear Elodie,Thank for taking time to share with us your feedback. We would like to apologize for the inconvenience you met during your stay regarding the room layout. We are looking forward to welcome you again in the near future and make your experience with us even better. Kind regards, Georgiana Edu Night Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de B. Rotaru le 6 avr. 2019
Dear Valued Guest,
We thank you for taking the time to give us your feedback and for giving us the highest rating.
We are looking forward for your next visit.
With many thanks and kindest regards,
Bogdan Rotaru
Night Manager
10/10 Excellent
Steve
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Heike
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heike
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Benjamin Jing-Chi
20 avr. 2024
Benjamin Jing-Chi
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Eugenio, Coral Gables
5 avr. 2024
Eugenio
Séjour de 9 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Jochen
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jochen
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Anne
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alina le 28 mars 2024
Dear Anne, thank you for your feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us. We aim to offer the best service possible to our guests, and we are pleased that we exceeded your expectations. We look forward to your next stay. Kind Regards, Alina
10/10 Excellent
Erin, Washington, DC
Voyage d’affaires
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kristine le 18 mars 2024
Dear Erin,Thank you for nice feedback, we do appreciate it. We are glad you had a good experience in our hotel and enjoyed the location. We are looking forward to seeing you soon again. Best Wishes, Kristine
8/10 Bien
Martin
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Senami le 13 mars 2024
Thank you Martin for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Senami
10/10 Excellent
Natalie
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Jay
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jay
Séjour de 8 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Lianne
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quaint hotel in great location
Lianne
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Andrew
11 févr. 2024
Andrew
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
iain
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
iain
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
clement
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
clement
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Richard
27 janv. 2024
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Matthew
27 janv. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Catherine
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Catherine
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Hongrok
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hongrok
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Barbara
Voyage d’affaires
10 janv. 2024
Barbara
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Emanuela
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emanuela
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Camilla
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Camilla
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Simon
8 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Simon
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kristine le 12 janv. 2024
Thank you for sharing your feedback, Simon. I am disappointed to read your comments regarding our team, particularly as our friendly and attentive service often receives the most praise from our guests. I am sorry this was not your experience and will be sure to address this with the relevant team members. I hope that we will have another chance to welcome you, so that we can wow you with our true Park Plaza service in future. Kind regards, Kristine
8/10 Bien
Caroline, Seattle
Voyage en groupe
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Caroline
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Eli le 9 janv. 2024
Thank you for your message, Caroline,We are delighted to hear that you found our beds comfortable and the rooms clean. Nonetheless, we are sorry if there were aspects of our hotel staff, that fell below expectations that did not give you a good impression. We will share your feedback with our team to review and improve. We hope, despite this inconvenience we have another chance to welcome you and deliver a 10/10 experience in the future. Kind regards,
10/10 Excellent
Ramon
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muito boa!
Ramon
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Solari le 16 janv. 2024
Dear Ramon, thank you for choosing our hotel and taking the time to share your positive experience. We are excited that you enjoyed your time with us. Your satisfaction is our priority. We hope to see you again soon. Kind Regards, Solari
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephanie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Farshad
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farshad
Séjour de 6 nuits en décembre 2023