Vue de la chambre

Avis sur Good Hotel London

4 out of 5
Good Hotel London
Royal Victoria Dock, Western Gateway, Royal Docks, London, England

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 482 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 318 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 111 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 50 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 41 avis sur 1002." "

8,6/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Elle le 1 nov. 2023
Hi Anonymous,Thank you for taking the time to rate ur services.We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle

8/10 Bien

Lopes Correia

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour 3 jours Solo
Séjour Agréable, Le staff était au top, Tous aimables et l'écoute. L'hôtel est dans une zone calme et sécurisé, à proximité de transport (5min) et 25/30minutes du centre. J'ai apprécié l'histoire et le concept de l'établissement. Le seul point moins agréable, c'était la propriété de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Elle le 2 nov. 2023
Hi Lopes,Thank you for taking the time to share some feedback, we are happy to hear you enjoyed your stay here with us at The Good Hotel London. We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle

10/10 Excellent

khalil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Good Hotel London le 25 sept. 2023
Hi Khalil Thank you for your review, we are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future. Best regards Kevin

10/10 Excellent

Yazid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best hotel ever
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ibrahim le 8 août 2023
Hi Yazid, Thank you for your amazing feedback! We're thrilled to have provided you with such a positive experience. Looking forward to welcoming you back soon.Kind regards, Ibrahim Good Hotel Team

8/10 Bien

Honayda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit w-e à Londres,
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Good Hotel London le 4 janv. 2023
Hi Honayda We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the future.Kind regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Good Hotel London le 1 nov. 2022
Hi Thank you for your excellent score, we look forward to welcoming you back.Kind regards,

10/10 Excellent

Brice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Good Hotel London le 1 nov. 2022
Hi Brice Thank you soo much for such a great score, we look forward to welcoming you back in the future.

6/10 Satisfaisant

Valerie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel inspiré d'un bateau, donc les chambres sont plutôt des cabines, très petites, pas de télévision, mal insonorisées (porte d'entré et fenêtre mal isolées). Pas d'isolation non plus pour la salle de douche et les toilettes (la douche fuit et les toilettes évacuent difficilement...). La litterie est petite mais confortable et il y a un plateau de courtoisie. A l'arrivée 120 pound de caution sont débitées de votre carte de crédit. Nous étions logés à quelques mètres d'un foodstruck avec rooftop assez bruyant la nuit. On a demandé à changer de chambre mais ça n'a pas été possible car il y a très peu de chambres à 2 lits. Mais l'hôtel fourni des bouchons d'oreille ! A noter, joli bar toit terrasse. Hôtel loin du centre mais bien desservi, DLR à 2 pas Elisabeth Line et le téléphérique pour le 02 Arena.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Camille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Good Hotel London le 11 juil. 2022
Hi Camille Thank you for your rating, we hope to welcome you back one day and turn that 8 into a 10. Kind regards Kevin

8/10 Bien

Nathan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Good Hotel London le 5 juil. 2022
Hi Nathan Thank you for scoring us 8/10 we are pleased you enjoyed your stay. Kind regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Je suis arrivé durant la nuit, sous les coups d’1 ou 2h du matin. J’ai un peu attendu le réceptionniste avant qu’il m’ouvre et le check-in a été rapide. La chambre était propre, assez confortable (même si le matelas du lit pourrait être de meilleure qualité) et les équipements étaient quasiment neufs et facilement utilisables. La chambre et surtout la salle de bain sont petites mais ça reste utilisable. La vue sur le plan d’eau depuis la chambre et en particulier depuis le lit avec une grande fenêtre est très appréciable. Le check-out s’est fait très rapidement et les deux réceptionnistes étaient très polis et courtois.
Séjour de 1 nuit en février 2022

8/10 Bien

Junior

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de FO le 3 mars 2020
Dear Junior, Thank you very much for your review following your stay with us. We appreciate your high rating and we are looking forward to welcoming you back again. Many Thanks and Stay Good. GOOD Team

8/10 Bien

Philippe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de FO le 5 janv. 2020
Dear Philippe, Thank you so much for this review. We hope to see you again soon. Many Thanks and Stay Good. GOOD Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de FO le 26 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for leaving your feedback. We appreciate it very highly. We hope to be able to see you again. Many Thanks. GOOD Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de The Good Crew le 19 déc. 2019
Dear Valued Guest, We are glad to see that you were satisfied with your stay. Come back soon for another fantastic experience.

10/10 Excellent

Ludovic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons passé un excellent séjour à Londres, notamment grâce à cet hôtel dans un quartier que nous ne connaissions pas malgré avoir vécu plus d'un an à Londres. Le site est exceptionnel, le petit déjeuner copieux et la vue sur la Tamise et Canary Wharf au top!
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de reception le 14 déc. 2019
Dear Ludovic, Thank you very much for your fantastic review following your stay with us. I am delighted to read that we have made your experience a memorable one. We appreciate such fantastic feedback and we are looking forward to welcoming you back again. Many Thanks and Stay Good. GOOD Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Good Hotel London Team le 14 nov. 2019
Hi there Thank you for this GOOD score. We are delighted that you had a great stay. We look forward to welcoming you back again soon. #SleepGoodDoGood

8/10 Bien

Bruno

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Liban le 21 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 Excellent

David

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de The Good Team le 8 sept. 2019
Dear David, Thank you very much for your great score! We hope to welcome you back very soon. Kind regards, The Good Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La situation géographique, l’ambiance, la gentillesse du personnel, l’engagement ecoresponsable,
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de GT le 26 août 2019
Dear Guest, Thank you very much for your great 5-star review following your stay with us. I am delighted to read that we have made your experience a memorable one. We appreciate such fantastic feedback and we are looking forward to welcoming you back again. Many Thanks and Stay Good. GOOD Team

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
transportation from the airport to the hotel is too long and not practical change several times because metro train is tiring
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de The GOOD Team le 21 août 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are very sorry that the location did not work well for you. We hope to welcome you in the future. Kind regards, The GOOD Team

8/10 Bien

emmanuel

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yes, but...
Quite a nice place, modern and a bit unconventional, but pretty small and noisy rooms. Breakfast is good. Should improve cleaning. Nice rooftop. Close to Excel conference center
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Front Office le 3 juil. 2019
Dear Emmanuel, Thank you so much for taking the time to review our hotel, we are delighted to hear that you enjoyed our rooftopbar and breakfast. We appreciate your feedback, we will send it to the relevant department. Kind regards, The Good Team

6/10 Satisfaisant

Armel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Hotel mais pas good sleep
Good Hotel ne peut rien faire contre sa proximité avec l’aéroport de London City mais les nuisances sonores rendent les nuits trop courtes. D’autre part l’étroitesse de la chambre est faite pour une personne seule mais pas pour un couple. Tout le reste est très bien.
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de good team le 9 juin 2019
Dear Armel, Thank you for taking the time to review our hotel. We do apologise for the bad nights sleep, we appreciate your feedback and will make sure the relevant departments are informed. Kind regards, GOOD Team

8/10 Bien

Morgane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de the good team le 29 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your great score! See you soon. Kind regards, The good team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La decoration industrielle, le coté écolo-equitable
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de The good team le 25 avr. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your review! We are glad to see you enjoyed the stay and hope to see you soon! Kind regards, The good team

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le hall est top la deco de la chambre sobre et simple la sdb une catastrophe toute la peinture s est à moitié barré c est pas du tout un standing 4 étoiles Maximum 3
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de The good team le 21 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are very sorry to read your stay did not fully meet your expectations. We are currently working on a solution to fix it. We hope to see you in the future. Kind regards, The good team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel sur l'eau, quartier tres calme, tres facile d'acces
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de The good team le 10 mars 2019
Dear Guest, Thank you for your great review. We hope to see you soon. Kind regards, The good team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de The GIOOD Crew le 1 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Good Hotel London and rating us so highly! We look forward to welcoming you back very soon.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
hotel acceuillant avec personnel très serviable mais les chambres sont très petites.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de The Good Team le 31 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are happy to read you had a good stay. We do have bigger rooms available that are 30sqm. We hope to see you soon. Kind regards, The good team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de The Good Team le 8 janv. 2019
Dear Anonymous, Thank you for the great score. We look forward to having you again soon. Hope you have a great day. Kind Regards, The Good Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hôtel au design moderne, équipe agréable et serviable (accueil/restaurant). Les services proposés nous ont bien servis, consigne a bagages, restaurant. Carte du restaurant simple, mais très bonne qualité des plats. Literie confortable, petite chambre de 13m2 mais très bien agencé. Placer proche d'une gare de métro, a 5 min a pieds. Malgré la proximité d'un aéroport celui-ci ne nous a pas déranger durant notre séjour.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de The Good Team le 23 déc. 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking your time to give us a review. We hope you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to seeing you in the future. Have a wonderful. Kind Regards, The Good Team

8/10 Bien

Jeremy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel for business trip
The hotel is a new hotel (2Y old) brough by a Dutch company on the river. Even if on the river you can not feel that it floats on water. The hotel has a huge receeption and place for breakfast and dinner. The food is good and the service is fast. I like the fact that it is a huge open area. Room are fine but tiny (I assume about 12 sqm including bathroom). This is perfect for a business trip or short trip in couple. I would not recommend to stay more than 2 days if you are more than 1 person into the room or you if you have a lot of lugguages. Hotel was quite and clean. Very convenient as it is close to the DLR station and takes you to London Tower Bridge in about 20 min. I recommend this hotel. Wifi worked well as exected. Last positive comment is the fact they use both European and UK electrics outlets.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de the good team le 17 déc. 2018
Hi Jeremy, Thank you for your detailed feedback. We appreciate your eye for detail and kind words about our hotel. Hopefully we will welcome you for many Good stays to come. Warmly, The Good Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon accueil, chambre petite mais confortable et propre. Petit déjeuner un peu cher mais copieux. Proche de la station DLR royal Victoria (2-3 minutes). À recommander.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Front office le 10 déc. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your kind review. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Have a wonderful day. Kind Regards, The Good Team

10/10 Excellent

Brendan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de jessica le 15 mai 2024
Hello Brendan, Thank you for taking the time to leave a rating. we hope to welcome you back soon.Kind Regards Jessica

10/10 Excellent

Louise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We feel like we are on a boat
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de jessica le 15 mai 2024
Hi Louise, thank you for taking the time to leave a review we hope to welcome you back soon. Kind Regards Jessica

10/10 Excellent

Lucile

Voyage d’affaires
No frills but so close to London Excel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 2 mai 2024
Dear Lucile,Thank you for taking the time to let us know about your recent stay with us we are pleased to hear that you enjoyed the location of the hotel being close to London Excel. We hope we can look forward to welcoming you back for any future stays you may have with us. Kind regards,Divine

10/10 Excellent

Katrina

Voyage en famille
Lovely hotel great breakfast very convenient for the Excel centre
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Elena le 2 mai 2024
Hi Katrina, Thank you for your recent stay at the Good Hotel and for leaving a positive review. We are glad to hear that you have enjoyed the breakfast and that the location was convenient for your stay.We hope you have a lovely day and hope to welcome you again soon. Kind Regards,Good Crew

10/10 Excellent

Kathleen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to cable car and Victoria line.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julius le 30 avr. 2024
Hi Kathleen,Thank you for taking the time to leave a fantastic review following your stay. We're glad to hear that the location was convenient for your stay. Your feedback is truly appreaciated. We do hope to welcome you again in the near future.Kind regardsGood crew

8/10 Bien

Laura

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were lovely! Polite, friendly, informative. The rooms are small! For friends sharing there is no privacy, at all! The toilet and shower area are very small and are behind a frosted glass door that does not shut completely so be prepared to hear and smell everything, as no windows or extractor fans!!!! It also takes a while to work out how to flush the toilet! There is a little silver flat disc the size of a 5p on the wall that you would never in a million years expect to be the flush! It was fine for us as we didn’t spend a lot of time in the room other than to sleep. No TVs which is not a bad thing. There was only one plug for hairdryer/ straightener and there are no mirrors in reaching distance. The plug in the window sill I couldn’t use as it was the wrong way round for for any chargers to be able to fit in the space between the plug and surface ( if you know what I mean!?) if your charger comes out of the top of your plug it’s fine!! No wardrobes and very limited storage and walls are very thin. We didn’t have breakfast there as we thought £18 was way overpriced! But we would return due to the staff and location but only as single occupancy rooms as they are not big enough for 2 people!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Julius le 30 avr. 2024
Hi Laura,Thank you for sharing your feedback following your stay. We're glad to hear that you found our staff friendly, polite, and informative. Your positive comments are truly appreciated. We apologize for any inconveniences caused by the room size and layout of our accommodations. We understand your concerns about the bathroom privacy and will review this aspect for improvement. Regarding our toilet flush mechanisms, we apologize for any initial difficulty. We strive to ensure all aspects of our accommodations are user-friendly. While you chose not to have breakfast with us, we understand that preferences vary and strive to accommodate everyone's spending preferences. Your feedback is valuable to us as it helps us identify areas for improvement and improve our services. We hope to have another opportunity to welcome you back in the near future for an even better experience.Kind regardsGood crew

10/10 Excellent

Kirsty

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing access to the O2 with the cable carts right next door. Lovely and quiet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Claudia Fortes le 28 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to post a review, Kirsty!We are happy to hear you enjoyed your stay with us.We work hard to give our guests the finest experience possible, so your comments are gratifying.We'd love to welcome you back soon, so don't be a stranger. Thanks again.

10/10 Excellent

Jessie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was a lovely hotel to stay at. Perfect for its purpose
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Ambassador le 28 avr. 2024
Hi Jessie Thank you for taking the time to leave a review. We are so pleased you had a brilliant stay here at The Good Hotel. We hope to welcome you back soon.

10/10 Excellent

Elliot

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were very friendly and helpful. The room was lovely and clean.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de jessica le 28 avr. 2024
Hi Elliot,Thank you for taking the time to leave a review. We are very delighted that you had a fantastic stay! We look forward to welcoming you back The Good Crew

10/10 Excellent

Mikayla

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very friendly apon arrival, the room was nice and tidy and clean.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julius le 29 avr. 2024
Hi Mikayla,Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel London and giving us a perfect score. We're glad to hear that our dedicated staff were very friendly throughout your stay and that you found our rooms nice, tidy and clean. We aim to provide our guests with the best possible experience, and we're thrilled that we've met your expectations. We look forward to greeting you again in the near future.Kind regardsGood crew

10/10 Excellent

NEIL

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were fantastic and rooms perfect for an overnight stay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julius. le 26 avr. 2024
Hi Neil, thank you for choosing to stay with us at The Good Hotel London and leaving us a lovely review. We're pleased to hear that you've enjoyed your stay, especially with our fantastic staff and the rooms being convenient for your stay. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Julius.

10/10 Excellent

Julie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel right on the docks plenty of places to eat and the cable car to the o2 was brilliant and not expensive
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julius le 26 avr. 2024
Hi Julie, Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel London and for leaving us a fantastic review. We're glad to hear that you've enjoyed your stay, especially with the location and prices being convenient for your stay. We hope to welcome you again in the near future. Kind regards, Good crew

8/10 Bien

Alan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Julius le 29 avr. 2024
Hi Alan,Thank you for your recent stay with us at The Good Hotel London and leaving a fantastic review. We're pleased to hear that you've enjoyed your overall stay. If there are any details you'd like to discuss or areas to improve on, feel free to reach out to us. We value your feedback and we aim to enhance our guest's experiences. We hope to welcome you again for an even better experience in the future.Kind regardsGood crew

6/10 Satisfaisant

Dean

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
No TV in the room which is the first hotel room we have ever had without one this was not mentioned at the point of booking, room was cold even with the air-con on Only 1 usb port that did not work Room was expensive for the size and facilities Breakfast was really good Downstairs area on the side with the view of the dock was closed off for a baby shower for most of the Sunday
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julius le 5 mai 2024
Hi Dean,Thank you for staying with us at The Good Hotel and taking the time to share your review. We would like to apologize for the absence of a TV in your room, and we appreciate your understanding. However, we do offer iPads to borrow free of charge. We would also like to apologize for the inconvenience with the room temperature and the faulty USB port in your room. Your feedback is important, and we will address these issues to improve our services for future guests. We regret that the pricing and facilities did not fully meet your expectations and will review our pricing accordingly to ensure fair values. Despite this, we're glad you enjoyed the breakfast offerings. We apologize for any disruption caused by the private event downstairs and will work on better communication for future events. Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Kind regardsGood crew

10/10 Excellent

Alexandra

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
One Night in London Wir waren anlässlich eines Events für eine Übernachtung in der Stadt und haben ein Expedia-Paket Flug/Hotel gebucht. Das Hotel liegt gut erreichbar an den Öffentlichen, selbst von Heathrow aus ohne Umsteigen mit der Elisabeth-Line wunderbar zu erreichen. Die Ausstattung ist sehr modern und minimalistisch (kein TV/kein klassischer Schrank im Raum), Zimmer und Bad UK-typisch winzig aber alles da was man braucht: Euro-Steckdose, Föhn, Duschgel, Ohrstöpsel, Wasserkocher, gemütliches Bett mit bequemen Kissen, großer Ganzkörperspiegel. Frühstück haben wir nicht gebucht. Die Bar können wir nicht bewerten, da diese bereits geschlossen hatte, als wir aus dem Stadion gekommen sind. Positiv: Zentral zur Underground, modern, wirklich schönes Hotel mit toller Wasserlage, Check in/out unkompliziert und vorweg online möglich, 24-h Market direkt gegenüber, eine Art "Marktplace" mit kleinen Buden mit veganen Produkten ebenfalls direkt vor der Tür. Nicht optimal: Das Zimmerfenster ist nicht zu öffnen (Frischluft also nur über "Lochung im oberen Rahmenbereich" möglich), Roomsharing nicht ratsam wenn man kein Paar ist oder sich nicht kennt und mag (WC Tür nicht schließbar), für die Nutzung des Bades sollte man nicht zu füllig sein und keinesfalls einen "Bierbauch" tragen, könnte eng auf dem WC werden ;-) Wir waren jedenfalls absolut zufrieden, buchen sicher wieder, wenn wir erneut in der Stadt sind und empfehlen das Good Hotel definitiv weiter!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Author le 25 avr. 2024
Hi Alexandra, Thank you for your glowing review and perfect ratings! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us, and we appreciate your recognition of our efforts in service, cleanliness, amenities, condition, and eco-friendliness. Your satisfaction means the world to us, and we can't wait to welcome you back soon! Best regards, M. Ferreira and the Good Crew #SleepGoodDoGood

10/10 Excellent

Alison

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A different place to stay in London, on a re-claimed boat with profits going to a worthwhile cause. Staff were friendly. The rooms are compact but have everything you need and comfortable. Tea/coffee tray, shampoo/shower gel. Next to the cable car, 10 mins walk to the underground. Plenty of food options on the doorstep.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kieran le 22 avr. 2024
Dear Alison,Thank you for leaving such a lovely review. We are delighted that you experienced friendly customer service. We are also very pleased that you were satisfied with the amenities in the room and that the location of the hotel was convenient for you as well. Thank you for choosing to stay at the Good Hotel, we do look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards, Good Crew

8/10 Bien

Kayshan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Julius le 26 avr. 2024
Dear Kayashan, Thank you for staying at the Good Hotel for your stay and for taking the time to leave such a lovely review. We do hope to welcome you back to the Good Hotel in the future. Kind Regards, Good Crew