Hall

Avis sur Ramada Encore by Wyndham Istanbul Bayrampasa

4 out of 5
Ramada Encore by Wyndham Istanbul Bayrampasa
11 Bayrampasa Sehit Naci, Yenidogan District, Cakar Street, Istanbul, Istanbul

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 136 avis sur 362." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 134 avis sur 362." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 54 avis sur 362." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 18 avis sur 362." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 362." "

8,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

pauline

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté
Pour quelques jours, cela peut convenir
Hôtel très bruyant : autoroute et métro Bien situé pour avoir accès aux voies rapides Grande chambre bien aménagée Restaurant bon mais peu de choix Très bon petit dejeuner
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Guest Relations le 6 mars 2023
Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir choisi l'hôtel Ramada Encore Bayrampaşa pour votre séjour.Merci d'avoir pris de votre temps précieux pour partager cette belle critique. Vos mots encourageants ont contribué à la motivation de toute notre équipe.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dès que possible.Salutations

8/10 Bien

Elvan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon service, le seul défaut est qu'ils organisent des mariages au 13ème étage. Notre chambre était au 12ème et musique trop forte jusqu'à minuit environ
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de Ramada Encore by Wyndham Istanbul Bayrampasa le 31 août 2021
We are sorry for your comments. Your comments are very important to improve our service for future. we will be glad to welcome you back.

10/10 Excellent

Elvan, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel sympa / hotel propre emplacement dans une zone industrielle mais proche dun centre commercial et de la station de.metro
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Ramada Encore İstanbul Bayrampasa le 23 févr. 2019
Dear Our Valuable Guest, Thank you very much for taking the time to send your feedbacks on your recent stay with us. Please kindly be informed that all those wonderful comments makes us happy and motivates us for improvement. We would be more than pleased to see you here again. Kind Regards.

4/10 Médiocre

amin, paris

Les points faibles : Personnel et service
Personnel de l'hôtel irrespectueux
tout d'abord nous avons réservé et payé sur le site expedia une chambre dans cet hotel offrant une vue sur la mer. Des notre arrivée (en soirée) le personnel de l'hôtel nous a paru tres froid et peu avenant . En entrant dans notre chambre nous avons constaté que les fenêtres donnaient sur l'autoroute et non sur une vue mer . Nous avons contacté la réception ,qui nous avise grossièrement que nous pourrons profiter de la vue mer en nous réveillant le matin . Cela nous a semblé imcomprehensible . De ce fait , le lendemain , même constat aucun point d'eau a l'horizon !!!!!!! Nous avons donc resignifié a l'accueil le problème .celui ci nous répond avec arrogance et irrespect : "demain vous verrez l'océan et si vous ne le voyez pas revenez a l'accueil " Nous l'avons tres mal pris bien évidemment . Cet hotel n'offre aucune vue sur la mer étant donné qu'il n'est pas situé en bordure de mer donc ceci n'est autre qu'une publicité mensongère . Je tiens à montrer également mon mécontentement vis à vis d'expedia qui cautionne cet fausse pub
Vue de la chambre sans vue mer
Vue de la chambre sans vue mer

8/10 Bien

Jean Francois, Bucarest

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ramada Encore Istanbul Bayrampasa OK !
Hôtel facile à trouver, dispose d’un parking gratuit, l’hôtel est moderne, très propre, le personnel est très accueillant et serviable. Chambre spacieuse très confortable calme. Le PDJ buffet est bon. L’hôtel est très proche de la ligne de métro (10 minutes à pied) qui relie l’aéroport et le centre-ville ( 3 stations). Je recommande fortement cet hôtel pour visiter Istanbul.

4/10 Médiocre

Fatih

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté
I recently stayed at the Ramadan Hotel and had a mixed experience. The check-in process was excellent, and the hotel staff were very good. They were friendly and efficient, ensuring a smooth start to my stay. However, there were several issues that significantly impacted my overall impression of the hotel. The bathroom, unfortunately, had mold, and there was no power outlet available, which was quite inconvenient. Over time, my clothes started to smell like stale air, indicating a lack of proper ventilation. On a positive note, the housekeeping staff were diligent and did a good job of tidying up the room every day. Despite signs in the bathroom urging guests to consider the environment, all the towels were replaced daily, which seemed wasteful and contradictory to the hotel’s environmental messages. Breakfast was served on the rooftop, which could have been a highlight due to the location, but the selection was poor, and the coffee was particularly disappointing. The food didn’t taste fresh, adding to the overall dissatisfaction with the dining experience.
Réponse de Guest Relations le 27 mai 2024
Dear Fatih,Thank you for taking the time to review your experience. I would like to inform you that your negative comments will be examined carefully and we will make the necessary efforts to achieve your satisfaction. Your feedback will help us make our business better. Thank you for choosing Ramada Encore By Wyndham Bayrampaşa. We hope to host you again and offer our love and respect.Best Regards

6/10 Satisfaisant

Ragip

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et équipements
I recently stayed at this hotel and had a room with a sea view. The view itself was lovely, but unfortunately, the expressway was also in sight. Even with the windows closed, the noise from the traffic was too loud, so be sure to bring noise-canceling headphones if you plan to stay here. The bathrooms are in dire need of renovation. I couldn't tell if I was standing on mold or just limestone buildup, which was quite off-putting. The hotel is surrounded by metal workshops and textile manufacturers, so the area is not very tourist-friendly. I recommend getting an Uber directly from the hotel to your destination to avoid the industrial surroundings. On a positive note, the staff were very friendly and accommodating, which made my stay more pleasant despite the issues.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations le 27 mai 2024
Dear Ragip,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay and for taking the time to share your comments.We sincerely apologize for all the problems you experienced in our hotel. This situation surprised and saddened us as the accommodation experience you had fell below our service standards in accordance with our service standards. We would like you to be assured that every action will be taken and relevant warnings are made to prevent a recurrence.We hope that you will give us a chance again in the future and that we can host you again,Best Regards,

10/10 Excellent

Enayet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel with reasonable price.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relations le 7 mai 2024
Dear Enayet,Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

András

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations le 1 mars 2024
Dear Andras,Thank you so much for your review of our hotel. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Sincerely,

10/10 Excellent

Birol

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Einfach alles super gewesen sehr schneller check in und out sehr sauber und sehr freundlich das personal mein favorit unterkunft
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations le 27 févr. 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Bien

Hakan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Serkan

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Nera

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super pleased with our stay. Staff were very accommodating and friendly. Special thanks to Berot and Furkon for all their assistance during our stay, as we were quite lost. Room was spotless with a pleasant scent permeating through the entire hotel. Bonus was that the staff could speak English, the gym is 24/7, and the restaurant menu had a wide variety of meals.
Réponse de Guest Relations le 16 févr. 2024
Dear GuestThank you for your nice comments.Best Regards

10/10 Excellent

Farhad

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations le 5 févr. 2024
Dear Farhad,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your valuable time to share your rating. Your score of 10 out of 10 contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Best Regards

10/10 Excellent

Emrah

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Misafir İlişkileri le 31 janv. 2024
Merhaba Emrah Bey,Öncelikle konaklamanız için Ramada Encore Bayrampaşa Hotel’i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Konaklamanızdan memnun ayrıldığınızı duymak tüm ekibimizi çok mutlu etmiştir.İleride sizleri yeniden ağırlayabilmekten memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.Saygılarımızla,

10/10 Excellent

Tugay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BAYILDIMMMMM
Çok güleryüzlülerdi hizmeti çok begendim. Zaten sürekli kaldığımız bir otel burası. Temizlik hijyen rahatlık herşey cok güzel. Teşekkür ediyoruz ramada ailesi ekibine🙏
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 31 janv. 2024
Merhaba Tugay Bey,Otelimizde konaklamanız sonrasında zamanınızı ayırıp güzel ve nazik yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için Ramada Encore Bayrampaşa ailesi olarak teşekkür ederiz. Öncelikli hedefimiz siz değerli misafirlerimize sunmakta olduğumuz hizmeti en üst seviyeye taşımaktır. Konaklamanızda sizlere evinizin rahatlığını ve konforunu yaşatabildiysek ne mutlu bizlere. Yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır. Sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz. En içten saygılarımızla,

10/10 Excellent

Jonathan

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 22 déc. 2023
Dear Jonathan,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your valuable time to share your rating. Your 10 points contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regards

10/10 Excellent

Peter

Les points forts : Propreté et personnel et service
Sehr tolles Hotel sehr aufmerksame Mitarbeiter freundlich zuvorkommend und sehr kompetent. Das Hotel kann man nur empfehlen
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 6 déc. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 Satisfaisant

ANTONIOS

Les points forts : Personnel et service
Πολύς θόρυβος.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 17 nov. 2023
Уважаемый ГостьБлагодарим Вас за то, что нашли время оставить отзыв о своем опыте. Я хотел бы сообщить Вам, что Ваш негативный отзыв будет тщательно проанализирован, и мы приложим все усилия для достижения Вашего удовлетворения. Ваш отзыв поможет нам сделать наш бизнес лучше. Благодарим Вас за выбор отеля Ramada Encore By Wyndham Bayrampasa. Мы надеемся встретить Вас снова и выразить нашу любовь и уважение.

6/10 Satisfaisant

Eda Nur

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 9 nov. 2023
Thank you for reviewing us. If you want to share detailed comments please send an e-mail at info@ramadaencorebayrampasa.com

6/10 Satisfaisant

Abdullah

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.

6/10 Satisfaisant

Emrah

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.

2/10 Horrible

dincer

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.

4/10 Médiocre

Mahmut

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Emre

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eine tolle Unterkunft, gut erreichbar mit dem Auto. Es gibt genug Parkmöglichkeiten. Ich kann das Hotel mit reinem gewissen Weiterempfehlen!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 11 oct. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Bien

Semih

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 11 oct. 2023
Merhaba Semih Bey,Konaklamanızda Ramada Encore Bayrampaşa Hotel’i tercih ettiğiniz ve kıymetli vaktinizi ayırarak bizleri puanladığınız için teşekkür ederiz.En kısa sürede sizleri yeniden ağırlayabilmekten memnuniyet duyacağız.Saygılarımızla

8/10 Bien

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Es ist ein sehr schönes Hotel alle sind freundlich höflich und versuchen jeden Wunsch zu erfüllen
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 2 oct. 2023
Peter,Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Excellent

KIM

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 2 oct. 2023
Dear Kim,Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

8/10 Bien

Okan günes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 28 sept. 2023
Okan Bey,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederiz. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğumuza memnun olduk. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla

2/10 Horrible

Ömer Faruk

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Yilmaz

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 18 sept. 2023
Dear Yilmaz,Thank you for rating us!

8/10 Bien

Hazel Dilsad

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 12 sept. 2023
Dear Hazel,Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Serhat

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 18 août 2023
Merhaba Serhat Bey,Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimizi puanladığınız için teşekkür ederiz. Misafirlerimizden aldığımız geri bildirimler bizim için her zaman çok önemli olmuştur. Hizmetimizden memnun kaldığınızı tüm ekip ile paylaşılacağından emin olabilirsiniz. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımla

10/10 Excellent

BINLUAN

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Relations le 14 août 2023
Dear Binluan,Thank you for reviewing or hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

2/10 Horrible

Amer

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bad wifi,Need sign in every 30 minutes Bad customer service They want 6 dollars for electrical adapter They doesn't allow AC to keep on when you leave the room, and electric plugs stop when room card is removed, so don't think of charging your laptop or power bank when away. Breakfast is chargeable, and parking very tight and jam Room tea cups dirty when you ask for plate from reception, you don't get it and they don't tell you to call the restaurant instead.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relations le 3 août 2023
Dear Amer, First of all we thank you for reviewing our hotel. It is important for us to learn experiences of every guest. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We are improving internet connection and we shared your comments with IT department. According to Wyndham Standards and Sustainable World if the guest leaves the room energy saver mode will be on. We share all your comments with related departments. We hope next time that you visit us you will experience our improvements.

10/10 Excellent

Nuri

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 21 juil. 2023
Merhaba,Kıymetli vaktinizi ayırarak otelimizi puanladığınız teşekkür ederiz. Sizleri en kısa sürede tekrar ağırlamak isteriz. Saygılarımızla

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Relations le 14 juil. 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

10/10 Excellent

SOLEH

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relations le 19 juin 2023
First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to share this nice review. Your encouraging words have contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Best regards

8/10 Bien

kenan

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 3 juin 2023
Merhaba Kenan Bey,Öncelikle konaklamanızda Ramada Encore Bayrampaşa Hotel’i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Kıymetli vaktinizi ayırarak otelimizi puanladığınız için teşekkür ederiz.En kısa sürede sizleri yeniden ağırlayabilmekten memnuniyet duyacağız.Saygılarımızla

6/10 Satisfaisant

Mohamed, Benghazi

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 3 juin 2023
Dear Mohamed,Dear Moutaz,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to rate our hotel.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regards

4/10 Médiocre

Harun

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
To noisy
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 15 mai 2023
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,

8/10 Bien

Moutaz

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 3 juin 2023
Dear Moutaz,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to rate our hotel.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regard

8/10 Bien

Shida

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Personal sehr hilfsbereit und sehr freundlich. Das Frühstück ist wirklich Klasse.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relations le 15 mai 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Temizlik ve personel yaklaşımı gayet iyi.Fakat yatak konforu ve otelin konumu pek işe yaramaz.Ha ayrıca bu otelde alkol yok
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 3 mai 2023
Konaklamanızda Ramada Encore Bayrampaşa Hotel'i tercih ettiğiniz ve kıymetli vaktinizi ayırarak yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederiz.

8/10 Bien

MARITES LLAGAS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The food was generally of a good standard both for breakfast and for evening meals. I did not like the height of the toilet roll holders - they are far too low necessitating trips to the ground floor toilet! The young man near reception who seemed to have several duties including cleaning, ordering taxis and local driving to Axis Shopping Mall showed exceptionally good customer service skills! The area is not the best but taxis do not take long to arrive! All in all I think 4 out of 5 points for the hotel!
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relations le 6 avr. 2023
Dear Marites Llagas,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

10/10 Excellent

Peter

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wenig Auswahl an Essen, Frühstück zu gering hart gekochte Eier. Umgebung, unsicher laut.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 6 avr. 2023
Dear Peter,Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Excellent

Mustafa

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 6 avr. 2023
Mustafa Bey,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

8/10 Bien

Sümeyye Tugba

Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 6 avr. 2023
Sümeyye Hanım,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

10/10 Excellent

Mal

Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relations le 16 mars 2023
First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to share this nice review. Your encouraging words have contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regards