Avis sur Ramada Encore by Wyndham Istanbul Bayrampasa
Ramada Encore by Wyndham Istanbul Bayrampasa
11 Bayrampasa Sehit Naci, Yenidogan District, Cakar Street, Istanbul, Istanbul
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
5 mars 2023
Les points faibles : Propreté
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Guest Relations le 6 mars 2023
Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir choisi l'hôtel Ramada Encore Bayrampaşa pour votre séjour.Merci d'avoir pris de votre temps précieux pour partager cette belle critique. Vos mots encourageants ont contribué à la motivation de toute notre équipe.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dès que possible.Salutations
8/10 Bien
Elvan
Voyage en famille
16 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elvan
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de Ramada Encore by Wyndham Istanbul Bayrampasa le 31 août 2021
We are sorry for your comments. Your comments are very important to improve our service for future.
we will be glad to welcome you back.
10/10 Excellent
Elvan, France
20 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elvan
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Ramada Encore İstanbul Bayrampasa le 23 févr. 2019
Dear Our Valuable Guest, Thank you very much for taking the time to send your feedbacks on your recent stay with us. Please kindly be informed that all those wonderful comments makes us happy and motivates us for improvement. We would be more than pleased to see you here again. Kind Regards.
4/10 Médiocre
amin, paris
23 sept. 2015
Les points faibles : Personnel et service
Personnel de l'hôtel irrespectueux
amin
8/10 Bien
Jean Francois, Bucarest
3 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ramada Encore Istanbul Bayrampasa OK !
Jean Francois
4/10 Médiocre
Fatih
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Fatih
Réponse de Guest Relations le 27 mai 2024
Dear Fatih,Thank you for taking the time to review your experience. I would like to inform you that your negative comments will be examined carefully and we will make the necessary efforts to achieve your satisfaction. Your feedback will help us make our business better. Thank you for choosing Ramada Encore By Wyndham Bayrampaşa. We hope to host you again and offer our love and respect.Best Regards
6/10 Satisfaisant
Ragip
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Ragip
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations le 27 mai 2024
Dear Ragip,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay and for taking the time to share your comments.We sincerely apologize for all the problems you experienced in our hotel. This situation surprised and saddened us as the accommodation experience you had fell below our service standards in accordance with our service standards. We would like you to be assured that every action will be taken and relevant warnings are made to prevent a recurrence.We hope that you will give us a chance again in the future and that we can host you again,Best Regards,
10/10 Excellent
Enayet
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enayet
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relations le 7 mai 2024
Dear Enayet,Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,
6/10 Satisfaisant
András
29 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
András
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations le 1 mars 2024
Dear Andras,Thank you so much for your review of our hotel. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Sincerely,
10/10 Excellent
Birol
Voyage en famille, Voyage d’affaires
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Birol
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations le 27 févr. 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Hakan
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hakan
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Serkan
20 févr. 2024
Serkan
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Nera
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nera
Réponse de Guest Relations le 16 févr. 2024
Dear GuestThank you for your nice comments.Best Regards
10/10 Excellent
Farhad
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farhad
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations le 5 févr. 2024
Dear Farhad,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your valuable time to share your rating. Your score of 10 out of 10 contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Best Regards
10/10 Excellent
Emrah
22 janv. 2024
Emrah
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Misafir İlişkileri le 31 janv. 2024
Merhaba Emrah Bey,Öncelikle konaklamanız için Ramada Encore Bayrampaşa Hotel’i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Konaklamanızdan memnun ayrıldığınızı duymak tüm ekibimizi çok mutlu etmiştir.İleride sizleri yeniden ağırlayabilmekten memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.Saygılarımızla,
10/10 Excellent
Tugay
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BAYILDIMMMMM
Tugay
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 31 janv. 2024
Merhaba Tugay Bey,Otelimizde konaklamanız sonrasında zamanınızı ayırıp güzel ve nazik yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için Ramada Encore Bayrampaşa ailesi olarak teşekkür ederiz. Öncelikli hedefimiz siz değerli misafirlerimize sunmakta olduğumuz hizmeti en üst seviyeye taşımaktır. Konaklamanızda sizlere evinizin rahatlığını ve konforunu yaşatabildiysek ne mutlu bizlere. Yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır. Sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz. En içten saygılarımızla,
10/10 Excellent
Jonathan
15 déc. 2023
Jonathan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 22 déc. 2023
Dear Jonathan,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your valuable time to share your rating. Your 10 points contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regards
10/10 Excellent
Peter
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Peter
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 6 déc. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
6/10 Satisfaisant
ANTONIOS
17 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
ANTONIOS
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 17 nov. 2023
Уважаемый ГостьБлагодарим Вас за то, что нашли время оставить отзыв о своем опыте. Я хотел бы сообщить Вам, что Ваш негативный отзыв будет тщательно проанализирован, и мы приложим все усилия для достижения Вашего удовлетворения. Ваш отзыв поможет нам сделать наш бизнес лучше. Благодарим Вас за выбор отеля Ramada Encore By Wyndham Bayrampasa. Мы надеемся встретить Вас снова и выразить нашу любовь и уважение.
6/10 Satisfaisant
Eda Nur
7 nov. 2023
Eda Nur
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 9 nov. 2023
Thank you for reviewing us. If you want to share detailed comments please send an e-mail at info@ramadaencorebayrampasa.com
6/10 Satisfaisant
Abdullah
2 nov. 2023
Abdullah
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Emrah
24 oct. 2023
Emrah
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.
2/10 Horrible
dincer
23 oct. 2023
dincer
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Mahmut
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahmut
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Emre
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 11 oct. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Semih
Voyage d’affaires
8 oct. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Semih
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 11 oct. 2023
Merhaba Semih Bey,Konaklamanızda Ramada Encore Bayrampaşa Hotel’i tercih ettiğiniz ve kıymetli vaktinizi ayırarak bizleri puanladığınız için teşekkür ederiz.En kısa sürede sizleri yeniden ağırlayabilmekten memnuniyet duyacağız.Saygılarımızla
8/10 Bien
Peter
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 2 oct. 2023
Peter,Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
KIM
27 sept. 2023
KIM
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 2 oct. 2023
Dear Kim,Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,
8/10 Bien
Okan günes
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Okan günes
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 28 sept. 2023
Okan Bey,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederiz. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğumuza memnun olduk. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla
2/10 Horrible
Ömer Faruk
Voyage d’affaires
18 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Ömer Faruk
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Yilmaz
Voyage d’affaires
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yilmaz
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 18 sept. 2023
Dear Yilmaz,Thank you for rating us!
8/10 Bien
Hazel Dilsad
Voyage d’affaires
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hazel Dilsad
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 12 sept. 2023
Dear Hazel,Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Serhat
16 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serhat
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 18 août 2023
Merhaba Serhat Bey,Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimizi puanladığınız için teşekkür ederiz. Misafirlerimizden aldığımız geri bildirimler bizim için her zaman çok önemli olmuştur. Hizmetimizden memnun kaldığınızı tüm ekip ile paylaşılacağından emin olabilirsiniz. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımla
10/10 Excellent
BINLUAN
4 août 2023
BINLUAN
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Relations le 14 août 2023
Dear Binluan,Thank you for reviewing or hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,
2/10 Horrible
Amer
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amer
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relations le 3 août 2023
Dear Amer, First of all we thank you for reviewing our hotel. It is important for us to learn experiences of every guest. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We are improving internet connection and we shared your comments with IT department. According to Wyndham Standards and Sustainable World if the guest leaves the room energy saver mode will be on. We share all your comments with related departments. We hope next time that you visit us you will experience our improvements.
10/10 Excellent
Nuri
17 juil. 2023
Nuri
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 21 juil. 2023
Merhaba,Kıymetli vaktinizi ayırarak otelimizi puanladığınız teşekkür ederiz. Sizleri en kısa sürede tekrar ağırlamak isteriz. Saygılarımızla
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Relations le 14 juil. 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
10/10 Excellent
SOLEH
7 juin 2023
SOLEH
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relations le 19 juin 2023
First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to share this nice review. Your encouraging words have contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Best regards
8/10 Bien
kenan
30 mai 2023
kenan
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 3 juin 2023
Merhaba Kenan Bey,Öncelikle konaklamanızda Ramada Encore Bayrampaşa Hotel’i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Kıymetli vaktinizi ayırarak otelimizi puanladığınız için teşekkür ederiz.En kısa sürede sizleri yeniden ağırlayabilmekten memnuniyet duyacağız.Saygılarımızla
6/10 Satisfaisant
Mohamed, Benghazi
22 mai 2023
Les points forts : Propreté
Mohamed
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 3 juin 2023
Dear Mohamed,Dear Moutaz,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to rate our hotel.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regards
4/10 Médiocre
Harun
13 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Harun
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 15 mai 2023
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,
8/10 Bien
Moutaz
11 mai 2023
Moutaz
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 3 juin 2023
Dear Moutaz,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to rate our hotel.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regard
8/10 Bien
Shida
Voyage en couple
9 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shida
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relations le 15 mai 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 3 mai 2023
Konaklamanızda Ramada Encore Bayrampaşa Hotel'i tercih ettiğiniz ve kıymetli vaktinizi ayırarak yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederiz.
8/10 Bien
MARITES LLAGAS
5 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MARITES LLAGAS
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relations le 6 avr. 2023
Dear Marites Llagas,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,
10/10 Excellent
Peter
Voyage en groupe
28 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 6 avr. 2023
Dear Peter,Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Mustafa
19 mars 2023
Mustafa
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 6 avr. 2023
Mustafa Bey,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,
8/10 Bien
Sümeyye Tugba
19 mars 2023
Sümeyye Tugba
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Misafir İlişkileri le 6 avr. 2023
Sümeyye Hanım,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,
10/10 Excellent
Mal
10 mars 2023
Mal
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relations le 16 mars 2023
First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to share this nice review. Your encouraging words have contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regards