Avis sur Renaissance Hamburg Hotel
Renaissance Hamburg Hotel
Grosse Bleichen, Hamburg, HH
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Lina le 7 nov. 2023
Dear Sandrine,thank you for taking the time to provide us with your feedback.We love to hear that you enjoyed your time with us and we will pass on your compliments to all departments involved.We would be happy to welcome you back whenever you are back in the city.Best regards,LinaGuest Service
4/10 Médiocre
Clement
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Aucune intimité possible
Clement
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Maria le 26 avr. 2023
Dear Clement, warm greetings from Renaissance Hamburg Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. Our Guests' Feedback is the best way we have to constantly improve our Standards; hence, we have shared your feedback and reviewed improvement opportunities. Best regards, MariaRooms Controller
10/10 Excellent
Frédéric
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frédéric
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Adriana
30 juil. 2022
Adriana
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Christophe
Voyage en famille
1 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 2 nuits en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Yann
12 août 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Hôtel 5* qui pour moi n’est pas un 5*
Yann
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
8/10 Bien
Eric
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Gabrielle
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A conseiller
Gabrielle
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
4/10 Médiocre
Philippe
1 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bel hôtel mais personnel incompétent.
Philippe
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Ioannis
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
City centre hotel.
Ioannis
Séjour de 4 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Laurent
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Muhamad
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muhamad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nina le 3 mai 2024
Dear Muhamad,thank you for your positive feedback! We areWe look forward to welcome you back.Kind regards,NinaGuest Services
6/10 Satisfaisant
Maik, Hansestadt Greifswald
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Maik
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Franziska le 24 avr. 2024
HalloMaik, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für diese Review genommen haben. Es freut mich, dass Sie unsere Nachbarschaften gut erkunden konnten und das kulinarische Team Sie begeistern konnte. Gleichzeitig tut es mir Leid, dass das Rezeptions- und das Housekeepingteam Sie nicht überzeugt hat. Gerne habe ich Ihr Feedback mit dem Team geteilt und bin mir sicher, dass dies ein Einzelfall bleibt. Ich hoffe, dass wir Sie erneut begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Guest Service
10/10 Excellent
Michael
17 avr. 2024
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Franziska le 9 mai 2024
Lieber Michael, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Freue über den Aufenthalt im Hamburg Renaissance zu teilen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Mit besten Grüßen, Guest Service
8/10 Bien
Lars
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lars
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Dominik Stracar le 8 avr. 2024
Sehr geehrter Lars, vielen Dank für Ihren letzten Besuch in Hamburg. Es hat uns sehr gefreut zu hören, dass Sei mit der Lage sowie unseren Zimmern und Personal zu frieden waren. Jedoch würden wir uns auch für die entstandenen Mängel entschuldigen und dürfen Sie gerne versichern, dass wir Ihr Feedback an die entsprechenden Abteilungen weitergeleitet haben. Dennoch hoffen wir, dass wir Sie erneut bei uns im Hause zkünftlich wilkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Dominik StracarGuest Services
8/10 Bien
Nadia, Denver
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nadia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Franziska le 8 avr. 2024
Dear Nadia, Thanks for taking the time for this reveiw. It's great to see that you enjoyed your trip and we hope to welcome you again. Best regards, Guest Service
8/10 Bien
Detlev
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Detlev
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Dominik Stracar le 8 avr. 2024
Sehr geehrter Detlev, vielen Dank für Ihr Feedback und Ihren letzten Aufenthalt in Hamburg. Wir stehts zufrieden zu lesen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufireden waren und hoffen, dass wir Sie deswegen bei uns im Hause erneut wilkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Dominik StracarGuest Services
10/10 Excellent
Subhi
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Subhi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Franziska le 5 avr. 2024
Dear Subhi, Thank you for taking the time for this review. It is great to see that you had a fantastic stay and we look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Lars
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lars
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Franziska le 5 avr. 2024
Dear Lars, Thank you for taking this time to complete a review of your recent stay. I am delighted to see that you had an enjoyable stay with us and hope to welcome you again in the future. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Dario
Voyage en groupe
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dario
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Maria le 3 avr. 2024
Dear Dario, Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Maria - Guest Services Team
6/10 Satisfaisant
Elke
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elke
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dominik Stracar le 1 avr. 2024
Sehr geehrte Elke,vielen Dank für Ihren letzen Besuch im Renaissance Hamburg Hotel. Ihr Feedback schätzen wir uns sehr und wir uns für dies rechtlich bei Ihnen bedanken. Dies wurde an die entsprechenden Abteilung weitergeleitet. Wir hoffen, dass wir Sie erneut eines Tages bei uns im Haus wilkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Dominik Stracar
10/10 Excellent
adem
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
adem
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Franziska le 16 mars 2024
Dear adem, Thank you for taking the time for this review. We are delighted that you had such a fantastic stay and look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Petra
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Petra
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Franziska le 25 févr. 2024
Liebe Petra, herzliche Grüße aus dem Hamburg Renaissance Hotel! Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für dieses Feedback genommen haben. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten.Mit besten Grüßen, Guest Services
8/10 Bien
Henrik
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henrik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Franziska le 16 févr. 2024
Dear Henrik, warm greetings from Renaissance Hamburg Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us.Best regards, Guest Service
6/10 Satisfaisant
Berith
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pænt Hotel
Berith
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Franziska le 15 févr. 2024
Dear Berith, Thank you for taking the time for this review. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. Our rooms with two beds are equipped with french double beds. Upon request we are always happy to exchange the blanket or provide an extra one. We look forward to hosting you again. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Frank
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frank
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Franziska le 15 févr. 2024
Lieber Frank, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Begeisterung über Ihren Aufenthalt im Renaissance Hamburg zu teilen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Mit besten Grüßen, Guest Service
10/10 Excellent
Karen
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Maria le 15 févr. 2024
Dear Karen, warm greetings from the Renaissance Hamburg Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaGuest Services
2/10 Horrible
peter
13 févr. 2024
peter
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Lina le 14 févr. 2024
Dear Peter,thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are sorry to see that we couldn't meet your expectations fully while staying with us. We still hope that you enjoyed your time in Hamburg.We do hope to welcome you back with us in the future to make up for this experience.Best regards,Lina Guest Service
8/10 Bien
Simon
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lina le 12 févr. 2024
Lieber Simon,vielen Dank, dass Sie sich für das Renaissance Hamburg Hotel entschieden haben und uns Ihr Feedback mitgeteilt haben.Es freut uns zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und wir werden Ihr Feedback gerne an alle Abteilungen weitergeben.Wir würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Beste Grüße,Lina Guest Service
10/10 Excellent
Marion
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Marion
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Franziska le 10 févr. 2024
Liebe Marion, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für dieses Feedback genommen haben. Es freut mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und teile gerne Ihren Verbesserungsvorschlag mit der entsprechenden Abteilung. Mit besten Grüßen, Guest Service
10/10 Excellent
Victoria
Voyage en groupe
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfekte Lage, super tolles Frühstück
Victoria
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 7 févr. 2024
Hallo Victoria, herzliche Grüße aus dem Renaissance Hamburg Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten und das Frühstück sehr genossen haben.Maria Guest Services Team
10/10 Excellent
Dark
Voyage en famille
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dark
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 26 janv. 2024
Dear Dark, Thank you for taking the time for this review. We are happy to read that you enjoyed your stay and had plenty opportunity to explore the neighborhoods. I have shared your feedback with the related department and we look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Martin
22 janv. 2024
Martin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Maria le 23 janv. 2024
Hallo Martin, vielen Dank, dass Sie das Renaissance Hotel für Ihren Aufenthalt gewählt haben. Wir freuen uns zu sehen, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten. Beste Grüße aus der Hansestadt, Maria - Guest Services
8/10 Bien
Janne
Voyage en groupe
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Janne
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Fariz Luis Adrian Meirani le 18 janv. 2024
Dear Janne,thank you for choosing the Renaissance Hamburg Hotel and for providing us with your feedback.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we hope that you had a good time in Hamburg.We are looking forward to welcome you back to us in the future.Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Service Department
10/10 Excellent
Ana-Maria
11 janv. 2024
Ana-Maria
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 31 janv. 2024
Dear Ana-Maria, Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Maria - Rooms Controller
8/10 Bien
Niels
5 janv. 2024
Niels
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Fariz Luis Adrian Meirani le 18 janv. 2024
Dear Niels,Thank you for taking the time to write this review of your recent stay.It is great to see that you enjoyed your stay overall.We are looking forward to welcome you back again during your next visit to HamburgSincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Service Department
10/10 Excellent
Liza
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liza
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Fariz Luis Adrian Meirani le 18 janv. 2024
Dear Liza,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you had a satisfying stay at our hotel.It's always our goal to provide a comfortable and enjoyable environment for our guests, and we're delighted to know that we met your expectations. Should your travels bring you back to Hamburg, we would be honored to welcome you again.Warm regards,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department
8/10 Bien
Lone
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dejligt hotel, men handling mangler!
Lone
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nina le 31 déc. 2023
Dear Lone,thank you for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay with us. We truly appreciate your kind words about our hotel, the location, and the positive experiences you had with our staff.We regret any inconvenience caused by the issue with the defective mixer tap in your bathroom. We sincerely apologize for the delay in addressing this matter. This is not our standard. Please know that we take such concerns seriously, and we will be reviewing our internal processes to ensure timely and efficient resolution of such issues in the future.On a positive note, we're delighted to hear that you enjoyed our breakfast buffet, the quality of food, and the overall good service provided by our waitstaff.Once again, we apologize for any inconvenience caused during your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved and seamless experience.Kind regards,NinaGuest Service
10/10 Excellent
oran
26 déc. 2023
oran
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Fariz Luis Adrian Meirani le 18 janv. 2024
Dear Oran,Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel. We are thrilled to learn that your stay met your expectations and that you had an overall enjoyable time with us.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay. Thank you once again for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to host you again in the near future.Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department
10/10 Excellent
Karsten
26 déc. 2023
Karsten
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Fariz Luis Adrian Meirani le 18 janv. 2024
Dear Karsten,First of all, hank you for choosing the Renaissance Hamburg Hotel and for providing us with your feedback.We are glad to see that you enjoyed most of your stay and that you have been happy with your staff service experience, which is our most important goal every day.We would definitely love to welcome you back with us in the futureSincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Service Department
10/10 Excellent
Rene
24 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
God beliggenhed
Rene
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Fariz Luis Adrian Meirani le 18 janv. 2024
Dear Rene,We are delighted to read your recent review and learn that you had an excellent stay with us. Thank you for taking the time to share your positive experience.It warms our hearts to know that you enjoyed your time with us, and we greatly appreciate your kind words about our staff service. We would definitely love to welcome you back during your next visit to Hamburg!Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department
2/10 Horrible
Matthieu
23 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Super unhöfflicher checkin
Matthieu
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Service le 18 janv. 2024
Hallo Matthieu, vielen Dank für das Feedback, welches wir im Team besprochen haben. Beste Grüße, Ihr Guest Service Team
10/10 Excellent
Tobias
22 déc. 2023
Tobias
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Fariz Luis Adrian Meirani le 18 janv. 2024
Dear Tobias,Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel. We are thrilled to learn that your stay met your expectations and that you had an overall enjoyable time with us.Thank you once again for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to host you again in the near future.Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department
10/10 Excellent
Joerg
Voyage d’affaires
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joerg
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Maria le 18 janv. 2024
Hallo Joerg, herzliche Grüße aus dem Renaissance Hamburg Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben.Wir würden uns sehr freuen, Sie eventuell schon bald erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen und guten Wünschen, MariaGuest Services
6/10 Satisfaisant
Per
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Per
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Fariz Luis Adrian Meirani le 18 janv. 2024
Dear Per,First of all, thank you for taking the time to share with your your feedback during your recent stay in our hotel.Our goal is to deliver our guest the best service possible, therefore, if you would like to give us more details from your stay, please do not hesitate to contact us.We hope to welcome you back again in the future.Kind regards,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department