Avis sur Sandman Signature London Gatwick Hotel
Sandman Signature London Gatwick Hotel
18-23 Tinsley Lane South, Three Bridges, Crawley, England
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de reception team le 27 janv. 2024
Hi Danien,Thank you for your 5 star rating. I truly appreciate. I hope to have you back soon. :)
8/10 Bien
STEPHANE
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel avec bon service
STEPHANE
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Service Manager le 1 janv. 2024
Happy New Year Stephane,Thank you for leaving us a very nice review. I am pleased that you had a great stay with us. Until next time :)
10/10 Excellent
ALEXANDROS
10 juin 2023
ALEXANDROS
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Georgina le 12 juin 2023
What can I say Alexandros we must have met truly your expectations. Thanks to you. Until next time :)
8/10 Bien
Julien
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
Julien
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Georgina le 19 avr. 2023
Hi Julien,Thank you for taking time in sharing your experience during your stay with us. I am glad that we have met some of your expectations.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Bon hotel mais attention à l'entretien ...
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Georgina le 10 sept. 2022
Hi ,Thank you for taking time in giving us your rating and review. As for the latter I would like to apologize about the lift, just to let you know it will be changed soon. Maybe when you come back it will be brand new. :)
10/10 Excellent
jeanguy
22 août 2022
jeanguy
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Georgina le 24 août 2022
Thanks jeanguy for giving us your rating, truly appreciated :)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation geographique
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Alison le 12 févr. 2020
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!
8/10 Bien
HELENE
Voyage d’affaires
24 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HELENE
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Joe le 30 janv. 2020
Good evening,
Thank you for leaving an 8 out of 10, we really do appreciate it.
I am glad to hear you enjoyed your stay.
We hope to welcome you back in the future!
Kind regards,
Joe Demol
Guest Service Manager
8/10 Bien
OLIVIER
Voyage d’affaires
25 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OLIVIER
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Joe le 30 janv. 2020
Good afternoon,
Thank you so much for leaving such positive feedback with us regarding your most recent stay, . We hope to see you again soon!
Kind Regards,
Joe Demol
Guest Service Manager
10/10 Excellent
HELENE
4 nov. 2019
HELENE
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Samuel
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samuel
Séjour de 3 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Kerilee
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerilee
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 27 mai 2024
Hi Kerilee,Thank you for choosing Sandman Signature Hotel. I am pleased that are facilities and services suits you well on your last visit. The hotel is on continues improvement and your comment is highly appreciated .
10/10 Excellent
Wanda
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wanda
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Reception team le 26 mai 2024
Hi Wanda!Thank you for rating your stay. It looks like we have met your expectations on this occasion and you had a pleasant stay.All the best!
6/10 Satisfaisant
Lisa
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Lisa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 23 mai 2024
Hi Lisa,It looks like we have met some of your expectations from your rating. I am happy to hear your opinion of what else can we improve to make sure we meet your expectations.
10/10 Excellent
Marilyn
21 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 22 mai 2024
Dear Marilyn!Thanks a lot for your wonderful 5/5 rating. It looks like you had a great time at Sandman Signature London Gatwick and it's great to hear that you appreciated our location.Until next time
6/10 Satisfaisant
John
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 22 mai 2024
Hi John!Thank you for your review. We apologise for not meeting your expectations on this occasion. Rest assured, the issue you raised about bathroom cleanliness has been passed onto our housekeeping team.We hope you can give us another chance and see an improvement on your next stay.All the best
8/10 Bien
Dawn
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 21 mai 2024
Dear Dawn!Thank you for reviewing your recent stay. It appears that we have met most of your expectations and you had a great time at Sandman Signature London Gatwick.Take care
10/10 Excellent
Patty, Windham
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patty
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 22 mai 2024
Dear Patty!Thank you for your review of your recent stay. It looks like we have met most of your expectations and it is great to see that you enjoyed the room and the restaurant offering. Take care
10/10 Excellent
Tara
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tara
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Reception team le 22 mai 2024
Dear Tara!Thank you so much for a detailed review of your recent stay with us, that is highly appreciated. We are pleased to see that you and your family had an amazing time in our hotel and appreciated its amenities, the food and our lovely staff.The loudness of AC has been raised with our maintenance team, we apologise for the discomfort you have faced.We hope we can welcome you again at some point in future!Best wishes
10/10 Excellent
Russell
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 20 mai 2024
Dear Russell!We would like to thank you for leaving a review of your stay. It is amazing to see that you enjoyed your time here and found the staff approachable and helpful as well as appreciated the quality of the rooms.Looking forward to welcoming you again in future.Best wishes
8/10 Bien
Veronica
Voyage en groupe
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 20 mai 2024
Dear Veronica!Thank you for your review. We are pleased to see that you had a good time at our hotel and appreciated the location.Until next time
10/10 Excellent
Barbra
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 17 mai 2024
Dear Barbra!Thanks a lot for reviewing your recent stay. We are pleased to see that you had a comfortable and pleasant stay at Sandman Signature London Gatwick and appreciated the location, the breakfast offering and the cleanliness of the room.We hope to welcome you again at some point in future.Take care!
2/10 Horrible
Jessics
14 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessics
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 15 mai 2024
Good evening!Thank you for your review. We would like to apologise for not meeting your expectations on this occasion. If you could kindly reach out to us directly to discuss what we could have done to make your stay more comfortable, that would be appreciated.Kind regards
10/10 Excellent
Ryan
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 14 mai 2024
Dear Ryan!We are glad to see that 5/5 rating and we assume you had an amazing stay at Sandman Signature London Gatwick. We would love to welcome you again in future!All the best,
10/10 Excellent
Leslie
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 8 nuits en mai 2024
Réponse de Reception team le 14 mai 2024
Hi Leslie!Thank you for rating your stay with us. It seems like we have met your expectations on this occasion.We hope to see you again in future.Take Care!
8/10 Bien
Carissa
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carissa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Georgina le 11 mai 2024
Hi Carissa,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. From your rating, it looks like we have met most of your expectations. Thank you so much, You can tell us more where can we improve, Until your next visit.
10/10 Excellent
Michael
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Reception team le 9 mai 2024
Hi Michael, Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. By your rating it looks like we have met all your expectations.
10/10 Excellent
Leo
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 9 mai 2024
Hi Leo,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased that your last visit went really well and we managed to meet all your expectations.
10/10 Excellent
ARVIN
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ARVIN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 9 mai 2024
Dear ArvinThank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. From your rating, it looks like we have met your expectations. Thank you.
2/10 Horrible
Deana
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 1 mai 2024
Dear guest!Thank you for leaving a review of your stay. It saddens us to hear that we have not managed to meet your expectations. Your concern has been raised with the housekeeping department.Kind regards
8/10 Bien
Kevin
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kevin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 1 mai 2024
Dear Kevin!Thank you so much for leaving a review of your stay! It is great to know that you enjoyed our hotel and its facilities.Until next time!
10/10 Excellent
Bonnie
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonnie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 28 avr. 2024
Hi Bonnie!Thank you for the time you put to give us a review. We are pleased to see that you appreciated the cleanliness of the room and the proximity of the hotel to the airport.We would love to see you again soon!All the best!
10/10 Excellent
Faith, Arouca
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faith
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 24 avr. 2024
Hi Faith!Thanks a lot for your warm words and it is great to hear that you enjoyed your stay at Sandman Signature London Gatwick. We would love to welcome you again in future!Take care,
8/10 Bien
STEPHEN
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
STEPHEN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reception team le 24 avr. 2024
Dear Stephen!Thank you for reviewing your stay. We are thrilled to see that you found your room comfortable and had a great experience with our staff.All the best!
8/10 Bien
stephen
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
stephen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 22 avr. 2024
Dear Stephen,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased that your last visit went really well. And our services suits your needs.
10/10 Excellent
Dawn
Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Service Manager le 19 avr. 2024
Hi Dawn.Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am delighted to read your review and from the rating you had given us, we have met all your expectations. Thank you and I hope to welcome you back so soon :)
10/10 Excellent
Becky
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Becky
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 9 avr. 2024
Hi Becky,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It appears to me that you had a great stay from your rating. I hope to welcome you back so soon :)
6/10 Satisfaisant
Alan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina le 9 avr. 2024
Hi Alan, Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. It saddens me that we did not meet all your expectations and I would like to apologize for the inconvenienced it cause you and your daughter.
10/10 Excellent
Edward
31 mars 2024
Edward
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service Manager le 21 avr. 2024
Dear Edward,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. From your rating it appears that we have met all your expectations and we are happy about it. Until your next visit. :)
8/10 Bien
Aileen
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aileen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception team le 31 mars 2024
Dear Aileen! Thank you for your feedback, it is great to see that you enjoyed your stay at Sandman Signature London Gatwick! Until next time!
10/10 Excellent
Phil
27 mars 2024
Phil
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Reception team le 27 mars 2024
Hello Phil!Your comment is highly appreciated and it is great to know that you enjoyed your stay and would recommend our hotel to others!Take care!
10/10 Excellent
Sinara
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sinara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception team le 27 mars 2024
Dear Sinara!Thanks a lot for your review, we are thrilled to see that you loved your stay at Sandman Signature London Gatwick and we can not wait to see you again in future!All the best!
10/10 Excellent
Darren
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dmitrijs / Guest Service Agent le 25 mars 2024
Hi Darren!Thank you for your review! It is great to see that you enjoyed your time at our hotel and found the location convenient. Take care and all the best!
10/10 Excellent
Barbara
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Réponse de Dmitrijs / Guest Service Agent le 23 mars 2024
Hi Barbara!Thank you for your time to leave a review of your stay! We are thrilled to know that you enjoyed your time at Sandman Signature London Gatwick. Brijesh will definitely appreciate your warm words :). We hope we will see you at some point again in future!All the best,
10/10 Excellent
kevin
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kevin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service agent le 21 mars 2024
Dear Kevin, Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased that we have met all your expectations and I am looking forward to welcome you back. :)
8/10 Bien
Carolyn
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Réponse de Reception team le 18 mars 2024
Dear Carolyn!It is great to see that you a good time in our hotel and appreciated the location of the hotel and our staff. We would love to see you at Sandman Signature London Gatwick again!All the best!
10/10 Excellent
Julie
Voyage en groupe
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Georgina le 13 mars 2024
Hi Julie,Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. By the looks of the rating you had given us, it appears to me that we have met your expectations on facilities and services. Thank you once again :)
10/10 Excellent
Juan L
13 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan L
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de reception le 14 mars 2024
Hi Juan,.Thank you for choosing Sandman Signature London Gatwick Hotel. I am pleased by the looks of the rating you gave us that we managed to meet your expectations.