Avis sur Radisson Blu Aqua Hotel Chicago
Radisson Blu Aqua Hotel Chicago
221 N Columbus Dr, Chicago, IL
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de anonymus le 6 sept. 2023
Thank you for your review
10/10 Excellent
alain
Voyage d’affaires
8 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent
alain
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Radisson Staff le 23 mars 2023
Thank you so much for staying with us. We are excited that you enjoyed your stay at the Radisson Blu Aqua Chicago and are looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
NANCY
Voyage en couple
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NANCY
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Radisson Blu Aqua Staff le 2 août 2022
Thank you for staying with us. We are excited that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future.
4/10 Médiocre
Jean-Francis
Voyage en couple
1 juin 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Jean-Francis
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Radisson Blu Aqua Staff le 15 juin 2022
Thank you for reaching out and writing your review. We are sorry you were not satisfied with your room accommodation. We will review the condition of your room regarding the hair in your bathroom with our housekeeping staff to ensure our guest rooms are up to brand standards.
10/10 Excellent
Louis
29 avr. 2022
Louis
Séjour de 3 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Pol
4 mars 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pol
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Emm le 6 mars 2022
Hello Pol,
Is there anything that we could have done to get a 10 next time? We hope to see you here again soon.
10/10 Excellent
Russell
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa R. le 26 mai 2024
Thank you for your amazing feedback, here at the Radisson we strive to make everyone stay memorable. If there is anything we can do to further assist you, please let us know. Have an amazing day!
10/10 Excellent
Carrie
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carrie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Donnie Singleton le 25 mai 2024
Thank you feedback.
8/10 Bien
Lissette
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Lissette
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de apology le 24 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago.As a guest you are truly valued. It was a pleasure to serve you during your stay.Your feedback about housekeeping is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.We hope to see you again soon.Sincerely,Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago
6/10 Satisfaisant
Paul
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de anonymus le 23 mai 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Donnie Singleton le 22 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Emily
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Matt le 22 mai 2024
Thank you for the 5-star review!
10/10 Excellent
Ritesh
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ritesh
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de thank you le 20 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. It was a pleasure to serve you during your stay.See you again soon.Sincerely,Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago
10/10 Excellent
Christina
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Équipements
Christina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa R. le 17 mai 2024
Thank you for your feedback about your recent stay, we appreciate your time filling out the survey and look forward to seeing you again in the near future. Hope you have a wonderful day!
10/10 Excellent
Marie
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de thank you le 14 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. It was a pleasure to serve you during your stay.See you again soon.Sincerely,Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago
6/10 Satisfaisant
teasia
12 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
teasia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de thank you 2 le 14 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Elissa
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elissa
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Donnie Singleton le 10 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your stay. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de anonymus le 7 mai 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Sharon
Voyage en couple
3 mai 2024
Sharon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Donnie Singleton le 3 mai 2024
Thank you for your Feedback!! Have a great day!
4/10 Médiocre
sally, chicago
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
sally
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Matt le 29 avr. 2024
Dear Sally,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us.We hope for an opportunity to properly host you in the future.
10/10 Excellent
Shanise
29 avr. 2024
Shanise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de thank you le 3 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. It was a pleasure to serve you during your stay.See you again soon.Sincerely,Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago
10/10 Excellent
Kimberly
28 avr. 2024
Kimberly
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de thank you le 20 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. It was a pleasure to serve you during your stay.See you again soon.Sincerely,Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago
10/10 Excellent
Dustin
28 avr. 2024
Dustin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Donnie Singleton le 18 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Michael
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de anonymus le 25 avr. 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Donnie Singleton le 23 avr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Jackie
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jackie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Vanessa R. le 20 avr. 2024
Hi Jackie,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. As a guest you are truly valued, and we truly value your opinion. If any further assistance is needed, please feel free to contact us.
8/10 Bien
Queen
18 avr. 2024
Queen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Donnie Singleton le 10 mai 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Shelli L le 17 avr. 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
JOSHUA
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSHUA
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de thanks le 15 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again.
8/10 Bien
Kassia
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kassia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de thanks le 15 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again.
8/10 Bien
Kelly
11 avr. 2024
Kelly
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de thank you le 3 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. It was a pleasure to serve you during your stay.See you again soon.Sincerely,Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago
10/10 Excellent
Carlee
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlee
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ximena I. le 11 avr. 2024
Dear Carlee,Thank you very much for your rating regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago.We hope to see you again soon.Sincerely,Guest Services Team
2/10 Horrible
Brenda
7 avr. 2024
Brenda
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de apology le 9 avr. 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
6/10 Satisfaisant
damir
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
damir
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de anonymus le 7 avr. 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Kymberley
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kymberley
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Donnie Singleton le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback.
2/10 Horrible
Marco
Voyage d’affaires
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de anonymus le 1 avr. 2024
Thank you for your review and please accept our apologies for any inconveniences experienced
10/10 Excellent
Ashton
31 mars 2024
Ashton
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Donnie Singleton le 21 avr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Damen
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Damen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Shelli L le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Ann
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de anonymus le 26 mars 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Amy
26 mars 2024
Amy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de thanks le 15 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again.
4/10 Médiocre
Kyrell
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyrell
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de apology le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago
6/10 Satisfaisant
Deana
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deana
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de thanks le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Roderic
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roderic
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Donnie Singleton le 25 mars 2024
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Dominique
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominique
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Donnie Singleton le 25 mars 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Junhua
Voyage d’affaires
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Junhua
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Donnie Singleton le 24 mars 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Amy
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de anonymus le 22 mars 2024
Thank you for your review
8/10 Bien
Courtney
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Donnie Singleton le 23 mars 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!
10/10 Excellent
John
20 mars 2024
John
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de anonymus le 20 mars 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de thank you 2 le 19 mars 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago
10/10 Excellent
Timothy
Voyage d’affaires
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de compliment le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago. It was a pleasure to serve you during your stay.We hope to see you again soon.Sincerely,Radisson Blu Aqua Hotel, Chicago