Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Sam T le 15 mai 2024
Thank you for your review. I hope we can welcome you back very soon.
8/10 Bien
Peta
29 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peta
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sam T le 15 mai 2024
Thank you for taking the time to review your stay. I hope we can welcome you back very soon.
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Sushila
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sushila
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
SONA
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing place
SONA
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
ian
11 févr. 2024
ian
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Laura
10 févr. 2024
Laura
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Eleanor
4 févr. 2024
Eleanor
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent experience overall, wonderful staff
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Paul
12 août 2023
Paul
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Arthur
Voyage en famille
25 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Arthur
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great New Forest reyrrat
James
Séjour de 3 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Not for vegans!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Michael
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Brett
10 juil. 2022
Brett
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Sam, London
9 juil. 2022
Sam
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Paul
6 juil. 2022
Paul
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
S
3 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
S
Séjour de 3 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Sarah
Voyage en couple
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Susan
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice treat
Susan
Séjour de 1 nuit en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service
Couples visit
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Karen
11 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Karen
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
Debra
Voyage en couple
7 sept. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
julie
5 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overnight stay
julie
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
Jonathan
Voyage en famille
31 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en août 2021
6/10 Satisfaisant
Joanne
26 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Joanne
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Christina
Voyage en famille
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christina
Séjour de 1 nuit en août 2021
6/10 Satisfaisant
J
2 août 2021
Les points forts : Propreté
J
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
10/10 Excellent
Bradley
Voyage en famille
1 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short break
Bradley
Séjour de 2 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
G
29 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Can't wait to go back.
G
Séjour de 3 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
Steve
6 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Andrew le 18 oct. 2020
Good Morning
Thank you for your wonderful review and we are delighted that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 sept. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Andrew le 5 oct. 2020
Good Morning and thank you for your review. Our Hotel was built in the 1880's and sadly cannot be adapted to include a climate control system. Extremes in the weather can create an environment that can be too hot or cold for some of our guests. We recognize this and do our best supplying fans or heaters. The Hotel recently received planning permission to build over thirty modern rooms and these will be located on the site of the outdoor pool. We are aware that this area is looking dated, but we have no plans to invest further in this area prior to its permanent closure. We look forward to welcome you back.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 sept. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Andrew le 18 sept. 2020
Good Morning
I am pleased that you found we have created a comfortable hotel environment during these challenging times. We will take note of your observations regarding staff productivity though. We have had to recruit new members to our Team to meet demand and you are correcting that they are still learning about the Hotel. We would be delighted to welcome you back!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Andrew le 7 sept. 2020
Thank you!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Andrew le 1 sept. 2020
Thank you for your wonderful feedback and we are delighted you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Julie, Old Mills , Somerset
Voyage en couple
22 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Andrew le 23 août 2020
Good Morning Julie and thank you for your review. I am delighted you enjoyed your stay with us, but what a pity about the beer! I did follow up with the Team and they believe the barrel was almost finished and did quickly change to a new barrel. We owe you a good pint during your next stay! We look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
reat stay
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Andrew le 23 août 2020
Thank you for your wonderful review and we are delighted you enjoyed your stay with us. We are very grateful for your support at this challenging time and look forward to welcome you back.
6/10 Satisfaisant
Cathy
Voyage en groupe
11 août 2020
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Lovely Place for a Break but Need to Up their Game
Cathy
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Andrew le 11 août 2020
Dear Cathy
Thank you for your feedback. The hot weather has not suited some of our guests, but sadly our hotel does not have air conditioning and have never made this claim. I do apologise that our maintenance standards appear to have gone amiss in your room and hope you brought this to our attention and that it was resolved? I would question your assertion that the pool is not cleaned, it is completed by an automated unit during the night and the loungers and surrounded area are cleaned each hour. I agree that warm Prosecco is far from ideal and apologise that this was your experience. It would be my hope that we can welcome you back and please contact us direct at the start of your planning
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Andrew le 11 août 2020
Thank you so much for your wonderful review. It is a challenge time for both guests and our Team as we all adapted to working during a Pandemic. Your praise is a very well boost. We look forward to welcome you back.
2/10 Horrible
Haralambos
10 août 2020
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
cupboard size room with no room service
Haralambos
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Andrew le 10 août 2020
Good Morning Mr Hatzakis
I would usually welcome all feedback, both positive or negative. However, feedback should be both fair and accurate.
Our Hotel has pictures of every room including the view from the window. This level of transparency is unusual.
You chose to book a small standard room not a standard room. To describe this as a cupboard is simply ridiculous. You informed us upon arrival that you wished to be accommodated in one of our best rooms. This would have required you to book the style of room that would meet your expectations! Our Hotel is within a delightful building built in the 1880's and it is not possible to add climate control. We do not claim air conditioning bed rooms, so such feedback is not relevant.
As we wish to maintain a Covid Secure environment, we took the decision not to service rooms in June and this has been visible on our website from this time. I believe it is a reasonable expectation in these difficult times that all of us are making sure we are comfortable in any environment away from our homes. The front page of our website includes a link that informs our guests about every part of their stay. I would note again that your feedback is simply inaccurate and also fails to note advice from HMG about household 'bubbles'.
Your departure included a threat to write a poor review and I will leave others to interpret the fairness or other motivation for such a comment.
8/10 Bien
Mandy
2 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mandy
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Andrew le 10 août 2020
Dear Mandy
Thank you so much for adding a review to Hotels.com and we are delighted that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 juil. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Andrew le 28 juil. 2020
It remains difficult to read a review which shares no information about a guests stay or their name thus depriving the Hotel the ability to either reach out to the guest nor benefit from their feedback.
8/10 Bien
SARAH
22 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SARAH
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Andrew le 26 juil. 2020
Good Morning Sarah
Thank you for your review and we are pleased to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back to our Hotel
10/10 Excellent
Stacey
17 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing stay!
Stacey
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Andrew le 18 juil. 2020
Dear Stacey
Thank you so much for your incredible review. To learn that our efforts to create a Covid Secure environment has not reduced your enjoyment of a deserved break away is wonderful. Thank you and we look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Jak
Voyage en famille
14 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very well run
Jak
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Andrew le 18 juil. 2020
Dear Jak
Thank you for your kind and marvellous review. These are challenging times for everyone and I am delighted you enjoyed your stay with us. Our aim is for everyone leaves rested, relaxed and comfortable, your review is enormously motivating.
8/10 Bien
Simon
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely Hotel
Simon
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Andrew le 27 févr. 2020
Dear Simon
Thank you for your review and I am delighted that you enjoyed your stay with us. I am particularly appreciative of your praise for our team. Now if only the weather had been better! We look forward to welcome you back.
6/10 Satisfaisant
evgeniya
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
evgeniya
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Andrew le 18 févr. 2020
Dear Evgeniya
Thank you for leaving a feedback score. It is difficult for me to assess why your stay was only average without a little more information. If you would like us to follow up any aspect of your stay, please get in touch.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Andrew le 13 janv. 2020
An anonymous review is always difficult to reply too as we do like to create a lasting relationship with our guests. I believe the guests stayed in Room 5 which enjoyed a full refurbishment in recent years. At time of writing, there is scaffolding in use as one of our partners is upgraded the communications mast for the emergency services. We have chosen to maximise the floor space available and not added a wardrobe.. It is fair to write that this decision is not always popular. I regret that we were not made aware of any problems with the shower during your stay as I am confident a solution would have been found.
As an independent family hotel, we have always invested in improving our business. The level of investment has never been higher than across the past five years. We have exciting plans for our leisure facilities, which we acknowledged will benefit from new investment. However, large capital investment must be done carefully and ensure that the Balmer Lawn Hotel is part of the New Forest for many years.
I am disappointed that our usual high level of housekeeping was not present, but delighted you enjoyed dining with us.
6/10 Satisfaisant
Georgina
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Georgina
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Amanda
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Andrew le 17 déc. 2019
Dear Amanda
Thank you for your review and we are delighted that you enjoyed your stay with us.
We look forward to welcome you back in the future.