Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de JM le 9 nov. 2023
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
10/10 Excellent
Delia
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Delia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de JM le 1 nov. 2023
Merci pour l'excellente critique de notre hôtel! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous revoir très bientôt.
8/10 Bien
Brasseur
Voyage en famille
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brasseur
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de JM le 18 août 2023
Thank you for taking the time to share your feedback and we appreciate your comments regarding the bathroom. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
10/10 Excellent
Arnaud
27 juil. 2023
Arnaud
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de JM le 28 juil. 2023
Many thanks for your 10 out of 10 score in relation to your recent stay with us. We are happy you had a good stay and we hope to welcome you back very soon!
8/10 Bien
andre
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé pour visiter bristol
andre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de JM le 6 juil. 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager vos commentaires. Nous espérons vous accueillir de nouveau dans notre hôtel très bientôt !
6/10 Satisfaisant
Philippe
28 déc. 2022
Philippe
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de JM le 6 janv. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
6/10 Satisfaisant
claire
16 nov. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Ne vaut pas le prix
claire
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Didier
3 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander
Didier
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
maude
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maude
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Iain France le 9 déc. 2019
Many thanks for your feedback Maude, happy to see that overall you had a great stay and we appreciate you posting your feedback on hotels.com and look forward to seeing you back at Accor Hotels again very soon, warmest regards, Iain France - General Manager
8/10 Bien
Betty
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne adresse
Betty
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Iain France le 7 oct. 2019
Glad to hear you enjoyed your stay and found the hotel to be very comfortable. We will certainly look forward to your next stay at Accor Hotels. Warmest regards, Iain France - General Manager
10/10 Excellent
Françoise
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Françoise
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Iain France le 12 déc. 2019
Delighted to hear you had a perfect stay, many thanks for letting us know and we will certainly look forward to your next visit back at Accor Hotels. Warmest regards, Iain France - General Manager
8/10 Bien
Jonathan
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business travel
Jonathan
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Iain France le 18 juil. 2019
Delighted to learn you had a great business stay with us Jonathan and thanks for leaving you review. We look forward to seeing you again soon, warmest regards, Iain France - General Manager
8/10 Bien
Frederic
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederic
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Iain France le 13 mai 2019
Thanks for your rating Frederic, glad to see you had a good visit and we look forward to seeing you again soon, warmest regards, Iain France - General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Iain France le 9 avr. 2019
Many thanks for your rating, delighted to see you had an excellent stay and see you back at Novotel again very soon. Warmest regards, Iain France - General Manager
10/10 Excellent
Louis ETIENNE
15 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Escapade à Bristol
Louis ETIENNE
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Iain France le 17 févr. 2019
Enchanté de savoir que vous avez passé un excellent séjour, Louis, merci de nous l'avoir signalé et nous nous réjouissons de votre prochaine visite. Cordialement, Iain France - Directeur général
10/10 Excellent
Alexandre
29 nov. 2018
Alexandre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Iain France le 2 déc. 2018
Enchanté de savoir que vous avez passé un excellent séjour Alexandre et merci d’avoir posté votre avis. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite, Cordialement, Iain France - Directeur Général
8/10 Bien
alexis
8 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
alexis
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Iain France le 9 août 2018
Many thanks for your rating Alexis, glad to see you had a great stay, see you again soon, warmest regards, Iain France -General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de David - Guest Service Manager le 17 mai 2018
Thanks so much for your review, hope to welcome you back to Novotel soon.
8/10 Bien
Tin-bor Victoria, South Bend
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tin-bor Victoria
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de JM le 28 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de JM le 24 mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bristol Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and I am happy to hear that you had a good stay with us.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of us as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience and we are sure that your next visit will be as pleasant as the previous one.
6/10 Satisfaisant
Paul
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Paul
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de JM le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We have now adjusted our systems to now work on full air conditioning therefore ensuring the rooms are now cooling. I can also confirm that we are in the process of adding USB sockets to our bedrooms with 1 floor already being complete.We thank you again for your feedback and we hope to welcome you back to our hotel very soon!
10/10 Excellent
Catherine
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de JM le 29 avr. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Michael
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JM le 24 avr. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
8/10 Bien
Shabir, Weston Super Mare
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shabir
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de JM le 24 avr. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bristol Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and I am happy to hear that you had a good stay with us.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of us as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience and we are sure that your next visit will be as pleasant as the previous one.
10/10 Excellent
Jennifer
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de JM le 24 avr. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
SH
Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SH
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de JM le 24 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad that you had a good stay with us and that the team was kind and helpful. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
8/10 Bien
David
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JM le 3 avr. 2024
Thank you for the review of our hotel! We are glad you had a good stay and hope to see you again very soon.
8/10 Bien
john
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
john
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JM le 4 avr. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bristol Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and I am happy to hear that you had a good stay with us.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of us as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience and we are sure that your next visit will be as pleasant as the previous one.
10/10 Excellent
richard
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
richard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JM le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to see that you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon!
10/10 Excellent
Marc
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JM le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback and we are happy to see that your had a good stay with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
8/10 Bien
Sara
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JM le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
10/10 Excellent
Damian
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Damian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JM le 11 mars 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
6/10 Satisfaisant
Daryl
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Daryl
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JM le 11 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
8/10 Bien
Mary
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Mary
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JM le 11 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
10/10 Excellent
Gilles
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilles
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 5 mars 2024
Thank you for taking the time to leave a great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Paula
Voyage en groupe
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central Bristol Hotel
Paula
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel! We are glad that you were happy with the location and that you enjoyed your stay. We hope to see you again very soon.
2/10 Horrible
Tyler
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Tyler
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JM le 5 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
8/10 Bien
Chris
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JM le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Abiodun
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abiodun
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JM le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
8/10 Bien
Andrew
Voyage d’affaires
24 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok, but I’ll try to stay elsewhere next time.
Andrew
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JM le 26 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. As always we appreciate honest feedback from our guests and we will do what we can to address the issues that you have raised.
10/10 Excellent
Geraldine
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Geraldine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 22 févr. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Stavros
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great choice
Stavros
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 22 févr. 2024
Thank you for the review of our hotel and as always we appreciate the kind feedback your have given! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
8/10 Bien
Leonid
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leonid
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 22 févr. 2024
Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
6/10 Satisfaisant
Samuel
Voyage en groupe
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Samuel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 22 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
8/10 Bien
Louise
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JM le 22 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Sardar
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Novotel Bristol
Sardar
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 22 févr. 2024
Thank you for the review of our hotel and as always we appreciate the feedback your have given! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
6/10 Satisfaisant
Adam
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Adam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 22 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Faulty shower
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 12 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations due to the issues you have brought to our attention.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 12 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel! We appreciate the feedback that you have left however we are glad that on the whole you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
8/10 Bien
Ann
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cold
Ann
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JM le 5 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I was glad to see that in general you were happy with your stay however I am sorry that your experience did not meet your expectations due to the temperature in your room.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.