Avis sur Bournemouth West Cliff Hotel
Bournemouth West Cliff Hotel
7 Durley Chine Road, Bournemouth, England
Avis
7,2
Bien
7,4/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Rollon
14 nov. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A éviter. Propreté passable. Service insuffisant.
Rollon
6/10 Satisfaisant
David, Lausanne, Suisse
8 août 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
Emplacement calme à 10 mn de la plage
David
10/10 Excellent
Prashila
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prashila
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Prashila,Thank you for the five star review.Its great to see that you had a fantastic stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards,General Manager
8/10 Bien
Aneel
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aneel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 6 mai 2024
Hello Aneel,Thank you for taking the time to post a four star review.Its great to see that you had a great stay and we hope we can welcome you back soon.Kind Regards,General Manager
10/10 Excellent
Preeti
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Preeti
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 23 avr. 2024
Hello PreetiThank you for the five star review.Its great to see that you had a fantastic time and i will pass your comments on to the team regarding the great service you mention.We look forward to welcoming you back when next looking to stay in Bournemouth.Kind Regards,General Manager
6/10 Satisfaisant
Vanessa
Voyage en couple
18 mars 2024
Vanessa
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 29 mars 2024
Hello Vanessa,Thank you for your feedback.I am indeed sorry for the response you received this is not the customer service standards that we hold our selves to and we address this.I apologise that this marred your stay but do hope that when in Bournemouth next that you will use the hotel again.Kind Regards,General Manager
10/10 Excellent
PHILIP
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
PHILIP
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 29 mars 2024
Dear Philip,Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear it was a memorable one. We look forward to welcoming you back to the near future.Kind regardsGeneral Manager
10/10 Excellent
Christian
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 29 mars 2024
Hello Christian,Thank you for our five star review.I look forward to welcoming you back in the near future.Kind Regards,General Manager
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 févr. 2024
Andrew
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
James
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evening dinner excellent
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Claudia
7 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jasminder, Feltham
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasminder
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
J s owen
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fine for short stay
J s owen
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Claire
Voyage d’affaires
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Warm rooms
Claire
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
hayley
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hayley
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Kari
Voyage en famille
25 janv. 2024
Kari
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Nataliya
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nataliya
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Guillermo, Panama
Voyage en famille
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillermo
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
sebastiao
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
sebastiao
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
rodney
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
rodney
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Allison
4 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Caryn
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caryn
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 5 janv. 2024
Dear Caryn, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. We appricate your viewing your stay as this helps us grow and develop the hotel & team. We do hope that you will visit the hotel in the near future.Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager
2/10 Horrible
Victoria
28 déc. 2023
Victoria
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 5 janv. 2024
Dear Victoria, Thank you for your review of the Bournemouth West Cliff Hotel. As the hotel were only made aware of you not being able to attend on the day of arrival, due to the cancellation policy agreement we are unable to amend the reservation at short notice. We do hope that you would be able to visit the hotel in the future. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
8/10 Bien
Dean
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dean
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 26 déc. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. Our staff aim to deliver a great service & experience for our guests. I am glad to hear that we meet those expectations during your stay. We do hope to welcome you back to the hotel in the near future. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
10/10 Excellent
Sarra
21 déc. 2023
Sarra
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 22 déc. 2023
Dear Sarra, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. Our staff aim to deliver a great experience for our guest, I am glad to hear that we meet those during your stay. We do hope to welcome you back to the hotel in the near future.Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
4/10 Médiocre
Gemma
17 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gemma
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 21 déc. 2023
Dear Gemma, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. On behalf of the hotel & staff we are saddened to hear that we missed the mark during your stay. Your feedback is important to us as this helps us to improve for the future. We do hope that you would visit the hotel in the future, so that we can prove that your comments are important to us & we try to improve where we can.Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager
6/10 Satisfaisant
Matthew
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 21 déc. 2023
Dear Matthew, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. Your feedback is important to us as this helps us to improve for the future. Unfortunately, the leisure facilities were having a refubishment but the spa facilities were open during your stay. I have passed on your feedback to the correct department to try to rectify some of the areas highlighted where we can improve.We do hope to welcome you back to the hotel in the future. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bournemouth family stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 21 déc. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. On behalf of the hotel & staff I apologise on the areas which we fell short during your stay. Your feedback is important to us & I will ensure to investigate the areas which you have highlighted regarding the bath panel coming away, the room being to hot. We do hope that you would visit the hotel in the future, so that we can prove that your comments are important to us & we try to improve where we can.Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager
8/10 Bien
Darran
Voyage d’affaires
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Darran
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kelly G le 7 déc. 2023
Dear Darran, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. We appricate your business and star rating of the hotel. We do hope to welcome you back to the hotel in the near future. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
8/10 Bien
SYLVESTER
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SYLVESTER
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 7 déc. 2023
Dear SYLVESTER, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. We appricate you leaving a 4* review our your stay at the hotel. We do hope that you would visit the hotel in the near future. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
4/10 Médiocre
Jane
3 déc. 2023
Jane
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 7 déc. 2023
Dear Jane, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. We are saddened to see you have only give 2* stars for your recent stay, without any feedback. All feedback is important to us as this helps us to improve for the future. We do hope that you would visit the hotel in the future, so that we can prove that your comments are important to us. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
10/10 Excellent
Jane
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great hotel
Jane
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly G le 7 déc. 2023
Dear Jane, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. What a lovely 5* review.Our staff aim to deliver a great experience for our guest, I am glad to hear that we meet those during your stay. The hotel is not closing or going anywhere. We do hope to welcome you back to the hotel in the near future. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
8/10 Bien
William
26 nov. 2023
William
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kelly G le 21 déc. 2023
Dear William, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. Thank you for a 4* review. Your feedback is important to us as this helps us to improve for the future. We do hope to welcome you back to the hotel in the future. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager
10/10 Excellent
Suzanne
20 nov. 2023
Suzanne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
19 nov. 2023
Michael
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Kelly G le 20 nov. 2023
Dear Michael, Thank you for your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel.What a lovely 5* review. We appricate your kind words about your experience at the hotel. I am pleased to hear our staff & facilities meet your expectations during your stay. We are pleased to hear that your will be returning back to stay with us. We look forward to welcoming you back. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
10/10 Excellent
Mandy
Voyage en groupe
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel
Mandy
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Kelly G le 9 nov. 2023
Dear Mandy, Thank you for your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. We apprecate you taking the time to review your stay.What a lovely 5* review of your stay. Your kind words about the staff & hotel facilities will be passed onto each department. Our staff aim to deliver a great experience for our guest, I am glad to hear that we meet those during your stay. Your feedback is important to us as this helps us to improve for the future. We do hope to welcome you back to the hotel in the near future. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
8/10 Bien
Claire
1 nov. 2023
Claire
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kelly G le 9 nov. 2023
Dear Claire, Thank you for your recent stay at the Bournemouth West Cliff Hotel. We apprecate you taking the time to review your stay. Your feedback is important to us as this helps us to improve for the future. We do hope to welcome you back to the hotel in the near future. Kind RegardsKelly GFront of House Operations Manager.
10/10 Excellent
Jazzshoes
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bournemouth trip
Jazzshoes
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Luke
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really pleased
Luke
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel and lovely spa
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Darran
Voyage d’affaires
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Avoid room 3
Darran
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage d’affaires
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Business Trip
Mark
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Gillian
Voyage en couple
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gillian
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Marc
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Marc
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Emily
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Emily
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Susan
30 sept. 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Gillian
30 sept. 2023
Gillian
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Joanna
Voyage d’affaires
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable and convenient
Joanna
Séjour de 3 nuits en septembre 2023