Avis sur Leonardo Royal Hotel Birmingham
Leonardo Royal Hotel Birmingham
245 Broad Street, Birmingham, England
Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Clair
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Équipements
Clair
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 25 mai 2024
Good EveningThank you for taking your time in doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 24 mai 2024
Good AfternoonThank you for taking your time to do a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsRichardDuty Manager
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 23 mai 2024
Good AfternoonThank you for taking your time in leaving a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to welcoming you back in the near futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Gina
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 23 mai 2024
Good AfternoonThank you for taking your time in leaving a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to welcoming you back in the near futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Keith
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 20 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time to do a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to welcoming you back in the future Kind RegardsDuty Manager
8/10 Bien
Jamie
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 14 mai 2024
Good Evening Thank you taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the future Kind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
abdi
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
abdi
Séjour de 9 nuits en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
4/10 Médiocre
Frederick
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Frederick
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening I am sorry to read the review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham I will look into your review urgently and I would like to thank you for the information Kind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Courtney
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
10/10 Excellent
Mahnoor
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahnoor
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
6/10 Satisfaisant
Rachel
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time in spending in a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham Kind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Sairah
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sairah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
6/10 Satisfaisant
Tracey
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Tracey
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking the time to do a review and feedback on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham.I am sorry to read about the problems you had and I will be investigating the issues has a matter of urgencyOnce again I am sorry about the issues you had at Leonardo Royal Hotel Birmingham
8/10 Bien
Carol
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
10/10 Excellent
Carl
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
10/10 Excellent
Nick
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
6/10 Satisfaisant
Hefin, Didcot
6 mai 2024
Hefin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Danielle
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 10 mai 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
2/10 Horrible
Victoria
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Victoria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 5 mai 2024
Good AfternoonThank you for taking your time on reviewing the hotel on your on your recent stayWe look forward to welcoming you back in the near future
8/10 Bien
Gordon
Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gordon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 5 mai 2024
Good Morning Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
8/10 Bien
Jana
30 avr. 2024
Jana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 20 mai 2024
Good EveningThank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel Birmingham and we look forward to welcome you back soonKind RegardsDuty Manager
8/10 Bien
Avtar
26 avr. 2024
Avtar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 16 mai 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time on posting a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Mercedez-Jane
Voyage en groupe
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mercedez-Jane
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
ALISON
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ALISON
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
2/10 Horrible
Deri
21 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Deri
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
john
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
john
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 14 mai 2024
Good Evening Thank you taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the future Kind RegardsDuty Manager
6/10 Satisfaisant
Lloyd
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lloyd
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Jurgita
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jurgita
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
6/10 Satisfaisant
Sabrina
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Beverley
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beverley
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
8/10 Bien
Fiona
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
8/10 Bien
Ada
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ada
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
6/10 Satisfaisant
Samuele
Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuele
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 23 avr. 2024
Good Afternoon Thank you for taking your time to do a a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
6/10 Satisfaisant
Samuele
Voyage d’affaires, Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Samuele
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 18 avr. 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
2/10 Horrible
Esin
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 19 avr. 2024
Good Evening EsinI am sorry to hear about the experience you had via expedia.I have checked your reservation at the Leonardo Royal Hotel Birmingham and I can confirm we have not had your personal credit cards for the above reservation.I would strongly advise to contact the customer service at expedia about the problems you have hadKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Janet
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Janet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 18 avr. 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Raj
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Raj
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 18 avr. 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 18 avr. 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
6/10 Satisfaisant
Trishan
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Trishan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 18 avr. 2024
Good Evening Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
8/10 Bien
Peter, Clifton Hill
Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 15 avr. 2024
Good Morning Thank you for taking your time on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe will look forward to welcoming you back in the near futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Oscar
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 15 avr. 2024
Good Morning Thank you for taking your time on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe will look forward to welcoming you back in the near futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Rhys
14 avr. 2024
Rhys
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 5 mai 2024
Good Morning Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
10/10 Excellent
Dean
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 14 avr. 2024
Good MorningThank you for taking your time to do a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
8/10 Bien
Scott
13 avr. 2024
Scott
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 5 mai 2024
Good Morning Thank you for taking your time on doing a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the near future
10/10 Excellent
Robert
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 14 avr. 2024
Good MorningThank you for taking your time to do a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
10/10 Excellent
Omari
Voyage en groupe
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Omari
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 14 avr. 2024
Good MorningThank you for taking your time to do a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager
2/10 Horrible
Aamir, London
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Aamir
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 14 avr. 2024
Good MorningThank you for taking your time to do a review on your recent stay at Leonardo Royal Hotel BirminghamWe look forward to welcoming you back in the futureKind RegardsDuty Manager