Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
12 nov. 2023
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 14 nov. 2023
Dear olivier, What a great rating. Thank you so much for that. We look forward to seeing you again at Leonardo Berlin Mitte. Best regards,
8/10 Bien
Jérôme
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jérôme
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 15 sept. 2023
Dear Jérôme, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,
8/10 Bien
floriane lucie Caroline
Voyage en famille
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
floriane lucie Caroline
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 31 juil. 2023
Dear floriane lucie Caroline, What a good rating. Thank you so much for that. We look forward to seeing you again at Leonardo Berlin Mitte. Best regards,
8/10 Bien
valerie
Voyage en couple
10 mai 2023
Les points forts : Propreté
valerie
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 11 mai 2023
Dear Valerie, Thank you, we are pleased that you enjoyed your stay with us so much. Thanks also for the constructive feedback. The double bed is only on request depending on the booked category, we are sorry we don't guarantee for it by booking. See you soon again, best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 9 déc. 2022
Dear guest, we don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Berlin Mitte. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,
8/10 Bien
gerard
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gerard
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 27 juin 2022
Dear Gerard, Thank you very much for your feedback to our Leonardo Berlin Mitte. Our company language is English, we are sorry that during your stay was nobody of staff speaking your mother language. Best regards
8/10 Bien
Andrew
Voyage en couple
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 mai 2022
Dear Andrew, Thank you so much for great review and I apologize for the inconveniences with the bar. Unfortunately we are not yet able to staff the bar again for personnel reasons, we apologize for the inconvenience. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 7 déc. 2021
Dear guest, We are so happy and proud to read your comments. Thank you for being with us in this hard times. We are looking forward to hosting you back very soon. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Andrea le 31 janv. 2020
Dear Anonymous,
We are glad that we fulfilled your expectations. My team and I hope to welcome you back again and wish you all the best. Kind regards, A.Bauer/General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 janv. 2020
Mitigé
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Andrea le 21 janv. 2020
Dear Anonymous,
thank you for sharing your feedback on this side. We regret that not everything was to your satisfaction. My team and I wish you all the best. Kind regards, A.Bauer/General Manager
10/10 Excellent
clara
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
clara
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Andrea le 30 déc. 2019
Dear Clara,
we appreciate your 10 points rating. It is great for us that you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon. Kind regards, A.Bauer/General Manager
10/10 Excellent
Simon
19 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Andrea le 19 nov. 2019
Dear Simon,
thank you so much that you shared your positive and great impressions during your stay in our Leonardo Berlin Mitte. My team and I are looking forward to welcome you back again. Kind regards, A.Bauer/General Manager
10/10 Excellent
Marc, Montreal
Voyage d’affaires, Voyage en couple
9 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 10 nuits en septembre 2019
Réponse de Andrea le 10 oct. 2019
Dear Marc,
thank you for your great feedback. My team and I are so glad that you felt like at home with us. We are looking forward to welcome you back and wish you all the best.Kind regards, A.Bauer/General Manager
8/10 Bien
Serge, Paris
Voyage d’affaires
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serge
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Leonardo Hotel Berlin Mitte le 11 sept. 2019
Dear Serge, Thank you very much for sharing your impressions with us. Our team and I are looking forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards, Mandy Hoffmann, Assistant to General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Andrea le 31 août 2019
Dear Anonymous,
thank you for your given 4* rating. We looking forward to welcome you back again and wish you all the best. Kind regards, A.Bauer/General Manager
10/10 Excellent
André
Voyage en groupe, Voyage en couple
3 juin 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
André
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Andrea le 4 juin 2019
Dear André
thank for staying in Berlin with us and for your great motivating feedback.. It is great for us to read that we fulfilled your expectations and that you went back home with positive experiences. We hope to welcome you back again and wish you all the best.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Andrea le 4 juin 2019
Dear Anonymous,
Thank you very much that you stayed in Berlin at our Leonardo Hotel Berlin Mitte and for your given rating and honest words. My team and I would like to welcome you back again and wish you all the best.
Kind regards,
A.Bauer/General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Leonardo Hotel Berlin Mitte le 30 avr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking time to evaluate our Leoardo Hotel Berlin Mitte. It is great to hear that you enjoyed your stay with us and especially the location in the city center. Our team and I are looking forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards, Mandy Hoffmann, Assistant to General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Andrea le 7 avr. 2019
Dear Anonymous,
thank you for your great rating. My team and I are very glad that you enjoyed your stay at our Leonardo Hotel Berlin Mitte. We hope to welcome you back again soon and wish you all the best.
Kind regrds,
A.Bauer/General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Andrea le 1 avr. 2019
Dear Anonymous,
we appreciate your given 4*rating and hope to welcome you back again soon.
Kind regards,
A.Bauer/General Manager
10/10 Excellent
Séverine
26 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séverine
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Andrea le 27 janv. 2019
Dear Séverine,
thank you so much for your stay with us and for your great rating . We are happy that you enjoyed your stay and went back home with positive expectations. We hope to welcoming you back again soon and wish all the best. Kind regards, A.Bauer/General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Andrea le 10 janv. 2019
Dear Anonymous, thank you for your time to share your 4* rating with us. We are happy that you enjoyed your stay and hope to welcome you back again and wish you all the best. Kind regards, A.Bauer/General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Andrea le 8 janv. 2019
Dear Anonymous, thank you for stay in Berlin at our Leonardo Hotel Berlin Mitte and for your 5*rating and honest words about your expecations. We hope to welcome you back again and wish you all the best. Kind regards, A.Bauer/General Manager
10/10 Excellent
Christian
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 10 nuits en décembre 2018
Réponse de Andrea le 5 janv. 2019
Dear Christian, we would like to thank you for your great feedback about our Leonardo Hotel Berlin Mitte and to our service performances. I already shared it with with my entire team We would be delighted to welcome you again soon and wish you all the best. Kind regards, A.Bauer/General Manager
10/10 Excellent
Anne
29 nov. 2018
Anne
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Andrea le 30 nov. 2018
Dear Anne,
thank you for your recommendation. We are happy to read that you enjoyed your stay with and hope to welcome you back again. All the best to you. Kind regards, A.Bauer/General Manager
10/10 Excellent
Philippe
4 sept. 2018
Bel hôtel
Philippe
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Leonardo Hotel Berlin Mitte le 5 sept. 2018
Dear Philippe, Thank you very much for your motivating feedback about our Leonardo Hotel Berlin Mitte which I shared with the entire team. We are looking forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards, Mandy Hoffmann, Assistant to General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyage de 4 jours à Berlin .
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Leonardo Hotel Berlin Mitte le 19 juil. 2018
Dear Guest, Thank you very much for visiting our Leonardo Hotel Berlin Mitte. We are happy that you had a wonderful stay and that you liked our location. Our team and I are looking forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards, Mandy Hoffmann, Assistant to General Manager
10/10 Excellent
Christel
25 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander
Christel
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Leonardo Hotel Berlin Mitte le 26 juin 2018
Dear Christel, Thank you very much for telling us more about your experiences at our Leonardo Hotel Berlin Mitte, It is great to hear that you enjoyed your visit and hope to be your host again soon. Kind regards, Mandy Hoffmann, Assistant to General Manager
10/10 Excellent
Fanfan, Troyes
8 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fanfan
Séjour de 6 nuits en avril 2018
Réponse de Leonardo Hotel Berlin Mitte le 9 mai 2018
Dear Fanfan, Thank you very much for your feedback about our Leonardo Hotel Berlin Mitte. We are happy that you had a lovely stay and are looking forward to your next visit. Kind regards, Mandy Hoffmann, Assistant to General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 avr. 2018
hotel bien situé, transport et centre ville
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Andrea le 7 avr. 2018
Dear Anonymous, we are happy to be your host for your stay in Berlin. Thank you so much for your given feedback and your comments which help us and other travelers to got an overview about your impressions of your stay with us and in Berlin. We hope to welcoming you back again and wish you all the best. With kind regards, A.Bauer/General Manager
6/10 Satisfaisant
Olivier, Issy les Moulineaux
4 déc. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hôtel fonctionnel bien situé.
Olivier
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
Réponse de Mandy Hoffmann le 5 déc. 2017
Dear Olivier, Thank you very much for taking time to evaluate our Leonardo Hotel Berlin Mitte. Unfortunately you were not completely satisfied with your stay. I already forwarded your hints to the responsible departments. We would like to be your host again soon to convince you of our 4 star service and wish you all the best. Kind regards, Mandy Hoffmann, Assistant to General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juil. 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel tres bien sitiué sur une place ombragée
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Réponse de Mandy Hoffmann, Assistant to General Manager le 20 juil. 2017
Dear Guest, Thank you very much for your review. We would be pleased to welcome you back soon as our guest and wish you all the best.
Kind regards, Mandy Hoffmann, Assistant to General Manager
10/10 Excellent
Sonny, Redmond
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonny
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 17 mai 2024
Hello Sonny, thanks a ton. We are glad to meet you again. Warm regards,
8/10 Bien
Dirk
Voyage d’affaires
15 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dirk
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 16 mai 2024
Hallo Dirk, Schön zu lesen, dass Ihnen unsere Lage in positiver Erinnerung geblieben ist. Herzliche Grüße,
6/10 Satisfaisant
Michael
13 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 14 mai 2024
Dear Michael, Thank you for taking the time to share your feedback. Thanks for your hint regarding the sauna. Please let me inform you that we have to charge EUR 5,- for it due to tax-based reasons since 2015. We ask for your understanding. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,
10/10 Excellent
Rene
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rene
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 14 mai 2024
Dear Rene, We don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Berlin Mitte. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,
8/10 Bien
Wiebke
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wiebke
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de J. Kurze, Guest Relation Support le 7 mai 2024
Liebe Wiebke, vielen Dank für Ihre positive Bewertung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Vaibhav
Voyage en couple
6 mai 2024
Vaibhav
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de J. Kurze, Guest Relation Support le 7 mai 2024
Hello Vaibhav, it is nice to hear that you have our breakfast and location in such good memories. See you until the next stay,
10/10 Excellent
Erwin
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erwin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de J. Kurze, Guest Relation Support le 7 mai 2024
Hello Erwin, thank you very much for your positive review and best regards until your next stay,
2/10 Horrible
Li
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Li
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 2 mai 2024
Dear Li, thank you for taking the time to rate your stay at the Leonardo Berlin Mitte. We sincerely thank you for your opinion although our staff at reception already explained that you travelled with one more person who ate breakfast, so you had to pay the additional amount. Kind regards,
10/10 Excellent
Sandra
29 avr. 2024
Sandra
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 mai 2024
Hallo Sandra, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
6/10 Satisfaisant
Melissa
Voyage en groupe
20 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 22 avr. 2024
Dear Melissa, thank you for participating in the satisfaction survey. Unfortunately, we were unable to meet your expectations with our service, but we have read your comments carefully and discussed them. If Berlin is your travel destination again, we look forward to your next booking. Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Karen, Northville
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Karen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 22 avr. 2024
Hello Karen, If you don't want to be disturbed, please hang out on the door the red card. We apologize for the inconveniences. Please let reception know, we will be happy to offer you a bed board for a harder mattress. Thank you and hope to see you again here in Berlin! Best regards,
10/10 Excellent
Andrea
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 18 avr. 2024
Dear Andrea, A big thank you for being our guest and providing us with this great evaluation. All feedbacks help us to get an overview on our service quality, yours shows us that we are on the right way. We are happy that you enjoyed your stay in total and would be happier if you visit us soon again. Best regards,
10/10 Excellent
Ray, Kawaguchi
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ray
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 1 avr. 2024
Dear Ray, We don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Berlin Mitte. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,
10/10 Excellent
Nicki Frimand
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicki Frimand
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 1 avr. 2024
Dear Nicki Frimand, It is so great to read that we were able to convince you completely of our service and standard. Your comments are such a big compliment to our whole hotel team. Thank you for your great evaluation. We hope to see you soon. Best regards,
10/10 Excellent
Alexandra
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandra
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 1 avr. 2024
Dear Alexandra, Nice to read that you have our location in positive memory. Best regards,
10/10 Excellent
Annaleta
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annaleta
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 18 mars 2024
Dear Annaleta, Big thank you for your great review after staying with us! I hope we could see you once again very soon! Best regards,
8/10 Bien
Frank
3 mars 2024
Frank
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 1 avr. 2024
Hallo Frank, Vielen Dank für die 4-Sterne-Bewertung. Ich hoffe, wir können Sie demnächst wieder bei Leonardo beherbergen. Mit freundlichen Grüßen,