Hall

Avis sur Radisson Blu Hotel Zurich Airport

4 out of 5
Radisson Blu Hotel Zurich Airport
Zurich Airport, Kloten, ZH

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 584 avis sur 1019." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 283 avis sur 1019." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 82 avis sur 1019." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 51 avis sur 1019." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 19 avis sur 1019." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

elie

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Afzaal Sikander le 2 mars 2024
Dear Elie,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your rating and are glad to see that you had a positive experience overall.Your input helps us ensure that we continue to provide excellent service to all our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back for another great stay in the future.Best regards,

10/10 Excellent

Gael

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 11 janv. 2024
Dear Gael,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Zurich Airport.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport, I look forward to welcoming you back.Best regards,

10/10 Excellent

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour transiter à Zürich aéroport, hôtel très pratique et bien situé. Très confortable et personnel très accueillant.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 8 nov. 2023
Dear Alain,Thank you for your wonderful review on Hotels.com. We're delighted to hear that you found our hotel to be very convenient and well-located for transit at Zurich Airport. Our team takes pride in providing a comfortable and welcoming experience for our guests, and it's rewarding to know that we met your expectations.Your feedback is greatly appreciated, and we'll continue to strive for excellence in serving our guests. We hope you had a pleasant stay, and we look forward to welcoming you back to Radisson Blu Hotel Zurich Airport in the future.Thank you for your review and support. We can't wait to host you again.Best regards,

10/10 Excellent

francois, montreal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le calme . Je n'ai reçu aucune information relative à l'accès VIP
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Office Team le 4 nov. 2023
Dear Francois,Warm Greetings from Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Firstly we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us.We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel.Looking forward welcoming you back in the near future.Kind regards, Valentina Di SantoFront Office

10/10 Excellent

Robert, Geneve

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le choix du restaurant au petit-déjeuner était très bon, et le personnel très avenant.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 20 oct. 2023
Dear Robert,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,

10/10 Excellent

Caroline, La Tour-de-Peilz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
all
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Tobias Bartels (Rooms Division Manager) le 14 sept. 2023
Dear Caroline, thank you very much for your good ratings. We are glad, that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again. With best regards, Tobias Bartels (Rooms Division Manager)

8/10 Bien

Laurent, Uster

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No Othello comments
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Tobias Bartels (Rooms Division Manager) le 14 sept. 2023
Dear Laurent, thank you very much for your good ratings. We are glad, that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again. With best regards, Tobias Bartels (Rooms Division Manager)

4/10 Médiocre

Jonathan

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 10 août 2023
Dear Jonathan,Thanks for your kind feedback. It is great to know that you enjoyed your stay at Radisson Blu Hotel Zurich Airport. We lookforward to welcome you back at Radisson Blu Hotel Zurich Airport. Best regards,

6/10 Satisfaisant

Caroline, Kirkland

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement Parfait
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 29 juil. 2023
Dear Caroline,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,

4/10 Médiocre

Loan

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Tobias Bartels (Rooms Division Manager) le 25 juil. 2023
Dear guest, we appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us. Thank you very much for your ratings and feedback. I am very sorry to read that your stay was not to your satisfaction. First please let me express that we are very sorry for all inconveniences caused and deeply apologize for this. We will follow up your input with the involved departments and we will do our best to improve our service in your marked areas. I very much hope that we still have the opportunity to prove to you that this is not our standard and we can show you that we can do it better by far. With best regards and have lovely day, Tobias Bartels (Rooms Division Manager)

10/10 Excellent

Thanh Phuong

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 10 août 2023
Drea Thanh,Thanks for your kind feedback. It is rewarding to read that you enjoyed your stay at Radisson Blu Hotel Zurich Airport. For further questions and queries i am at your dispsoal. Best regards,

8/10 Bien

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 22 juil. 2023
Dear Martin, Thanks for your kind feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back at Radisson Blu Hotel Zurich Airport. Best regards,

10/10 Excellent

cedrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Très bien situé avec un accès direct à l’aéroport Le cadre atypique avec une tour à vin. Très belles prestations et une belle décoration
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 8 juil. 2023
Dear Cedrick,Thank you for leaving a wonderful review on Hotels.com. We are delighted to hear that you had a great experience during your stay with us. It's fantastic to know that you found our hotel to be conveniently located with direct access to the airport. We take pride in our unique wine tower and are thrilled that you appreciated the ambiance and beautiful decor.We truly appreciate your perfect rating and kind words. Should your travels bring you back to the area, we would be honored to welcome you again for another enjoyable stay.Best regards,

10/10 Excellent

Abdellah

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Propreté, qualité petit dejeuner
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 31 mai 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback. We appreciate your positive comments about the location, comfort, and value for money. We also value your feedback on the staff, cleanliness, facilities, and bed rating. We will continue to strive for excellence in these areas. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,

10/10 Excellent

Olivier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 2 mai 2023
Lieber Gast,vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat, und hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu können.Wenn wir noch etwas für Sie tun können, können Sie sich gerne an uns wenden.Mit freundlichen Grüßen

10/10 Excellent

Michel

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 8 avr. 2023
Dear Michel,Thanks for your positive feedback.We are happy to know that you enjoyed your stay at Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Philippe

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Le bruit dans la chambre et l etat de la chambre qui es tres vielle par rapport au photo du site les photos sont trompeuse et le prix n est pas justifier par rapport au autres hotels de l aeroport
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 7 mars 2023
Dear Philippe,we appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.Thank you very much for your ratings and your honest feedback. I'm very sorry that you were not satisfied with your stay. You may be 100% sure that we take your critical words very serious. We deeply hope to see you soon

10/10 Excellent

Fabien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable et vraiment pratique à l'aeroport
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Afzaal Sikander le 5 févr. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,

10/10 Excellent

Fabrice

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 Bien

Frederic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ready to fly
Hotel cher en raison de sa localisation dans l’aéroport. Le wi-fi est de mauvaise qualité pour un hotel de ce standing. Mais localisation idéale pour les voyageurs.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Afzaal Sikander le 31 déc. 2022
Dear Guest,Thank you very much for your high ratings and positive feedback. It is rewarding to see that you enjoyed your stay with us.On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!With kind regards,

6/10 Satisfaisant

Cyrille

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Simple er agréable
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Afzaal Sikander le 11 déc. 2022
Dear Cyrille, Thanks for your valuable feedback. We will use your feedback to fine tune our opearation and improve our services for the future guests.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Kind regards,Afzaal SikanderFront Office

8/10 Bien

Daniel

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Afzaal Sikander le 7 oct. 2022
Dear Daniel,Thanks for your feedback. We are looking forward to welcome you at Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Kind regards,

8/10 Bien

Thierry

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Amindra le 28 août 2022
Dear Mr.Thierry,Greetings from Radisson Blu Zurich Airport, Thank you very much for being our guest and sharing your valuable feedback with us. Also I will forward your feedback among our team and I will make sure to look after you to make you feel away from home on your next stay.We are thrilled to hear about your smooth stay experience. Stay safe & healthy as we look forward to welcome you back soon. Best wishes, Amindra Mahakumara Duty Manager

10/10 Excellent

Steve

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Helene

Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Radisson Blu le 2 juin 2022
Dear Helene Thank you very much for your feedback. We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel and look forward welcoming you back in the near future. Kind regards Dana Rommerskirchen Front Office

8/10 Bien

Luis

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Radisson Blu le 26 avr. 2022
Dear Luis Thank you for your feedback. We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel and look forward welcoming you back in the near future. Best regards Dana Rommerskirchen Front Office

6/10 Satisfaisant

Kemal

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Radisson Blu le 26 avr. 2022
Dear Kemal Firstly, we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us. It would be great if you could share further details with us to address your preferences and make your future stay even more enjoyable in the future. Best regards Dana Rommerskirchen Front Office

8/10 Bien

Alexandre

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Radisson Blu le 30 mars 2022
Dear Alexandre Thank you for your feedback. We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel and look forward welcoming you back in the near future. Best regards Dana Rommerskirchen Front Office Coordinator

4/10 Médiocre

Georges, Domdidier

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Étant à côté de l’aéroport aucun bruit d’avion😌, mais l’isolation interne très décevant, voisinage bruyant😒, quelques tâches sur le reposoir à bagages et télévision ne fonctionne pas. 200.- pour une nuit sans petit déjeuner trop cher pour ce que c’est. 😩
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Katharina le 14 mars 2022
Dear Georges, Thank you very much for being our guest and sharing your critical comments. I am truly apologetic to read about the condition of your room. I will personally follow up on this and make sure that this will never happen again in the future. Stay safe & healthy as we look forward to welcome you back soon. Best wishes, Katharina Kramer Rooms Division Manager

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business hotel top pour départ en avion
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Tobias Bartels (Assistant Front Office Manager) le 8 janv. 2022
Dear Christian, thank you very much for your good ratings. We are glad, that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again. With best regards, Tobias Bartels (Assistant Front Office Manager)

8/10 Bien

Aude, Sion

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
-
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Tobias Bartels (Assistant Front Office Manager) le 9 nov. 2021
Dear Aude, thank you very much for your good ratings. We are glad, that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again. With best regards, Tobias Bartels (Assistant Front Office Manager)

10/10 Excellent

Thierry

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Radisson Blu le 13 sept. 2021
Dear Thierry Thank you very much for your great feedback. We look forward to welcoming you again soon. Best regards Dana Rommerskirchen Front Office Coordinator

10/10 Excellent

Pascale

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vraiment très pratique
Je suis arrivé vers 22 heures en train. Hôtel est à quelques minutes à pied dans l’aéroport. Le personnel est tout à fait charmant. Et c’est idéalement situé car j’avais un avion à 6h20 il fallait donc être à 4h15 à l’aéroport. Ce qui m’a pris environ trois minutes.
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Radisson Blu le 19 août 2021
Dear Pascale Thank you for your great feedback. We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel and look forward welcoming you back in the near future. Best regards Dana Rommerskirchen Front Office Coordinator

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Courte nuit pour vol matinal
Courte nuit de quelques heures pour un vol matinal vers les vacances et le soleil… Chambre suffisant pour 3 et toutes les valises (toujours chargées sur le trolley). Croissants et café à disposition même à 4h !
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Tobias Bartels (Assistant Front Office Manager) le 8 août 2021
Dear guest, thank you so much for your great feedback. We are glad to read, that you enjoyed your stay with us and are looking forward to welcome you in the future again. With best regards and stay safe, Tobias Bartels (Assistant Front Office Manager)

8/10 Bien

Virginie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dans l'aeroport
Parfait pour se reposer pendant une escale ou un vol de correspondance
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Radisson Blu le 6 juil. 2021
Dear Virginir Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back in the near future. Have a nice day and kind regards Dana Rommerskirchen Front Office Coordinator

10/10 Excellent

Joseph

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons passé une nuit à cet hôtel, pour nous permettre de prendre l’avion le matin suivant. Excellent emplacement, et grande facilité pour accéder au différents Check in.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Radisson Blu le 16 juin 2021
Dear Joseph Thank you very much for your high rating. We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel and look forward welcoming you back in the near future. Kind regards Dana Rommerskirchen Front Office Coordinator

10/10 Excellent

BERNARD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Radisson Blu le 7 juin 2021
Dear Bernard Thank you very much for your great feedback. We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel and look forward welcoming you back in the near future. Kind regards Dana Rommerskirchen Front Office Coordinator

10/10 Excellent

Rowena, LATHAM

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very convenient to the airport and nice and clean room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Connor

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
great place to stay for a short business trip or before a flight out.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Yuval

Les points forts : Propreté et personnel et service
Good hotel but expensive. Gym lacking equipment and only has treadmills.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front desk le 25 mai 2024
Dear Yuval,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards

8/10 Bien

Agnieszka

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parking to drop off bags was difficult
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front desk le 25 mai 2024
Dear Agnieszka,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards

10/10 Excellent

Mordechai, MALIBU

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Some work is done at the Airport but overall it is very nice hotel with Great service beautiful room and nice view
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front desk le 25 mai 2024
Dear Mordechai,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards

10/10 Excellent

Weicheng

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
No
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front desk le 25 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards

4/10 Médiocre

Jenna

Les points faibles : Personnel et service
We didn’t want twin beds, very expensive and no breakfast included
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Rafi

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courteous, helpful staff. Good breakfast. Soundproof rooms. Manual climate control. Ice dispenser in hallway.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front desk le 25 mai 2024
Dear Rafi,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards

8/10 Bien

Thomas

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Close to departure gates
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office le 18 mai 2024
Dear Thomas,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards

10/10 Excellent

MARY JO

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walking distance to the airport
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Team le 12 mai 2024
Dear Mary Jo, Warm Greetings from Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Firstly we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us.We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel.We also greatly appreciate the points of excellence you awarded us in all areas of your feedback.Looking forward welcoming you back in the near future.Kind regards,

10/10 Excellent

Nimet

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thoughtful and attentive staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Team le 12 mai 2024
Dear Nimet, Warm Greetings from Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Firstly we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us.We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel.We also greatly appreciate the points of excellence you awarded us in all areas of your feedback.Looking forward welcoming you back in the near future.Kind regards,

10/10 Excellent

Candace

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Would stay again
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front desk le 9 mai 2024
Dear Candace,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards

8/10 Bien

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very close to the airport. Very short walk. So much better than sleeping in the airport.
Séjour de 1 nuit en mars 2024