Avis sur Prizeotel Affoltern Am Albis
Prizeotel Affoltern Am Albis
Obstgartenstrasse 7, Affoltern am Albis, ZH
Avis
7,8
Bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Derk, Middelburg
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derk
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Sakir
Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sakir
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Stelianos
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stelianos
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Björn
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Björn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
christoph
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
christoph
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Yiru
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yiru
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Nadia
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nadia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Mustafa
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Mustafa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Ganesh
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value for Swiss
Ganesh
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Jahaira
Voyage en famille
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Amazing experience.
Jahaira
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Mattia
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mattia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Deborah
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Marc
Voyage d’affaires
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Marc
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Sezgin
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Sezgin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Bahaaeldin
5 nov. 2023
Bahaaeldin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team prizeotel le 6 nov. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to rate your stay with us. We noticed that your experience did not meet your expectations, and we sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered. We are committed to providing exceptional service and accommodations.We would love the chance to make things right and hope to welcome you back for a more positive experience in the future.
10/10 Excellent
Carl
Voyage en famille
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
In a industry area, close to train station.
Carl
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team prizeotel le 6 nov. 2023
Thank you very much for the positive feedback! We are looking forward to welcoming you again.Best regardsTeam prizeotel
8/10 Bien
Tiina
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiina
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team prizeotel le 27 oct. 2023
Dear TiinaThank you so much for taking the time to provide your feedback! We're really sorry to hear about your breakfast experience and will definitely work on improving this aspect. It’s great to know that you were pleased with the service at reception. Looking forward to welcoming you again in prizeotel Affoltern am Albis!Best regardsTeam prizeotel
10/10 Excellent
Kaito
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaito
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team prizeotel le 27 oct. 2023
Thank you for the positive Feedback
10/10 Excellent
Garifalos
Voyage d’affaires
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Garifalos
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team prizeotel le 27 oct. 2023
Vielen Dank für das positive Feedback. Wir freuen uns Sie auch in Zukunft bei uns willkommen zu heissen.Freundliche GrüsseTeam prizeotel
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team prizeotel le 27 oct. 2023
Vielen Dank! Bis zum nächsten Mal :)Freundliche GrüsseTeam prizeotel
10/10 Excellent
Gail
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Gail
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team prizeotel le 27 oct. 2023
Thank you very much for the positive Feedback. We are looking forward to welcoming you again soon!Best regardsTea prizeotel
10/10 Excellent
Eiske
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eiske
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Team prizeotel le 16 oct. 2023
Thank you very much for the positive feedback! We are looking forward to welcoming you again in Affoltern a.A.Best regardsTeam prizeotel
10/10 Excellent
Simone
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simone
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Team prizeotel le 2 oct. 2023
Herzlichen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserem frisch renovierten Hotel wohlgefühlt haben und unsere Leistungen Ihren Erwartungen entsprochen haben. Ihre Zufriedenheit ist uns sehr wichtig und es ehrt uns, dass Sie unsere Bemühungen zur Zuvorkommenheit schätzen.Wir freuen uns schon jetzt auf Ihren nächsten Besuch und sind jederzeit gerne wieder für Sie da!
8/10 Bien
Eyup
Voyage en famille
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eyup
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Team prizeotel le 2 oct. 2023
Herzlichen Dank für das positive Feedback! Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch!Viele Grüsse aus AffolternTeam prizeotel
10/10 Excellent
Julian
Voyage en famille
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julian
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Prizeotel le 2 sept. 2023
Herzlichen Dank für das positive Feedback! Wir freuen uns, Sie auch in Zukunft in unserem Haus willkommen zu heissen.Viele Grüsse Team prizeotel
10/10 Excellent
Nadine
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Team prizeotel le 2 sept. 2023
Thank you very much for the positive feedback!We are looking forward to welcoming you again in our hotel.Best regards
4/10 Médiocre
Manel
Voyage en famille
22 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Decepcionante!!!
Manel
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Team prizeotel le 22 août 2023
Dear Manel,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are genuinely disappointed to hear that several aspects of your visit did not meet your expectations, and we sincerely apologize for any inconvenience you experienced.Our policy to clean rooms every three days is rooted in our commitment to environmental sustainability. However, we understand the varying preferences of our guests and are always open to adjusting based on feedback. We will certainly reconsider our approach to ensure comfort and satisfaction for all guests.We deeply regret the challenges you faced with the air conditioning and the breakfast offering. Such issues are not reflective of the standards we uphold, and your feedback will be shared with our team to prevent similar situations in the future.Again, we apologize for the inconveniences and are grateful for your feedback, which helps us continuously improve. Should you decide to stay with us again, we would be eager to demonstrate our genuine commitment to ensuring exceptional guest experiences.Warm regardsTeam prizeotel
2/10 Horrible
OSCAR
Voyage en famille
9 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
OSCAR
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Team prizeotel le 22 août 2023
Dear Oscar,We deeply regret the inconveniences you experienced during your stay with us. Ensuring that our guests feel comfortable and well-serviced is of utmost importance, and we clearly didn't meet those expectations on this occasion.We apologize for the lack of soap and towels on your first day and for the absence of room service the following day. Please know that these are not typical situations at our hotel, and we are taking immediate steps to address and rectify these issues.Your comfort is paramount to us. We're always willing to offer special services to enhance your stay, whether it be laundry services, complimentary parking at the entrance, a late checkout, or even a lunch package for your journey. Please don't hesitate to communicate any needs or preferences you might have in the future.We appreciate you taking the time to share your feedback. Your insights are invaluable, helping us improve and ensuring situations like this don't recur.We hope you will give us another opportunity to demonstrate the true quality and service of our hotel.Warm regardsTeam prizeotel