Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 19 janv. 2024
Dear Miguel, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Zürich!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Elsa
Voyage d’affaires
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful
Elsa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 11 déc. 2023
Dear Elsa, Thank you very much for taking the time to review your stay. We are so happy that you enjoyed your time with us and that our service and amenities met your expectations. We are looking forward to welcome you soon again! Greetings from the H+ Hotel Zürich.King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Francesco
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francesco
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 22 nov. 2023
Dear Francesco, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Zürich!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Saghi
16 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I don’t recommend
Saghi
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 17 nov. 2023
Dear Saghi, Thank you for your stay at our hotel and your review! We apologize for the experience you had during your stay. We are always looking for ways to improve our customer experience as your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all our guests have a great stay. We thank you again for sharing your concerns and allowing us the opportunity to ensure that your next visit will be a positive and pleasant one. Greetings from Zürich.Kind regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Sandro
8 sept. 2023
Sandro
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 11 sept. 2023
Dear Sandro, Thank you for the feedback regarding your stay in our hotel. We appreciate that you took the time to review your stay and hope to welcome you again in our hotel.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
C'est bien.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 21 août 2023
Dear guest, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Zürich!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Jean Pierre, saint etienne
Voyage en couple
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Pierre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 14 août 2023
Dear Jean Pierre, Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Isabelle
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 5 juil. 2023
Dear Isabelle, Thank you for feedback! We are sorry that not everything was to your satisfaction. Hopefully we can convince you next time and we will try to improve your advice. Until then we wish you a great time! Best regards, Your H-Hotels TeamSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Bastien
22 janv. 2023
Bastien
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 24 janv. 2023
Dear Bastien,Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Zürich!Best regards,Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Martine
Voyage en couple
19 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 21 nov. 2022
Dear Martine,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations, and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again.King regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Gilles
Voyage en groupe
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Gilles
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 31 oct. 2022
Dear Gilles,Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
vincent
Voyage d’affaires
17 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable
vincent
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Christina Dinklage - Online Reputation Manager le 18 août 2022
Dear Vincent,
Thank you for your great feedback and recommendation. We are more than happy about your 10-point rating and we are enthused to read, that you enjoyed our friendly staff and the location. We would be pleased to welcome you again soon.
Kind regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
8/10 Bien
sofiene
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
sofiene
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergei Rosenberg - Online Reputation Manager le 15 juil. 2022
Dear Sofiene,
great that our hotel was the right starting point for you and that you were satisfied with your stay. We would be happy to be there for you again next time and hope to see you again soon.
Best regards,
Your H-Hotels team
8/10 Bien
Sarah
9 juil. 2022
Sarah
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 15 juil. 2022
Liebe Sarah,
wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.
Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Laurent
Voyage en famille
5 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurent
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 5 juil. 2022
Dear Laurent,
Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Zürich!
Best regards,
Your H-Hotels Team
6/10 Satisfaisant
Stéphane
Voyage en famille, Voyage en groupe
7 juin 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Stéphane
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 10 juin 2022
Dear Stéphane,
Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon.
Best regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Andy
Voyage d’affaires
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix à Zurich
Andy
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 15 juin 2022
Dear Andy,
Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions.
We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Zürich!
King regards
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Jeanne-Marie
21 mars 2022
Jeanne-Marie
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 9 juin 2023
Liebe Jeanne-Marie, das gesamte Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie nach Ihrer Rückkehr an uns gedacht und unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und würden Sie gerne ein weiteres Mal herzlich willkommen heißen.Ihr Team von den H-HotelsSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Clio
27 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clio
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 29 nov. 2021
Dear Clio,
Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon.
Best regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
laurent
Voyage d’affaires
12 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
laurent
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 12 nov. 2021
Dear Laurent,
Thank you very much for choosing our hotel for your trip and for sharing your impressions with us and our future guests. Guest feedback is very helpful for us to improve our service. We hope to welcome you back very soon. Greetings from Zürich!
Kind regards,
Your H-Hotels Team
8/10 Bien
HICHAM
Voyage d’affaires
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HICHAM
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 4 nov. 2021
Dear Hicham,
Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon.
Best regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Maxime
Voyage d’affaires
7 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maxime
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 17 sept. 2021
Liebe Maxime,
schön, dass wir so liebe Gäste wie Sie haben - wir danken Ihnen für die großartige Bewertung und freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch, in Zürich.
Sonnige Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Aixiu
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aixiu
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Patricia Orlik le 27 juil. 2021
Great :-)
Thank you very much for 10 points.
8/10 Bien
Alexandra
14 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandra
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Patricia Orlik le 18 juin 2021
Dear guest,
thank you very much for choosing our Hotel for your trip and for sharing your impressions with us and our future guests. Guest feedback is very helpful for us to improve our service. We hope to welcome you very soon in our hotel.
Kind regards,
Patricia Orlik
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Patricia Orlik le 11 juin 2021
Dear guest,
thank you for taking the time to share your great feedback. We hope to welcome you back soon to our hotel!
Sincerely,
Patricia Orlik
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Patricia Orlik le 5 nov. 2020
Dear guest,
thanks a million for your fantastic review regarding your recent stay at our hotel. We are more than happy about your 5 star rating. Please come back soon for another brilliant stay.
Kind regards,
8/10 Bien
Christophe
Voyage en famille
30 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Patricia Orlik le 1 nov. 2020
Dear guest,
thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon.
Best regards,
Patricia Orlik
General Manager
10/10 Excellent
Sofiane
18 juil. 2020
Sofiane
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
Réponse de Patricia Orlik le 28 juil. 2020
Dear Sofiane,
thank you for taking the time to share your great review with us and other guests. We are very happy to read that you had a good experience at the Hotel. Your positive feedback is a great motivation for the entire team. Thank you very much! We are looking forward to welcoming you again.
Kind regards,
Patricia Orlik
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
1 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2020
Réponse de Patricia Orlik le 28 juil. 2020
Dear guest,
thank you very much for your very excellent review. We are pleased to have achieved the success 100% guest satisfaction. You are always welcome to our Hotel!
Kind regards
Patricia Orlik
General Manager
8/10 Bien
Philippe
Voyage en famille
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour en famille
Philippe
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Lena Achstaller le 10 mars 2020
Cher Philippe
Tout d'abord nous vous remercions pour votre séjour passé à Zürich, ainsi de bien avoir voulu prendre le temps d'évaluer notre hôtel. Grâce à des commentaires comme le vôtre, il est possible de vérifier et d'améliorer notre qualité. C’est notre préoccupation principale que nos clients se sentent comme chez soi. Je vais passer vos remarques à mes employés responsables afin de pouvoir prendre des mesures.
Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel en espérant de vous convaincre à cent pour cent de nos services.
Avec nos meilleures salutations
Votre H-Hotels team
Lena Achstaller - Guest Service Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Front Office Team le 29 févr. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Olga
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne qualité a un prix correct
Olga
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Lena Achstaller le 14 févr. 2020
Chère Olga
Nous vous remercions que vous avez pris le temps pour écrire le rapport de notre hôtel et de notre service. Je suis très heureuse de votre évaluation positive et je vais également passer ceci à mon équipe.
J’espère que nous avons le plaisir de vous accueillir bientôt à nouveau dans notre Hotel a Zürich.
Cordialement
Votre H-Hotels team
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
pierre
Voyage en groupe
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pierre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 8 janv. 2020
Lieber Pierre,
vielen herzlichen Dank, dass Sie nach Ihrer Heimreise an uns gedacht haben und Ihre Eindrücke mit uns und unseren zukünftigen Gästen teilen. Es ist schön zu lesen, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Wir würden uns sehr freuen, Sie schon bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen!
Herzliche Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels,
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very kind and helpful personel
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 26 déc. 2019
Dear guest
thank you for sharing your great experience at our property. We are happy to read that you were absolutely satisfied with our services from our professional staff members. We have forwarded your comment to them and hope to welcome you back soon.
Best regards
Your H-Hotels team
Lena Achstaller - Guest Service Manager
6/10 Satisfaisant
Christian
Voyage en famille
21 déc. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 23 déc. 2019
Cher Christian
Tout d'abord nous vous remercions pour votre séjour passé à Zürich, ainsi de bien avoir voulu prendre le temps d'évaluer notre hôtel. Grâce à des commentaires comme le vôtre, il est possible de vérifier et d'améliorer notre qualité. C’est notre préoccupation principale que nos clients se sentent comme chez soi. Je vais passer vos remarques à mes employés responsables afin de pouvoir prendre des mesures.
Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel en espérant de vous convaincre à cent pour cent de nos services.
Avec nos meilleures salutations
Lena Achstaller - Guest Service Manager
8/10 Bien
pierre
Voyage d’affaires
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pierre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 18 déc. 2019
Dear Pierre
thank you for your good rating. We hope you enjoyed your stay and it would be our pleasure to be your host during your next visit again. Our team is looking forward to see you soon!
Best regards
Your H-Hotels team
Lena Achstaller - Guest Service Manager
8/10 Bien
verena
15 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
verena
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 18 déc. 2019
Liebe Verena,
vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt und eine angenehme Zeit verbracht haben. Unser Team freut sich schon auf Ihren nächsten Besuch und bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute!
Herzliche Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels,
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
Benjamin
13 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Benjamin
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 16 déc. 2019
Cher Benjamin
Notre hôtel aimerait vous remercier pour votre excellente évaluation. Il n'y a rien de plus beau pour nous que des invités satisfaits et heureux qui se sont sentis à l'aise et qui gardent un souvenir positif de leur séjour.
Nous attendons avec impatience votre prochaine visite et vous souhaite déjà aujourd'hui la "bienvenue" dans notre H+ Zürich.
Bien cordialement
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
Julie
Voyage d’affaires
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julie
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 10 déc. 2019
Chère Julie
Nous vous remercions pour votre superbe estimation. Une telle évaluation positive motive notre équipe et moi. La satisfaction de nos clients n’est pas seulement dans le cœur, mais aussi enrichit notre travail quotidien.
Nous serons très ravis de vous accueillir à nouveau chez nous dans notre H+ Hotel Zürich.
Sincères salutations
Lena Achstaller - Guest Service Manager
8/10 Bien
Stéphan
Voyage d’affaires
6 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stéphan
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 10 déc. 2019
Dear Stéphan
thank you very much for choosing our Hotel for your trip and for sharing your impressions with us and our future guests. Guest feedback is very helpful for us to improve our service. We hope to welcome you very soon in our hotel.
Best regards
Your H-Hotels team
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
Rudolf
Voyage d’affaires
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rudolf
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 3 déc. 2019
Lieber Rudolf,
herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und die lieben Worte. Wir freuen uns schon heute auf ein baldiges Wiedersehen.
Herzliche Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels,
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
ANNE
Voyage d’affaires
27 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANNE
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 29 nov. 2019
Liebe Anne,
was für ein Feedback - Herzlichen Dank! Unser Team freut sich sehr, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben und im Anschluss an Ihren Aufenthalt so positiv bewertet haben. Wir würden Sie gern erneut von unserem Hotel überzeugen und freuen uns schon jetzt auf Ihren Besuch.
Herzliche Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels,
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
ANNE
Voyage d’affaires
27 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANNE
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 29 nov. 2019
Liebe Anne,
ein herzliches Dankeschön für Ihre wunderbare Bewertung! Prima, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat und Sie dies direkt mit uns und unseren zukünftigen Gästen geteilt haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.
Herzliche Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels,
Lena Achstaller - Guest Service Manager
8/10 Bien
Saskia
Voyage en groupe
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saskia
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 22 nov. 2019
Liebe Saskia,
vielen lieben Dank für die großartige Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder von uns überzeugen zu dürfen. Alles Gute bis dahin.
Herzliche Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels,
Lena Achstaller - Guest Service Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Détaillés déplaisant
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 18 nov. 2019
Cher invité,
merci pour vos commentaires. Dommage que nous ne puissions pas vous convaincre de notre hôtel. Nous voudrions vous prouver que vous pouvez vous sentir à l’aise avec nous et espérer une deuxième chance d’être votre hôte.
Cordialement
Lena Achstaller - Guest Service Manager
8/10 Bien
Christopher
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 30 oct. 2019
Lieber Christopher,
vielen lieben Dank für diese tolle Bewertung. Prima, wenn es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie mit Ihrem Aufenthalt rundum zufrieden gewesen sind. Schon heute ist es uns ein Vergnügen, Sie erneut bei uns zu begrüßen. Wir wünschen Ihnen eine gute Zeit und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.
Herzliche Grüße,
Ihr Team von den H-Hotels,
Lena Achstaller - Guest Service Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 6 oct. 2019
Cher Client
Nous vous remercions pour votre superbe estimation. Une telle évaluation positive motive notre équipe et moi. La satisfaction de nos clients n’est pas seulement dans le cœur, mais aussi enrichit notre travail quotidien.
Nous serons très ravis de vous accueillir à nouveau chez nous dans notre H+ Hotel Zürich.
Sincères salutations
Votre H-Hotels team
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Lena Achstaller le 30 sept. 2019
Dear guest
many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay.
Best regards
Your team from the H-Hotels
Lena Achstaller - Guest Service Manager
10/10 Excellent
Philippe
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Patricia Orlik le 5 sept. 2019
Dear guest,
thanks a million for your fantastic review regarding your recent stay at our hotel. We are more than happy about your 5 star rating. Please come back soon for another brilliant stay.
Kind regards
Patricia Orlik
General Manager