Avis sur Falkensteiner Club Funimation Borik
Falkensteiner Club Funimation Borik
Majstora Radovana 7, Zadar
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Camilo
Voyage en couple
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camilo
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Allen Barjašić le 12 juin 2022
Dear Camilo,
thank you for your 5-star rating here at Expedia!
We are more than glad to read to read that you were completely amazed by our service, especially by the SPA team!
We thus cannot wait to welcome you back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!
Kind regards from Croatia,
Allen Barjašić
Resident Manager
8/10 Bien
GILLES
18 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien
GILLES
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Funimation Team le 28 oct. 2021
Dear Gilles,
thank you for your review here at Hotels.com!
We hope to welcome you back to our family paradise in the nearest future and until then wish you all the best!
Kind regards,
Your team at the Falkensteiner Club Funimation Borik****
10/10 Excellent
Stéphanie
Voyage en famille, Voyage en groupe
16 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Stéphanie
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Funimation Team le 23 août 2020
Dear Stéphanie,
we thank you for your positive review of your stay here at Hotels.com!
It has been a pleasure to read that you and your family completely enjoyed your stay to the fullest and that your expectations were exceeded greatly as well.
We as a team live our motto "Welcome Home!" day by day and go above and beyond to offer you the best holiday experience possible. Your overall opinion has been shared with our team who were happy to hear about your recommendation for our All Inclusive offer, guest-oriented service and clean and cozy rooms.
We believe that we achieved in doing so and cannot wait to welcome you back again. Until then we wish you all the best!
Kind regards from Croatia,
Your team at the Falkensteiner Club Funimation Borik****
10/10 Excellent
KARINE
Voyage en famille
1 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonnes vacances
KARINE
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
Réponse de Funimation Team le 8 août 2020
Dear Karine,
thank you very much for your top rating here at Hotels.com!
It has been a pleasure to read about your impeccable holiday experience at our hotel. We as a team live our motto "Welcome Home!" day by day and spare no efforts in offering you the best stay possible.
We are thus happy that the spacious pool area, the rich and varied buffets as well as the easy connection to national parks, nature reserves and fishing villages made your stay a truly unique and memorable experience.
We hope that you will soon find your way back to our family paradise and until then wish you all the best!
Kind regards from Zadar,
Your team at the Falkensteiner Club Funimation Borik****
10/10 Excellent
mila
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellente halte a ZADAR
mila
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Your Falkensteiner Club Funimation Borik Team le 11 janv. 2020
Dear Mila! Thank you very much for your review and praise. We are very happy that you enjoyed your time with us and hope to be able to welcome you again!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juillet 2019
Réponse de Club Funimation Borik Team le 8 août 2019
Cher hôte,
nous vous remercions pour votre commentaire positive ici sur
Expedia! Nous sommes très heureux que vous avez eu un bon séjour à notre hôtel. Nous espérons que vous voulez revenir à notre hôtel plus vite et nous souhaitons tout le meilleur jusqu'alors!
Cordialement de Zadar,
Falkensteiner Club Funimation Borik**** Team
6/10 Satisfaisant
valerie, vannes france
26 août 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
pas à la hauteur d'un all inclusive 4*
valerie
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de Ivan Polak le 30 août 2017
Chère valerie, nous vous remercions pour votre commentaire et évaluation ici sur Expedia! Nous sommes très dépités que vous n'avez pas joui votre séjour à notre hôtel et que seulement la chambre et le buffet du soir laisse une impression durable et positive. L'offre tout-compris est imbattable sous cette forme assimilable aux hôtels de la même catégorie et nous offrons le fin du fin de la cuisine Alpine-Adriatique. Nous nous excusons pour toutes désagréments dans notre hôtel et nous envisagerons toutes vos propositions d'amélioration pour conceptions futures et espérons que vous voulez revenir à notre hôtel le plus vite possible. Nous souhaitons tout le meilleur entre-temps. Cordialement de Zadar, Ivan Polak & Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Ivan Polak le 5 mai 2017
Cher hôte, nous vous remercions pour votre commentaire ici sur Expedia! Nous nous réjouissons que vous avez joui votre séjour à notre hôtel et que le personnel compétemt et le rapport qualitè-prix laissent une impression durable. Nous attendons votre retour et nous souhaitons tout le meilleur entre-temps! Meilleures salutations de Zadar, Votre équipe de Falkensteiner Club Funimation Borik****
10/10 Excellent
Vincent, Arras
13 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
superbe !
Vincent
Réponse de Funimation Borik Team le 20 avr. 2017
Cher Vincent, nous vous remercions pour votre commentaire et évaluation positive ici sur Expedia! Nous sommes très heureux que vous avez eu un bon séjour à notre hôtel et que vous avez saisi l'occasion pour se relaxer et déguster les spécialités gastronomiques. Nous espérons que vous voulez revenir à notre hôtel et nous souhaitons tout le meilleur jusqu'alors! Cordialement de Zadar, Votre équipe de Falkensteiner Club Funimation Borik****
10/10 Excellent
Frédéric
6 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tb
Frédéric
Réponse de Ivan Polak le 18 avr. 2017
Dear Frédéric,
thank you very much for your 5-star rating for our hotel here at Hotels.com!
We cannot wait to welcome you back home and in the meanwhile wish you all the best!
Kind regards,
Your Team at the Falkensteiner Club Funimation Borik****
10/10 Excellent
Marc, Seine et Marne
11 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Réponse de Ivan Polak le 25 oct. 2016
Cher Marc,
nous vous remercions pour votre commentaire et évaluation positive ici sur Expedia!
Nous sommes très heureux de lire que vous avez eu un bon séjour à notre Falkensteiner Club Funimation Borik**** et que notre personnel proactif et les buffets riches laissent une impression durable.
Nous espérons que vous voulez revenir à notre hôtel et nous vous souhaitons tout le meilleur jusqu'alors!
Cordialement,
Ivan Polak & Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 31 août 2016
Dear Guest,
thank you for your 4-star rating here at Hotels.com!
We hope to welcome you back to our Falkensteiner Club Funimation Borik**** as soon as possible and in the meanwhile wish you all the best!
With kind regards from Zadar,
Ivan Polak & Team
8/10 Bien
jean-phi, belgique
22 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel avec bonne situation
jean-phi
Réponse de Ivan Polak le 28 mai 2016
Cher jean-phi,
nous vous remercions pour votre commentaire et évaluation positive ici sur Expedia!
Nous sommes très heureux que vous avez eu un bon séjour à notre Falkensteiner Club Funimation Borik**** et que vous avez saisi l'occasion pour se relaxer et déguster les spécialités gastronomiques.
Nous espérons que vous voulez revenir à notre hôtel et nous souhaitons tout le meilleur jusqu'alors!
Cordialement de Zadar,
Ivan Polak & Team
10/10 Excellent
Marie-Christine, Avignon
11 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Break en famille très agréable
Marie-Christine
Réponse de Ivan Polak le 19 avr. 2016
Chère Marie-Christine,
nous vous remercions de votre évaluation supérieure et revue ici sur Hotels.com!
Nous sommes très heureux que votre séjour dans notre hôtel a été une expérience positive et mémorable.
Notre équipe donne de son mieux pour vous faire sentir comme si vous avez jamais quitté la maison et est arrivé dans une atmosphère chaleureuse et accueillante!
Nous espérons vous accueillir à nouveau afin de vous offrir une meilleure expérience de vacances. En attendant, nous vous souhaitons tout le meilleur!
Cordialement,
Ivan Polak & Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Ivan Polak le 26 déc. 2015
Dear guest,
thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for the nice grade.
Together with my team, I hope to see You again in our hotel. I will be more than glad to warmly welcome you!
Ivan Polak & Team
6/10 Satisfaisant
virginie, strasbourg
27 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bien pour des familles avec enfants uniquement
virginie
Réponse de Ivan Polak le 29 juil. 2015
Dear Virginie,
first of all we want to show you our gratitude for your observation regarding your stay Falkensteiner Club Funimation Borik****. We appreciate the time, honesty and effort you put in this and want you to know that we take the feedback and constructive criticism of all our guests – regardless of which nature - very seriously.
Hotel Funimation Borik is a Club concept so we try to ensure a really family/club atmosphaere because this is something that majority of our guests want and search for. I apologize in case you were not satisfied with our animation program. We have contract with the best animation provider in Croatia and I can proudly tell you that the feedbacks from our guests are really good and positive.
I really regret because you were not able to enoy in our food. The food choice in our hotel is based on fresh ingredients. Every day we offer different menues in orded to cover all tastes. We will surely take your opinion into account and discuss it in our daily meeting with one goal - to make our food quality even better.
We thank you again and still hope that you will give us another chance in the future. Until then we wish you all the best!
With kind regards,
Ivan Polak & Team
8/10 Bien
REGINE, FRANCE
24 oct. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
REGINE
Réponse de Ivan Polak le 3 janv. 2015
Dear Regine,
thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for the nice words and motivating observations. Me and my team take all guests observations as priority in operational process. I'm really glad You recognized again our effort in service quality. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house. I'm really glad You are able to enoy Your vacation and the service we provide.
Together with my team, I hope to see You again in our hotel. I will be more than glad to welcome you!
"WELCOME HOME" :)
Ivan Polak
General Manager
Write your comment.
8/10 Bien
Ouarda C., Paris
23 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au top
Ouarda C.
Réponse de Ivan Polak le 3 janv. 2015
Dear Ouarda C,
thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for the nice words and motivating observations. Me and my team take all guests observations as priority in operational process. I'm really glad You recognized again our effort in service quality. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house. I'm really glad You are able to enoy Your vacation and the service we provide.
Together with my team, I hope to see You again in our hotel. I will be more than glad to welcome you!
"WELCOME HOME" :)
Ivan Polak
General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 août 2014
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une usine à vacances!
Voyageur vérifié
Réponse de Ivan Polak le 28 févr. 2015
Dear Guest,
thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for Your kind review on Expedia. Me and my team take all guests observations as priority in operational process. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house.
I'm really sad our hotel did not meet your expectation in mentioned points. As it is known we are fully family and club concept with all facilities coming with this category. Our hotel offer 258 rooms and it's reasonable that we have lots of guests at the same time. As a family brand we are very popular among the families providing service they need and ask for ( we got a numerous awards within this segment ). As I mentioned before, your opinion is very important to us, as well as opinions of all the guests writing their reviews on Internet portals. We fully respect your adittude and it has the same strenght as all the other on this portal..
I do hope so this expirience wan't influence Your decision about visiting one of our other hotels and I'm sure we will provide You the best service next time.
With best regards!
Ivan Polak
General Manager
10/10 Excellent
Jean-Luc, France
12 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Super vacances avec les enfants
Jean-Luc
Réponse de Ivan Polak le 18 oct. 2014
Dear Mr. Jean-Luc,
thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for the nice words. Me and my team take all guests observations as priority in operational process. I'm really glad You recognized again our effort in service quality. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house. I'm really glad You were able to enoy Your vacation and the service we provide.
Hope to see You soon again in Club Funimation Borik, I will be more than glad to welcome You and Your family.
"WELCOME HOME" :)
Ivan Polak
General Manager
8/10 Bien
-
10 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place
-
Réponse de Ivan Polak le 18 oct. 2014
Dear Guest,
thank You very much for Your stay in our Hotel . Me and my team take all guests observations as priority in operational process. I'm really glad You recognized our effort in service quality. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house. I'm really glad You were able to enoy Your vacation and the service we provide. We will deffinetly discussed your points regarding bar and housekeeping service and check what happened.
Hope to see You soon again in Club Funimation Borik, I will be more than glad to welcome You and Your family.
"WELCOME HOME" :)
Ivan Polak
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Ivan Polak le 19 juil. 2014
Dear Madame / Sir
thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for the nice words. Me and my team take all guests observations as priority in operational process. I'm really glad You recognized our effort in service quality. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house. I'm really glad You were able to enoy nice vacation and the service we provide.
Hope to see You soon again in Club Funimation Borik, I will be more than glad to welcome You personnaly.
"WELCOME HOME" :)
Ivan Polak
General Manager
10/10 Excellent
Gab, Paris
1 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent pour week end
Gab
Réponse de Ivan Polak le 15 nov. 2014
Dear Gab,
thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for the nice words. Me and my team take all guests observations as priority in operational process. I'm really glad You recognized our effort in service quality. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house. I'm really glad You were able to enoy nice vacation and the service we provide.
Hope to see You soon again in Club Funimation Borik, I will be more than glad to welcome You .
"WELCOME HOME" :)
Ivan Polak
General Manager
8/10 Bien
Olivier, France
16 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel sympa pour la Croatie
Olivier
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Glouneta
8 nov. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Glouneta
10/10 Excellent
ARNAUD
6 nov. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellentes prestations
ARNAUD
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 oct. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TRES BON HÖTEL ATTENTION AU ALL IN
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 sept. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 avr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel familiale
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Laender
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laender
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Nina Rajic le 21 déc. 2023
Dear Leander,Many thanks from the whole team for your positive rating for the hotel here on Expedia!We believe that during your next stay, we will provide you with unforgettable and unique moments. In the meantime, we wish you all the best!Kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Balázs
Voyage en famille
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Balázs
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Mr. Balazs,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Bruno Pascal
Voyage d’affaires
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bruno Pascal
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Bruno Pascal,a big thank you from all of us for your superb rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Ibolya
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ibolya
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Ibolya,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com.Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Marijo
Voyage en famille
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marijo
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Marijo, Thank you for your rating and comment here on Expedia!We are glad to read that you have such good memories of your holiday with us.We will take your constructive criticism into account for further planning, and we apologize for the inconvenience during your stay with us.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Adriana
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adriana
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Adriana,It makes us all very happy to find out that you awarded us with such a high score here on Hotels.com.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Dan
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Dan,thank you for your rating and comment for our hotel here at Hotels.com!We hope to welcome you back home in the nearest future and until then wish you all the best!Kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Thomas
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Thomas,Thanks a lot for choosing Falkensteiner Club Funimation as your temporary home in Croatia and for awarding us with the highest score here on Expedia!To the entire Team and myself it has been a pleasure meeting you, and witnessing your moments of peace, happiness and enjoyment.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Danijel
Voyage d’affaires
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Danijel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Danijel,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com!Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager
10/10 Excellent
TOMOKO
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TOMOKO
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Nina Rajic le 25 sept. 2023
Mr. TOMOKO,Many thanks from the whole team for your positive rating for our Falkensteiner Club Funimation Borik here on expedia.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!Kind regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager
8/10 Bien
Thomas
31 août 2023
Les points forts : Propreté
Thomas
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Mr. Thomas,It makes us all very happy to find out that you awarded us with four stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Dominik
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominik
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Dominik,thank you for your superb rating here at Expedia!We hope to welcome you back to our hotel in the near future and until then wish you all the best!Best regards form all of us from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager
4/10 Médiocre
Esad
Voyage en couple
12 août 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esad
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Esad,Thank you for your review here on Expedia!We are really sorry that you did not enjoy your stay and that you think that you were not given the room category that you have booked. I can assure you that this is not possible and I am truly sorry there has been a misunderstanding.We hope that despite your unsatisfactory impressions, you will give us another chance so that we can provide you with the stay you expect from a 4-star hotel. In the meantime, we wish you all the best!Best regards,Nina RajićGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Justin-Luca
11 août 2023
Justin-Luca
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Justin-Luca,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to realise that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager
8/10 Bien
Goran
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Goran
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Goran,Thank you so much for your rating and your review!We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us to the fullest and that you particularly praised our team.We therefore hope to be able to welcome and pamper you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager
8/10 Bien
Petra
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Petra
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Petra,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to read that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Lillian
26 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lillian
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Mrs. Lilian,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Orbitz!We are always happy to have the opportunity to welcome you back to our Falkensteiner Club Funimation Borik.We hope to see you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Marie
Voyage en famille
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Mrs. Marie,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Eva
Voyage en famille
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Nina Rajic le 8 nov. 2023
Dear Mrs. Eva ,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.Our entire Team is especially grateful for your kind words and compliments to our staff.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager