Extérieur

Avis sur Courtyard by Marriott York

3 out of 5
Courtyard by Marriott York
2799 Concord Road, York, PA

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 154 avis sur 300." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 77 avis sur 300." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 300." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 19 avis sur 300." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 15 avis sur 300." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Abhishek

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Lori, Manchester

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super clean and comfortable
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Nicole

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The entire staff was phenomenal. From check in to check out they made us feel at home. You could feel that they truly cared about their guests and were there to help and make our stay as great as possible.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

MORIYASU

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel, super clean and comfy. Service is great and people working there are very friendly
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Melanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay! Worth it!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Masaru

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

James

Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Jose

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Heidi

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The customer service was amazing. Jackie and Patricia at the bistro went above and beyond.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 11 oct. 2023
Thank you for your kind words. We hope to see you again.

4/10 Médiocre

Adam

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I booked a room for a wedding reservation two months ahead and traveled to the hotel to find out that they overbooked and my reservation was canceled earlier in the day while I was traveling. So 11:30 am I received an email from them canceling my two month old reservation. Shame on them for overbooking and ruining my entire trip. I honestly do not recommend his hotel and their practices.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Sofia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Leslie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely grounds with clean rooms and friendly staff.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Christina S le 8 oct. 2023
Thank you so much for your feedback regarding our property. We hope you come back to visit soon. Thank you!

4/10 Médiocre

Marcus

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Julia

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
1st room toilet wouldn't flush, and tv was on blaring and wouldn't shut off. 2nd room they tried to give us had a huge red stain about 1 1/2 feet round int the middle of carpet. 3rd room had a few little red stains in carpet, but other then that the 3rd was clean. New manager just took over the hotel and she tried to go out of her way to make things right.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Cris

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Paul

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

RENEE

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
We cannot sleep in a bed that hard it was the only room available when we checked in and this bed felt as if it had a piece of board under it my daughter and I just could not sleep in it as soon as we laid down about 10 minutes later we had to go we checked out explained that we were checking out early and I would like a partial refund no refund given
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de J.Irizarry le 11 août 2023
Dear Guest,I hope this note finds well. We have sent your feedback to the personnel concerned. I apologize for this bad experience. This is very disappointing to hear, but we hope you give us another chance to make it up to you. Please let me know if you want to discuss this personally. Sincerely,Janette IrizarryGeneral Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Never received the deposit back. The sheets on one bed had hair on it. Took a long time for them to change the sheets.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Tamyra

Séjour de 1 nuit en juin 2023

8/10 Bien

Lauren

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location, nice staff and clean hotel
Nice hotel with a lot of amenities and pleasant staff, but I agree with some of the other reviews about the showers that leak, make sure to put a towel down in front of it or watch your step getting out! ;) Otherwise the stay was fine although the room wasn’t quite ready at check in and then there was some issue with their system and my hotels.com reservation, but they got it worked out fairly quickly I guess
Séjour de 1 nuit en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Open Honest

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Preya

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and comfortable
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

justine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing location!
Séjour de 1 nuit en juin 2023

2/10 Horrible

terry

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dont stay at a marriott
Staff OK. Building bad, bed hard, shower sprays all over, leaked on floor, tiny trickle for sink water, only had 2 towels, used floor mat to dry myself. Hotel charged twice the normal rate, they said because its "busy" got receipt for $243, now the charge on my chase site says $270! No one answers phone, chat runs you in circles email goes nowhere. Terrible experience
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Edward

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2023

8/10 Bien

Amy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I felt that the entranceway was a little dirty and needs to be cleaned up.
Séjour de 7 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Georgette

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Aimee

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Brian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
liked the creek and the ceilings, manager was nice
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Cory

Séjour de 1 nuit en mai 2023

6/10 Satisfaisant

Charles Ferrin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Desk staff had a hard time finding the filling my reservation. Then we had to ask for fresh towels. Our room was not serviced between days of our stay
Séjour de 2 nuits en avril 2023

6/10 Satisfaisant

Cheryl

Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Christine

Séjour de 3 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

cherie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient location. Friendly staff.
Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Rony

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2023

6/10 Satisfaisant

Lisa

Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 Bien

RoseAnn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would stay again. Room was clean and fast check in.
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

Tavaura, Stamford

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Love my stay, the staff was super friendly and accommodating. The hotel was clean and comfy.
Séjour de 1 nuit en février 2023

2/10 Horrible

JENNIFER

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Llegue y no habia habitacion disponible

4/10 Médiocre

Andrea

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lobby and lounge area are very nice and a nice fire pit outside. Our group encountered problems with our rooms not getting cleaned & I had to wait an hour and 45 minutes for a room because there were no clean towels & they wouldn’t allow me to check in without towels in the room. Finally one staff member was able to resolve the issue of rooms not being entered as available after they were cleaned. Room was clean but we could not get our temperature regulated in the room and it was cold. In the morning the coffee area in the lobby was a mess with trash in the floor. I asked if hot chocolate was available at 7 a.m. & was told if you don’t see it we don’t have it. It was not my normal Marriott experience. The property felt safe and the amenities were nice.

4/10 Médiocre

Christina

Séjour de 2 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stay was fine. Bistro was lacking.

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Was amazing
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

2/10 Horrible

Brianne

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

8/10 Bien

Robert, Chicago

Les points forts : Propreté et personnel et service
The staff were friendly and helpful and the room was clean and well appointed but the hotel could use a bit of a refresh and a little better maintenance. The lack of a full restaurant was disappointing but there are many dining options in the area.

10/10 Excellent

Traci

Séjour de 6 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Tonya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable bed
Séjour de 2 nuits en octobre 2022