Avis
6,2
6,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Jérôme , France
27 août 2017
Les points faibles : Propreté
Jérôme
Séjour de 1 nuit en août 2017
8/10 Bien
Katie
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Katie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Ralph
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ralph
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
John
23 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
George
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
George
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Deanna, Montague
Voyage avec des animaux de compagnie
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deanna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 16 mai 2024
Hi Deanna, We're thankful you had a wonderful experience during your recent stay with us, and we appreciate your feedback! We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we are glad we met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future for all your lodging needs. Thank you for choosing us!Natalie #Team6
8/10 Bien
Jae
25 avr. 2024
Jae
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Jae,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 Bien
Enrique, Winnemucca
Voyage d’affaires
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Enrique
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Enrique, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 Excellent
STAN
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
STAN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 18 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
christopher
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christopher
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
alexandria
Voyage en couple
17 mars 2024
alexandria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Kiss
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiss
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Traveler,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Christopher
Voyage en famille
12 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 20 mars 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Julie
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Padding thru
Julie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
1 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Traveler,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Sabrina
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Sabrina,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Leanne
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Leanne
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Janene
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janene
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 3 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Richard
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Cameron A. #Team6
8/10 Bien
Melissa
26 nov. 2023
Melissa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Deborah
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 nov. 2023
Hi Deborah,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
8/10 Bien
Zale
20 nov. 2023
Zale
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Leonard
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leonard
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Robin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Robin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 nov. 2023
Hi Robin,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Jamy
8 nov. 2023
Jamy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Mario
Voyage d’affaires
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Mario, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Edwin
Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Edwin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Edwin, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Linda,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Carolyn
Voyage en groupe
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Carolyn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Karen
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Cynthia
Voyage en famille
10 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Richard
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Truck noise
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Karen
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A decent place to stay for a night.
Karen
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 11 oct. 2023
Hi KarenThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Rachel
Voyage en famille
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Scott
20 sept. 2023
Scott
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Harrison
20 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harrison
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Lorrie
19 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorrie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Kary
Voyage en couple
18 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 sept. 2023
Hi Kary,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Eric
18 sept. 2023
Eric
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 sept. 2023
Hi Eric,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Robert
Voyage avec des animaux de compagnie
13 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 sept. 2023
Hi Robert,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Deb
13 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deb
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 sept. 2023
Hi Deb,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
4/10 Médiocre
michelle
Voyage d’affaires
8 sept. 2023
Les points faibles : Équipements
michelle
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 sept. 2023
Hi Michelle,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Janet L, Innisfail
7 sept. 2023
Janet L
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Joyce
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joyce
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
robert
Voyage en famille
29 août 2023
robert
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 sept. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Tamera
28 août 2023
Tamera
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Paula
24 août 2023
Paula
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Glenn
Voyage en famille
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Glenn
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 août 2023
Hi Glenn,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6