Chambre Supérieure, 1 très grand lit, non-fumeurs | Bureau, rideaux occultants, lits bébé (gratuits), Wi-Fi gratuit

Avis sur Red Roof Inn Winchester, VA

2 out of 5
Red Roof Inn Winchester, VA
991 Millwood Pike, Winchester, VA

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 275 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 340 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 203 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 108 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 79 avis sur 1005." "

7,4/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Sylvie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C'est un droit était parfait pour nous car nous sommes des gens qui se levant tôt et n'avons pas besoin de déjeuner c'était très propre et très accueillant
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Manager le 2 avr. 2024
Hello Sylvie,Nous sommes ravis d'apprendre que notre hôtel a répondu à vos attentes en termes de propreté et de service accueillant. Votre satisfaction est notre priorité et nous espérons vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.

8/10 Bien

Denis, Saint Charles Borromée

Voyage en famille
Il y a tout ce qu’il faut aux alentours
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manager le 24 févr. 2024
Hello Denis,Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement vous a été pratique. Votre confort est notre priorité, nous espérons donc vous revoir bientôt pour profiter de notre hôtel dans son ensemble.

8/10 Bien

Jean-Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manager le 10 janv. 2024
Hello Jean-Philippe,Thank you for sharing this rating, and we apologies if there are any inconveniences you had encountered. We look forward to hosting you again.

6/10 Satisfaisant

Claude, LA PRAIRIE

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Many homeless walking on and around the property. No continental breakfast.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Dannielle Rediresponse Specialist le 5 déc. 2023
Dear Claude,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN WINCHESTER VA. We sincerely appreciate your comments and we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the encounter you had with people walking around the property and the lack of continental breakfast. In regards to breakfast, it is not an offered amenity at our location. However, we are located within close proximity to restaurants you are able to enjoy. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. We will take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely, Red Roof Management

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Gabrielle RediResponse Specialist le 11 juil. 2023
Dear Alain, Everyone here at the Red Roof Inn Winchester, VA was proud to see your 5/5 score. We are delighted that you appreciate the effort we make towards creating an enjoyable experience for all our guests. I am happy that you had a perfect experience with us. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services. Please know that we value you as our guest and appreciate your feedback.Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.Sincerely, Gabrielle RediResponse Specialist

6/10 Satisfaisant

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Manager le 6 mai 2023
Hello Daniel,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.

6/10 Satisfaisant

Marie-Helene

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Manager le 20 mai 2023
Hello Marie-Helene,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Diane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Manager le 25 avr. 2023
Hello Diane,We appreciate your rating of our hotel and the feedback you have shared pertaining to our hotel. We hope to see you again in the future.

10/10 Excellent

Francois

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Manager le 28 oct. 2023
Hello Francois,Thank you so much for the excellent rating! We are delighted to know that you had such a positive experience during your stay. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 Excellent

Francis

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Manager le 10 mars 2023
Hello Francis,It is such a compliment to receive such a wonderful rating. Thank you for taking the time to share about your experience with us and we hope to see you again very soon.

8/10 Bien

Denis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres propre et confortable 👍👍
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Manager le 18 févr. 2023
Hello Denis,Thank you for your valuable opinion regarding our hotel. We hope to someday have another opportunity to host your stay.

8/10 Bien

Stéphane

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Manager le 11 janv. 2023
Hello Stphane,It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.

6/10 Satisfaisant

Liette

Chambre
Chambre rénovée bien
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Manager le 12 nov. 2022
Hello Liette,We appreciate your rating of our hotel and the feedback you have shared pertaining to our hotel. We are always looking for ways to improve upon the guest experience so thank you for sharing.

10/10 Excellent

Rene

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Manager le 14 avr. 2022
Hello Rene, We are continuously improving upon our services and accommodations and would like to invite you to stay with us again on your next visit to the area.,

8/10 Bien

ghislain

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Manager le 25 déc. 2021
Thank you for taking the time to share your rating of our hotel. We hope to earn your business again on your next travels.,

2/10 Horrible

Gilles

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
dirty room very old bathroom towel just coffee for breakfast , it was my first time and last
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Manager le 20 déc. 2021
It's our ambition to give you a five star experience, and it's disheartening to discover that this is not the impression we left you with. We understand the frustration and we want to make sure that our guests are always comfortable. We appreciate that you've informed us of a need to address housekeeping policies and procedures. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

8/10 Bien

MARTINE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Manager le 30 juil. 2021
It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.,

4/10 Médiocre

Jacques, Montréal

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
L'hôtel est bien situé et facile d'accès par l'I95. Plusieurs restaurants aux alentours. L'hôtel a toujours offert le petit déjeuner inclus et maintenant ne l'offre plus. De plus, le Wifi ne fonctionnait pas et depuis combien de temps? Le lavabo de la salle de bain était en piteux état.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chiens acceptés sans frais. Près de l'autoroute donc un peu bruyant. Chambre pas très bien insonorisée.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

4/10 Médiocre

Giroux

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Entretien
La propreté de la chambre était moyenne. Les dessus de lit étaient sales, les planchers aussi.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2018

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
L’accueil était très bien. On a demandé de changer de chambre car il y avait des jeunes fumeurs qui sortaient continuellement dehors et qui claquaient la porte... très désagréable,
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

6/10 Satisfaisant

Luc , Prévost

bon hôtel mais,,,
L'accueil a été rapide et jovial. La chambre est propre et bien équipée avec beaucoup de prises de courant pout les ordi. Le déjeuner est très bien, Le hic c'est la literie : il y a avait des taches sur mon drap de dessous ( qui n.était pas contour) et les draps étaient minces donc à renouveler. hôtel tranquille.
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les chiens accepté sans frais et la qualité de la chambre en général. Excellent.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

8/10 Bien

daniel imbeault, quebec canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel propre
Proche de autoroute pour un arret vers le sud pour passé vacances
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

8/10 Bien

Francine

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Parfait pour une nuit lorsqu'on est en déplacement sans plus.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 Bien

Sonia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

Sonia, Sherbrooke

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Transit parfait
Bon arrêt pour une nuit de transit. Hotel propre, lits confortables et très près de l'autoroute parfait pour reprendre la 81. Ils y avait plusieurs restaurants et station service à proximité. Nous y retournerons lors de notre prochain voyage vers la Floride.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bonne halte routière
L'hôtel est bien situé près de l'I-81 et facile d'accès. Il y a plusieurs restaurants à proximité. La chambre était spacieuse avec un excellent service internet. Le petit déjeuner continental servi à partir de 06:00 était satisfaisant. Nous n'avons entendu aucun bruit durant la nuit. Cet arrêt a donc constitué une halte agréable durant notre trajet vers la Floride et représente une bonne qualité/prix ($60us).

6/10 Satisfaisant

Raymond, Sherbrooke

Pour un coucher ok
OK

6/10 Satisfaisant

Jacques, shefford

séjour à Winchester
bien situé, dépanneur, station service, resto

6/10 Satisfaisant

Jocelyn

Les points forts : Propreté et personnel et service

6/10 Satisfaisant

Rosy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Manager le 25 mai 2024
Hello Rosy,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Your comments will be shared with the team for further improvement. We hope to welcome you back in the future for a more enjoyable experience.

4/10 Médiocre

Emily

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Manager le 24 mai 2024
Hello Emily, We're sorry to hear you didn't fully enjoy your stay with us. If you have any specific feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out to us. We value your input and would love the opportunity to address any concerns you may have.

10/10 Excellent

Carolyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dated, but very clean & comfortable
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Samantha RediResponse Specialist le 11 mai 2024
Dear Carolyn,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN WINCHESTER VA. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we're proud to have achieved that with your visit. However, you indicated that the appearance of the property did not meet your expectations, which was disappointing to hear. Our Red Roof team is committed to satisfying our guests, so we are thankful for your feedback as it will help us to improve our guest experience.Thank you again for your review. We look forward to seeing you in the future, should your travels bring you back to our area.Sincerely,SamanthaRed Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 Bien

Wayne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kamaria RediResponse Specialist le 9 mai 2024
Hello Wayne, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN WINCHESTER VA and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Kamaria Red Roof Management RediResponse Specialist

4/10 Médiocre

Thomas L.

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The facility was clean and parking lot was well lite. Shower water was as warm- hot as one would like. Soap and shampoo was provided by dispenser. Ours were not located conveniently. The microwave was located too low to see the labels on the controller in the room at night. There was only one luggage carrier and one chair in the room. Should have minimum of two. There was no food provide for snack or breakfast at the facility
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Manager le 6 mai 2024
Hello Thomas L.,We appreciate your detailed feedback and are glad you found our facilities clean and well-lit. We take note of your comments about the shower temperature and amenities' placement for future improvements. Your comments on room equipment availability will be kept in mind for a better guest experience. Kindly reach out to our management team directly regarding any further assistance required.

10/10 Excellent

Patricia

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy parking, plenty of places to eat! LVP flooring: feels so clean to walk on, AC worked great, bed comfortable...Fresh coffee & yougurt in the AM this is our go to stopover when we go south!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Manager le 6 mai 2024
Hello Patricia,We're thrilled to hear you enjoyed our convenient parking, dining options, and comfortable amenities during your stay! It's great to know you found our LVP flooring, AC, and bedding to your liking, and that breakfast helped start your day right. We appreciate you making us your go-to stopover and look forward to welcoming you back on your next journey south!

8/10 Bien

Angela, Ruskin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very kind and helpful
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Manager le 4 mai 2024
Hello Angela,We appreciate your feedback and are delighted to hear about your positive experience during your stay. Our team prides itself on providing exceptional service to all our guests. If you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to reach out to our management team.

8/10 Bien

Joseph

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Manager le 10 mai 2024
Hello Joseph,We are delighted to hear that you had an enjoyable stay with us! If you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to contact us directly. We look forward to welcoming you back in the future.

2/10 Horrible

Laurie

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bed bugs did not stay. They scurried everywhere when I turned down the sheet.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Manager le 14 avr. 2024
Hello Laurie,We are sorry to hear about your experience. Our team takes cleanliness and pest control seriously. We encourage guests to report any issues during their stay so we can address them promptly. Your feedback will be shared with our housekeeping team for further review.

8/10 Bien

David

Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de Manager le 1 mai 2024
Hello David, We appreciate you choosing our hotel for your stay. If there's anything specific you would like to share about your experience, we encourage you to reach out to us directly. We value your feedback and would love to address any concerns you may have. We hope to welcome you back in the future for an even better stay.

6/10 Satisfaisant

Julia

Voyage en couple
Very small bathroom - not sure a person of any size could even close door. Pillows had hair on them.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Manager le 10 avr. 2024
Hello Julia,We are sorry to hear about the inconveniences you experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we will address these concerns with our team to improve our services. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 Excellent

Marion

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The heat was very loud.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Manager le 7 avr. 2024
Hello Marion,We appreciate you sharing your feedback with us. We recommend future guests to reach out during their stay so we can address any concerns promptly. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back in the future.

8/10 Bien

KASEY

Voyage en couple
Convenient location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Carla RediResponse Specialist le 5 avr. 2024
Dear Kasey,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn Winchester, VA. I am glad to see that our location was to your liking, prompting your 4/5 score. At Red Roof, positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 Excellent

Jeferson

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The receptionist was outstanding. Great service.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Manager le 31 mars 2024
Hello Jeferson,We are thrilled to hear that you enjoyed the exceptional service provided by our receptionist. Our team always strives to exceed our guests' expectations. Your kind words will be passed along to recognize their efforts. Thank you for taking the time to share your positive feedback with us.

2/10 Horrible

José

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Manager le 13 avr. 2024
Hello José,We are disappointed to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to contact us directly to discuss any concerns you may have so we can address them accordingly.

10/10 Excellent

Guillermo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good place to stay
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Manager le 22 mars 2024
Hello Guillermo,We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us! Thank you for taking the time to share your positive feedback. Should you have any further comments or suggestions, please feel free to contact our management team directly. Your input is invaluable in helping us maintain our high standards of service.