Avis sur Motel 6 Westminster South - Long Beach
Motel 6 Westminster South - Long Beach
Westminster, CA
Avis
7,8
Bien
7,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Équipements
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Denis, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
MARC
Voyage en famille
29 août 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A éviter
MARC
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 sept. 2023
Salut Mark,Nous sommes désolés que vous ayez eu une mauvaise expérience récemment dans l'une de nos propriétés. Nous prenons votre contribution au sérieux et nous excusons pour la gêne occasionnée. En tant qu'invité, vous êtes très important pour nous et notre priorité absolue est votre satisfaction. Merci d'avoir pris le temps de fournir ces précieux commentaires.Lilith#Équipe6
6/10 Satisfaisant
Caroline
12 août 2023
Caroline
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Ivette
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivette
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Chuck
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Chuck
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Chuck
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Linda
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Chuck
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Jarad
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jarad
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Jocelyn, las vegas
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jocelyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Chuck
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Chuck,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Maz K. #Team6
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Chuck
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Chuck,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Quang
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quang
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Quang,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi David, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Laurita
Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Laurita
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Laurita, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Manuel
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Chuck
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Chuck, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Chuck
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Chuck, We're thankful you had a wonderful experience during your recent stay with us, and we appreciate your feedback! We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we are glad we met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future for all your lodging needs. Thank you for choosing us!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
DAMRI
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
DAMRI
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Damri, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Chuck
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Chuck, Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Chuck
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Chuck, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Chuck
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 avr. 2024
Hi Chuck, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Chuck
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Chuck,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Bruce
15 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Bruce
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Bruce, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Chuck
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Chuck,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Junior
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Junior
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Junior,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Chuck
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Chuck,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Laura,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Chuck
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Chuck,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Chuck
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Chuck
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Chuck
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Ramon
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Ramon
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Chuck
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi ChuckWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
8/10 Bien
Susan
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Susan,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Jeremy
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Jeremy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Jeremy,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Anh, Westwego
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anh
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Anh,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Julissa, TUCSON
31 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julissa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Julissa,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Vito
Voyage en famille, Voyage d’affaires
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vito
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Vito,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Angelina
Voyage avec des animaux de compagnie
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Chuck
23 mars 2024
Les points forts : Équipements
Chuck
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hi Chuck, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Samantha
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hi Samantha, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Linda
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hi Linda, Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Chuck
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hi Chuck, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
lynn d
21 mars 2024
Les points forts : Propreté
lynn d
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 4 avr. 2024
Hi Lynn, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Eddie
Voyage d’affaires
19 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eddie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Eddie,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Chuck
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Chuck, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6