Avis
8,8
Excellent
9,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Connie
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
WE ALMOST FROZE!
Connie
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
8/10 Bien
Sylvia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Frank, Lafayette
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
James
Voyage en famille
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
James
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de DSS TEAM le 22 nov. 2023
Thank you for choosing Dark Sky Suites!
10/10 Excellent
Mitch
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitch
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de DSS TEAM le 22 nov. 2023
Thanks, Mitch!
10/10 Excellent
Phil
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Phil
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de DSS TEAM le 22 nov. 2023
We appreciate that you took the time to leave us a review. Come visit us again soon!
4/10 Médiocre
Kathleen
11 oct. 2023
Kathleen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de DSS TEAM le 22 nov. 2023
We hope you enjoyed your stay:)
10/10 Excellent
Andrew
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quick Getaway
Andrew
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de DSS TEAM le 22 nov. 2023
Thank you for the review, the mountain views are lovely in our little valley and we are happy you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Michelle
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Michelle
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de DSS TEAM le 22 nov. 2023
Thank you!
8/10 Bien
Gary
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Just fine!
Gary
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de DSS TEAM le 22 nov. 2023
We appreciate the feedback Gary and apologize for the the noise. We would love to help you book a second floor room next time. Thanks for choosing to stay with us!
10/10 Excellent
Charles
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de DSS TEAM le 21 sept. 2023
Thanks, Charles! We are happy that you chose to stay with us and hope you have a safe journey home.
10/10 Excellent
Gary
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de DSS TEAM le 21 sept. 2023
Hi Gary,We do care about our guest experience and are so glad to hear you enjoyed your stay. Hope to have you back again in the future. Have a wonderful day!
10/10 Excellent
David
11 sept. 2023
David
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de DSS TEAM le 22 nov. 2023
Thanks for the review!
10/10 Excellent
Jenetha
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenetha
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de DSS TEAM le 7 sept. 2023
Thanks, Jenetha! We hope to have you back again in the future. Have a wonderful day.
10/10 Excellent
Debra
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de DSS TEAM le 24 août 2023
Glad to hear you enjoyed your stay with us, Debra. Sorry to hear the conditions for stargazing were not optimal. You will have to come visit again sometime and hope for a clear night!
10/10 Excellent
Richard
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de DSS TEAM le 24 août 2023
We appreciate the review, Richard, and are happy you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Adam
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de DSS TEAM le 24 août 2023
Thanks for choosing Dark Sky Suites!
8/10 Bien
Janet
Voyage en couple
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de DSS Team le 8 août 2023
Thank you for the feedback, Janet. We are happy you enjoyed the location and hope you return again next time you are in town.
10/10 Excellent
Larry, Fort Worth
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de DSS TEAM le 8 août 2023
Thanks, Larry! We love having return guests and are happy that you enjoyed your stay. You are the perfect guest to host-easy to communicate with and we appreciate how tidy you left the room:) See you next time!
10/10 Excellent
Mark
6 juil. 2023
Mark
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de DSS Team le 8 août 2023
We appreciate the review, Mark, and are glad you enjoyed your stay with us!
10/10 Excellent
Kathryn
5 juil. 2023
Kathryn
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de DSS Team le 8 août 2023
Thank you for the review, Kathryn! We hope to have you back again soon.
10/10 Excellent
Mary
Voyage en groupe, Voyage en couple
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de DSS Team le 6 juil. 2023
Thanks for the review, Mary! We hope you enjoyed your stay at Dark Sky and visit again soon.
10/10 Excellent
Kim
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kim
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de DSS Team le 15 juin 2023
Thanks for choosing Dark Sky Suites! Happy to hear you were able to walk around and visit some of the local shops. Safe travels!
8/10 Bien
Steve, Colorado Springs
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de DSS Team le 15 juin 2023
We appreciate the feedback. Hope you enjoyed your stay and visit again soon.
10/10 Excellent
Susan
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de DSS Team le 2 mai 2023
Thanks for the review Susan. We love having return guests and hope to see you back soon!
6/10 Satisfaisant
rufus
Voyage d’affaires
2 mars 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
rufus
Réponse de DSS Team le 20 mars 2023
Hi Rufus,Thank you for the feedback. As you booked through Expedia, you selected the room yourself-however I wish you would have mentioned wanting a second floor room, I would have been happy to make that change for you. We do have staff onsite each day as well as we are available via messaging and by phone from 8 am-10pm every day of the week. We hope you had a safe trip home!
10/10 Excellent
Jerrod
Voyage d’affaires
8 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend
Jerrod
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de DSS Team le 17 févr. 2023
Jerrod,Thank you for the review, we are happy to hear you enjoyed your stay and found some of the local spots to get coffee/food:) We look forward to having you back in the future!
6/10 Satisfaisant
Jason
30 nov. 2022
Jason
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Jason
29 nov. 2022
Jason
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Damon
27 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damon
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de DSS Team le 1 déc. 2022
Thank you for the review, Damon! We are happy you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Ken
Voyage en couple
2 nov. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Réponse de DSS Team le 1 déc. 2022
Thanks for visiting Dark Sky Suites, we hope to see you back again:)
10/10 Excellent
Larry, Fort Worth
18 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Larry
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de DSS Team le 1 déc. 2022
Larry, we appreciate the positive review and are happy to hear you enjoyed the stay! Sounds like you found some great hiking spots nearby, we hope to have you visit in the future.
8/10 Bien
Linda
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de DSS Team le 8 août 2023
Thank you, Linda!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
A few upgrades and your golden
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de DSS Team le 2 sept. 2022
I am sorry to hear that the experience did not meet your expectations. Our goal is to provide a comfortable, relaxing space and we understand that a good night's sleep is the most important part of staying somewhere. We do our best to turn the AC on before guests arrive to ensure the room is cool and I apologize that detail was overlooked.We are a small, family business, and improving the guest experience is important to us. We are in a continuous process of updating/improving the property as we have the ability to do so. Rest assured, we do have plans to replace the appliances as soon as we are able. Thank you for the feedback, I hope you have a wonderful day.
10/10 Excellent
Kelly
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kelly
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de DSS Team le 2 sept. 2022
Thanks for the review, Kelly! We hope you enjoyed your time and visit again soon.
8/10 Bien
Courtney
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place when visiting Westcliffe
Courtney
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de DSS Team le 2 sept. 2022
Courtney, Thank you for the feedback. We have a ZERO tolerance policy for smoking or vaping of any type inside the rooms and had we known it would have been handled immediately. I am sorry to hear that your experience was impacted by this, please know we do take this seriously. Instructions on check-in/out are emailed to each guest upon booking but I will see if I can make them more visible on our website as well to avoid confusion. Our goal is to make the check-in process as easy as possible for our guests.I am happy to hear you enjoyed the location and the stars:) We hope to have you back again in the future!
4/10 Médiocre
Greg
27 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Meh, overpriced
Greg
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de DSS Team le 28 juil. 2022
Thank you for the feedback, Greg. Due to Covid, we offer a contactless check-in process and attempt to make it as seamless as possible. All of our guests receive a confirmation email explaining the process as well as an email AND text with the room code prior to check-in. We strive to offer exceptional customer service and to respond to any questions or concerns promptly. A team member is available by phone from 8 am -10pm every day as well as local staff nearby should any onsite issues arise.
8/10 Bien
Kathy
Voyage d’affaires
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kathy
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de DSS Team le 27 juil. 2022
Thanks for the feedback, Kathy! We aim to provide exceptionally clean rooms for our guests:) We hope to have you visit again in the future.
2/10 Horrible
byron
Voyage en famille
18 juil. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
byron
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de DSS Team le 27 juil. 2022
Byron,
I am sorry to hear that your experience did not meet your expectations. As no reason was given regarding any issue, please feel free to email me directly at info@darkskysuites with any further feedback. We aim to provide exceptional service and a positive guest experience.
10/10 Excellent
Selestina
18 juil. 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Selestina
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de DSS Team le 8 août 2023
Thank you for the review, have a lovely day!
4/10 Médiocre
Costco
Voyage en groupe
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Cold shower, overpriced.
Costco
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de DSS Team le 27 juil. 2022
Thank you for the feedback, I'm sorry you didn't have a more pleasant stay. We remedied the shower issue immediately. For the cheapest rates, its always best to book directly through our website, darkskysuites.com.
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
3 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de DSS Team le 27 juil. 2022
Susan,
Thanks for the review, we do our best to take care of guest needs promptly and provide a wonderful night's sleep.
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en couple
22 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de DSS Team le 27 juil. 2022
Kevin,
Thank you for choosing to stay at Dark Sky Suites! I hope you are able to return in better weather--the stars really are beautiful out here on a clear night! Most restaurants/cafes in Westcliffe close by 8 pm as it is a small town. To help with this, we provide a small basket of complimentary snack items for our guests to enjoy:) Hope to see you back again.
8/10 Bien
Richard
Voyage en couple
21 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Grace
Voyage en famille
17 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grace
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de DSS Team le 27 juil. 2022
Grace,
We are happy to hear you enjoyed your stay and hope to see you again!
10/10 Excellent
Owen
Voyage en famille
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Owen
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de DSS Team le 27 juil. 2022
Hi Owen,
Thank you for the feedback. The coffee pot has been replaced, I apologize it was not working properly. We hope to have you visit again!
8/10 Bien
melody
8 mai 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
melody
Séjour de 1 nuit en mai 2022