Avis sur Weligama Bay Marriott Resort & Spa
Weligama Bay Marriott Resort & Spa
700 Matara Road, Pelana, Weligama
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage en groupe
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en famille
25 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel
Anthony
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de PT le 20 nov. 2021
Dear Guest,
We are very pleased to hear you enjoyed your time with us and sincerely appreciate your kind remarks about the hotel, food offering, and the team. Also, we are happy to hear our location worked well for your needs.
It was really our pleasure to accommodate you and hope to see you again upon your return to Weligama.
Best Regards, Piyush Tyagi
General Manager
10/10 Excellent
christine
Voyage en famille
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellant
christine
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de GM le 25 mars 2020
Dear Guest,
We are happy to hear back from you based on your recent visit to Weligama Bay Marriott Resort and Spa. It’s my pleasure to know that you liked the hotel location and the F&B facilities.
Thank you for being so generous and recommending our hotel on Expedia®. We sincerely look forward to welcoming you back to the Weligama Bay Marriott Resort & Spa.
Best Regards, Piyush Tyagi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Réponse de EH le 13 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing a review of your recent stay and such great remarks on the stunning view and location. We are delighted to hear that you enjoyed the stay and dining experience at or Resort.
Thank you for being so generous and recommending our hotel on Expedia®.
We look forward to seeing you soon on your next visit to the hotel only to delight you with an experience to cherish from.
Best Regards, Elton Hurtis
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Réponse de EH le 4 avr. 2019
Dear Reviewer,
Thank you very much for leaving a five star rating on Expedia and I hope you have had a memorable stay with us.
We look forward to welcoming you back to Weligama Bay Marriott Resort & Spa again in future.
Best Regards, Elton Hurtis
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de EH le 10 mars 2019
Dear Guest,
We are very happy that you cared to share this wonderful feedback with us and our fellow travellers over Expedia. And we thank you for choosing our resort as the venue for your corporate outing.
It was a pleasure to host your event and appreciate your candid comments towards the services that we could offer during your stay delight us and encourage us to keep hosting our guests to similar seamless experiences in the future.
We look forward to seeing you soon on your next visit to the hotel only to delight you with an experience to cherish from.
Best Regards, Elton Hurtis
8/10 Bien
Anne-Laure
27 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe chambre avec vue magnifique
Anne-Laure
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de EH le 2 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for taking your time to write a review on Expedia. At Weligama Bay Marriott Resort & Spa we constantly strive to work towards hosting our guests to a seamless experience and welcome suggestions or recommendations that could help improve our services.
We are happy to read your positive remarks on the room, the view and the amenities offered at the resort. It’s delighting to know how much you enjoyed the time with us and that you want to return to us for another holiday in Weligama.
Thank you for recognizing our associates for their contribution and my team joins me in passing their regards to you.
We look forward to your return and to meet you at Weligama Bay Marriott Resort and Spa.
Best Regards, Elton Hurtis, General Manager
10/10 Excellent
towfik
23 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour top !
towfik
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de eh le 25 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for your kind remarks regarding your recent stay at Weligama Bay Marriott Resort and Spa. We are happy to know that you had a wonderful stay at Weligama Bay Marriott resort & Spa and that our associates added value to your stay experience. We thank you for sharing such wonderful remarks and your feedback is very valuable to us.
We sincerely look forward to welcoming you back to the Weligama Bay Marriott Resort & Spa.
Best Regards, Elton Hurtis
10/10 Excellent
Qaisar
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Qaisar
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de NM le 24 mai 2024
Dear Qaisar,Thank you for sharing your feedback. We hope you had a fantastic time catching waves, and we look forward to welcoming you back for more surfing adventures in the future.Team Weligama
10/10 Excellent
Susan
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de NM le 24 mai 2024
Dear Susan,Thank you for your wonderful review. Providing exceptional service is always our priority, and we're delighted that you had a positive experience with us. We hope to welcome you back for another lovely stay soon.Team Weligama
10/10 Excellent
Ambroise
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ambroise
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de NM le 24 mai 2024
Dear Ambroise,Thank you for your review. We're delighted to hear that you had an excellent stay with us. We look forward to welcoming you back for another incredible stay.Team Weligama
10/10 Excellent
laura
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de NM le 24 mai 2024
Dear Laura,Thank you for your review.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay!Team Weligama
10/10 Excellent
laura
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
laura
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de NM le 24 mai 2024
Dear Laura,Thank you for your feedback.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Team Weligama
8/10 Bien
Susannah
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Susannah
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de NM le 27 mars 2024
Dear Susannah,Thank you for your feedback. We're glad you enjoyed our staff and amenities. We apologize for any inconvenience caused. We'll address these issues to ensure a more relaxing experience for our guests. We hope to welcome you back soon.Team WeligamaTeam WeligamaTeam Weligama
10/10 Excellent
Rey
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rey
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de NM le 26 févr. 2024
Dear Mr. Rey,We're pleased to hear you had a fantastic and luxurious stay with us. Your comfort and satisfaction are our top priorities. Looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Gudrun
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gudrun
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de NM le 18 mars 2024
Dear Gudrun,Thank you for your feedback.Team Weligama
8/10 Bien
Susan
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointed
Susan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de NM le 26 févr. 2024
Dear Ms. Susan,We appreciate your feedback and regret that your experience did not meet your expectations. We'll take your comments into consideration to improve our service and ensure a better experience for all guests.
8/10 Bien
Dimithry
31 janv. 2024
Dimithry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NM le 18 mars 2024
Dear Dimithry,Thank you for your feedback.Team Weligama
10/10 Excellent
Tiffany
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NM le 26 févr. 2024
Dear Ms. Tiffany,We're delighted to hear that you had an awesome experience at our property. Thank you for choosing us. We're pleased to have provided you with a memorable stay, and we hope to welcome you back soon for another relaxing and luxurious experience!
10/10 Excellent
Kirill
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kirill
Séjour de 15 nuits en janvier 2024
Réponse de NM le 18 mars 2024
Dear Kirill,Thank you for your feedback.Team Weligama
10/10 Excellent
Silje
Voyage en groupe
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Silje
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
M A
Voyage en groupe
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel and service!
M A
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de NM le 26 févr. 2024
Dear Sir/Madam,Thank you for your kind words. We're thrilled to hear that you had a really good stay in our property. We hope to welcome you back soon for another amazing experience!
10/10 Excellent
Scott
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Sascha, Krefeld
10 déc. 2023
Sascha
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Christi
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christi
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Sean-Anthony
20 sept. 2023
Sean-Anthony
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Aruni
20 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aruni
10/10 Excellent
Michael
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Outstanding overall, better than expected!
Michael
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Mythri
Voyage en famille
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mythri
Séjour de 4 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Luay
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luay
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
ehud
Voyage en famille
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ehud
Séjour de 6 nuits en avril 2023
6/10 Satisfaisant
Ralf
1 avr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralf
Séjour de 1 nuit en mars 2023
2/10 Horrible
Keith
Voyage en famille
30 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marriot Weligama - not great
Keith
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de NM le 24 mai 2024
Dear Keith,Thank you for your review.Please know that we take your feedback seriously, and we will address these issues with our team to ensure improvements are made. Your experience does not reflect the high standards of service we aim to provide, and we sincerely apologize for any inconvenience you encountered.Team Weligama
10/10 Excellent
Philip
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 4 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Vineeth R
Voyage en famille
22 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vineeth R
Séjour de 3 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect location right on the beach.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
chris
Voyage en couple
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chris
Séjour de 5 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Bianca
Voyage en famille
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bianca
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Michal
4 mars 2023
Michal
Séjour de 7 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Benjamin
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing service and very good hotel.
Benjamin
Séjour de 2 nuits en février 2023
8/10 Bien
Jorn
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very good hotel
Jorn
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
luosheng
29 déc. 2022
luosheng
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Gerrit
18 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top Shelf Service at a Beautiful Hotel
Gerrit
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Sraddha, Washington
Voyage en famille
12 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sraddha
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
8/10 Bien
Elena
15 avr. 2022
Elena
Séjour de 8 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Petter
13 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petter
Séjour de 4 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Jaroslaw
Voyage en famille
8 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jaroslaw
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Arti, Hicksville
30 mars 2022
Arti
Séjour de 6 nuits en mars 2022