Plage, sable blanc, chaises longues, parasols

Avis sur Mandara Resort

4 out of 5
Mandara Resort
416 A Pelena Mirissa, Weligama

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 10 avis sur 34." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 11 avis sur 34." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 10 avis sur 34." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 34." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 34." "

8,2/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very disappointing stay.When i reached i informed them that i want to upgrade to bigger room because i have 1 more guest with me,so they said it is already full.Later the manager informed that they can upgrade to room with private pool and they will add 1 more single bed (initially no available room so ot means they alraedy changed my room). i was surprised that the pool is not functionning for more than 1 month and totally dirty. Also i requested indining 3 times but the food came after 2 hours. The room is dirty and espcially the tables.
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Raj

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Anuruddha, Wallingford

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall very nice ocean front facility, rooms are clean, older but comfortable. AC works well. Staff though not very well trained are trying their best to be helful. Food is good, lots of chices and close to authentic. Difficulty road to get to the hotel, then this is normal for Sri Lankan hotel outside of Colombo.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Masaru

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
もう一度泊まりたいホテル。今度は数日宿泊して、ゆっくり過ごしたい。
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Rajni

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Kelli

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Slighly dated but staff are lovely and a great pool, quiet area
Séjour de 3 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Benjamin

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
OK, bur Not 4 star and rather worn down
It’s an ok hotel for the price if you are OK with a 3 star hotel that is worn. Nice pool area and beach, and friendly staff. Breakfast buffet is not good to be honest. Classes not clean, not big variety or quality. There is an omelette stand, but be aware of getting black “stuff” from the omelette pan on the eggs as well. We decided to leave the hotel for Marriott instead because of our expectations was not met. But lower your expectations from 4 star, then OK and good price.
Séjour de 3 nuits en février 2023

8/10 Bien

Gerard

Séjour de 2 nuits en janvier 2023

8/10 Bien

Tao

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Possibility of surfing
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Baniya le 7 nov. 2022
Thank you for your valuable feedback.

6/10 Satisfaisant

malka

Séjour de 5 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Marita

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott resort i fine omgivelser
Hadde et flott opphold i nydelige omgivelser! Hyggelig og serviceinnstilt personale. Rene og pene rom, og fine fasiliteter 😊
Séjour de 1 nuit en avril 2022

8/10 Bien

Samia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We like the executive room not the room with the pool, the pool is too small and u the room is not renovated yet. The executive room with a jacuzzi was much better with the view the refurbishment and the shower inside
Séjour de 4 nuits en mars 2022

8/10 Bien

Fredrik

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
OK resorthotell
För en familj på tre, så kan vi säga följande: Fördelar med boendet: + Mycket trevlig och hjälpsam personal + Trevlig pool med olika djup + Barnstolar i restaurangen + Trevlig strand med fin utsikt + Stora rum, med stor balkong + Stor brett frukostutbud Nackdelar: - Löpbanden på gymmet fungerade ej, lite eftersatt gymutrustning som behöver lite kärlek från olja. - Renoveringar under vår tid där. - Om du är lat, så behöver du gå ut till vägen för att få en tuk-tuk om du inte låter hotellet beställa en åt dig.
Séjour de 3 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Ulrike

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Für und wider
Wir waren 4 Nächte im Hotel, davon 2 mit Abendbüffet. Das Hotel ist sehr schön angelegt,liegt abseits und ist normalerweise sehr ruhig. Wir hatten das Pech das in den 4 Tagen am Aufzug renoviert, die Solaranlage am Dach bearbeitet, bei der Beachbar irgendwas geschliffen wurde, die Wege behämmert und der Bereich um den Pool neu gestrichen wurde. Alles an sich nicht schlimm, in Summe ein bisschen mühsam, vor allem der Aufzug, das Stiegenhaus war ständig staubig und Werkzeug lag herum. Ansonsten ist es klein, aber fein, Strand okay, Essen auch gut, an dem "Abgewohntsein" arbeiten sie offenbar gerade :-) Leider sind der Speisesaal und auch die "Beachbar" nicht offen, sondern abgeschlossene Lokale, die sehr runtergekühlt sind. Das Personal ist sehr freundlich und kennt sich mit Standardabläufen auch recht gut aus, aus der Norm fallende Fragen überfordern sie ein bisschen.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Michal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prijemny hotel
Velmi prijemny a ochotny personal ktory vam pripravi veceru aj po zaverecnej a pri vasom neskorom prichode v neskorych hodinach. Super jedlo. Vrelo odporucam za navstevu!
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Restaurant and pool staff were lovely. We booked a room with a private plunge pool but it wasn't so private with workmen making noise and working above it from 7.30 am each morning.
Séjour de 7 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Ali

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charged me for extra person which was not clear at the time of booking
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The resort and staff were fantastic. Needed to use a tuk tuk to get to nearby attractions, but small price to pay for the fantastic treatment we received at Mandara.
Séjour de 3 nuits en août 2019

10/10 Excellent

Nas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
What can I say! The staff was excellent! The food was phenomenal! The stay was beyond perfect! Thank you Mandara resort staff and management for upgrading my room and making me feel like family! I will be back for sure!
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Baniya le 11 juil. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Mandara Resort ! Thank you for your review. Your comments have been inspirational and we are pleased to know that you were delighted with our hospitality. It was a pleasure to have you stay with us and we look forward to your return soon again. Best wishes

10/10 Excellent

Tirso

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

Panduka, Colombo SriLanka

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and lovely staff. Extremely hospitable & flexible. I wouldn't hesitate a bit to recommend to anyone
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

SanJay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
It was peaceful and great
Séjour de 2 nuits en avril 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ok but not great
The rooms are nice and clean. The staff at the front desk is not very helpful. The pool area is nice but a chain fence around the beach area puts a major damper on the overall feel of the place.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent resort to spend holiday's. Nic calm atmosphere, beach at the front, rooms are spacious.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 Bien

Antony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing
Lovely hotel in a quiet area, secluded beach but only a short tuk tuk ride to all the beach bars in Mirissa. Fabulous, spacious rooms, didn’t eat in the restaurant but there was a good selection at breakfast
Séjour de 3 nuits en janvier 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en janvier 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Enjoyed the stay and the food is really good The restaurant serving staff need training. After 10.30 all restaurants and room service will be closed and have to go to bed with an empty stomach.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 Excellent

Maria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderfull
Et fantastisk hotell, perfekt plass å avslutte ferien på. De ansatte var veldig vennlige og hjelpsomme og hadde alltid svar og en løsning på våre spørsmål. Det var alltid rent, stort og deilig rom og en utsikt man lett drømmer seg vekk i. Både frukost og middag var kjempegod og utvalget var helt enormt! Massasjen der var helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste.
Séjour de 4 nuits en août 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Quiet spot with Nice staff. A bit dated.
Nice little place. A bit 1970s feel, but actually we found it pretty comfortable and the rooms were large and well appointed. Management made an effort to introduce themselves and made sure we were comfy. It’s a bit of an odd location - a bit stuck between Weligama town and Mirissa town but it works ok as we walked the road into town and caught a tuk tuk back easily enough. I’d say it’s somewhat faded but good value. Wifi was sketchy in the room. Gym was a bit rusty. Breakfast was good - with lots of options. Bar staff and restaurant staff very helpful. Receptionist was lovely and helpful.
Séjour de 2 nuits en août 2018

2/10 Horrible

Johnny

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horror hotel
Horrible stay I would not recommend this hotel to anyone. The pool had an electrical wire going into the pool I told the manager he said he would fix it immidately and never did which is a huge life risk. Beach was horribly dirty. I had a huge spider the size of my hand in my room the manager said it's ok it's just a spider. Then after they took the spider out maybe half an hour later I had a swarm of about 40 flies in my room even though I had no doors or windows open in my room. The hotels solution was to spray about four cans of bug spray in my room which gave me a massive headache and nautious to the point of me throwing up three times. Worst hotel I ever stayed at I will never go there again.

8/10 Bien

Nicklas, Stockholm

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Helt ok hotell med mycket stora rum och pool. Ligger lite avsides. Finns en lång och lugn sandstrand utanför hotellet, men Mirissa Beach är mycket finare och passade oss bättre så vi åkte Tuk-tuk dit istället. Frukosten är ganska dålig och gymet är bedrövligt.

4/10 Médiocre

Andy, London

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unreasonable additional charges
not very pleasant stay because of high extra charges

6/10 Satisfaisant

anna, b

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fint Men inte 4stjärnigt
Trevligt hotell. Känns som ett gamal hotel från kololialtider. Fräscht och fint men knappast 4 stjärnigt västerländs standard. Bra Mat men precis som andra ställen i sri Lanka tar det lång tid. Mysigt strand och bra om man vill ha lugn och ro, vi såg 1 annan turist i hela Weligama.