Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
Dear ThomasTHanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards
10/10 Excellent
Tore
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
Tore
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Dear ToreThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards
10/10 Excellent
Du
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Du
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 29 janv. 2024
Dear DuThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next tripBest Regards
8/10 Bien
Henrik
Voyage d’affaires
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henrik
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nguyen Thi Hang -Reservation Dept le 15 nov. 2023
Dear HenrikTHanks for your review about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards
10/10 Excellent
Delma
23 sept. 2023
Delma
Séjour de 11 nuits en septembre 2023
Réponse de Nguyen Thi Hang -Reservation Dept le 16 oct. 2023
Dear Delma Thanks for your reeview about our hotel. Nice to serve your next tripBest Regards
8/10 Bien
Hoc
6 févr. 2023
Hoc
Séjour de 2 nuits en février 2023
8/10 Bien
Hiroshi
19 déc. 2022
Hiroshi
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
robert
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand Hotel Vung Tau
robert
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
6/10 Satisfaisant
hugo
16 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hugo
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
MANUEL
Voyage en couple
16 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
MANUEL
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Gabin
6 juil. 2022
Gabin
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Hotel Management le 3 juin 2021
Thanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
8/10 Bien
JEONG HOON
Voyage en groupe
5 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
굿굿
JEONG HOON
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Hotel Management le 7 oct. 2020
Dear Jeong Hoon,
Thanks for you reviews about our hotel.
Nice to serve you next time
Best Regards
10/10 Excellent
Martin
Voyage en groupe
13 sept. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Martin
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Hotel Management le 18 sept. 2020
Dear Mr Martin,
Thanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next time
Best Regards
10/10 Excellent
Kun Chang
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kun Chang
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Hotel Mamagement le 4 mars 2020
Dear Kun Chang
Thanks for your review abour our hotel.
Nice to serve you next time
Best Regards
10/10 Excellent
Håkan
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Håkan
Séjour de 28 nuits en janvier 2020
Réponse de Hotel Management le 21 févr. 2020
Dear Jernberg Hakan,
Thanks for your review abour our hotel.
Nice to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Hotel Management le 11 févr. 2020
Dear sir / madam,
Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Hotel Management le 26 janv. 2020
Dear our guest,
Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time
Best Regards
10/10 Excellent
Simon, Seattle
Voyage en couple
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Hotel Management le 8 janv. 2020
Dear Simon,
Thanks for your review about our hotel.
Nice to serve you next time
Best Regards
6/10 Satisfaisant
Yana
Voyage en famille
24 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Yana
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 21 janv. 2020
Dear Yana,
For the first and foremost please take my sincerest apology for the less than satisfactory experience you have had so far. Right after receiving your feedbacks, we have reviewed all the shortcomings you mentioned. We are going to take steps to ensure that this situation does not repeat itself.
Once again, we thank you and hope to have the opportunity to welcome you back.
Your sincerely
10/10 Excellent
Beomjin
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Beomjin
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 21 déc. 2019
Dear Beomijin,
Thanks for your review about our hotel.
Nice to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Hoang
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hoang
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Hotel Management le 21 nov. 2019
Dear Hoang,
Thanks for you review about our hotel. Nice to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Paul
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Dawn
26 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
NO HOT water
Dawn
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Grand Hotel's GM le 27 oct. 2019
Dear Mr. Dawn,
Thank you for the best rating for the Grand Hotel.
We are very happy to know that you had a nice stay with us.
We are very sorry for the inconvenience caused by the water heater. It may take a long time for the device to start up hot mode. This problem should be notified immediately to the receptionist so we can fix the water heater as soon as possible, so that you can use it more convenient.
We have also notified our Service team to check and ensure that this incident will not occur again to avoid inconvenience to our guests.
Once again, thank you very much and we hope to welcome you back in the future.
Sincerely yours,
2/10 Horrible
SUNNY
16 juil. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
불쾌한 체크인
SUNNY
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Grand Hotel's GM le 29 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very sorry to hear that our room arrangement did not meet your expectation. Rest assured that appropriate action will be taken to improve those areas on future visits. We do hope to have opportunity to welcome you back again. Best regards,
8/10 Bien
BYUNGSUN
16 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
적당한 숙소
BYUNGSUN
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Nguyen Thi Hang - Sales Dept le 19 juin 2019
Dear Syungsun,
Thanks for your review about our hotel
Nice to serve you nex time
Best Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Nguyen Thi Hang - Sales Depr le 10 juin 2019
Thanks for your review about our hotel
We hope to serve you next time
Best regards
10/10 Excellent
Alan
14 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alan
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Grand hotel's General Manager le 17 janv. 2019
Dear Mr. Alan. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Grand Hotel's GM le 26 déc. 2018
Dear Valued Guest,
Thanks so much for stay with us & We appreciate your great express about our service. We believe you will have a memorial staying time in Vung Tau. And we hope to welcome you back to our Hotel in coming time! Best regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Gregor
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gregor
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Grand hotel's GM le 26 déc. 2018
Dear Valued Guest.
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Looking forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Roy, Vung Tau
27 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roy
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Hotel's General Manager le 8 déc. 2018
Dear Mr. Roy, Thank you for your beautiful words on Grand hotel. I wish you have a nice day & look forward to welcoming you back
8/10 Bien
Jocelyn
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jocelyn
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de From General manager le 23 nov. 2018
Dear Jocelyn. Thank you for your review and for choosing our hotel. We're looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
Jukka
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Old classic
Jukka
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de From General Manager le 23 nov. 2018
Dear Mr. Jukka, Thank you for your feedback on our service following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
Norbert
8 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Gutes Hotel, guter Pool
Norbert
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de General manager le 23 nov. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Teo
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté
Teo
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de General Manager le 8 nov. 2018
Dear valued customer,
Thanks for taking the time to leave your feedback! Your note has been shared to the entire team for their positive working and maintaining the hotel standards. We hope to have another chance to welcome you back to Vung Tau soon.
8/10 Bien
Warwick
23 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Warwick
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de General Manager le 27 oct. 2018
Dear Valued customer, Many thanks for your stellar review. It is always great to receive such comments and we appreciate you sharing the experience of staying with us. It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,
8/10 Bien
young su
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
young su
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Grand Hotel's General Manager le 18 oct. 2018
Dear Valued customer, Thanks so much for stay with us & We appreciate your great express about our service. We hope not only this time but also welcome you back many next times with our warmly staffs & services! Your sincerely,
8/10 Bien
Yeh
9 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yeh
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Palace Hotel's General Manager le 10 oct. 2018
Dear Valued customer, Thanks so much for stay with us & We appreciate your sharing about our service. We hope not only this time but also welcome you back many next times. Your sincerely,
6/10 Satisfaisant
Jaemin
31 août 2018
Jaemin
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de General Manager le 5 oct. 2018
Dear valued customer,
Thank you for sharing your feedback. We appreciate the value of your comments and thank you for your stay with us. Looking forward to seeing you again soon.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Danny
6 août 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hotel with No passenger Lift
Danny
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
sunho
31 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
편안한 숙박
sunho
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
10/10 Excellent
SEUNGHWAN
31 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
좋은 시설.. 바다전망은 조금 시끄러울 수도...
SEUNGHWAN
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
4/10 Médiocre
kat, melbourne
12 juil. 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Need renovation
kat
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Bob, San Francisco
23 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet and comfortable, close to the bars.
Bob
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Hotel's General manager le 24 juin 2018
Dear Mr. Bob, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2018
8/10 Bien
jung hun
26 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
jung hun
Réponse de Hotel's General Manager le 3 mars 2018
Dear Mr. Jun Hun, Thank you for your positive feedback following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
Rudolf
8 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rudolf
Séjour de 4 nuits en février 2018
Réponse de Hoang Thien/Sales Manager le 18 févr. 2018
Dear Mr. Rudolf,
It's nice once get your feedback below. We believed you enjoyed with us in Vung Tau & Hope to welcome you soon!