Avis sur Holiday Inn Virginia Beach - Norfolk, an IHG Hotel
Holiday Inn Virginia Beach - Norfolk, an IHG Hotel
5655 Greenwich Rd, Virginia Beach, VA
Avis
7,2
Bien
7,2/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
1 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Don Meador, Director of Sales le 1 oct. 2018
Thank you for taking the time to rate your last experience with us! We look forward to having you with us again on your next visit to Coastal Virginia!
8/10 Bien
eric
30 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
eric
2/10 Horrible
patricia
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
patricia
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Marquetta
Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marquetta
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Justine
22 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Justine
Séjour de 4 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Julia
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Katie
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
hakeem
Voyage d’affaires
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
hakeem
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Regina
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Regina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Robin
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Jeanne
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Gregory
4 mai 2024
Gregory
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Rebecca
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your feedback! I am very sorry that your stay did not meet your expectations. I do hope you give us another chance in the future so that we can show you that your stay was the exception.
10/10 Excellent
Ian
23 avr. 2024
Ian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Chelsea
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Chelsea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your feedback. It is very important to us. I do apologize that your stay failed to meet your expectations. We are working very hard to improve. I hope you give us another chance in the future to show you that your stay was the exception
10/10 Excellent
Stephanie
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your feedback! We hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Jeremy
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jeremy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your response. Your feedback is very important to us. I am very sorry to learn that we failed to meet your expectations. Guest satisfaction is our #1 priority. I hope that in the future you give us another chance to show you that your stay was the exception. Please contact me directly if there is anything I can help with.
2/10 Horrible
Monet
6 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monet
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your response. Your feedback is very important to us. I am very sorry to learn that we failed to meet your expectations. Guest satisfaction is our #1 priority. I hope that in the future you give us another chance to show you that your stay was the exception. Please contact me directly if there is anything I can help with.
2/10 Horrible
Donaye
5 avr. 2024
Donaye
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your response. Your feedback is very important to us. I am very sorry to learn that we failed to meet your expectations. Guest satisfaction is our #1 priority. I hope that in the future you give us another chance to show you that your stay was the exception. Please contact me directly if there is anything I can help with.
6/10 Satisfaisant
Roberto, Roanoke
Voyage en famille, Voyage d’affaires
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your response. Your feedback is very important to us. I am very sorry to learn that we failed to meet your expectations. Guest satisfaction is our #1 priority. I hope that in the future you give us another chance to show you that your stay was the exception. Please contact me directly if there is anything I can help with.
10/10 Excellent
Keana Lei
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keana Lei
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your response. Your feedback is very important to us. We appreciate you staying with us and we hope to see you again soon!
2/10 Horrible
Doreen
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Doreen
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your response. Your feedback is very important to us. I am very sorry to learn that we failed to meet your expectations. Guest satisfaction is our #1 priority. I hope that in the future you give us another chance to show you that your stay was the exception. Please contact me directly if there is anything I can help with.
2/10 Horrible
Esther
4 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Esther
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your response. Your feedback is very important to us. I am very sorry to learn that we failed to meet your expectations. Guest satisfaction is our #1 priority. I hope that in the future you give us another chance to show you that your stay was the exception. Please contact me directly if there is anything I can help with.
6/10 Satisfaisant
mike
1 avr. 2024
mike
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your reply and thank you so much for staying with us. We hope to see you again soon. We'd the love the chance to turn that 3 into a 5!! :)
8/10 Bien
Bobby
30 mars 2024
Bobby
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for staying with us! We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Marquetta
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Marquetta
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Marquetta
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Marquetta
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Ronald
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Alvin
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alvin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Breonna
21 mars 2024
Breonna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Holiday Inn -Office Manager le 26 avr. 2024
Thank you so much for your feedback! It's very important to us. We're so glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Nadine
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Tamara, Austell
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Jonathan
26 janv. 2024
Jonathan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
4/10 Médiocre
ROY
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
ROY
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Ramona
Voyage en couple
24 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramona
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Becky
Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Becky
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Janice
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janice
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Mathevi
Voyage en famille, Voyage d’affaires
4 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
NEVER AGAIN!
Mathevi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Patricia
1 janv. 2024
Patricia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Khristie
10 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Never stay again!
Khristie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Leonard
Voyage en couple
20 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Leonard
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Holiday Inn le 20 nov. 2023
Thank you for choosing Holiday Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at our Holiday Inn.I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We know that you had many choices of hotels and we are saddened that we did not meet your expectations during your visit to the Virginia Beach area. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Holiday Inn le 9 nov. 2023
Thank you for choosing Holiday Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at our Holiday Inn.I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We know that you had many choices of hotels and we are saddened that we did not meet your expectations during your visit to the Virginia Beach area. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
10/10 Excellent
Helen
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Holiday Inn le 2 nov. 2023
Thank you for rating your stay with us!
6/10 Satisfaisant
Mario
Voyage d’affaires
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Holiday Inn le 23 oct. 2023
Thank you for rating your stay with us
2/10 Horrible
Scott
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Holiday Inn le 12 oct. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Virginia Beach-Norfolk Conference Center and Hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We do have some condition and staffing issues and are planning a full renovation in the future to address these. The administration has also made big changes in the management team to get the hotel back on track. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
8/10 Bien
Keith
Voyage en couple
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Holiday Inn le 5 oct. 2023
Thank you for your valued feedback
6/10 Satisfaisant
jennifer
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable beds but smelled like weed
jennifer
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Holiday Inn le 2 oct. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Virginia Beach-Norfolk Conference Center and Hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We do have some condition and staffing issues and are planning a full renovation in the future to address these. The administration has also made big changes in the management team to get the hotel back on track. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Judith
30 sept. 2023
Les points faibles : Propreté
Judith
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Holiday Inn le 2 oct. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Virginia Beach-Norfolk Conference Center and Hotel. We are very sorry you were not pleased with your stay.
10/10 Excellent
Marlon
30 sept. 2023
Marlon
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Holiday Inn le 20 oct. 2023
Thank you for Rating your stay with us!!!!
2/10 Horrible
David
21 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Smokers only
David
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Holiday Inn le 21 sept. 2023
Thank you for your valued feedback