Avis
7,0
Bien
7,2/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Taro
Voyage en groupe
24 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Taro
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Tandaw
Voyage d’affaires
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Stained and dirty sofa and linens
Tandaw
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Seema, Eagan
Voyage en famille
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seema
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Pranshu
9 sept. 2023
Pranshu
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Loren
Voyage d’affaires
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loren
Séjour de 2 nuits en avril 2023
2/10 Horrible
Gerardo
21 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gerardo
Séjour de 2 nuits en mars 2023
8/10 Bien
HARSUKHLAL
Voyage en famille
12 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HARSUKHLAL
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Sushil le 2 mars 2023
Dear Guest, Thankyou for your valuable comments about your stayed are glad to hear that you had enjoyed your stay with us. For breakfast we have briefed our chef for improvements and sorry for inconvenience caused .Hope you will take it an incident not regular one-way look forward to welcome you again.
4/10 Médiocre
Sarvadaman, Santa Clara
Voyage en groupe
13 nov. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarvadaman
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Sushil le 2 mars 2023
Dear Guest , Greetings from The India Benares !!! Thank you for sharing your feedback on this forum. I am really disheartened to read your feedback but on the other side it gives my team and me a chance to perform better to meet our guest's expectations which we could not do for you. Apologies for not able to meet up with your expectations. We have identified a training need in few our staff members who have joined us recently. Please treat this incident in isolation and give us another opportunity to serve you.
8/10 Bien
ranjit
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
29 mars 2022
Les points forts : Propreté et équipements
ranjit
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Sushil le 2 mars 2023
Dear Guest, Thankyou for your valuable comments about your stayed are glad to hear that you had enjoyed your stay with us. For breakfast we have briefed our chef for improvements and sorry for inconvenience caused .Hope you will take it an incident not regular one-way look forward to welcome you again.
8/10 Bien
Yashaswita
Voyage en famille
30 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Great hotel at affordable price!
Yashaswita
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Sushil le 19 oct. 2022
Dear guest, thank you for your positive review about India Benares, we are glad to hear that you had enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you again.
8/10 Bien
Pallav Bhadauria
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Good location and family friendly
Pallav Bhadauria
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Sushil le 19 oct. 2022
Dear guest, thank you for your positive review about India Benares, we are glad to hear that you had enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you again.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stay only as last resort.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Sushil le 19 oct. 2022
Dear guest, thank you for your positive review about India Benares, we are glad to hear that you had enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you again.
8/10 Bien
Nandprasad
9 nov. 2019
Nandprasad
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Sushil le 19 oct. 2022
Dear guest, thank you for your positive review about India Benares, we are glad to hear that you had enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Dheerendra Yadav le 13 juil. 2019
Dear guest, thank you for your positive review about India Benares, we are glad to hear that you had enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you again.
10/10 Excellent
Patel
12 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patel
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de DHEERENDRA le 15 mars 2019
Thank you for your positive review.We look forward to welcome you again.
8/10 Bien
Ashok
25 févr. 2019
Ashok
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de DHEERENDRA le 15 mars 2019
Thank you for your positive review about your stay.We Look forward to welcome you again.
8/10 Bien
Silvia
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Forse , forse ci ritornerei
Silvia
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Asst General Manager. The India Benares le 15 janv. 2019
Caro ospite. Grazie per il vostro prezioso tempo per condividere le vostre esperienze reali con noi sul vostro soggiorno presso il nostro hotel. stiamo osservando le aree che sono state rimarcate da voi. Ti ringraziamo ancora una volta dato che ci hai dato l'opportunità di correggere, rettificare e migliorare.
{Dear guest. Thank you for your precious time to share your real experiences with us about your stay at our hotel. we are observing the areas that have been remarked by you. We thank you once again as you have given us the opportunity to correct, rectify and improve.}
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Front Office Manager le 19 déc. 2018
Dear Guest,
Thankyou for your valuable comments about your stay,we are glad to hear that you had enjoyed your stay with us.for breakfast we have briefed our chef for inmprovments and sorry for inconvinioence caused .Hope you will take it an incident not regular one.We look forward to welcome you again.
8/10 Bien
CGB, Malaysia
4 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CGB
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Dheerendra le 16 oct. 2018
Dear Guest,
Thankyou for your positive review , we are glad to hear that you had enjoyed your stay with us.we are looking forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Plesant Stay.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Anugraha Singh, Asst General Manager le 9 mai 2018
Dear Guest; thank you very much for your valuable time to rate our hotel on your actual experience basis. We are happy to find that we were able to made your stay comfortable and memorable; and also we are highly encouraged with your positive words of appreciation. The area of concern you mentioned, HOUSEKEEPING, we will take care.
6/10 Satisfaisant
m h, seoul korea
9 mars 2018
Les points faibles : Propreté et personnel et service
조용한곳
m h
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de The India Benares le 11 mars 2018
친애하는 손님; 우리는 당신이 예약 한 동일한 디럭스 룸을 할당했지만 유일한 문제는 항상 바닥에 있으며 침대 타입은 항상 이용 가능 여부에 달렸습니다. 당신에게 완전한 위로를 제공하기 위해 우리는 더 높은 마루와 큰 침대 위에 있었던 방을 그 다음날 바꾼다.
우리는 이러한 모든 사항을 무시하고 가능한 한 최선을 다할 수 있도록 직원을 교육하는 것에 대해 우려를 표합니다.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 févr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awful...
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent stay
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Anugraha Singh, Asst. General Manager le 4 févr. 2018
Dear Guest; thank you very much for your positive appreciation. Me and my team are highly motivated with your positive words of appreciation and surging ahead to provide fabulous services to our every guest. Looking forward to welcome you again
2/10 Horrible
Carol
1 févr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carol
Séjour de 4 nuits en janvier 2018
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It’s a trick!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 nov. 2017
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Dear Guest; thank you for your valuable time to rate our hotel on your true experience basis.
8/10 Bien
Nalin
18 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall good. I will like to stay there again.
Nalin
Séjour de 1 nuit en juillet 2017