Avis sur Jasmine Vangvieng Hotel
Jasmine Vangvieng Hotel
Savang Village, Vanvieng District Lao, Vang Vieng, Vientiane
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
25 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Florence
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien, mais un peu vieillissant
Florence
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Emily le 26 janv. 2020
Dear guest,
Thank you for choosing our hotel. and thank you again for taking the time to write a review for the hotel. Your review will be very helpful to our future customers. Your good comments are the motivation for us to try to do better in the future. Besides the good things, there are also a few small things that make you unhappy, we are very sorry that it made the days you stay at our hotel less than perfect. We will try to fix everything to become more perfect in the future. Hope to be at your service soon in the future.
Best regards and thank you
10/10 Excellent
richard
21 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
richard
19 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
richard
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
michael
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Top floor
michael
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
YU SHAN
10 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
YU SHAN
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Ria
21 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ria
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Anil, Dubai
4 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Anil
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Richard
27 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Richard
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Alan
Voyage en famille
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Leo
Voyage en couple
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Leo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
John, Temecula
3 nov. 2023
John
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
EUNSUK
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
대박입니다
EUNSUK
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Jinwon
6 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place
Jinwon
Séjour de 2 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Freja
Voyage en groupe
27 mars 2023
Les points forts : Propreté
God placering, men personalet er en ommer
Freja
Séjour de 7 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Helen
15 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helen
Séjour de 3 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Brenda K
5 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really helpful staff
Brenda K
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
4/10 Médiocre
Bernhard
5 févr. 2023
Les points forts : Propreté
Bernhard
Séjour de 2 nuits en février 2023
8/10 Bien
MATS
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MATS
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de david le 7 août 2022
Thank you very much for the review .
10/10 Excellent
Andrew
25 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Calm peaceful stay
Andrew
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Emily le 30 mars 2020
Dear guest ,
Thank you for taking the time to write a review for our hotel. We feel very happy to hear that you are satisfied with your stay at the hotel. That is the motivation for the staff to try better in the future.
Hope to serve you again next time
Best regards and thank you
8/10 Bien
Pedro
Voyage en groupe
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pedro
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Emily le 12 mars 2020
Dear guest ,
Thank you for choosing our hotel. Hope to serve you again next time
Best regards and thank you
Have a nice day
8/10 Bien
Ida
Voyage en groupe
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ida
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Emily le 5 mars 2020
Dear guest ,
Thank you for choosing our hotel.
Hope to serve you again next time
Best regards and thank you
Have a nice day
10/10 Excellent
Jeremy
Voyage en famille
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved it!
Jeremy
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Emily le 20 févr. 2020
Dear guest ,
Thank you for taking the time to write a review for our hotel. We feel very happy to hear that you are satisfied with your stay at the hotel. That is the motivation for the staff to try better in the future.
Hope see you soon.
Best regards and thank you
6/10 Satisfaisant
Muhd, Singapore
Voyage en couple
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Muhd
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Emily le 31 janv. 2020
Dear guest,
We thank you for choosing our hotel. and thank you again for taking the time to write a review for our hotel. Your review is very helpful to our prospective customers.
Besides the things we've done well that there are a few things we make you unhappy with, we are very sorry about that. We will try to do better in the future.
About the fact that the hotel has a rule to take off shoes when going to the room, we apologize for the inconvenience. but because the town has a lot of dirt roads, and we just want to keep the entire hotel campus as clean as possible.
And we would like to inform you, we have also placed order slippers to use in the hotel area, but by the day you check out we just receive all the slippers for guests to use in the room and in all around the hotel.
For breakfast, we would like to acknowledge your contribution. We will try to add more dishes made from fresh vegetables, tubers and fruits.
Best regards and thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Emily le 9 janv. 2020
Dear guest ,
Thank you for taking the time to write a review for our hotel. We feel very happy to hear that you are satisfied with your stay at the hotel. That is the motivation for the staff to try better in the future. Hope see you soon.
Best regards and thank you
Jasmine Vang Vieng Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Emily le 5 janv. 2020
Dear guest,
We thank you for your kind comments. We feel very happy about that. That is the motivation for us to do better in the future.
I hope I'll see you soon.
Best regards and thank you
10/10 Excellent
JIYOUNG
Voyage en famille
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
깨끗하고 편안했던 숙소! 추천이에요 : )
JIYOUNG
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Emily le 26 janv. 2020
Dear guest ,
Thank you for taking the time to write a review for our hotel. We feel very happy to hear that you are satisfied with your stay at the hotel. That is the motivation for the staff to try better in the future. Hope see you soon.
Best regards and thank you
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
27 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Jasmine Vang Vieng Hotel le 30 nov. 2019
Dear guest,
We thank you for choosing our hotel. We apologize again for the problem. You knew the problem before you checked in, we explained to you that the room type and price you paid was a room with no mountain views. but you said upgrade your room to a room on the 4th floor with mountain views and you agree to pay an additional $ 20 room upgrade for a three-night stay. and we are very happy with that workaround. and I have also requested expedia.com to revise the details provided. But when you were in the room you were at war with hotel staff and didn't want to pay that $ 20. In terms of infrastructure, we apologize if you feel bad for your experience. but I want to note with you one thing, you are traveling to a poor town of laos, and the price you pay I think is only able to meet the basic. If you want to be even better, I recommend you a 4-5 star hotel. I have asked expedia.com to email you to explain and resolve your issue.
Hope they will refund you $ 20 soon.
Best regards and thank you
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 nov. 2019
I didnt stay there
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Emily le 17 nov. 2019
Dear guest,
We apologize again for the incident in town. The incident affected the hotel very much, we were also very sad when it happened. Hope you understand us. Hope to see you next time.
Best regards and thank you
8/10 Bien
Chris
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place, nice staff
Chris
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Emily le 18 nov. 2019
Dear guest ,
Thank you for taking the time to write a review for our hotel. We feel very happy to hear that you are satisfied with your stay at the hotel. That is the motivation for the staff to try harder in the future. Hope see you soon. Best regards and thank you
Jasmine Vang Vieng Hotel
10/10 Excellent
Daniel
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Emily le 18 nov. 2019
Dear guest ,
Thank you for taking the time to write a review for our hotel. We feel very happy to hear that you are satisfied with your stay at the hotel. That is the motivation for the staff to try harder in the future. Hope see you soon. Best regards and thank you
Jasmine Vang Vieng Hotel
8/10 Bien
Roykl
Voyage en couple
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roykl
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Emily le 18 nov. 2019
Dear guest ,
Thank you for taking the time to write a review for our hotel. We feel very happy to hear that you are satisfied with your stay at the hotel. That is the motivation for the staff to try harder in the future. Hope see you soon. Best regards and thank you
Jasmine Vang Vieng Hotel
10/10 Excellent
WallyWorld, Sun Valley, Idaho
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WallyWorld
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Emily le 4 nov. 2019
Dear WallyWorld,
Thank you for choosing our hotel, and thank you again for taking the time to write a review for our hotel. We thank you for all the great reviews you have given to the hotel and our staff. We feel very happy when you feel satisfied about your stay at the hotel. That's the motivation for our hotel staff to try to do better in the future. See you as soon as possible. we miss you.
Best regards and thank you
10/10 Excellent
Gayle
Voyage en couple
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gayle
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Emily le 27 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for choosing our hotel for your stay. and we thank you again for taking the time to write a review for our hotel. Thanks for your kind and helpful review. That's the motivation for hotel staff to try to do better in the future. Wish you all the best.
Best regards and thanks you
10/10 Excellent
YUAN-CHIEH
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
很棒的飯店
YUAN-CHIEH
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Emily le 18 nov. 2019
Dear guest ,
Thank you for taking the time to write a review for our hotel. We feel very happy to hear that you are satisfied with your stay at the hotel. That is the motivation for the staff to try harder in the future. Hope see you soon. Best regards and thank you
Jasmine Vang Vieng Hotel
10/10 Excellent
Inbong
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
매일 매일 조식이 기대됨
Inbong
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Emily le 27 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for choosing our hotel for your stay. and we thank you again for taking the time to write a review for our hotel. Thanks for your kind and helpful review. That's the motivation for hotel staff to try to do better in the future. Wish you all the best.
Best regards and thanks you
10/10 Excellent
Rhian, UK
26 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The staff give 5-star service
Rhian
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Emily le 26 sept. 2019
Dear Rhian,
Thank you for taking the time to write a review for our hotel. We feel very happy to hear that you are satisfied with your stay at the hotel. That is the motivation for the staff to try harder in the future. Hope see you soon ! Best regards ,
Jasmine Vang Vieng Hotel !
10/10 Excellent
Rhian, UK
26 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The staff make this place feel like a 5-star
Rhian
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Emily le 27 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for choosing our hotel for your stay. and we thank you again for taking the time to write a review for our hotel. Thanks for your kind and helpful review. That's the motivation for hotel staff to try to do better in the future. Wish you all the best.
Best regards and thanks you
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 sept. 2019
普通です
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
heesook
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
heesook
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Duong van huan le 11 août 2019
Thank you very much .
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Manager Pikachu le 11 août 2019
Thank you very much .
10/10 Excellent
Veronica
14 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing mountain view with pool
Veronica
Séjour de 8 nuits en mai 2019