Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
11 févr. 2024
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DK le 14 févr. 2024
Hello Benjamin,Thank you for the 10 out of 10 rating!Dorothy KariKariFront Office Manager
10/10 Excellent
Marie-Marthe
Voyage en couple
3 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Marie-Marthe
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de SV le 23 oct. 2023
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Nicole
22 mai 2023
Excellent séjour à l'hôtel OPUS
Nicole
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de SV le 26 mai 2023
Dear Nicole,Thank you for choosing OPUS during your recent visit to Vancouver. We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback and will be sure to acknowledge our colleague, Valentin. We’re thrilled to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back to the property soon. Sarah VallelyGeneral Manager
10/10 Excellent
Steve
Voyage d’affaires
21 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always perfect !
Steve
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de sv le 24 avr. 2023
Dear Steve,We’re delighted you had a fantastic OPUS experience, and our team was able to make your stay a memorable one! It means a great deal to us when guests share their experiences and hope we have the opportunity to welcome you back to the property soon. Sarah VallelyGeneral Manager
10/10 Excellent
Nahalie
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nahalie
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de SV le 17 avr. 2023
Dear Nahalie,We’re delighted you had a fantastic OPUS experience, and our team was able to make your stay a memorable one! It means a great deal to us when guests share their experiences and hope we have the opportunity to welcome you back to the property soon. Sarah VallelyGeneral Manager
8/10 Bien
Stephane
3 sept. 2022
Stephane
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de SV le 5 déc. 2022
Hello Stephane,We’re delighted you had a fantastic OPUS experience, and our team was able to make your stay a memorable one! It means a great deal to us when guests share their experiences and hope we have the opportunity to welcome you back to the property soon. Sarah VallelyGeneral Manager
10/10 Excellent
Steve
16 avr. 2022
Steve
Séjour de 3 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Jean-Sebastien
1 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice place!
Jean-Sebastien
Séjour de 7 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Dave
Voyage d’affaires
24 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Louis
26 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Opus Vancouver
Louis
Séjour de 3 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Steve
7 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10
Steve
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Benjamin Best le 7 déc. 2018
Thanks for choosing OPUS! I appreciate all of your feedback. Hope to see you again, Steve.
10/10 Excellent
MC, MTL
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MC
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Benjamin Best le 22 nov. 2018
Je suis heureux que vous ayez apprécié Yaletown! Nous espérons te revoir bientôt.
8/10 Bien
GERARD
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel
GERARD
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Benjamin Best le 21 août 2018
Merci d'avoir choisi OPUS! Nous espérons vous revoir à l'avenir.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good location
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Benjamin Best le 19 août 2018
Happy to hear you had such a good stay! Hope to see you in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
8/10 Bien
Michèle, Montréal
5 mars 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Tout a été parfait sauf...
Michèle
10/10 Excellent
Susannah, North Vancouver
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susannah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Leonard
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonard
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Gary
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de DK le 21 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Richard, Golden Valley
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de DK le 21 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de DK le 21 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Dania, Montreal
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dania
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de DK le 14 mai 2024
Deat Tania,Thank you so much for such a wonderful review! We pride ourselves on giving only the best service and it warms our heart to hear that from you.Looking forward to welcoming you back!Dorothy KarikariFront Office Manager
10/10 Excellent
Monica
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de DK le 14 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Ian
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Dear Ian,Thank you for the feedback!Dorothy KarikariFront Office Manager
10/10 Excellent
Mike
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Dear Mike,We’re delighted you had a fantastic OPUS experience, and our team was able to make your stay a memorable one! It means a great deal to us when guests share their experiences and hope we have the opportunity to welcome you back to the property soon. Dorothy Karikari'Front Office Manager
8/10 Bien
Emma, Burbank
8 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
That is great to hear, Emma! Thank you for sharing!
8/10 Bien
Carmen
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for rating us 4 out of 5!
10/10 Excellent
Mayan
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mayan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Dear Mayan,We’re delighted you had a fantastic OPUS experience, and our team was able to make your stay a memorable one! It means a great deal to us when guests share their experiences and hope we have the opportunity to welcome you back to the property soon. Dorothy KarikariFront Office Manager
10/10 Excellent
Miles
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miles
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for the great feedback!
8/10 Bien
Sanchit, Regina
Voyage d’affaires, Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanchit
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for sharing your feedback following your recent stay at OPUS. I was sorry to hear your experience fell short of expectations and appreciate you giving us a chance to make things right. If there is ever an opportunity to welcome you back in the future, please don’t hesitate to reach out to me directly.
10/10 Excellent
Edward, Regina
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Gerald
3 mai 2024
Gerald
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Stephen, Shoreview
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Dear Stephen,Thank you for choosing OPUS during your recent visit to Vancouver. We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback and will be sure to acknowledge our team effort. We’re thrilled to hear you enjoyed and look forward to welcoming you back to the property soon. Dorothy KarikariFront Office Manager
10/10 Excellent
Norman
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Norman
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
6/10 Satisfaisant
Stacey
17 avr. 2024
Stacey
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for rating us 3 out of 5!
10/10 Excellent
Richard, Montreal
Voyage d’affaires
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Julie
16 avr. 2024
Julie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Renait
Voyage d’affaires, Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Renait
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Dear Renait,Thank you for the great feedback!Dorothy KarikariFront Office Manager
10/10 Excellent
Nicolas
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Dear Nicolas,We’re delighted you had a fantastic OPUS experience, and our team was able to make your stay a memorable one! It means a great deal to us when guests share their experiences and hope we have the opportunity to welcome you back to the property soon. Dorothy KarikariFront Office Manager
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
4/10 Médiocre
William
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
William
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for sharing your feedback following your recent stay at OPUS. I was sorry to hear your experience fell short of expectations and appreciate you giving us a chance to make things right. If there is ever an opportunity to welcome you back in the future, please don’t hesitate to reach out to me directly.
10/10 Excellent
Nathan, Seattle
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Hung Yiu
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hung Yiu
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de DK le 13 mai 2024
Dear Hung Yu,We’re delighted you had a fantastic OPUS experience, and our team was able to make your stay a memorable one! It means a great deal to us when guests share their experiences and hope we have the opportunity to welcome you back to the property soon. Dorothy KarikariFront Office Manager
8/10 Bien
Helen
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Helen
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de DK le 3 avr. 2024
Dear Helen,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at OPUS. I was sorry to hear your experience fell short of expectations and appreciate you giving us a chance to make things right. If there is ever an opportunity to welcome you back in the future, please don’t hesitate to reach out to me directly. Dorothy KarikariFront Office Manager
10/10 Excellent
Yoshiko
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yoshiko
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de dk le 3 avr. 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
marc
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marc
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de DK le 3 avr. 2024
Dear Marc,We’re delighted you had a fantastic OPUS experience, and our team was able to make your stay a memorable one! It means a great deal to us when guests share their experiences and hope we have the opportunity to welcome you back to the property soon. Dorothy KarikariFront Office Manager
10/10 Excellent
James
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de DK le 3 avr. 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating!
10/10 Excellent
Andy, Brantford
Voyage d’affaires
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de DK le 3 avr. 2024
Dear Andy,Thank you for taking the time to give us a 5 out of 5 rating!Dorothy KarikariFront Office Manager