Avis sur Hotel RH Sorolla Centro
Hotel RH Sorolla Centro
Calle Convento Santa Clara, 5, Valencia, Valencia
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
20 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Enrique López - Directeur, le 20 avr. 2023
Merci pour avoir choisi notre Hotel et pour partager votre expérience. Nous espérons vous revoir bientôt dans votre Hotel RH à Valencia. Cordialement,
6/10 Satisfaisant
Liette
Voyage en couple
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Liette
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Enrique López – Directeur le 16 juil. 2022
Merci pour avoir choisi notre Hotel et pour partager votre expérience, Nous sommes désolés de ne pas avoir répondu à vos attentes.
Cordialement
10/10 Excellent
Mouna
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mouna
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Evelyne
Voyage en famille
31 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evelyne
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Enrique López - Assistant Manager le 2 janv. 2022
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, Hope see you soon here, your hotel in Valencia. We Wish you Happy Christmas. Sincerely,
8/10 Bien
Christine
29 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Enrique López – Assistant Manager le 30 nov. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here, your hotel in Valencia. Sincerely,
10/10 Excellent
Anne-Marie
4 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne-Marie
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Enrique López – Assistant Manager le 4 nov. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here, your hotel in Valencia. Sincerely
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Enrique López – Assistant Manager le 10 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience. Hope see you soon here, your hotel in Valencia. Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Enrique López - Subdirector le 6 janv. 2019
Distinguid@ Client@, Gracias por sus puntuaciones sobre nuestro Hotel.
Les deseamos un Feliz Año Nuevo.
Atentamente,
8/10 Bien
Bruno
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne stratégie
Bruno
Séjour de 2 nuits en août 2018
8/10 Bien
ahmed
14 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ahmed
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
Guy
26 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guy
Séjour de 6 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Taha, LAA
4 août 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Parfait emplacement
Taha
10/10 Excellent
Yannick, Montréal
28 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité-prix.
Yannick
10/10 Excellent
Not Provided, Eric, Montréal
10 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charmant petit hôtel
Not Provided
8/10 Bien
Danielle, Boust (France)
18 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Établissement très bien situé, personnel discret.
Danielle
8/10 Bien
Joan, Saint Brieuc
13 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour d'une semaine à Valence
Joan
8/10 Bien
Dany
8 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dany
10/10 Excellent
Gérard
5 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gérard
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J'y retournerais sans hésiter!
Voyageur vérifié
8/10 Bien
mimi, Paris, France
19 oct. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel idéal pour visiter la ville
mimi
10/10 Excellent
James
Voyage en couple
20 mars 2024
James
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Enrique López - Manager le 21 mars 2024
Dear James.We're thrilled to hear you enjoyed the excellent breakfast and found our staff to be very helpful! Your satisfaction is our top priority, and it's comments like yours that make our day. Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Pauline
Voyage en famille
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pauline
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Wuilk P. Reception Manager le 17 mars 2024
Thank you for your time and your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion to serve you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to see you soon again with us.
10/10 Excellent
Javier
Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Javier
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Enrique López - Manager le 4 mars 2024
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Sincerely,
8/10 Bien
Naoko
Voyage d’affaires
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Naoko
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
Linda
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Enrique López - Manager le 19 févr. 2024
Dear Linda,Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,
10/10 Excellent
christian
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
christian
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Wuilk P. Reception Manager le 23 févr. 2024
Muchas gracias por su puntuación, le esperamos de nuevo, un saludo.
10/10 Excellent
Araceli, CIUDAD DEL CARMEN
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Araceli
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Enrique López - Director le 12 févr. 2024
Gracias Araceli por su tiempo y sus comentarios, para nosotros la valoración positiva de nuestros Clientes, nos hace seguir con la ilusión de atenderles con la máxima pasión para dar lo mejor de nosotros cada día. Confiamos verles pronto de nuevo con nosotros. Atentamente,
10/10 Excellent
Anja
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anja
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Wuilk P. Reception Manager le 4 févr. 2024
Dank u voor uw tijd en uw opmerkingen, voor ons zorgt de positieve feedback van onze klanten ervoor dat we doorgaan met de illusie u van dienst te zijn met de grootst mogelijke passie om elke dag het beste van ons te geven. We hopen u snel weer bij ons te zien.
10/10 Excellent
Eoin O'
4 janv. 2024
Eoin O'
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Enrique López - Manager le 9 janv. 2024
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,
10/10 Excellent
LUZMERY
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LUZMERY
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 1 janv. 2024
Gracias por sus comentarios y fantásticas valoraciones, los comentarios positivos de nuestros clientes son muy importantes para nosotros, esto nos hace seguir cada día con la mayor ilusión por un trabajo hecho con nuestra mayor pasión. Esperamos verte pronto con nosotros, para decirte ¡¡¡BIENVENIDO A CASA!!! Saludos
10/10 Excellent
Liong
26 déc. 2023
Liong
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 28 déc. 2023
Thank you for your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion of serving you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to continue counting you among our distinguished clientele of RH Hoteles. Best regards.
6/10 Satisfaisant
Gunilla
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gunilla
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 28 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your comments about your experience with us. We are very sorry to hear that we did not fully meet your expectations and that your visit was not what you had hoped for. We take our guests' feedback very seriously and work hard to improve and provide an excellent experience for everyone who visits us.
2/10 Horrible
Janne
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay away!
Janne
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Enrique López - Manager le 26 déc. 2023
We are sorry that you have considered our Hotel and staff so negatively, as you can see from the rest of the comments from our guests, this is not the case, but as a clarification, and so as not to confuse future Clients, as we already told you at the time, the The fact that you decided to leave our Hotel to another city was not our fault and does not give you the right to demand a refund for the nights you were not staying. Hundreds of people stay with us every day, and no one has ever had this problem.
10/10 Excellent
Susan
22 déc. 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 28 déc. 2023
Thank you for your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion of serving you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to continue counting you among our distinguished clientele of RH Hoteles. Best regards.
10/10 Excellent
Gus, Vancouver
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gus
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 28 déc. 2023
Thank you for your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion of serving you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to continue counting you among our distinguished clientele of RH Hoteles. Best regards.
10/10 Excellent
Henry
Voyage en couple
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 28 déc. 2023
Thank you for your time and your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion of serving you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to see you soon again with us.
8/10 Bien
AGUSTIN
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Céntrico. No defrauda.
AGUSTIN
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 28 déc. 2023
Le agradecemos tomarse el tiempo para compartir sus comentarios acerca de su experiencia con nosotros. Lamentamos mucho saber que no cumplimos del todo con sus expectativas y que su visita no fue lo que esperaba. Nos tomamos muy en serio las opiniones de nuestros clientes y trabajamos arduamente para mejorar y ofrecer una experiencia excelente a cada persona que nos visita.
10/10 Excellent
Shaun
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shaun
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 28 déc. 2023
Thank you for your time and your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion of serving you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to see you soon again with us.
10/10 Excellent
Robert
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
3 day Dec break
Robert
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 28 déc. 2023
Thank you very much for staying with us and for your kind review of our Hotel, we are happy to know that your stay with us was a pleasant and satisfying experience. We strive every day to provide an exceptional experience for all our Guests, and it is very gratifying to know that we have achieved this with you. We appreciate your time and valuable feedback, and we look forward to welcoming you back in the near future, to continue to provide you with an unforgettable experience, and to make you feel at home.
10/10 Excellent
Celina
Voyage en couple
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Celina
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Wuilk P. le 28 déc. 2023
Thank you very much for trusting in Hoteles RH and for your time to express your experience, as you could see, the goal of our staff is to serve you with the utmost excellence and passion, to make you always feel at home. We hope to see you soon again with us.
10/10 Excellent
Joanne
Voyage en groupe, Voyage en couple
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Enrique López - Manager le 3 déc. 2023
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,
10/10 Excellent
Franz-Josef
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Franz-Josef
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Enrique López - Manager le 3 déc. 2023
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience.Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,
10/10 Excellent
Lisel
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisel
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Enrique López - Manager le 29 nov. 2023
Dear Lisel,Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,
10/10 Excellent
Keith
Voyage en couple
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Enrique López - Manager le 27 nov. 2023
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,
8/10 Bien
Bernhard
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernhard
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Enrique López – Direktor, le 21 nov. 2023
Wir bedanken uns das sie unser Hotel gewehlt haben, für sein Kommentar und das Sie uns weiter empfehlen für nächste Gäste. Wir hoffen Sie bald wieder zu sehen in dass sein Hotel RH in Valencia. Freundliche Grüsse,
8/10 Bien
Berthold
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Berthold
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Enrique López – Direktor, le 12 nov. 2023
Lieber Kunde,Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und für Ihre fantastische Bewertung.Wir hoffen Sie bald wieder zu sehen in dass sein Hotel RH in Valencia. Freundliche Grüsse,
4/10 Médiocre
Ibrahim
Voyage d’affaires
26 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ibrahim
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Enrique López - Manager le 28 oct. 2023
Thank you for staying at RH HotelsWe appreciate you taking the time to share your comments about your experience with us. We are very sorry to hear that we did not meet your expectations and that your visit was not what you expected. We hope to have the opportunity to improve your opinion of us in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Marie
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Enrique López - Manager le 18 oct. 2023
Dear Marie,Thank you for your comments, for us the positive evaluation of our Clients, makes us continue with the illusion of serving them with the maximum passion of giving the best of us every day. We hope to continue counting on you among the distinguished clientele of RH Hotels. Sincerely,
10/10 Excellent
David
15 oct. 2023
David
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Enrique López - Manager le 16 oct. 2023
Dear David,Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your scores will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,