Avis
6,4
6,8/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
17 mars 2020
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Jacquee le 23 mars 2020
We are sorry to hear that your stay wasn’t perfect. We hope you will return so that we can make things better.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 mars 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Ebony le 15 mars 2020
Hello, first let me offer my sincerest apologies. Our guest happiness as well as comfort is a TOP priority here at the Wyndham Tulsa. Please contact us with your name so that we can look in into the issues you stated and together resolve them
8/10 Bien
Tasha
Voyage en famille
15 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tasha
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jacquee le 15 mars 2020
Thank you for your feedback. We are sorry that you had issues getting checked in, but glad we were able to match the price for you! We just finished renovating the pool and are working on the last couple things to have it up and running 100%. We do offer room packages with breakfast included, just so you know for your next stay. We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jacquee le 14 mars 2020
We are sorry you didn’t enjoy the pool. It is a great place for the kids to let off steam before returning to the room. It was closed all last month for renovations, so the kids are getting great use out of it right now! We hope you will return at a time that’s less crowded for you!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Ebony le 1 mars 2020
I sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you while staying with us. We are at your service if any need arises.
4/10 Médiocre
Ashley, Valliant
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Ashley
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Jacquee le 25 févr. 2020
We are sorry to hear that you arrived without knowing that the pool was closed for renovations. It is posted on the websites and the staff is telling everyone as they call to make reservations, but that didn’t help you with your stay. The pool will be reopened in March and we hope you will return then to see how great it looks! We are also working on renovating all the rooms so you will much more comfortable on your next trip! We look forward to seeing you!
4/10 Médiocre
Stephanie
Voyage en famille
23 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not good!
Stephanie
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jacquee le 23 févr. 2020
We are sorry to hear about your stay and apologize for the inconvenience of having to move rooms. We are in the midst of a huge renovation and the rooms are a top priority! We want everything about your stay to be perfect and your feedback will help us get there! We look forward to seeing you again
2/10 Horrible
Ronald
Voyage d’affaires
17 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Worst ever
Ronald
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jacquee le 23 févr. 2020
We are sorry to hear you didn’t enjoy your stay. We are in the midst of a huge renovation and the rooms and key readers are a top priority! We hope you will return soon and see all that has been improved!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de neli Lopez ,Front desk Supervisor le 15 févr. 2020
first I want to thank you for your feedback. While I wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case we fell at the time, you were staying with us, Please don't let this experience keep you from coming back I will make sure your next stay is 100%,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jacquee le 20 janv. 2020
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
More positives than negatives
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jacquee le 20 janv. 2020
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay! We are beginning a huge renovation this month on the hotel so your next trip should be perfect!
2/10 Horrible
PERRY
Voyage d’affaires
20 janv. 2020
Les points faibles : Personnel et service
PERRY
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jacquee le 20 janv. 2020
We are sorry you encountered so many issues during your stay. We will address areas these at the next managers meeting. Thank you for letting us know!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jacquee le 20 janv. 2020
Thank you for your feedback! We are glad you liked Kayla! We are beginning a huge renovation this month and hope you return to see all the “new”, including maintenance, policies, and staffing procedures.
6/10 Satisfaisant
Stephen
Voyage en famille
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Ok not great
Stephen
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jacquee le 20 janv. 2020
Thank you for your feedback. We are beginning a huge renovation this month and your next stay with will find you warm and key issue free!!!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jacquee le 19 janv. 2020
We are sorry to hear you didn’t enjoy your stay. We are beginning a huge renovation this month and we do hope you will return to see all that we’ve accomplished!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jacquee le 19 janv. 2020
Thank you for your feedback. We apologize for the delay in getting all the rooms ready and hope it didn’t inconvenience you too much. I’m sorry you didn’t enjoy breakfast. We will address these issues and hope that you will return soon so you can see how much we’ve improved!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointed
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 7 janv. 2020
Thank you for your feedback. We are currently in a huge renovation of the hotel -including the rooms and the locks to make your next stay better. We hope you will return soon so see all we’ve accomplished!
6/10 Satisfaisant
Michael
6 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Jacquee le 7 janv. 2020
Thank you for your feedback. We will look into your reservation to get the room number to fix the broken cover and bulb. I’m not sure why housekeeping didn’t get your room spruced up during your stay but that will be addressed. We hope you will return soon so you can see all the improvements coming with our renovation.
8/10 Bien
Jason
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jason
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jacquee le 6 janv. 2020
So glad to hear you had a great stay, we hope you will return soon! Thank you for your feedback!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never Again! Avoid this Dump!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 7 janv. 2020
I would like to apologize for all of the issues you experienced during your stay. We are undergoing a huge revamp of the hotel right now, including staffing and rooms. I hope you will consider staying with us again to see all we have accomplished.
4/10 Médiocre
chelsea
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
waste of money!
chelsea
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 7 janv. 2020
Thank you for your feedback. We do apologize for the alarm going off. That’s never fun. We are currently undergoing a huge renovation which includes staffing and rooms. E hope the next time you’re in Tulsa you’ll come stay with us and see all we’ve accomplished!
8/10 Bien
Darian
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Decent stay
Darian
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 30 déc. 2019
Thank you for your feedback! We are so glad you could relax and unwind. We are sorry you didn’t like the beds. We will begin a renovation in January and hope you come back to see all that we have improved!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 28 déc. 2019
Thank you for your feedback. We would be happy to replace that faulty toilet piece. If we knew what room you were in that would be helpful but if you don’t reply we will find it! We are so glad you were welcomed in with the lobby and enjoyed the restaurant and Leapin’ Louie’s Lagoon. We will begin a huge renovation in January and hope you will return to see how much better it will be for your next stay! Happy New Year!
8/10 Bien
Debbie
Voyage en famille
25 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Debbie
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 26 déc. 2019
Thank you for your feedback. Sorry the hot tub was not operational during your stay. We are beginning a huge renovation in January and making lots of improvements on the property. We hope you will return soon to enjoy the hotel and all of its amenities! If you would like to email pics with Louie the frog your child could be featured on our page! We hope you are having a very Merry Christmas for Cousin Time!
2/10 Horrible
A
21 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
A
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 21 déc. 2019
Thank you for your feedback. We are sorry that your heater and water wasn't up to keeping you warm. We are about to begin a huge renovation in January. We do hope you will come back for your next visit to see all we have accomplished.
6/10 Satisfaisant
David
15 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Was ok
David
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 15 déc. 2019
Thank you for your feedback. We apologize for the service you received while here. We know there are things to improve, and we will begin a HUGE renovations on the hotel next month! We would like to check the room if you could please give us the room number you were staying in or email us with your last name and reservation. We hope you come back soon to see all we've accomplished and improved!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 déc. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 15 déc. 2019
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 déc. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Weekend Review
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 11 déc. 2019
Thank you for the feedback! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you back again soon. We are always trying to improve and it's feedback like yours that help us!
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en famille
9 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 9 déc. 2019
Thank you for your feedback. We are so glad the front desk could accommodate you in getting the right dates. We hope you will come back and see all the things we are working on to improve your next stay!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jacquee le 9 déc. 2019
Thank you for the great feedback!
6/10 Satisfaisant
Chris
Voyage en famille
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Warm pool for kids but needs some work
Chris
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 2 déc. 2019
Thank you for your feedback. We are glad the kids liked the pool! I'll look up your reservation to find your room number and look into lights and heater. We are always making improvements and hope you come back soon to see all we've accomplished!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 2 déc. 2019
Thank you for your feedback. We are always improving and hope you come back doin to ar all we've done!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 2 déc. 2019
Thank you for your feedback. Wtw always making improvements and hope you come back again soon.
2/10 Horrible
Joel
Voyage en famille
29 nov. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Joel
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 2 déc. 2019
Thank you for your feedback. We are always making improvements and hope you come back soon to see all we've accomplished
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 nov. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 2 déc. 2019
Thank you for your feedback. We are always making improvements and hope you will come back to see all we've accomplished. The kids pool is great and happy you liked it!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
26 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Weekend getaway
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 26 nov. 2019
We're sorry you didn't enjoy your stay. We will need you name to look into the issues.
2/10 Horrible
Kellie
25 nov. 2019
Kellie
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 25 nov. 2019
Thank you for your feedback. We are always making improvements and hope you will come back soon to see all we have accomplished.
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en famille
19 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Awful
Daniel
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 19 nov. 2019
Thank you for your feedback. I am sorry you felt the need to leave. Key cards can deactivate if they are near your phone but they definitely are not deactivated by leaving the building. We will have maintenance look into the AC. We address always making improvements on the hotel and we hope you come back and let us show you hope much better we can be.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 25 nov. 2019
Thank you for your feedback. We're sorry your room didn't get housekeeping services one day. We will work on that!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 26 nov. 2019
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you didn't enjoy your stay. We're always making improvements and hope you will return soon to see all we have accomplished.
2/10 Horrible
Cassie
Voyage en famille
18 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cassie
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 19 nov. 2019
We are sorry to hear you didn't enjoy your stay. We hope you come back and let us show you how much we have improved.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 18 nov. 2019
Thank toy for your feedback! We hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Kevin
Voyage en famille
17 nov. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Housekeeping failures
Kevin
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 19 nov. 2019
We are sorry to hear about the issues you had while you stayed with us. We had unexpected guests show up and we did our best to get everyone a room as quickly as possible. We hope you will return soon and give us another chance at making this the best hotel stay yet.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 15 nov. 2019
Thank you for your feedback. We are so glad you had a great stay and the kids loved Leapin' Louie's Lagoon! We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
12 nov. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 12 nov. 2019
Thank you for your feedback. We are always working on improvements and hope you come back soon to see what we've accomplished!
8/10 Bien
Derek
12 nov. 2019
Derek
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
11 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 9 déc. 2019
We are so sorry that you felt the need to pull the mattress to the floor. That should never have to happen when your trying to sleep. Unfortunately as this is an anonymous report I have no way of looking up what room you were in to fix the issue. If you would like to leave your name or room number we would be happy to look into it. We are glad you liked the front desk & lobby area. We hope you will return soon and see all of our improvements!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Jacquee le 10 nov. 2019
Thank you for your feedback! We are always making upgrades and improvements. We hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
29 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Jacquee le 4 nov. 2019
Thank you for your feedback. We hope you come back and try us again.