Hall

Avis sur La Quinta Inn & Suites by Wyndham NW Tucson Marana

2.5 out of 5
La Quinta Inn & Suites by Wyndham NW Tucson Marana
6020 West Hospitality Rd, Tucson, AZ

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 539 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 267 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 91 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 61 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 43 avis sur 1001." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

JACQUELINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Guest experience Maker Monica le 30 juil. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham NW Tucson Marana. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Judith le 26 nov. 2019
Thank you for taking the time to write a review, We really appreciate it. We look forward to serve you again in a near future.

10/10 Excellent

Mumu, Lille

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très propre, rénové ,personnel agréable,chambre spacieuse petit déjeuner excellent chaud et froid. N’hésitez pas à vous y arrêter.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Paula le 28 oct. 2019
Dear Mumu thank you for your great review. My great staff tries to keep the hotel clean and always with a positive attitude. We strive to exceed your expectations and hope to see you again soon. Cher Mumu, merci pour votre excellente critique. Mon super personnel essaie de garder l'hôtel propre et toujours avec une attitude positive. Nous nous efforçons de dépasser vos attentes et espérons vous revoir bientôt.

10/10 Excellent

nathalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
PARFAIT !! avions besoin d'un endroit calme et au nord de Tucson; hotel récent et très propre, petit dejeuner complet et bon.
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Judith le 12 juin 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham NW Tucson Marana. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

Laurent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel à Tucson
Chambre spacieuse et calme à proximité de commerces et restaurants. L'hôtel est idéalement placé pour visiter l'Arizona desert museum ou Old Tucson Studio.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Judith le 17 avr. 2019
Thank you for your feed back !! We really appreciate it.

8/10 Bien

Guillaume

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Judith le 1 avr. 2019
Thank you for your feedback ! we really appreciate it.

8/10 Bien

Phil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Doors slammed to loud. This makes noise in rooms. They should add stopper at each bedroom door.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Javier le 24 oct. 2018
Phil, Thank you for the feedback. I will address this. Hope to see you soon.

6/10 Satisfaisant

Carmen

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Sarai Reynoza, Operations Manager le 10 mai 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your insights and will use them to improve our services. If there's anything specific you feel we could do better, please let us know.

10/10 Excellent

Gregory

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sarai Reynoza, Operations Manager le 13 mai 2024
Thank you for your perfect score! We're thrilled that you had a great experience with us. If there's anything we can do to make your next visit even better, we'd love to hear from you. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bien

Cheryl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good property and quiet stay.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Bobbie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Room
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Frank

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Cory

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Felt a bit lacking on upkeep, room was clean, but chipped paint on several walls, and patched holes in the bathroom door. Elevator made me grateful they had stairs to use as a backup
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

David

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
old and in repair. Elevators were not kept up. staff did the best under a avg. facility
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Becky

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was friendly and helpful
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Jorge

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gracias
Séjour de 3 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Ginger, Morgan Hill

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lighting in room is very cold, stark fluorescent, bed pillows were hard slabs. Bed was very firm. Our room had patched walls and scratched paint. The rain shower didn’t work. The breakfast was barely adequate.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

marcos

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Adolfo

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Martha

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is in poor condition
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Bette

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Lexie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean property. In quiet area. You can hear when the doors open and close but otherwise fine for a place needing to sleep.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Gregory

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel. They have ultra violet lighting in the room so you can verify cleanliness. Bathroom has Dove soap products, no mysterious soaps.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

jay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Location,staffand overall comfort
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Andy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great service, clean room, comfortable bed, quiet. What more does one need?
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

IRENE, West Covina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
S
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jose V.

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
it was so easy to get to from the freeway. dining options are Great and convenient. if i ever come back to Tuscon, I'm definitely staying her for sure!
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Roseller

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Julio Alfonso

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jill

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Annette

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Michael

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Judy

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dog friendly, updated, everything we need for an overnight stay
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

EMMA

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
good stay overall. ALL staff were very friendly and helpful! pillows could be improved on. hallway carpets were very dirty - makes you wonder about the room carpeting. Would recommend cleaning for better appearance and cleanliness. Breakfast was the typical hotel fare.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Judith

It was an ok experience. Nothing really too negative.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Renee

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Cleanliness
Have been staying here for a few years over the December break. This year the hallway carpets were dirty, the room in rough shaper and lots of dogs whining/barking.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Tracy, Mukilteo

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Paul

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Raffaella

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is old, hotel small and everything needs a refresh expecially if they keep up these high prices: $120/night pre taxes plus $25/dog/day. No pet relief area. Not very clean either...
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Catherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Marie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Xiaodong

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Skip breakfast
Our room was clean and practical. Not sure how I felt about the blue light or housekeeping only coming on request. The employees were nice, but I wish one didn’t have to ask the front desk just to get the key to the lobby bathroom. I’m not a huge fan of free breakfasts in the US in general since they usually provide the cheapest options possible, but this one was particularly underwhelming.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de front desk le 28 déc. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham NW Tucson Marana. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to u. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Adrian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Royce

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Jerry

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
When there are many vacant rooms, the front desk/ manager don’t want to give us a second floor quite room, instead a room at fist floor besides gym, and the hotel AC unit right outside of our window ( not for our room) making loud noise . Is it because cause we booked the room through Expedia? This is happen on the other hotel, that refuse to give us a second floor room.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Front desk le 28 déc. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham NW Tucson Marana. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to u. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.