Literie de qualité supérieure, couette en duvet d'oie

Avis sur Radisson Toronto Airport West

3.5 out of 5
Radisson Toronto Airport West
175 Derry Rd E, Mississauga, ON

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 534 avis sur 1189." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 291 avis sur 1189." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 150 avis sur 1189." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 103 avis sur 1189." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 111 avis sur 1189." "

7,8/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Nathalie

Manque de propreté évidente.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 1 mai 2024
Thank you for providing us with your valuable feedback. We’re disappointed to hear that our hotel wasn’t exactly to your liking. We hope you give us another chance soon, so we can share aneven more positive experience.

8/10 Bien

SAMI

Les points forts : Propreté et personnel et service
good
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Service Agent le 16 mars 2024
Thanks for rating us.

6/10 Satisfaisant

nwaturuocha

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest service agent le 16 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

2/10 Horrible

simon david

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest service agent le 10 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

4/10 Médiocre

Eric

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest service agent le 9 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

10/10 Excellent

Sananour

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest service agent le 9 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

10/10 Excellent

Radaren

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest service agent le 17 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

6/10 Satisfaisant

Samir

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty and noisy! Light went out many times and both tv did not work. Bad experience
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de RD le 29 déc. 2023
Thank you for your feedback and we have shared your comments with our housekeeping team to improve the quality of cleaners. The power outage was due to city work and beyond our control.

8/10 Bien

Hugo

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Propreté de la piscine et autour de la piscine laisse à désirer. Besoin d’amélioration ainsi que dans les chambres. Besoin d’amour
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest service agent le 9 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

8/10 Bien

Pierre-Yves, Edmonton

Les points forts : Personnel et service
Decor puported to elegance, but would have required better upkeep and cleanliness.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest service agent le 11 oct. 2023
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson. I will be sure toshare your feedback with our team, especially the housekeeping manager

10/10 Excellent

Annie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Needed a nice place on our trip. This place gave me a suite at a fair price.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest service agent le 22 août 2023
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking.

8/10 Bien

BRUNO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon rapport qualité prix. L’hôtel demanderait des rafraîchissements mais toutes les prestations annoncées sont conformes.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest service agent le 17 août 2023
Thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Bryan

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 17 août 2023
Thank you for your review.

6/10 Satisfaisant

Luc

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 22 août 2023
Thank you for sharing a review of your recent experience.

4/10 Médiocre

Annour

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Le service à la clientèle svp.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 20 juil. 2023
Thank you for your feedback.

8/10 Bien

Justin Elvis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Goof
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 15 juil. 2023
Thank you for your feedback.

8/10 Bien

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 7 juil. 2023
Thank you for your review.

4/10 Médiocre

Hugo-pierre

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
A notre arrivée , le préposé à l’accueil était quand même sympathique . Arrive au 5e étage une grosse odeur de cigarette était présente dans le couloir . Heureusement Notre chambre était au fond du couloir . Nous ne feront pas fonctionner la fan de la salle de bain pour pas que la mauvaise odeur entre dans la chambre . Propreté laissant à désirer . Comptoir lavabo collant , fauteuil avec des taches douteuse , drôle d’odeur dans la chambre et dans le couloir traces de fesses dans le bain . Non je ne retournerai jamais dans un radisson , Pourtant l’hôtel aurais un potentiel , avec un peut d’amour dans les chambres et un meilleur ménage notre séjour aurais pu être différent . Espérons qu’on va dormir Ma conjointe à utiliser des lingettes Lysol pour nettoyer les espaces qu’on va utiliser
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de RD le 5 juil. 2023
Merci pour vos commentaires et nous sommes désolés! que nous ne pouvions pas répondre à vos attentes. J'ai partagé vos commentaires avec notre équipe, nous prendrons vos commentaires et examinerons plus en détail les procédures de nettoyage pouraméliorer notre qualité.

8/10 Bien

Abdul Bassir

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté
Très bon merci
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 7 juil. 2023
Thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Alexandre

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest service agent le 29 juin 2023
Thank you for your positive review.

6/10 Satisfaisant

Christian

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de RD le 6 juin 2023
Thank you for your feedback

8/10 Bien

Annie

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest service agent le 22 juin 2023
Thank you for your positive review.

6/10 Satisfaisant

Daniel

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sub-par continental breakfast for the price (2 hard boiled eggs for 10 bucks!?). Would give a better rating if not for the used condom wrapper found besides the night table while scouting before checking out. The hot tub in my room was super! Nothing to do around though. Got whacked behind the head and elbow bruised by a bus while jogging on the sidewalk on Derry road. Be careful !
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de RD le 25 mars 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the sub-par continental breakfast you experienced and the high price of the hard-boiled eggs. This is not the level of service we aim to provide to our guests and we are disappointed to hear that we fell short of your expectations.Regarding the used condom wrapper that you found besides the night table, we understand how alarming and unpleasant that must have been. Please accept our sincerest apologies for this unacceptable oversight. We have taken immediate action to investigate this matter and ensure that such incidents do not happen again in the future.We are glad to hear that you enjoyed the hot tub in your room, but we regret that there was nothing else for you to do around the hotel. We appreciate your warning about the safety concerns on Derry Road, and we will pass this on to the local authorities to ensure the safety of all our guests.Once again, we apologize for any inconvenience caused during your stay. We hope that you will give us another chance to provide you with the excellent service you deserve.

10/10 Excellent

Pierre, Rouyn-Noranda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All good for the price
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Guest Service Agent le 21 janv. 2023
Thank you. We appreciate your positive feedback.

10/10 Excellent

Mélanie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très propre, à proximité de l'aéroport de Toronto, le personnel très gentil. Très bon prix. Je recommande
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Emmanuelle

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The ataff were kind and helpful
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Ne pas installé des travailleurs à côté de leur salle de convention louer pour faire le party jusqu’à 1h du matin
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de RD le 24 août 2022
Dear Michael, Thank you for your feedback. We will use it to fine-tune our operation in the future.

10/10 Excellent

Phannarith

Séjour de 1 nuit en août 2022

6/10 Satisfaisant

Julie De

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Ils sont incapables de terminer les transactions ce qui donne un délais Ndé retour de dépôt énorme. La responsable a l'accueil est condescendante... Les déjeuners sont réutiliser le lendemain...
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de RD le 11 août 2022
Thank you for your review. We are working hard to resolve the issues at our best level.

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
très beau. Lit confortable. bien situé.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Véronique

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très grande chambre bien équipée. Il ne faut pas être pointilleux sur les détails c’est propre mais vieux. Trous dans le mur, tapisserie qui se détache du mur etc. Les avions passent sans arrêt et très bruyant. Pour le prix j’y retournerais sans hésiter 150$/nuit. Vous êtes près de tout.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

sophie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel. Personnel accueillant, aidant, souriant. Magnifique chambre, super confortable. On a adoré l'hôtel. Les alentours ne sont pas intéressants, pas de ballade enchanteresse...
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Heather

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great spot. Enjoyed the pool, hot tub and steam room. Room service food was great even though they were catering two weddings, good job team!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 23 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson Toronto Airport West. We are so pleased tohear you found our services to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 Excellent

Zabi

Les points forts : Propreté
Very convenient and staff was very helpful and friendly
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 22 mai 2024
Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Radisson iscommitted to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a goodimpression on you. We hope you’ll visit us again soon

10/10 Excellent

Sunny

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 20 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

8/10 Bien

Michelle

Voyage en famille
I wish there had been an airport shuttle in a place called Radisson Airport West
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 22 mai 2024
Thank you for your valuable feedback. We apologize that our location wasn’t entirely convenient foryou. We hope that our service was worth the trip. We have also shared your feedback with management regarding shuttle service.

8/10 Bien

Catherine

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 20 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great rooms
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 17 mai 2024
Thank you for providing feedback on your recent experience at Radisson. We take pride inproviding a clean and comfortable space for all of our guests, so our team appreciates that you noticed. We look forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

Tashmid

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
This place is decent for someone to stay in
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 17 mai 2024
Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Ourteam here at Radisson is committed to providing high-quality customer service to all of ourguests. We hope to see you again in the near future.

8/10 Bien

Seepaul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rooms are beautiful and quiet.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 17 mai 2024
Thank you for providing feedback on your recent experience at Radisson. We take pride inproviding a clean and comfortable space for all of our guests, so our team appreciates that you noticed. We look forward to seeing you again soon.

8/10 Bien

pawandeep

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 22 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

8/10 Bien

Brian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a good time and nice location
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Service Agent le 15 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

10/10 Excellent

Niyati

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 15 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

10/10 Excellent

Alfredo

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 15 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.

10/10 Excellent

Ruthene

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was excellent. The only thing is we had to clean the bathtub because there was hair and dirt in the bathtub that they did not clean, but everything else was fantastic.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 15 mai 2024
Thank you for providing us with your valuable feedback. We’re disappointed to hear that our room wasn’t exactly to your liking. We hope you give us another chance soon, so we can share aneven more positive experience.

10/10 Excellent

Yessmean

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very quiet and clean. It was a nice experience.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 11 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 Excellent

Bobbi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Closer to airport
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 7 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found Hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 Excellent

JASPREET

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 8 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 Excellent

Winnie

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 8 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.

2/10 Horrible

Pardi

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 8 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.