Avis
7,8
Bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
26 avr. 2024
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 1 mai 2024
Thank you for providing us with your valuable feedback. We’re disappointed to hear that our hotel wasn’t exactly to your liking. We hope you give us another chance soon, so we can share aneven more positive experience.
8/10 Bien
SAMI
13 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
SAMI
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Service Agent le 16 mars 2024
Thanks for rating us.
6/10 Satisfaisant
nwaturuocha
10 janv. 2024
nwaturuocha
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest service agent le 16 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
2/10 Horrible
simon david
Voyage en couple
10 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
simon david
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest service agent le 10 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
4/10 Médiocre
Eric
8 janv. 2024
Eric
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest service agent le 9 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
10/10 Excellent
Sananour
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sananour
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest service agent le 9 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
10/10 Excellent
Radaren
28 déc. 2023
Radaren
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest service agent le 17 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
6/10 Satisfaisant
Samir
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samir
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de RD le 29 déc. 2023
Thank you for your feedback and we have shared your comments with our housekeeping team to improve the quality of cleaners. The power outage was due to city work and beyond our control.
8/10 Bien
Hugo
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugo
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest service agent le 9 janv. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
8/10 Bien
Pierre-Yves, Edmonton
9 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Pierre-Yves
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest service agent le 11 oct. 2023
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson. I will be sure toshare your feedback with our team, especially the housekeeping manager
10/10 Excellent
Annie
Voyage en famille
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest service agent le 22 août 2023
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking.
8/10 Bien
BRUNO
Voyage en famille
10 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
BRUNO
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest service agent le 17 août 2023
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Bryan
1 août 2023
Bryan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 17 août 2023
Thank you for your review.
6/10 Satisfaisant
Luc
29 juil. 2023
Luc
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 22 août 2023
Thank you for sharing a review of your recent experience.
4/10 Médiocre
Annour
Voyage d’affaires
19 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Annour
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 20 juil. 2023
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Justin Elvis
Voyage en couple
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin Elvis
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 15 juil. 2023
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Daniel
Voyage en famille
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Daniel
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 7 juil. 2023
Thank you for your review.
4/10 Médiocre
Hugo-pierre
Voyage en famille
5 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Hugo-pierre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de RD le 5 juil. 2023
Merci pour vos commentaires et nous sommes désolés! que nous ne pouvions pas répondre à vos attentes. J'ai partagé vos commentaires avec notre équipe, nous prendrons vos commentaires et examinerons plus en détail les procédures de nettoyage pouraméliorer notre qualité.
8/10 Bien
Abdul Bassir
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Abdul Bassir
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest service agent le 7 juil. 2023
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Alexandre
26 juin 2023
Alexandre
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest service agent le 29 juin 2023
Thank you for your positive review.
6/10 Satisfaisant
Christian
5 juin 2023
Christian
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de RD le 6 juin 2023
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Annie
29 mai 2023
Annie
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest service agent le 22 juin 2023
Thank you for your positive review.
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage d’affaires
24 mars 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de RD le 25 mars 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the sub-par continental breakfast you experienced and the high price of the hard-boiled eggs. This is not the level of service we aim to provide to our guests and we are disappointed to hear that we fell short of your expectations.Regarding the used condom wrapper that you found besides the night table, we understand how alarming and unpleasant that must have been. Please accept our sincerest apologies for this unacceptable oversight. We have taken immediate action to investigate this matter and ensure that such incidents do not happen again in the future.We are glad to hear that you enjoyed the hot tub in your room, but we regret that there was nothing else for you to do around the hotel. We appreciate your warning about the safety concerns on Derry Road, and we will pass this on to the local authorities to ensure the safety of all our guests.Once again, we apologize for any inconvenience caused during your stay. We hope that you will give us another chance to provide you with the excellent service you deserve.
10/10 Excellent
Pierre, Rouyn-Noranda
Voyage en famille
4 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Guest Service Agent le 21 janv. 2023
Thank you. We appreciate your positive feedback.
10/10 Excellent
Mélanie
Voyage en couple
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mélanie
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Emmanuelle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuelle
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage d’affaires
21 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de RD le 24 août 2022
Dear Michael, Thank you for your feedback. We will use it to fine-tune our operation in the future.
10/10 Excellent
Phannarith
10 août 2022
Phannarith
Séjour de 1 nuit en août 2022
6/10 Satisfaisant
Julie De
Voyage en famille
10 août 2022
Les points faibles : Personnel et service
Julie De
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de RD le 11 août 2022
Thank you for your review. We are working hard to resolve the issues at our best level.
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Véronique
Voyage en couple
1 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Véronique
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
sophie
23 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sophie
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Heather
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 23 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson Toronto Airport West. We are so pleased tohear you found our services to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
Zabi
22 mai 2024
Les points forts : Propreté
Zabi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 22 mai 2024
Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Radisson iscommitted to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a goodimpression on you. We hope you’ll visit us again soon
10/10 Excellent
Sunny
18 mai 2024
Sunny
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 20 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
8/10 Bien
Michelle
Voyage en famille
17 mai 2024
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 22 mai 2024
Thank you for your valuable feedback. We apologize that our location wasn’t entirely convenient foryou. We hope that our service was worth the trip. We have also shared your feedback with management regarding shuttle service.
8/10 Bien
Catherine
17 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 20 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
10/10 Excellent
Richard
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 17 mai 2024
Thank you for providing feedback on your recent experience at Radisson. We take pride inproviding a clean and comfortable space for all of our guests, so our team appreciates that you noticed. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Tashmid
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tashmid
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 17 mai 2024
Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Ourteam here at Radisson is committed to providing high-quality customer service to all of ourguests. We hope to see you again in the near future.
8/10 Bien
Seepaul
Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Seepaul
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 17 mai 2024
Thank you for providing feedback on your recent experience at Radisson. We take pride inproviding a clean and comfortable space for all of our guests, so our team appreciates that you noticed. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
pawandeep
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
pawandeep
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 22 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
8/10 Bien
Brian
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Service Agent le 15 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
10/10 Excellent
Niyati
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Niyati
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 15 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
10/10 Excellent
Alfredo
13 mai 2024
Alfredo
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 15 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
10/10 Excellent
Ruthene
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruthene
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 15 mai 2024
Thank you for providing us with your valuable feedback. We’re disappointed to hear that our room wasn’t exactly to your liking. We hope you give us another chance soon, so we can share aneven more positive experience.
10/10 Excellent
Yessmean
Voyage d’affaires, Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yessmean
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 11 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
Bobbi
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bobbi
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 7 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found Hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
JASPREET
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
JASPREET
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Service Agent le 8 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Excellent
Winnie
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Winnie
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 8 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
2/10 Horrible
Pardi
6 mai 2024
Pardi
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Service Agent le 8 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.