Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Cedric
Voyage en famille
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Cedric
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Laurent
Voyage d’affaires
5 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Mickael
Voyage d’affaires
13 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mickael
Séjour de 4 nuits en avril 2021
8/10 Bien
Axelle
21 août 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Axelle
Séjour de 2 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
Thibault
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thibault
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une seule nuit
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
RAPHAEL
8 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RAPHAEL
10/10 Excellent
Amélie
22 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
position centrale et confort
Amélie
6/10 Satisfaisant
David, Paris
6 juin 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Hôtel convenable
David
10/10 Excellent
Olivier M.
5 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Top
Olivier M.
8/10 Bien
Malo, Paris
27 déc. 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
calme et confortable
Malo
10/10 Excellent
Anthony, bourges
8 avr. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour vraiment sympa !
Anthony
10/10 Excellent
Anthony, bourges
7 avr. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel sympa mais sans piscine/sauna/... compris !
Anthony
10/10 Excellent
Frédéric
17 nov. 2014
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Frédéric
8/10 Bien
David, France
14 sept. 2014
Les points forts : Confort de la chambre
En plein centre ville
David
10/10 Excellent
chris, France
14 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
chris
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent emplacement
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Jeanne, Provence
24 janv. 2014
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
6/10 Satisfaisant
David
1 févr. 2013
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé
David
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
centre ville
Voyageur vérifié
8/10 Bien
JUAN
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JUAN
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 23 mai 2024
Dear JuanThank you for taking the time to share your recent experience with us.We sincerely apologize for the inconvenience you encountered with the hair dryer and iron during your stay. The comfort and safety of our guests are of the utmost importance to us, and it is concerning to hear that these amenities did not meet your expectations. Please rest assured that we will address this issue promptly to ensure that it does not happen again in the future.Regarding the surrounding bars, we understand that the noise from the nearby establishments may have affected your experience.However, we also understand the importance of a good night's sleep during your stay. That's why we want to let you know that we have quiet rooms available on the side of the hotel that is further away from the pedestrian zone.For your next stay, or even during the booking process, feel free to indicate your preference for a quiet room. Our reception staff is always ready to assist you and ensure that your stay meets all your preferences.Once again, thank you for your valuable feedback. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the future and make your stay as enjoyable as possible.Best regards,Ganna El Khatib, Customer Service
6/10 Satisfaisant
desire
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
desire
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 13 mai 2024
Beste Desire,Dank u wel voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring bij ons. Het spijt ons ten zeerste te horen dat u ongemak hebt ervaren vanwege de warmte in uw kamer en dat het ontbreken van een airconditioning uw verblijf heeft beïnvloed.We begrijpen hoe belangrijk comfort is tijdens uw verblijf en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u hebt ervaren. We willen u graag laten weten dat we een 24/7 receptie hebben die altijd beschikbaar is om te helpen met eventuele vragen of verzoeken die u heeft. Ons team staat klaar om ervoor te zorgen dat uw verblijf zo comfortabel mogelijk verloopt, ongeacht het tijdstip van de dag.Nogmaals bedankt voor uw waardevolle opmerkingen. We hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen en dat we uw volgende verblijf nog aangenamer kunnen maken.Met vriendelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service
8/10 Bien
Ben, Chicago
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 12 mai 2024
Beste Ben, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service
8/10 Bien
Chun Yin
Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chun Yin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 5 mai 2024
Dear Chun Yin,Thank you for the wonderful review! We truly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had a positive experience during your stay with us. If there's anything we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back again and providing you with another fantastic experience.Kind regards,Ganna El Khatib, Customer Service
10/10 Excellent
Nosizo
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nosizo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 10 mai 2024
Dear Nosizo,Thank you so much for your fantastic review! We are thrilled to hear that you enjoyed a spotlessly clean room, found our hotel conditions to your satisfaction, and were pleased with our service.Your positive feedback means a lot to our team, and it motivates us to continue delivering excellent service to all our guests.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future!Best regards,Ganna El Khatib, Customer Service
8/10 Bien
Minorika
2 mars 2024
Minorika
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 24 mars 2024
Dear Norika, Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Ganna El Khatib, Customer Service
8/10 Bien
Remen
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Remen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 2 mars 2024
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hartelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service
8/10 Bien
Marinus
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marinus
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 2 mars 2024
Beste Marinus,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Ganna El Khatib, Customer Service
10/10 Excellent
Natasja, Nieuwe Wetering
Voyage en groupe
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasja
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 2 mars 2024
Beste Natasja,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn verheugd te horen dat de upgrade naar een andere kamer naar tevredenheid was en dat u de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de kamerfaciliteiten met hoge cijfers waardeert. Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,Ganna El Khatib, Customer Service
8/10 Bien
Chris
Voyage d’affaires
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chris
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 2 mars 2024
Beste Chris,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Ganna El Khatib, Customer Service
6/10 Satisfaisant
Natalie
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Natalie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 21 févr. 2024
Beste Natalie,Bedankt voor uw review.Het spijt ons dat de hygiëne van de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed, dit is absoluut niet onze standaard. We zullen dit zeker met ons onderhoudsteam bespreken en hopen dat u verder een aangenaam verblijf had.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Ilona
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ilona
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 21 févr. 2024
Beste Ilona,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons in Tilburg en dat je hierbij helemaal tevreden was met de netheid van ons hotel. Ons team dankt je voor het compliment.Met vriendelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service
10/10 Excellent
Felix
4 févr. 2024
Felix
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Jarno
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jarno
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Russell
2 févr. 2024
Russell
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Erik
Voyage en groupe
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Erik
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 1 févr. 2024
Beste Erik,Bedankt voor uw feedback.Wij zijn blij te horen dat onze centrale locatie in de stad u goed is bevallen. Onze locatie is inderdaad perfect voor gasten die de stad willen verkennen en dicht bij het openbaar vervoer willen zijn. Wat betreft de door u ervaren overlast van de nabijgelegen uitgaansgelegenheden, onze excuses dat dit uw rust heeft verstoord. Ondanks onze inspanningen om een comfortabel verblijf te bieden, inclusief dubbele beglazing, begrijpen wij dat de levendigheid van de stad soms tot in de kamers waarneembaar kan zijn. Voor een toekomstig verblijf raden we u aan om een kamer aan de hogere verdieping te vragen, aangezien deze als rustiger worden ervaren.We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw. Met vriendelijke groet,Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Wibo
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wibo
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Jochen
Voyage en groupe
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
City Hotel mit perfekten Frühstück
Jochen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Marcel, Raalte
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 21 janv. 2024
Beste Marcel,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service
10/10 Excellent
Hester
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hester
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 21 janv. 2024
Beste Hester,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons deugd te horen dat u de locatie als top heeft ervaren en dat onze moderne hotelkamers naar wens waren. Ons team zet zich dagelijks in om een uitstekende service te bieden en we zijn blij dat dit bij u in de smaak is gevallen.Tot weerziens.Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Matthew
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matthew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 8 janv. 2024
Dear Matthew,Thank you for taking the time to share your feedback.We are pleased that our hotel met your expectations and that your stay with us was a comfortable one. This will encourage the team to continue upholding our high standards.Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Ina
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 21 janv. 2024
Beste Ina,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.We zijn blij te horen dat onze centrale locatie en de directe toegang vanuit de parkeergarage naar het hotel u goed zijn bevallen. Het doet ons ook goed dat het comfort van onze bedden, evenals de service van ons personeel, aan uw verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om elke gastervaring onvergetelijk te maken en het is fijn om te horen dat u overweegt om ons opnieuw te bezoeken.Met vriendelijke groet,Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Joep
30 déc. 2023
Joep
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 21 janv. 2024
Beste Joep, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service
10/10 Excellent
Steven
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steven
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Daniel
8 déc. 2023
Daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023