Piscine extérieure (ouverte en saison), parasols de plage

Avis sur Leonardo Plaza Hotel Tiberias

Leonardo Plaza Hotel Tiberias
Habanim Street 1, Tiberias

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 106 avis sur 293." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 92 avis sur 293." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 55 avis sur 293." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 24 avis sur 293." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 16 avis sur 293." "

8,0/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Line

Voyage en famille
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de mm le 17 août 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

4/10 Médiocre

Sophie

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très déçu de la propreté et les abords de la piscine très sale
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de mm le 20 sept. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

10/10 Excellent

MARC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de ממ le 9 mars 2022
אורח יקר , מודים לכם על הביקורת החיובית נשמח לארח אתכם באהבה גם באירוח הבא בברכה, אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

10/10 Excellent

Ditsa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de avnermm le 17 avr. 2021
אורח יקר, מודים לכם על המשוב החיובי נשמח לארח אתכם באהבה גם באירוח הבא בברכה, אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

8/10 Bien

anna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nous avons eu beaucoup de problèmes : La carte pour la chambre ne fonctionnait pas et nous avons été 3 fois à la réception pour avoir enfin une carte qui ouvre. Le coffre-fort ne fonctionnait pas, une personne est venu 2 fois pour le réparer, il n'a pas réussi La piscine n'était pas chauffée alors que par téléphone on nous avait annoncé qu'elle le serait
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de avnermm le 9 avr. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

6/10 Satisfaisant

Jean

Les points faibles : Personnel et service
Trop bruyant, hôtel club pour tourisme de masse.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de avnermm le 14 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de avnermm le 8 nov. 2018
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bel hotel avec un personnel magnifique , séjour entaché d un problème de sante mais la direction nous a chouchoutés et gatés ..ils ont ete supers aux petits soins avec nous chambre spacieuse et confortable personnel tres gentil , espace jaccouzi sona et hamma magnifique grande et belle piscine , animation dans l hotel tous les soirs, piano souvent en journée ,wifi facile séjour fin aout donc apres l affut des familles points négatifs clim pré-réglée et bruyante, bruit exterieurs du a la proximité du port
Séjour de 6 nuits en août 2017
Réponse de avnerma le 8 sept. 2017
Tres Cher Clients Merci Monsieur et Madame de votre sejour parmi nous .Je regrette d'ecouter que vous etiez pas content du climat et de la chambre bruyante..Malheurusement la chance ne m' etais pas permise de savoir parceque je pouvais changer la chambre et faire encore plus mieux pour rendre votre Sejour agreable. J'espere Monsieur vous accueillir encore et encore dans des meilleurs Circonstances. Tres amicalements Rami Dan Chef Des Relations Publiques Hotel Leonardo Plaza Tiberias Israel

4/10 Médiocre

Cooper

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Je n'ai pas trop ailé votre hotel alors que les autres Leonardo ou j'ai pu séjourner étaient bien mieux
Réponse de General Manager le 8 janv. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Manager

8/10 Bien

mikael, MARSEILLE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PETIT BEMOL SUR LA CLIM QUI N EST PAS REGLABLE MAIS IMPOSE A TOUT L HOTEL POUR LA MEME TEMPERATURE
Réponse de avnerma le 22 juil. 2016
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Avner Malca P.R. Manager

8/10 Bien

anthony, Marseille

Les points forts : Personnel et service
Peut mieux faire
Bon séjour, mais l'hotel vieillit mal. Très bien placé près du lac et des restaurants. Petit dej, piscine et SPA très bien
Réponse de avnerma le 14 nov. 2015
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Avner Malca P.R Manager

8/10 Bien

Ariel, Lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel mais population importante d'enfants
Réponse de avnerma le 7 nov. 2015
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Avner Malca P.R. Manager

10/10 Excellent

mikael, Marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Un seul mot parfait. Un seul hic le parking est trop petit donc on prend des PV en se garant dehors Tout le reste n'est qu abondance repas varie beaucoup de choix et en quantité
Réponse de avnerma le 17 oct. 2015
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Avner Malca P.R Manager

8/10 Bien

colette, Marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Bon hotel Bon emplacement Bon service Bonne gastronomie en abondance Parking point faible car dix place pour plus de 300 chambre
Réponse de avnerma le 17 oct. 2015
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Avner Malca P.R manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très agréable
Nous avons passée une nuit dans cet hotel. La chambre était spacieuse avec un balcon avec la vue sur le lac, le petit déjeunez était très copieux , la piscine assez grande et nous avons eu aussi une place pour la voiture devant l hotel. Excellent séjour.
Réponse de avnerma le 19 sept. 2015
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Avner Malca P.R. Manager

4/10 Médiocre

Nicole, Paris

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel à Tiberiade
Aucune attention à la clientèle, servive inexistant, personnel désagréable, l'hotel a besoin d'une bonne rénovation aussi bien des infrastructures que du personnel. petit déjeuner limite mauvais.
Réponse de avner malca le 7 mai 2015
Dear Guest Thank you for filling in the feedback, we'll take our attention the issues that were not to your satisfaction. Guest satisfaction is very important to us and we're working hard on the subject Thank you Avner Malca Guest Relations Manager

10/10 Excellent

elie, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour Tiberiade
Super hotel.A recommander.Personnel tres aimable.Hotel tres bien Situè
Réponse de avner malca le 6 juin 2015
Dear Guest Thank you for filling out feedback And are glad you enjoyed the level of service at the hotel Thank you Avner Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Thomas, France

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Machine hotel. Ok, not more to expect.
Hotel wih almost exclusively groups, coming in coaches. Globally OK if you don't expect high quality. Good for 1 night, but don't overpay it...
Réponse de avner malca le 4 juil. 2015
Dear Guest Thank you for filling out feedback And are glad you enjoyed the level of service at the hotel Thank you Avner Malca Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
not 5 stars hardly 3
hotel is old and not maintained properly, just have a look at the outside facade gives a good indication on how th whole is maintained. inside furniture are old. as for the swimming pool there is a strong smell of sewage water nearby first time I see such an hotel qualified as 5 stars: hardly should get 3
Réponse de avner malca le 4 mai 2015
Dear Guest Thank you for filling out feedback And are glad you enjoyed the level of service at the hotel Thank you Avner Malca Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
l'emplacement de l'hotel
Réponse de avner malca le 4 juil. 2015
Dear Guest Thank you for filling out feedback And are glad you enjoyed the level of service at the hotel Thank you Avner Malca Guest Relations Manager

4/10 Médiocre

Gershon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They we're renovating the whole time we were there. They didn't inform us of that when we booked. The breakfast was pathetic and 4 of the 5 nights they only had breakfast for dinner. No main course. The massage spar didn't have anyone who spoke English.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

benjamin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staying at the Leonardo Plaza Hotel in Tiberias was an absolute delight! From the moment I stepped into the beautifully remodeled room, I was captivated by the attention to detail and the stunning view overlooking the boardwalk. The location couldn’t have been more perfect, situated in the heart of everything, yet offering a serene escape. What truly set this experience apart was the exceptional service provided by the staff, Talia the public relations manager in particular was extremely helpful and polite. Every request or concern I had was swiftly addressed with a smile, making me feel incredibly well taken care of throughout my stay. Their attentiveness and professionalism truly exceeded my expectations, ensuring a seamless and memorable experience. I can confidently say that my time at the Leonardo Plaza Hotel was nothing short of five stars, and I eagerly look forward to returning for another unforgettable stay.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Hersh, Brooklyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de ממ le 1 févr. 2024
אורח יקרמודים לכם על המשוב החיובי נשמח לארח בכל עת בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

10/10 Excellent

miryam

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Sami

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazingly managed hotel
Séjour de 13 nuits en septembre 2023
Réponse de mm le 19 oct. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

8/10 Bien

Emanuel

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de mm le 1 oct. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 Horrible

Yakov

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Air-conditioning in both of my rooms were not working. I went downstairs to complain a number of times and it was not repaired. I asked for other rooms, and was not given. So I asked for fans, since my kids were all sweating and my rooms were extremely hot (temperature was close to 100 that day) after begging for a while I got only 1 and later another one, which both were broken as well. (I wish I can post a videos clip from the fans) I needed to gown down late an night to ask for tape so I can do my own repairs. When I was downstairs 2 other guests complaining about the same issue. Not only don’t they have working AC in the rooms, the hallways the common areas are extremely hot as well.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de mm le 1 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

6/10 Satisfaisant

Hilary

Les points faibles : Personnel et service
Adequate hotel, unfriendly staff
Good location on lakefront with nice pool area. Rooms clean but a bit tired looking. Breakfast had good choice but hot food was barely warm. Staff however were unhelpful and borderline rude. At check in we were given no information at all about the hotel, breakfast times, pool times etc. I asked about pool times and was told it was open until 7pm but when we went to the pool at 5.50 it was already closed. We had ordered a room with an extra bed, which was not provided and we had to ask for it. We were not given any information about parking and got a ticket and fine on our first day. Lifts were often busy and as well as other rude guests barging in front of us, we even had a staff member push in front of us to get in the lift. Overall hotel was adequate but rude staff would put me off staying with this hotel again.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de mm le 18 sept. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

8/10 Bien

SHLOMO

Les points forts : Propreté et personnel et service
all good
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de mm le 10 sept. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 Horrible

Hiba

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Place is noisy full of kids running around in hallways from early morning. Older room are so old, they look so dirty. Staff is not friendly.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de ממ le 24 août 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

4/10 Médiocre

Sophia

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property requires some maintenance as the hotel has a smell to it from poor ventilation and aged facilities. Overall this hotel was too busy and noisy for our liking. The facilities were not great and we were not given any notice that certain swim hours are limited to only male or female guests. The breakfast was good.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de ממ le 24 août 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

2/10 Horrible

talin

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
First of all hotel looks old which we were ok with. The amount of kids you see is crazy. No control during the rest hours. We stayed 3 nights were woken up twice by kids playing soccer in the hallway. Hotel staff doesn’t do anything about it. I wouldn’t consider staying there again.
Réponse de mm le 19 août 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

4/10 Médiocre

Firat

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de צצ le 19 août 2023
אורח יקרמודים לכם על הדירוג נשמח לארח בכל עת בברכה, אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

6/10 Satisfaisant

rochelle

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de צצ le 24 août 2023
אורח יקר ,מודים לכם על הדירוגנשמח לארח בכל עתבברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

10/10 Excellent

Rachel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Number one service
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de mm le 20 juil. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 Horrible

Jose Ribas M

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de mm le 6 juil. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

8/10 Bien

Gregory

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
A nice tourist hotel in a very good location. Right on the lake and a short walk from the promenade. Not luxury, but perfectly good. Only negative, filled with tour groups. We went down to breakfast just as about three bus loads of holy land tours arrived. Kind of a mob scene
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de mm le 26 juin 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

10/10 Excellent

Larry

Les points forts : Propreté et personnel et service
The hotel is centrally located for exploring Galilee. Make sure to opt for the sea view rooms!
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de mm le 29 mai 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

10/10 Excellent

Matty

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I came with a baby. They were so accommodating & nice & offered to help in any way possible
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de avnermm le 16 mai 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 Horrible

Matty

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
En la Recepcion muy grosero el sr. Aparte que no estaba ahí, mala actitud, le molestaba que preguntáramos cosas en fin muy Rudo, grosero y prepotente.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de mm le 24 avr. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

10/10 Excellent

David

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de mm le 4 avr. 2023
אורח יקר,תודה רבה על המשוב החיובי נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

8/10 Bien

raisa

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de mm le 4 avr. 2023
אורח יקר,תודה רבה על המשוב החיובי נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

8/10 Bien

Eunyoung

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de mm le 9 mars 2023
אורח יקר ,מודים לך על הביקורת החיובית נשמח לארח באהבה בכל עת בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

10/10 Excellent

Kyle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great view, great location. Spectacular breakfast. Great service. Everything was perfect. Best hotel we ever stayed at in Tiberius. They really try to make sure you have the best vacation.
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de avnermm le 2 mars 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

10/10 Excellent

Oscar, Miami

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent Location
Réponse de avnnermm le 5 janv. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

8/10 Bien

Izumi

Réponse de mm le 24 avr. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

8/10 Bien

DENISE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de avnermm le 5 janv. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 Horrible

Chaim

10/10 Excellent

Florence

Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de ממ le 5 déc. 2022
אורח יקר ,מודים לכם על הביקורת החיובית נשמח לארח באהבה בכל עתבברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

10/10 Excellent

Vlad

Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de mm le 4 déc. 2022
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager