Avis sur Leonardo Plaza Hotel Tiberias
Leonardo Plaza Hotel Tiberias
Habanim Street 1, Tiberias
Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
15 août 2023
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de mm le 17 août 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
4/10 Médiocre
Sophie
19 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sophie
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de mm le 20 sept. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr
10/10 Excellent
MARC
9 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARC
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de ממ le 9 mars 2022
אורח יקר ,
מודים לכם על הביקורת החיובית
נשמח לארח אתכם באהבה גם באירוח הבא
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים
10/10 Excellent
Ditsa
Voyage en groupe
17 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ditsa
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de avnermm le 17 avr. 2021
אורח יקר,
מודים לכם על המשוב החיובי
נשמח לארח אתכם באהבה גם באירוח הבא
בברכה,
אבנר מלכה
מנהל קשרי אורחים
8/10 Bien
anna
Voyage en famille
8 avr. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
anna
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de avnermm le 9 avr. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr
6/10 Satisfaisant
Jean
13 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Jean
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de avnermm le 14 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de avnermm le 8 nov. 2018
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2017
Réponse de avnerma le 8 sept. 2017
Tres Cher Clients
Merci Monsieur et Madame de votre sejour parmi nous .Je regrette d'ecouter que vous etiez pas content du climat et de la chambre bruyante..Malheurusement la chance ne m' etais pas permise de savoir parceque je pouvais changer la chambre et faire encore plus mieux pour rendre votre Sejour agreable.
J'espere Monsieur vous accueillir encore et encore dans des meilleurs Circonstances.
Tres amicalements
Rami Dan
Chef Des Relations Publiques
Hotel Leonardo Plaza Tiberias
Israel
4/10 Médiocre
Cooper
10 déc. 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cooper
Réponse de General Manager le 8 janv. 2017
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
Avner Malca
P.R. Manager
8/10 Bien
mikael, MARSEILLE
18 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mikael
Réponse de avnerma le 22 juil. 2016
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Avner Malca P.R. Manager
8/10 Bien
anthony, Marseille
7 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service
Peut mieux faire
anthony
Réponse de avnerma le 14 nov. 2015
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Avner Malca
P.R Manager
8/10 Bien
Ariel, Lyon
14 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ariel
Réponse de avnerma le 7 nov. 2015
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Avner Malca
P.R. Manager
10/10 Excellent
mikael, Marseille
7 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
mikael
Réponse de avnerma le 17 oct. 2015
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Avner Malca P.R Manager
8/10 Bien
colette, Marseille
5 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
colette
Réponse de avnerma le 17 oct. 2015
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Avner Malca P.R manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très agréable
Voyageur vérifié
Réponse de avnerma le 19 sept. 2015
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Avner Malca
P.R. Manager
4/10 Médiocre
Nicole, Paris
3 mai 2015
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel à Tiberiade
Nicole
Réponse de avner malca le 7 mai 2015
Dear Guest
Thank you for filling in the feedback, we'll take our attention the issues that were not to your satisfaction.
Guest satisfaction is very important to us and we're working hard on the subject
Thank you
Avner Malca
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
elie, Paris
16 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour Tiberiade
elie
Réponse de avner malca le 6 juin 2015
Dear Guest
Thank you for filling out feedback
And are glad you enjoyed the level of service at the hotel
Thank you
Avner
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Thomas, France
30 oct. 2013
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Machine hotel. Ok, not more to expect.
Thomas
Réponse de avner malca le 4 juil. 2015
Dear Guest
Thank you for filling out feedback
And are glad you enjoyed the level of service at the hotel
Thank you
Avner Malca
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 juin 2013
Les points faibles : Personnel et service
not 5 stars hardly 3
Voyageur vérifié
Réponse de avner malca le 4 mai 2015
Dear Guest
Thank you for filling out feedback
And are glad you enjoyed the level of service at the hotel
Thank you
Avner Malca
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de avner malca le 4 juil. 2015
Dear Guest
Thank you for filling out feedback
And are glad you enjoyed the level of service at the hotel
Thank you
Avner Malca
Guest Relations Manager
4/10 Médiocre
Gershon
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gershon
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
benjamin
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
benjamin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Hersh, Brooklyn
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hersh
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de ממ le 1 févr. 2024
אורח יקרמודים לכם על המשוב החיובי נשמח לארח בכל עת בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים
10/10 Excellent
miryam
19 janv. 2024
miryam
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Sami
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sami
Séjour de 13 nuits en septembre 2023
Réponse de mm le 19 oct. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
8/10 Bien
Emanuel
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emanuel
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de mm le 1 oct. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
2/10 Horrible
Yakov
27 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yakov
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de mm le 1 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr
6/10 Satisfaisant
Hilary
18 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Adequate hotel, unfriendly staff
Hilary
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de mm le 18 sept. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
8/10 Bien
SHLOMO
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
SHLOMO
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de mm le 10 sept. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
2/10 Horrible
Hiba
22 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiba
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de ממ le 24 août 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr
4/10 Médiocre
Sophia
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
22 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophia
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de ממ le 24 août 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr
2/10 Horrible
talin
Voyage en famille
18 août 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
talin
Réponse de mm le 19 août 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr
4/10 Médiocre
Firat
Voyage d’affaires
18 août 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Firat
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de צצ le 19 août 2023
אורח יקרמודים לכם על הדירוג נשמח לארח בכל עת בברכה, אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים
6/10 Satisfaisant
rochelle
15 août 2023
rochelle
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de צצ le 24 août 2023
אורח יקר ,מודים לכם על הדירוגנשמח לארח בכל עתבברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים
10/10 Excellent
Rachel
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de mm le 20 juil. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
2/10 Horrible
Jose Ribas M
3 juil. 2023
Jose Ribas M
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de mm le 6 juil. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr
8/10 Bien
Gregory
23 juin 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de mm le 26 juin 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
10/10 Excellent
Larry
28 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Larry
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de mm le 29 mai 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
10/10 Excellent
Matty
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matty
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de avnermm le 16 mai 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
2/10 Horrible
Matty
Voyage en famille
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Matty
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de mm le 24 avr. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
1 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de mm le 4 avr. 2023
אורח יקר,תודה רבה על המשוב החיובי נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים
8/10 Bien
raisa
25 mars 2023
raisa
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de mm le 4 avr. 2023
אורח יקר,תודה רבה על המשוב החיובי נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים
8/10 Bien
Eunyoung
Voyage en famille
8 mars 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Eunyoung
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de mm le 9 mars 2023
אורח יקר ,מודים לך על הביקורת החיובית נשמח לארח באהבה בכל עת בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים
10/10 Excellent
Kyle
Voyage en famille
1 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de avnermm le 2 mars 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
10/10 Excellent
Oscar, Miami
Voyage en famille
5 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
Réponse de avnnermm le 5 janv. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
8/10 Bien
Izumi
4 janv. 2023
Izumi
Réponse de mm le 24 avr. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
8/10 Bien
DENISE
Voyage en famille
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DENISE
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de avnermm le 5 janv. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager
2/10 Horrible
Chaim
6 déc. 2022
Chaim
10/10 Excellent
Florence
4 déc. 2022
Florence
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de ממ le 5 déc. 2022
אורח יקר ,מודים לכם על הביקורת החיובית נשמח לארח באהבה בכל עתבברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים
10/10 Excellent
Vlad
3 déc. 2022
Vlad
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de mm le 4 déc. 2022
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager