Avis sur Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
Van Stolkweg 1, The Hague
Avis
8,8
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
19 janv. 2024
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Stephanie
Voyage en couple
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Else - Front desk le 12 août 2023
Dear Anonymous,Thank you for your rating of 8 out of 10! What could we improve in order to receive the next time a 10 out of 10? We wish to see you again!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Nick - Receptie le 15 avr. 2023
Dear guest,Thank you so much for your review! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We also appreciate your feedback regarding your experience with our swimming pool.We hope to welcome you back again in the nearby future.Warm regards,Nick - Reception
6/10 Satisfaisant
Xavier
27 févr. 2023
Xavier
Séjour de 1 nuit en février 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 nov. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Pas tellement satisfait
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Frédéric, Châtelet
Voyage en couple
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frédéric
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
samir, saint sauveur
Voyage en couple
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
samir
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel sympathique
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Front Office le 29 août 2022
Dear Guest, Thank you for your stay at Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade and the taken time to provide us with your feedback. We are very happy to read that you enjoyed the location of the hotel and could explore the Hague either by foot or by our nearby tram. Also, many thanks for the compliment about our team at the reception and their service. However, we would also like to respond to your feedback about our hotel. We are very open to receiving your feedback, so as a hotel we can only improve on this. Next time during your stay, do not hesitate to let us know that you want to have the stay over-cleaning every day. We would make a note for each day and the room will be cleaned every day. Unfortunately to read that you did not enjoy our dinner in the restaurant. We use very special ingrediënts to make the best dishes from all over the world. By sharing the dishes we want to give our guests various options to taste. During your next stay, do not hesitate to contact us immediately about the room amenities and if you need any more. Also, we do have a little room service menu for the whole day that can be ordered after 21:30. We hope to welcome you back to our hotel and we will take your feedback with us during this next stay. We will do our best to make your stay even more comfortable and make it more personal than the last time. Hopefully, we will get this chance. Warm regards, Eveline Front Office
10/10 Excellent
Benoit
Voyage en groupe
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benoit
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Front office le 29 août 2022
Dear Benoit, Thank you for your stay in our beautiful hotel in the heart of the Hague. Amazing to read that you were able to enjoy the location of our hotel between the Hague city center and Scheveningen. We are looking forward to your return to the Hague and we will do our utmost best to provide you with the best stay possible. Warm regards, Eveline Front Office
8/10 Bien
Jeremy
4 juil. 2022
Jeremy
Séjour de 6 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Nizar
Voyage d’affaires
5 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nizar
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 26 mai 2022
Dear Nizar,
Thank you for your recent stay in our hotel and the taken time to provide us with this lovely review. We hope to welcome you back in our hotel very soon. With kind regards, Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Armand
3 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Armand
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Else le 7 avr. 2022
Dear Armand,
Thank you for your recent stay and your nice review a 10 out of 10, it made us smile! We love to see that you enjoyed your stay. We hope to may welcome you again in our hotel, it would be our pleasure!
Warm regards,
Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Vitthavat
3 janv. 2022
Vitthavat
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 14 janv. 2022
Thank you so much for you great review! We are glad you enjoyed your stay with us.
We would be delighted to welcome you back to our hotel again.
6/10 Satisfaisant
Michel
4 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Déçu
Michel
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 14 janv. 2022
Thank you for your review. We are sorry to hear you were not happy with the room. We take your concerns seriously and try to improve.
We hope we may welcome you again in the future!
10/10 Excellent
Justin Olivier
18 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Retrouvailles formidables
Justin Olivier
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 14 janv. 2022
Thank you very much for your review. We are more than happy to hear you enjoyed your overall stay with us, and what a lovely picture!
We are looking forward to welcome you again in our hotel.
8/10 Bien
Fikret
Voyage en famille
1 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fikret
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 9 sept. 2021
Dear Fikret,
Thank you for your stay and for taking the time and effort to write us your review regarding your recent stay with us. We are more than happy to hear that you enjoyed your overall stay with us.
We hope we may welcome you again in our hotel soon.
Warm regards,
Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Team Leonardo Royal Den Haag Promenade le 30 déc. 2020
Dear,
Thank you for your great review of our hotel!
We are looking forward to welcome you again!
Sincerely,
Team Leonardo Ryall Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Mohsine
21 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel magnifique pour affaire ou escapade
Mohsine
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Bas Gooren le 7 juil. 2020
Dear Mohsine,
Thank you very much for your great review. We are very grateful that we could welcome you in our Hotel. It is always nice to get such a great review like this that is a nice motivation for our whole team. We would be delighted to welcome you again and to be your host. We wish you all the best and hope to see you soon!
Warm regards,
10/10 Excellent
Eric
17 févr. 2020
Eric
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Morgane
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Morgane
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag - Promenade le 18 avr. 2020
Dear Morgane,
Thank you so much for taking a moment to write this review. We are very happy to read that you had a great stay in our hotel! We hope we may welcome you again in our hotel soon again!
Warm regards,
10/10 Excellent
Michel-francois
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel-francois
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Team Crowne Plaza Den Haag - Promenade le 14 janv. 2020
Dear Michel-francois,
Thank you very much for your review. We are more than happy to hear that you enjoyed your overall stay with us and of course your time in The Hague. We are looking forward to welcome you again in our hotel!
Warm regards,
10/10 Excellent
Sabine
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sabine
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Team Crowne Plaza Den Haag - Promenade le 4 janv. 2020
Dear Sabine,
Thank you for 10 star rating.
We would love to welcome you back in the future.
Warm Regards,
10/10 Excellent
sandy
16 déc. 2019
sandy
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Lina
29 oct. 2019
Lina
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique espace bien-être
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Team Crowne Plaza Den Haag - Promenade le 18 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for the kind words. We are happy to read you enjoyed our hotel and our spa during your stay and we hope we may welcome you back in the future.
Kind Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Else W le 18 mai 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your rating. I really would like to know your improvement points. Please do not hesitate to contact us again via mail or phone to provide us with the feedback. Much appreciated.
Warm regards
10/10 Excellent
Orega
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super!!!!
Orega
Séjour de 2 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Philippe
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien mais...
Philippe
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Denise le 26 avr. 2019
Dear,
First of all thank you for staying with us and for taking the time to share your experience. We are really sorry to hear this about your stay. Next time please come to the reception so we can try our best to do something about this. We hope we may welcome you again in our hotel soon again!
Warm regards,
Denise N
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Denise le 26 avr. 2019
Dear,
Thank you for rating us 3 stars.
Warm regards,
Denise N
10/10 Excellent
Gaëtan
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Waouw!
Gaëtan
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Lisa D. le 22 avr. 2019
Dear Gaetan,
Thank you for your kind words!
It's a pleasure to read that our service was excellent!
Hopefully we may welcome you again soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de M. Plas le 9 avr. 2019
Dear guest,
Thank you so much for your positive review. I am glad to see that your stay was satisfactory.
I hope to welcome you back soon in our hotel.
Kind regards,
M, Plas.
10/10 Excellent
stephania
20 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anniversaire
stephania
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
8/10 Bien
Gillian
11 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent location. Good friendly service.
Gillian
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres Bon sejour
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 mai 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
8/10 Bien
Not Provided
18 sept. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not Provided
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
8/10 Bien
Jamila
20 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamila
Séjour de 2 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Agata
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Agata
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Claudio
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudio
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Alexander
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 4 avr. 2024
Sehr geehrter Alexander,Vielen Dank für Ihre ausführliche und positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie sich in unserer Suite wohlgefühlt haben und das Willkommensgeschenk zu schätzen wussten.Es ist schön zu hören, dass Sie mit dem Service unseres Personals zufrieden waren und dass Sie die Ausstattung des Spa-Bereichs genossen haben, auch wenn Sie sich eine größere Sauna gewünscht hätten. Wir werden Ihr Feedback bezüglich des Restaurants sowie des Frühstücks und Abendessens weiterleiten.Es wäre uns eine Freude, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Den Haag erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Jessy
29 mars 2024
Jessy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 23 avr. 2024
Dear Jessy,Thank you for choosing to stay at Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. We hope you had a comfortable and enjoyable experience with us. If you have any feedback or suggestions for improvement, please feel free to share them with us. We look forward to welcoming you back in the future.Warm Regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Marvin
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marvin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 19 mars 2024
Sehr geehrter Marvin,Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Aylin
Voyage en groupe
14 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aylin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 16 mars 2024
Dear Aylin,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you were overall satisfied with your stay and enjoyed our delicious breakfast. We apologize for the issue with the pool cleanliness and have already addressed this with our team. We appreciate your comments on the massage prices and room comfort, and we will take them into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience.Warm regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Wilhelm
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilhelm
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade le 6 mars 2024
Dear Wilhelm,Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte! Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Baris
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Baris
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Leonardo Royal Hotel le 20 févr. 2024
Lieber Baris,vielen Dank für Ihre positive Bewertung unseres Hotels! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
10/10 Excellent
Darren
Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Darren
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de EW le 23 févr. 2024
Dear Mr. Darren,It was a pleasure welcoming you in our hotel! We are so happy to read about your experience. It makes us smile that you use the word "perfect" for describing our hotel and services. Great! Thank you so very much for your recent stay and your review. We hope to welcome you soon in our hotel. Warm regards,
4/10 Médiocre
deborah
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points faibles : Propreté
DeluxeKmrVerrotBedKapotteDoucheViezeSokOmRookmldr
deborah
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de EW le 23 févr. 2024
Beste Deborah,Allereerst dank voor uw recentelijk verblijf en daarbij uw review. We schrikken enorm van het uw woorden. Wat ontzettend vervelend te horen dat de douche kapot was en dat het bed niet goed was. Dit is inderdaad niet de bedoeling, graag bied ik daar namens ons allen onze welgemeende excuses voor. Het spijt me zeer dat we tijdens uw verblijf geen passende oplossing hebben kunnen voordragen. Dit zal intern uitgezocht worden hoe het heeft kunnen gebeuren dat u niet heeft genoten van uw verblijf. Nogmaals excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u ons in de toekomst de kans bied om uw vertrouwen weer te winnen. Warme groet,