2 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Hotel Las Aguilas Tenerife, Affiliated by Melia

4 out of 5
Hotel Las Aguilas Tenerife, Affiliated by Melia
Calle Doctor Barajas 19, Puerto de la Cruz, Santa Cruz de Tenerife

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 49 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 36 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 8 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 95." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

JEAN PAUL

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel tout à fait correct. Un réel plus pour Tenerife, le parking ! Un très bon accueil de l'ensemble du personnel. Chambre côté montagne trop bruyante car côté autoroute également ! Les chambres côté mer sont sans doute plus calmes.
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 3 avr. 2023
Dear Jean Paul,Thank you very much for sharing your opinion of our hotel. We hope to see you again in the near future. Kind regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Djamel

Voyage en famille
Bonjour ,Remarque positif; d'une suite. je remercié le personnel d'accueil ;il est trés professionnel.propreté exelente.le cadre magnéfique,calme.personnel trés agréable Remarque Négatif; lit parental a revoir trop vieux. Air conditionné,une sur deux qui fonctionne. conclusion ,je donne une note de 8/10 bonne experience,a recommander ....
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Dear Djamel, Thank you for sharing your comments, we are happy to read that you enjoyed your stay. Nevertheless, we have taken note of your comment concerning the bed and air conditioner and are sorry for the disappointment. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
+ chambre spacieuse / Buffet excellent / Parking gratuit / vues de l'hôtel (mer ou volcan) - chambres mal insonorisées / wifi payante / lit plutôt dur /
Séjour de 9 nuits en mars 2019

8/10 Bien

daniel, aze

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bon rapport qualité / prix
vous ne serez pas surpris , compte tenu du prix pratiqué, le seul inconvénient absence de la langue française sur les documentations et du personnel.

8/10 Bien

guillaume, reims, france

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel Las Aguillas a Tenerife : sur une colline proche puerto de la cruz
Hotel relativement bien situe. Pratique car proche de autoroute, mais un peu bruyant du coup, quand on a vue sur les terres. La vue sur le Teide et le soleil sur le balcon compense... Pour les chambres vue sur mer, l'inconvenient, c est le manque de soleil en revanche, puisqu'orientees nord... Chambres spacieuses, super baignoire a bulle, belle piscine au pied de l hotel, mais que des allemands, et pas tres jeunes... Par contre, avoir une voiture de location (ceci est vrai pour toute l'ile en general)

10/10 Excellent

Luis Alberto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazon pool with a beautiful view.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 7 mai 2024
Dear Luis Alberto, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Jacqueline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel surroundings are amazing, views are stunning. The food you can find something to eat but would get tiring if you were to eat there all week. The hotel is spotless, the rooms could do with a little updating the furniture looks tired and worn. But i would recommend the hotel.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 29 avr. 2024
Dear Jacqueline, Thank you very much for sharing your opinion of our hotel and your stay. We are happy to know that you enjoyed your holidays and have also taken note of your recommendations. We hope to see you again in the near future. We remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Rodica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Me gustó mucho
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 15 avr. 2024
Estimado Cliente, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirle pronto nuevamente. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eine unglaubliche Lage, auf einem Hügel zwischen Meer und Teide. Ruhig gelegen, weitläufig. Wunderschöne Anlage. Das Frühstück war abwechselungsreich. Das Personal sehr freundlich.
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 8 avr. 2024
Sehr geehrte Jessica, herzlichen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben, und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, IhrDaniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Julia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir haben Last Minute gebucht und waren positiv überrascht von dem Hotel. Man braucht auf jeden Fall ein Auto, um die Insel zu erkunden. Andernfalls gibt es einen Shuttle Bus nach Puerto Cruz. Unser Zimmer war etwas abgewohnt. Allerdings ist die Außenanlage sehr hübsch und gepflegt. Wir hatten nur Frühstück gebucht. Parken ist kostenlos vor dem Hotel möglich.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 2 avr. 2024
Sehr geehrte Julia, herzlichen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und würden uns freuen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen, ihrDaniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Hans-Åke

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ett mycket bra hotell med bra service
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 14 févr. 2024
Dear Hans-Åke, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Steffen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 15 févr. 2024
Sehr geehrter Steffen, herzlichen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben, und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, Daniel V.Guest Experience ManagerIhr Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Javier

Perfect
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Estimado Javier, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirle pronto nuevamente. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Darren

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My partner and I stayed 3 weeks in a sea view suite. Room was spacious with great views. Housekeeping throughout the hotel is first class and the hotel grounds are well maintained. We were on half board, the food was standard buffet fare on a par with most 4 star hotels I've stayed in. My only complaint would be that the hotel allows smoking in the outside dining area (is that even legal these days?). Would I book a stay again....absolutely.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Darren, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Nicky

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel in lovely setting but a car necessary as quite far away from local amenities. Booked a sea view suite with kitchenette but hotel does not provide anything to use it !! Not even a kettle and chargess additional costs for use of kettle, room safe and yo have a kitchen pack which is a negative as 5euro a day for a kettle ! Otherwise great stay apart from people being allowed to smoke in outside terrace dining arewa.not great when you are eating and children eatig.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Nicky, Thank you for taking the time to express your experience of your stay at Hotel las Águilas and we are happy you enjoyed your stay. Nevertheless, we sincerely apologize if we did not manage to meet your expectations in some aspects. We will take your comments into account and will seek appropriate solutions with the relevant departments. Concerning the kitchen, let us tell you that the suites have a kitchen for historical reasons but as we offer hotel service they are not equipped.We remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Nicky

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel is in a beautiful location with commanding 360 views. The grounds are extensive and beautifully kept. Car is advised as hotel a little out of the way from easily accessed shops although there is a free hotel shuttle bus to the local port.Rooms a good size and staff very friendly.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Nicky, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

David Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Mr Paul, Thank you for sharing your opinion, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Marya, London

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Efficient staff, welcoming reception, clean rooms
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Marya, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vistas espectaculares
esta lejos de todo - pero perfecto si tienes carro de alquiler. Vistas espectaculares. El hotel es bien mantenido pero de diseño viejo.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Estimado Cliente,Gracias por su comentario, que nos ayuda a mejorar continuamente nuestro servicio. Esperamos que hayan disfrutado de la estancia. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 20 nov. 2023
Thank you for your review, we hope you enjoyed you saty with us. Regards

6/10 Satisfaisant

Christian

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Das Hotel ist sehr in die Jahre gekommen und braucht dringend eine Renovierung!!! Die Pools sind sehr schön, die Lage des Hotels für Ausflüge perfekt und wenn man beim Essen nicht kritisch ist und keinen Wert auf gute Küche legt, dann passt das Hotel !! Und und unseren Kindern hat das Essen gar nicht geschmeckt, billige Qualität der Lebensmittel und Zubereitung ohne Würze! In Summe war das Hotel für uns für einen Aufenthalt ok, aber wiederholen werden wir das nicht!!!!
Séjour de 9 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 5 nov. 2023
Sehr geehrter Christian, herzlichen Dank für Ihre Bewertung und Kommentar. Es tut uns sehr leid, dass wir während Ihres letzten Aufenthaltes Ihre Erwartungen nicht vollkommen erfüllen konnten. Wir haben Ihren Kommentar zur Kenntnis genommen und werden an Verbesserungen bezüglich des Essens arbeiten und möchten uns dafür herzlich entschuldigen.Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung und verbleiben mit freundlichen Grüssen, ihrDaniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Diana

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 16 oct. 2023
Muchísimas gracias por su reseña. Nos alegramos que hayan disfrutado de la estancia y estaríamos encantados de recibirles pronto de nuevo. Atentamente, Hotel las Águilas Tenerife

10/10 Excellent

Alba Franco

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfecta estancia
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Las Águilas le 28 sept. 2023
Estimada Alba Franco, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Rosa María

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
En la media pensión ofrecería refrescos y Zumos, que no están incluidos, al menos en las cenas.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Las Águilas le 26 sept. 2023
Muchas gracias por su reseña. Tendremos en cuenta su sugerencia en relación a los zumos en la cena. Saludos

8/10 Bien

Tippi

Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 20 sept. 2023
Muchísimas gracias por su reseña. Saludos

2/10 Horrible

Hector

Les points forts : Personnel et service
No tienen aire acondicionado en las suites… solamente en la sala, en las habitaciones te mueres de calor. El aire de la sala no tiene control remoto, debes de llamar a mantenimiento para subir o bajar temperarura. Ridiculo.. el desagüe del clima va a un botijo que debes de vaciar. De chiste. La cocineta es falso, no tiene nada mas que nevera. Si quieres calentar algo tienes que contratar un servicio de menaje para TODOS los dias de la estancia. Comida de los buffet barata barata, todo de baja calidad, hasta el bacon es “sucedaneo”… Una decepcion . No lo recomiendo. NO ES UN MELIA. El personal siempre amable y dispuesto. Lamentablemente ellos no pueden cambiar la realidad.
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Daniel - Hotel las Águilas le 24 juil. 2023
Estimado Héctor, Muchas gracias por su comentario. Lamentamos profundamente que no haya podido disfrutar de su estancia tanto como hubiésemos deseado. Como ya comentamos personalmente, tendremos en cuenta sus sugerencias para tomar las medidas necesarios. Le pedimos disculpas por los inconvenientes. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Isabel María

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nos gustó mucho, veníamos de una mala experiencia en otro hotel y nos trataron de 10.Gracias
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 23 juil. 2023
Estimada Isabel Maria, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

JOSIAS

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 23 mai 2023
Dear Josias, Thank you for sharing your evaluation, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Marko

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruhige Lage mit wunderbarer Aussicht, sehr freundliches Personal, gut eingerichtet.
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 8 mai 2023
Sehr geehrter Marko, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben, und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, Ihr Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Domingo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 24 avr. 2023
Estimado Domingo, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Un saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Michal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location of the hotel is just great with nice and unobstructed views on both the ocean and Teide. The hotel itself looks a bit outdated and seems to have its great days back in the 90's but do not be put back by this as everything else including staff and food makes this up.
Séjour de 11 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 13 avr. 2023
Dear Michal, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Carolina

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and friendly
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 3 avr. 2023
Dear Carolina, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Franz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unglaublich gute Hotelmitarbeiter.
Es hat rundherum alles gepasst. Die Mitarbeiter des Hotels waren überaus freundlich und hilfsbereit. Wir werden dieses Hotel wieder besuchen.
Séjour de 9 nuits en février 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 6 mars 2023
Lieber Franz, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. Sonnige Grüsse,Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Sergio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente ubicacion
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 6 mars 2023
Estimado Sergio, muchas gracias por la excelente reseña. Nos alegra saber que haya disfrutado de la estancia, especialmente de la ubicación. Estaríamos encantados de recibirles de nuevo en el futuro. Reciba un cordial saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Saskia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima!
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 3 mars 2023
Dear Saskia, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Lijun

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The room was large and comfort able,nice clean enough. But the friger is half broken and making the noise during night. There was no kettle in the room and rubbish bin in the living room. These two should be easily fixed. On a whole we like the hotel very much.
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 27 févr. 2023
Dear Lijun, Thank you for your comment. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. We have taken note of your comment regarding the refridgerator. At the reception we provide our guests with a kettle and the rbbish bin is in one of the cupboards in the kitchen under the sink. RegardsHotel las Águilas

8/10 Bien

Musa murat

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Es war wirklich alles in Ordnung und jeder sehr sehr nett. Einzige waren Autobahngeräusche
Séjour de 9 nuits en février 2023
Réponse de Daniel le 14 févr. 2023
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. Sonnige Grüsse, Ihr Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Som

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El personal de reception fue muy amable y siempre dispuesto a ayudar.
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Daniel le 13 févr. 2023
Estimado Cliente, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones. Muchas gracias por su evaluación y la buena puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Un saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The hotel is located on a steep hill and is more suitable for people with transport or fit to walk.
Séjour de 8 nuits en décembre 2022
Réponse de Las Águilas le 5 janv. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rekommenderas
Prisvärd och lugn semester. Tennisbana bordtennis, överraskande varm pool i december. Fin utsikt, bra service och goda drycker. Bra städning.Rekommenderas!
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
Réponse de Las Águilas le 27 déc. 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regards and happy new year.Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Yamile Garcia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente hotel
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 9 déc. 2022
Estimada Yamile, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Un saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Amena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really good
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Dear Amena, Thank you for choosing Hotel las Aguilas for your holiday and for sharing your review through Expedia. It is a great pleasure to know that you had an excellent stay with us, as the satisfaction of our guests is our most important goal. It will be a pleasure to welcome you again at Hotel las Águilas. Best regards, Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Beat

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schöne, erhöhte Lage, tolle Pools
Séjour de 11 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Liebe Beat, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. Herzliche Grüsse,Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Antonio

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Hotel las Aguilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su excelente puntuación. Saludos

8/10 Bien

Luis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Hotel las Águilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su puntuación. Saludos

10/10 Excellent

Santiago

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Encuesta demasiado larga
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Hotel las Águilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su excelente puntuación. Saludos

8/10 Bien

Rene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel mohu doporučit, bezplatné parkoviště, velké pokoje s obrovským balkónem a výhledem na teide.Jídlo bylo výborné.
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Dear Rene, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 Excellent

Estefanía

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Las vistas, tanto en la habitación hacia el teide, cómo la piscina hacia el mar.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Hotel las Águilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su excelente puntuación. Saludos

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing View Hotel
The hotel is located in the high position so you will see 360 view of mountain and sea. If you book an ocean view suite, the view from bacony is amazing. You are able to see both mountain and sea when you sit by window or at balcony. I highly recommend this hotel.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing Hotel las Aguilas for your holiday and for sharing your review through Booking. It is a great pleasure to know that you had an excellent stay with us, as the satisfaction of our guests is our most important goal. It will be a pleasure to welcome you again at Hotel las Águilas. Best regards, Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 Bien

Oscar

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situado y fácil aparcamiento.
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel las Águilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su puntuación. Saludos