Avis sur Hotel Las Aguilas Tenerife, Affiliated by Melia
Hotel Las Aguilas Tenerife, Affiliated by Melia
Calle Doctor Barajas 19, Puerto de la Cruz, Santa Cruz de Tenerife
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 3 avr. 2023
Dear Jean Paul,Thank you very much for sharing your opinion of our hotel. We hope to see you again in the near future. Kind regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Djamel
Voyage en famille
24 août 2022
Djamel
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Dear Djamel, Thank you for sharing your comments, we are happy to read that you enjoyed your stay. Nevertheless, we have taken note of your comment concerning the bed and air conditioner and are sorry for the disappointment. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en mars 2019
8/10 Bien
daniel, aze
24 mars 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bon rapport qualité / prix
daniel
8/10 Bien
guillaume, reims, france
17 mars 2011
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel Las Aguillas a Tenerife : sur une colline proche puerto de la cruz
guillaume
10/10 Excellent
Luis Alberto
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis Alberto
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 7 mai 2024
Dear Luis Alberto, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Jacqueline
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 29 avr. 2024
Dear Jacqueline, Thank you very much for sharing your opinion of our hotel and your stay. We are happy to know that you enjoyed your holidays and have also taken note of your recommendations. We hope to see you again in the near future. We remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Rodica
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 15 avr. 2024
Estimado Cliente, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirle pronto nuevamente. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 8 avr. 2024
Sehr geehrte Jessica, herzlichen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben, und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, IhrDaniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Julia
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 2 avr. 2024
Sehr geehrte Julia, herzlichen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und würden uns freuen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen, ihrDaniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Hans-Åke
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hans-Åke
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 14 févr. 2024
Dear Hans-Åke, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Steffen
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steffen
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 15 févr. 2024
Sehr geehrter Steffen, herzlichen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben, und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, Daniel V.Guest Experience ManagerIhr Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Javier
4 févr. 2024
Javier
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Estimado Javier, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirle pronto nuevamente. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Darren
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Darren, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Nicky
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicky
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Nicky, Thank you for taking the time to express your experience of your stay at Hotel las Águilas and we are happy you enjoyed your stay. Nevertheless, we sincerely apologize if we did not manage to meet your expectations in some aspects. We will take your comments into account and will seek appropriate solutions with the relevant departments. Concerning the kitchen, let us tell you that the suites have a kitchen for historical reasons but as we offer hotel service they are not equipped.We remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Nicky
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicky
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Nicky, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
David Paul
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Paul
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Mr Paul, Thank you for sharing your opinion, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Marya, London
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marya
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Dear Marya, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
vistas espectaculares
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 12 févr. 2024
Estimado Cliente,Gracias por su comentario, que nos ayuda a mejorar continuamente nuestro servicio. Esperamos que hayan disfrutado de la estancia. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Marie
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 20 nov. 2023
Thank you for your review, we hope you enjoyed you saty with us. Regards
6/10 Satisfaisant
Christian
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Christian
Séjour de 9 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 5 nov. 2023
Sehr geehrter Christian, herzlichen Dank für Ihre Bewertung und Kommentar. Es tut uns sehr leid, dass wir während Ihres letzten Aufenthaltes Ihre Erwartungen nicht vollkommen erfüllen konnten. Wir haben Ihren Kommentar zur Kenntnis genommen und werden an Verbesserungen bezüglich des Essens arbeiten und möchten uns dafür herzlich entschuldigen.Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung und verbleiben mit freundlichen Grüssen, ihrDaniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Diana
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Diana
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 16 oct. 2023
Muchísimas gracias por su reseña. Nos alegramos que hayan disfrutado de la estancia y estaríamos encantados de recibirles pronto de nuevo. Atentamente, Hotel las Águilas Tenerife
10/10 Excellent
Alba Franco
Voyage en groupe
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alba Franco
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Las Águilas le 28 sept. 2023
Estimada Alba Franco, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Rosa María
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosa María
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Las Águilas le 26 sept. 2023
Muchas gracias por su reseña. Tendremos en cuenta su sugerencia en relación a los zumos en la cena. Saludos
8/10 Bien
Tippi
19 sept. 2023
Tippi
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 20 sept. 2023
Muchísimas gracias por su reseña. Saludos
2/10 Horrible
Hector
24 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Hector
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Daniel - Hotel las Águilas le 24 juil. 2023
Estimado Héctor, Muchas gracias por su comentario. Lamentamos profundamente que no haya podido disfrutar de su estancia tanto como hubiésemos deseado. Como ya comentamos personalmente, tendremos en cuenta sus sugerencias para tomar las medidas necesarios. Le pedimos disculpas por los inconvenientes. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Isabel María
Voyage en famille
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabel María
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 23 juil. 2023
Estimada Isabel Maria, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
JOSIAS
Voyage en famille
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JOSIAS
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 23 mai 2023
Dear Josias, Thank you for sharing your evaluation, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Marko
Voyage en couple
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marko
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 8 mai 2023
Sehr geehrter Marko, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben, und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, Ihr Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Domingo
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Domingo
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 24 avr. 2023
Estimado Domingo, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Un saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Michal
Voyage en famille
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michal
Séjour de 11 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 13 avr. 2023
Dear Michal, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Carolina
Voyage en famille
30 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolina
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel las Águilas le 3 avr. 2023
Dear Carolina, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Franz
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unglaublich gute Hotelmitarbeiter.
Franz
Séjour de 9 nuits en février 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 6 mars 2023
Lieber Franz, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. Sonnige Grüsse,Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Sergio
Voyage en couple
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergio
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 6 mars 2023
Estimado Sergio, muchas gracias por la excelente reseña. Nos alegra saber que haya disfrutado de la estancia, especialmente de la ubicación. Estaríamos encantados de recibirles de nuevo en el futuro. Reciba un cordial saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Saskia
Voyage en famille
3 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saskia
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 3 mars 2023
Dear Saskia, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Lijun
Voyage en couple
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Lijun
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 27 févr. 2023
Dear Lijun, Thank you for your comment. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. We have taken note of your comment regarding the refridgerator. At the reception we provide our guests with a kettle and the rbbish bin is in one of the cupboards in the kitchen under the sink. RegardsHotel las Águilas
8/10 Bien
Musa murat
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Musa murat
Séjour de 9 nuits en février 2023
Réponse de Daniel le 14 févr. 2023
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. Sonnige Grüsse, Ihr Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Som
Voyage en couple
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Som
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Daniel le 13 févr. 2023
Estimado Cliente, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones. Muchas gracias por su evaluación y la buena puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Un saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2022
Réponse de Las Águilas le 5 janv. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rekommenderas
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
Réponse de Las Águilas le 27 déc. 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regards and happy new year.Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Yamile Garcia
Voyage en couple
8 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yamile Garcia
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 9 déc. 2022
Estimada Yamile, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Un saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Amena
Voyage en famille
19 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amena
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Dear Amena, Thank you for choosing Hotel las Aguilas for your holiday and for sharing your review through Expedia. It is a great pleasure to know that you had an excellent stay with us, as the satisfaction of our guests is our most important goal. It will be a pleasure to welcome you again at Hotel las Águilas. Best regards, Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Beat
Voyage en famille
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beat
Séjour de 11 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Liebe Beat, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. Herzliche Grüsse,Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Antonio
3 sept. 2022
Antonio
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Hotel las Aguilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su excelente puntuación. Saludos
8/10 Bien
Luis
Voyage en famille
2 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luis
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Hotel las Águilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su puntuación. Saludos
10/10 Excellent
Santiago
30 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Santiago
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Hotel las Águilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su excelente puntuación. Saludos
8/10 Bien
Rene
17 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rene
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Dear Rene, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
10/10 Excellent
Estefanía
Voyage en couple
24 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Estefanía
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Hotel las Águilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su excelente puntuación. Saludos
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing View Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Hotel las Águilas Tenerife le 30 nov. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing Hotel las Aguilas for your holiday and for sharing your review through Booking. It is a great pleasure to know that you had an excellent stay with us, as the satisfaction of our guests is our most important goal. It will be a pleasure to welcome you again at Hotel las Águilas. Best regards, Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá
8/10 Bien
Oscar
Voyage en groupe
6 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oscar
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel las Águilas le 16 déc. 2022
Muchas gracias por su puntuación. Saludos