Espace de travail pour ordinateur portable, Wi-Fi gratuit, draps fournis

Avis sur Motel 6 Temecula, CA - Historic Old Town

2 out of 5
Motel 6 Temecula, CA - Historic Old Town
41900 Moreno Rd, Temecula, CA

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 520 avis sur 1150." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 291 avis sur 1150." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 162 avis sur 1150." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 60 avis sur 1150." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 117 avis sur 1150." "

8,2/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

ALBERT

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
L’hébergement est bien, seul regret la chambre d’à côté les clients consommaient de la drogue mais sinon l’hôtel est bien situé et personnel sympa
Séjour de 2 nuits en février 2023

10/10 Excellent

Alain, Papeete

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Motel bien situé avec un bonbon ratio qualité-prix
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 Excellent

James

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice area to enjoy the town.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Cynthia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Patrick

Les points forts : Équipements
Nice place
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Nathan

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Management was rude and trashy
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Cyntoria

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I did not stay. I left. There were people hanging out. There were big dogs barking next door. I felt so unsafe. I called Expedia to let them know about this property. I was hung up on 2 times after being on the phone for over 30 minutes. I am not satisfied.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Nancy, Vista

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Older property but clean. The staff was super friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Nancy,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Dawn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
The property was old, dated, some minor clean up and paint would go really far
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Dawn,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

8/10 Bien

Jim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mai 2024
Hi Jim,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Veronica

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Angela

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Whole hotel needs to be redone and the staff isn't very responsive when you need something. I got the vibe I am here to serve myself and them!!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Angela, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6

2/10 Horrible

Daniel

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DON'T BOTHER ASKING FOR A NON -SMOKING ROOM. THEY WILL JUST SPRAY IT. AND SAY HERE YOU GO. YOU CAN HEAR EVERYTHING OUTSIDE, EVERY NOSE, FROM YOU'R NEIGHBORS UNITS. THE WALLS ARE PAPER THIN. THE HOMELESS ARE LINVING IN THE BUSSES BEHIND THE PARKING LOT, CARS PLAYING THEIR MUSIC AT ALL TIMES DAY OR NIGHT. TO TOP OFF SOMEONE PULLED THE FIRE ALARM AROUND 4AM. SPEND THE EXTRA MONEY ANYWHERE BUT HERE.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Daniel, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

8/10 Bien

guadalupe

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Roberto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

6/10 Satisfaisant

Flor

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
The fire alarm that went off at 7 am was a bit much
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Flor, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

10/10 Excellent

Wess

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Young lady Corinne was amazing and efficient hope she gets a promotion or a raise I’ll be calling every day till she gets a positive incentive for her hard work and very out of this world positive attitude and patience she deserves something and I’ll be happy to to. Call everyday and night till she is rewarded
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Wess, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

10/10 Excellent

DeGolden L.

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check-in was quick and with a smile. DW
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi DeGolden L.,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Ashely

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
I love this one
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Ashely,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Michelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked that we were close to a lot of shopping centers
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Michelle,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Roy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Safe,clean and quiet!!!!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Roy,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Shiella, Tustin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Shiella,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 Bien

DANIEL

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

4/10 Médiocre

Michelle

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The temperature is freezing and none of the heaters work
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Michelle,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Rafael

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Rafael, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

10/10 Excellent

PHILIP

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice clean area
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Roy

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet,safe and clean!!!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Gilberto

Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Carolina

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location;)
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Carolina,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Elsy

Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Kenneth

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi KennethThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

10/10 Excellent

Jaime

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Jaime,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Crystal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is clean and quiet. The housekeepers are kind and sweet. The front desk women are helpful and friendly. It is a clean and quiet place compared to most motel 6's I have been to. Only down side is you have to pay extra for a fridge and you dont get a microwave. They only have a community microwave in the laundry / ice room.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi CrystalWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A una calle de Old Town.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hola Daniel,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6

10/10 Excellent

DeErrol

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi DeErrol,Thank you for the excellent rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Rigoberto

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and friendly
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi RigobertoThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 Excellent

Jaime

Séjour de 7 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Lili

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Robert

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Front desk rep was great!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Robert, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

4/10 Médiocre

Luis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Door was difficult to lock.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Luis, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

4/10 Médiocre

Gary

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Family of kids upstairs, walking around at all hours. Only there one night but I won't ever stay in a motel again. Wasn't worth complaining as you get what you pay for.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Gary, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

8/10 Bien

Romeo

a lot of light enters the rooms, they need sliding curtains to block the entry of light and some rooms smell like cigarette smokg
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Romeo, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6

8/10 Bien

Kimberly

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good price
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Kimberly, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

10/10 Excellent

Eishunia

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

golsa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Good value for a quick stay...close to old town
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

8/10 Bien

Bertha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
I loved the location, walking distance to old town Temecula. The room is small, no mini fridge. The beds are small but we where here only one night.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Bertha, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Ruben

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Anthony

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff is awesome and Angie is very on top of the reservations. Had me checked in under 2 minutes. Information thorough n accurate. My stay was ugly last 2 nights, neighbors in 129 were fighting with 2 daughters crying, cops, etc.That sucked.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Anthony, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Jaime

Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Jaime,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6