Avis sur Motel 6 Temecula, CA - Historic Old Town
Motel 6 Temecula, CA - Historic Old Town
41900 Moreno Rd, Temecula, CA
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage en couple
17 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Alain, Papeete
1 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
James
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Cynthia
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Patrick
7 mai 2024
Les points forts : Équipements
Patrick
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Michael
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Nathan
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Cyntoria
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cyntoria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Nancy, Vista
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Nancy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Nancy,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Dawn
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dawn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Dawn,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Jim
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mai 2024
Hi Jim,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Veronica
24 avr. 2024
Veronica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Angela
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Angela, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Daniel, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6
8/10 Bien
guadalupe
22 avr. 2024
guadalupe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Roberto
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Flor
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Flor
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Flor, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Wess
Voyage d’affaires
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wess
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Wess, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
DeGolden L.
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DeGolden L.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi DeGolden L.,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Ashely
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ashely
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Ashely,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Michelle,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Roy
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Roy,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Shiella, Tustin
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shiella
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Shiella,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
8/10 Bien
DANIEL
13 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
DANIEL
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Michelle
11 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Michelle,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Rafael
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Rafael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Rafael, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
10/10 Excellent
PHILIP
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PHILIP
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Roy
5 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Gilberto
3 avr. 2024
Gilberto
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Carolina
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Carolina,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Elsy
1 avr. 2024
Elsy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Kenneth
31 mars 2024
Kenneth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi KennethThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Jaime
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Jaime,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Crystal
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Crystal
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi CrystalWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Daniel
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hola Daniel,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6
10/10 Excellent
DeErrol
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DeErrol
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi DeErrol,Thank you for the excellent rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Rigoberto
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rigoberto
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi RigobertoThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Jaime
26 mars 2024
Jaime
Séjour de 7 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Lili
26 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lili
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 mars 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Robert, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Luis
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Luis
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Luis, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Gary
Voyage en famille, Voyage d’affaires
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Gary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Gary, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
8/10 Bien
Romeo
24 mars 2024
Romeo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Romeo, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6
8/10 Bien
Kimberly
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Kimberly, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Eishunia
21 mars 2024
Eishunia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
golsa
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
golsa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Bertha
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Bertha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Bertha, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Ruben
16 mars 2024
Ruben
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Anthony
Voyage avec des animaux de compagnie
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Anthony, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Jaime
13 mars 2024
Jaime
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Jaime,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6