Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
14 août 2023
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 6 sept. 2023
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Laurent
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bien mais peu mieux au niveau du service
Laurent
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Inbal le 1 mars 2023
Dear Laurent,Thank you for choosing Dan Accadia for your stay in Israel. I apologize for any inconvenience caused to you during your stay with us and truly hope to welcome you back again soon. With best regards, Inbal kalansky, Guest Relations Manager.
6/10 Satisfaisant
mickael
26 mai 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
mickael
Séjour de 4 nuits en mai 2022
4/10 Médiocre
Daniel
Voyage d’affaires
7 avr. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour très moyen - Mauvais rapport qualité /prix
Daniel
Séjour de 8 nuits en mars 2022
Réponse de Inbal le 3 mai 2022
Dear Daniel,
I am truly sad to read that we had fallen short your expectations. This is far from where we see ourselves or where we want to be for our guests.
I truly hope you will give us another chance and visit us in the near future. Should you choose to do so, please feel free to contact me directly so I can make your stay flawless.
Warm Regards, Inbal Kalensky, Guests Relations Manager
10/10 Excellent
Valerie
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel merveilleux
Valerie
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Inbal le 5 sept. 2021
What a wonderful review, Dear Valerie. Thank you so much!
Looking forward to having the pleasure of hosting you once again,
All the best and Shanna Tova,
Inbal Kalensky, Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Dana Harel, Assistant General Manager le 18 mai 2021
Merci! Heureux que vous ayez apprécié la vue spectaculaire sur la mer et j'espère que vous reviendrez bientôt!
8/10 Bien
Schonfeld
14 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schonfeld
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Dana Harel, Assistant General Manager le 18 mai 2021
Chère famille Schonfeld,
Heureux de lire que vous avez apprécié! L'hôtel et son emplacement sont en effet merveilleux et magiques.
Dans l'attente de votre retour bientôt!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabuleux
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Hillit le 12 juil. 2020
Dear Anonymous,
Our main goal is our guests satisfaction, i am very happy you enjoyed our garden rooms.
hope to welcome you back again soon.
Kind regards,
Hillit Rotem
GM secretary
8/10 Bien
sylvain
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sylvain
Séjour de 7 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de danhotels le 1 août 2019
Merci Beaucoup!!
We're so happy you had a good time and loved the location
come back soon!
all the best
Dubi Rakia
General Manager
8/10 Bien
Charley
26 août 2018
Charley
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Danhotels le 27 août 2018
Thank you Charley,
We're happy that you were overall comfortable and the team took good care of you.
Come back soon for more enjoyment,
with thanks
Ronit Ronen,
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 mai 2017
Les points faibles : Propreté
HOTEL SALE ET PERSONNEL PAS A LECOUTE DU CLIENT
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Francois, toulouse
20 nov. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Parfait. ..sauf service un peu en dessous.
Francois
10/10 Excellent
Philippe
21 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
8/10 Bien
CF, Paris
26 août 2014
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Le top... en Israel
CF
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 juin 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Théodore, France
8 juin 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Théodore
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très satisfaisant
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Ian
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
What a time to visit........
Ian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 29 janv. 2024
Dear Guest.First let me thank you for the kind words.Indeed we are in a period that we have never experienced as a society. We were given the privilege to take care of the displaced people and make them feel at home as much as possible and you were given the opportunity to experience this as the only tourist guests who were at the resort.Our team will do everything to give our guests the best feeling whether they are displaced or tourists and I'm glad you saw and felt it.Hope to see you again on calmer days when all this madness is behind us.
10/10 Excellent
Stacey
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay!
Stacey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 29 janv. 2024
Dear Guest.Thank you very much for the encouraging feedback.And for mentioning our great rooms and staff.Hope to meet you again among our guests on calmer days.
10/10 Excellent
Sharone
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent!
Sharone
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 20 oct. 2023
Dear Sharone.Thank you so much for such encouraging feedback. It warms the heart to see that we were able to convey the charm, beauty and romantic atmosphere of the Dan Acadia Resort to our guests.I appreciate you mentioning our staff who do everything to give our guests the best vacation experience, and of course I will pass your feedback on to them.Hope to meet you with us at the resort on calmer days.
10/10 Excellent
Robert
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommended
Robert
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 10 sept. 2023
Dear Guest!Thank you very much for the kind words, our team works very hard to maintain the best level of hospitality we can give and we are constantly looking for where to improve for you, our guests.We will be happy to meet you amongst our guests soon.
6/10 Satisfaisant
mark
Voyage d’affaires
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Could be amazing but it’s not
mark
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 13 sept. 2023
Thank you for taking the time to fill out the feedback, I am sorry to hear that we did not meet your expectations and that your transfer from the airport to the resort did not arrive, however I sent you a message and asked you to send me more details to my email and to this day the message has not arrived. All the other points you mentioned have been passed on to the management of the resort and we will learn from them and improve from them, so I thank you. Also, let me thank you for mentioning the pool, our wonderful location and the food.Hope to meet you soon and change your mind a little for the better.
10/10 Excellent
Sarah
16 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarah
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 6 sept. 2023
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
ava
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ava
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 6 sept. 2023
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Sandy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandy
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality, DanAccadia Resort le 31 juil. 2023
Dear Sandy.I'm so exited to reed your feedback. our stuff is very appreciated the worm words and i want to thank you for this.hope to see you amongst our guests soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 17 juil. 2023
Dear guest!Thank you very much for the kind feedback!hope to see you amongst our guests soon.
6/10 Satisfaisant
galit
Voyage en couple
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté
galit
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Hi Galit.Thank you very much for taking the time to fill in the feedback, indeed our location, the green areas and the proximity to the beach are something we are very proud of.I'm sorry that we didn't meet your expectations. in the future, I will ask you to contact the manager of duty who is constantly at the resort in real time so we can make your vacation from good to perfect.Hope we can change your mind about us in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
!Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Mindy
20 juin 2023
Mindy
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Etty
9 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etty
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Thank you very much for the kind words, receiving such feedback always motivates us to continue doing what we do to the best of our ability.Hope to meet you on the next visit
6/10 Satisfaisant
David
21 mai 2023
David
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
PAUL
Voyage en famille
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PAUL
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Gal Yavetz, Head Of Hospitality,Dan Accadia Resort le 9 juil. 2023
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
karen
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 mars 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
karen
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Inbal le 29 mars 2023
Dear Karen,Thank you for your comment and for mentioning our wonderful location. My apologies for any inconvenience and for falling short with the service provided during you stay. This will be handled with the relevant heads of departments, we will learn from your review and be better because of it. I hope to have another chance to see you among our guests in the future. With best regards, Inbal Kalansky, Guests Relations Manager.
10/10 Excellent
Reena
10 déc. 2022
Reena
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Henrik
12 nov. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henrik
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Inbal le 16 nov. 2022
Dear Henrik,Thank you four review. I would like to apologies for any inconvenience caused to you during your stay and hope to have the opportunity to welcome you back soon. Kind regards, Inbal Kalansky, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Saul
27 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saul
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Pinhas
25 sept. 2022
Pinhas
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Ruthie
24 sept. 2022
Ruthie
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Gerard
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Gerard
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
Réponse de Inbal le 14 août 2022
Dear Gerard,
Thank you for your review. My apologies for any inconvenience and for falling short with the service provided. Looking forward to providing you with a better experience next time, Inbal Kalansky, Guest Relations Manager
8/10 Bien
Ariel
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ariel
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Susan M.
25 juil. 2022
Susan M.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Nicholas, Shoreham by Sea
5 juil. 2022
Nicholas
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Irit
Voyage en groupe
28 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Irit
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Inbal le 14 août 2022
Dear Irit,
Thank you for choosing Dan Accadia. We are so happy we were able to spread some of our special magic to your stay. Looking forward to welcome you back in the near future. With best regards, Inbal Kalansky, Guest Relations Manager.
6/10 Satisfaisant
Clare
Voyage en famille
12 juin 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Clare
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Inbal le 14 juin 2022
Dear Clare,
I was deeply sorry to read that your experience with us was less than perfect as we are doing our very best to cater to every guest's needs and satisfaction. We have been sure to take on board your comment as all feedback helps us provide the best service and amenities for our guests. I hope to welcome you back for a more complete enjoyable time in the future, Best regards, Inbal Kalansky
10/10 Excellent
David
4 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
Robert
28 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Robert
Séjour de 4 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Elena
10 avr. 2022
Elena
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 mars 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Nice hotel but needs better service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Inbal le 13 mars 2022
Dear Anonymous,
I'm truly sorry for any inconvenience caused by the closed door, we lock the door at night during low season but the hotel has staff 24/7 and there is a doorbell so the receptionist can open it for you. We are indeed converting the entire pool area to a spectacular leisure space. We do hope to have the pleasure of hosting you in the future, with a brand new, pampering pool area. Inbal Kalensky, Guest Relations Manager