Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Shahar Ziv le 5 nov. 2023
Dear Richard,Thank you for your outstanding rating and for choosing to stay with us at the Carlton Tel Aviv. We're thrilled that your experience was top-notch.We'd love to welcome you back for another wonderful stay. Your continued patronage would be an honor. Feel free to reach out to us when you plan your next visit to Tel Aviv. We look forward to hosting you again and ensuring another exceptional experience.Warm regards,Shahar ZivGuest Relation ManagerCarlton Tel Aviv
10/10 Excellent
chiara
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
chiara
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de DORI le 2 juin 2023
Dear Valued customer,The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent filling up the beautiful and supportive review. We would like to see you again in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
Philippe
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de DORI le 23 mai 2023
Dear Valued customer,The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent filling up the beautiful review and score.We would like to see you again in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
Didier Benjamin
1 mars 2023
Didier Benjamin
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de DORI le 22 mars 2023
Dear Valued customer,The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent filling up the review. We would like to see you again in the near future.Kind Regards
8/10 Bien
Eva
Voyage en famille
22 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eva
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de DORI le 23 sept. 2022
Dear Valued customer,The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent filling up the review. We would like to see you again in the near future.Kind Regards
8/10 Bien
Patricia
31 mai 2022
Patricia
Séjour de 16 nuits en mai 2022
Réponse de DORI le 3 juin 2022
Dear Valued customer,
The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent filling up the review. We would like to see you again in the near future.
Kind Regards
10/10 Excellent
Eric
4 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de DORI le 4 mai 2022
Dear Valued customer,
The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent filling up the review. We would like to see you again in the near future.
Kind Regards
10/10 Excellent
Nadia
Voyage en famille
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nadia
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de DORI le 15 nov. 2021
Dear Valued customer,
The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent filling up the review. We would like to see you again in the near future.
Kind Regards
8/10 Bien
nakache
26 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nakache
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de DORI le 26 mai 2021
The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent in filling up the review. We would like to see again in the near future .
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
serge
8 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mauvais service après vente Hôtel.com
serge
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de DORI le 8 mai 2021
Thank you for taking the time to answer the quick feedback regarding your recent stay at Carlton Tel Aviv Hotel. I am truly sorry that your stay did not meet your expectations.
8/10 Bien
MYRIAM, PARIS
Voyage en famille
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MYRIAM
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de dori le 28 févr. 2020
Dear Valued customer,
The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent filling up the review. We would like to see again in the near future.
Kind Regards,
8/10 Bien
Michel
21 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de dori le 22 déc. 2019
Dear Valued customer,
The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent filling up the review. We would like to see again in the near future .
kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Gila le 26 nov. 2019
Dear Guest Shalom,
Thank you for your lovely feedback:)
We are delighted to learn that you stay with us was a pleasant one and look forward to be at your service soon again.With much respect,
8/10 Bien
Ingrid
Voyage en famille
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dans l’ensemble plutôt bien!
Ingrid
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Gila le 18 nov. 2019
Dear Guests Shalom, thank you for taking the time to share with us your hospitality experience. We would like to apologize for the inconvenience you have had with the electric system in your room as well for the day tour. I have already forwarded your comments to the attention of the relevant head departments managers in order to check and improve.
With much respect,
8/10 Bien
Armand, Paris
Voyage en couple
6 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Armand
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Gila le 6 nov. 2019
Dear Guest Shalom and thank you for your feedback.
Our apology for the inconvenince you have had with our breakfast buffet.
Your comments were forwarded to the attention of our hotel's chef.
We look forward to be at your service soon again. with kindest regards,
10/10 Excellent
Sharon
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sharon
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Gila le 25 août 2019
Dear Guest Shalom and thank you for your lovely feedback. We are delighted to learn that our hospitality services met your expectations. We look forward to be at your service again on your next visit to Tel-Aviv,
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage en couple
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Gila le 21 août 2019
Dear Guest Shalom,
Thank you for your lovely feedback. We are delighted to learn that your stay was a pleasant and enjoyable one. We look forward to be at your service soon again. Respectfully,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Gila le 18 août 2019
Dear Guest Shalom and thank you for sharing with us your lovely feedback:).
We look forward to hosting you with us again on your next visit to Tel-Aviv.
With much respect,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 août 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Gila le 11 août 2019
Dear guest Shalom,
Thank you for your feedback.
Our apology for any inconvenience you have had.
Humbly,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de Gila le 8 août 2019
Dear guest Shalom and thank you for your lovely feedback. moreover we apologize for any inconvenince you have had with the restaurant service. We do hope to have you with us again on your next visit to Tel-Aviv.
With much respect,
10/10 Excellent
Maurice
16 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très propre et service en phase pour du 5☆
Maurice
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Gila le 17 juin 2019
Dear Guest Shalom and thank you for your lovely feedback. We are delighted to hear that you had the most enjoyable stay with us and look forward to be at your service again. With much respect,
8/10 Bien
herve
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Special Improvement to be done
herve
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Gila le 5 juin 2019
Dear guest shalom,
Thank you for sharing with us your feedback.
We apologize for the inconvenience you had with Shabbat lift and have already forwarded your comment to the attention of the relevant head department manager. With much respect,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Gila le 21 mai 2019
Dear guest Shalom,
Thank you for taking the time to share with us your lovely feedback.
We look forward to be at your service soon again.
Respectfully,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas terrible
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Gila le 29 avr. 2019
Dear guest Shalom, my apology for the inconvenience you had with the room. I have forwarded your feedback to the relevent managers. With much respect,
8/10 Bien
julien
19 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
julien
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Gila le 19 janv. 2019
Dear Guest Shalom and thank you for sharing with us your lovely feedback. We look forward to hosting you at the Carlton Tel-Aviv hotel on your next visit to Trl-Aviv. Respectfully,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de gila le 16 janv. 2019
Dear Guest Shalom,
Thank you so much for sharing with us your feedback.
We will be delighted to have you with us again on your next visit to Tel-Aviv. With much respect,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de gila le 9 janv. 2019
Dear Guest Shalom,
Thank you so much for your lovely feedback. We look forward to hosting you with us again.Respectfully,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 nov. 2018
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de gilacarlton.co.il le 3 déc. 2018
Dear guest Shalom,
Thank you for taking the time and forwarding us your feedback.
We apologize for any discomfort you have had and would like to have some more detials.Respectfully,
8/10 Bien
Didier
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Didier
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de DORI le 13 nov. 2018
Dear Valued customer,
The management and staff would like to thank you for your stay and for the time you spent in filling up the review.We would like to see again in the near future .
Kind Regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
25 août 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Le plus cheap des hôtels 5* à Tel Aviv
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Gila le 4 sept. 2018
Dear guest Shalom, our sincere apology for the inconvenience you have had with our hospitality service. Your comments were forwarded to the attention of the head departments managers in order for them to check and make sure that these kind of mishaps will not repeat. Again we are very sorry and promise to do our utmost on your next visit to Tel-Aviv. Humbly,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 juil. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de gilacarlton.co.il le 31 juil. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time and sharing with us your feedback.we will be delighted to have you with us again on your next visit to Tel-Aviv. Kindest regards,
8/10 Bien
GS, Geneve
22 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel face à la mer
GS
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de gilacarlton.co.il le 24 mai 2018
Dear guest Shalom,
thank you very much for taking the time and forwarding us your feedback. we look forward to be at your service on your next visit to Tel-Aviv,
10/10 Excellent
Carole
28 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Carole
Réponse de gilacarlton.co.il le 1 mai 2018
Dear Carole Shalom,
Thank you very much for your lovely feedback.
It is indeed motivating us to keep the hotel personal service to our estemmed guests.Respectfully,
6/10 Satisfaisant
Suzie, Ste-Julie,Qc, Canada
14 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Le seul Hôtel sur la plage et marina.
Suzie
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de gilacarlton.co.il le 16 avr. 2018
Dear Suzie Shalom and thank you very much for your lovely feedback :)
it is indeed motivating us to keep our personal service to our esteemed guests. Hope to have you with us again on your next visit to Tel-Aviv,
10/10 Excellent
Michael
22 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Réponse de Gila le 22 févr. 2018
Thank very much for your lovely feedback. We highly appreciated it and look forward to hosting you with us again. Respectfully,
8/10 Bien
cath , paris
8 janv. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
cath
Séjour de 8 nuits en décembre 2017
Réponse de gilacarlton.co.il le 10 janv. 2018
Cher Monsieur,
Merci pour votre mail.
Nous sommes ravis que vous avez passé un agréable séjour et espérons avoir le plaisir de vous accueillir chez nous lors de votre prochain séjour à Tel Aviv.
Nous vous remercions pour votre commentaire au sujet du personnel parlant le Français et faisons de notre mieux pour avoir plus de personnelle qui parle plusieurs langues.
Cordialement,
10/10 Excellent
sylvie
1 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une bonne expérience à Tel-Aviv
sylvie
Réponse de gilacarlton.co.il le 7 janv. 2018
Thank you so much for your lovely feedback:)
We look forward to hosting you with us again on your next visit to Tel-Aviv.
Kindest regards,
10/10 Excellent
GILBERT
13 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GILBERT
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Thank yo for staying at the Carlton Tel Aviv.
Hope to see you next time you are in Tel Aviv.
Kind Regards,
Gili
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 nov. 2017
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Trop Cher pour ce que c'est...
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Cher/e Client/e,
Nous vous remercions pour la revue de votre séjour.
Nous sommes désolés que vous étiez décu de certains aspects de votre séjour. Nous avons transmis toutes vos remarques aux directeurs des départements afin qu'ils s'en occupent. Nous espérons avoir quand même le plaisir de vous revoir lors de votre prochain séjour à tel Aviv.
10/10 Excellent
Rade
25 juin 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Rade
Séjour de 8 nuits en juin 2017
Thank you so much for your lovely comments.
We will be delighted to have you with us again soon...
Kindest regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 juin 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2017
Dear Sir Shalom,
Thank you for staying at the Carlton Tel-Aviv Hotel and for taking the time and forwarding us your feedback.
I have already forwarded your comments to the relevant head departments managers in order for them to take care.
Kindest regards,
8/10 Bien
rumani dokes
6 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
une chambre au rabais...
rumani dokes
Séjour de 4 nuits en mai 2017
Dear Guest,
Thank you for staying at the Carlton Tel-Aviv Hotel.
Kindly contact me prior your neext visit in order for me to see that you will have a room on a higher floor.
thank you for your kind feedback regarding the hotel staff and cleaning.
We do hope to have you with us again soon,
2/10 Horrible
Jean-Marc
5 juin 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas du tout un 5 étoiles
Jean-Marc
Séjour de 3 nuits en mai 2017
Dear Sir Shalom,
Thank you for forwarding us your feedback.
We are renoveting the hotel rooms constantly.
We do hope to have you with us and suggest to book the Royal Executive rooms category on your next visit.
Kind regards,
10/10 Excellent
Nathanael
18 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathanael
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Ernest
30 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour dans son ensemble
Ernest
10/10 Excellent
Gobbi
13 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacances comme je les rêvais.
Gobbi
8/10 Bien
Georges, Croatie
10 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas déçu et une vrai vue mer !
Georges
6/10 Satisfaisant
Jean Yves, Nouvelle-Calédonie
14 juil. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vieux mais idéalement situé sur la plage
Jean Yves
10/10 Excellent
miguel, Anglet
31 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre