Avis
6,8
7,2/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 15 avr. 2024
We appreciate your patience and understanding as we make these improvements, and we look forward to welcoming you back in the future to enjoy them. Thank you again for choosing our hotel, and please do not hesitate to reach out if there is anything more we can do to make your next stay even better.
2/10 Horrible
Jean noel
9 avr. 2024
Jean noel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 15 avr. 2024
I will have someone follow up with you.
10/10 Excellent
Hugues
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Road trip Hudson Valley
Hugues
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Martin, Longueuil
2 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Danielle
9 mai 2023
Danielle
Séjour de 8 nuits en avril 2023
2/10 Horrible
Steve
Voyage en famille
25 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
4/10 Médiocre
Dallas
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dallas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Maria Paz
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Maria Paz
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Carol D
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol D
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Christine
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Christine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Catherine
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Catherine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Rolando
25 avr. 2024
Rolando
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
Thank you for the five star review.
2/10 Horrible
shonagh
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
shonagh
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
I'm sorry for any inconvenience or disappointment you experienced during your stay. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and it’s clear in this instance, we fell short. We're taking your feedback seriously and are working diligently to address the issues you've highlighted. Please accept our sincerest apologies, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much improved stay. Thank you for bringing this to our attention.
2/10 Horrible
Katrina, Bronx
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katrina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
We are genuinely disappointed to hear about the issues you encountered. It's distressing to learn that we fell short of the high standards we strive to maintain.
4/10 Médiocre
Emily
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
We are glad you enjoyed the pool and hope you will stay with us again soon.
2/10 Horrible
Kim
19 avr. 2024
Kim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
I want to extend my sincerest apologies for the inconvenience you experienced during your recent visit, where we had to walk you to another hotel. We understand that this was not what you expected when you chose to stay with us, and we are truly sorry for any disruption this may have caused to your plans.Please know that this decision was made with your comfort and convenience in mind, following unforeseen circumstances that limited our ability to accommodate you as originally planned. We strive to ensure every guest receives the highest level of service and hospitality, and it disappoints us greatly that we were unable to provide this for you on this occasion.
10/10 Excellent
Denise
Voyage d’affaires, Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
Thank you for your kind review. We look forward to having you stay with us again soon.
2/10 Horrible
Romany
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Romany
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Christine
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
Thank you for the five star review.
8/10 Bien
Michael
14 avr. 2024
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 15 avr. 2024
We understand how important it is for our guests to have access to modern and functional amenities during their stay. Therefore, we are excited to inform you that upgrades, including the replacement of TVs with newer models, are indeed on the way. Our team is working diligently to enhance our accommodations and ensure that all aspects of our guests' experiences meet their expectations.
4/10 Médiocre
Lauren
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 2 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Steven
Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced due to the missing hairdryer in your room. It's our aim to provide complete comfort and convenience to our guests, and it seems we missed the mark this time.
4/10 Médiocre
Kerrin
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerrin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 15 avr. 2024
We understand how important a comfortable and as-expected accommodation is to our guests, especially when it comes to bed preferences. Please rest assured that this situation is not reflective of our usual standards, and we are taking immediate steps to ensure our booking and communication processes are more aligned with our renovation schedule to prevent similar issues in the future.
4/10 Médiocre
Gerald
6 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 15 avr. 2024
We are genuinely sorry to hear that our restaurant's hours of operation did not meet your expectations or needs during your stay. We understand how important convenient dining options are, especially when you're traveling and seeking to relax and enjoy every aspect of your stay.
2/10 Horrible
Mandy
3 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mandy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
David
Voyage d’affaires, Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 15 avr. 2024
Your comfort and satisfaction are of the utmost importance to us, and we truly regret that we fell short of our standards during your visit. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, under more peaceful circumstances, so we can provide the relaxing and enjoyable experience you deserve.
10/10 Excellent
Devona
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Devona
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
Thank you for the wonderful review!
8/10 Bien
Daniel
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Anne
24 mars 2024
Anne
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
Thank you for the review!
4/10 Médiocre
Joy
22 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Joy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Alyssa
21 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alyssa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 1 avr. 2024
Please be assured that your comments have been shared with our housekeeping management team to review our current practices and ensure that our guests' comfort is not compromised in the future. We are committed to delivering the high standard of hospitality we are known for, and your experience certainly does not reflect this.
2/10 Horrible
karen
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
karen
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 1 avr. 2024
It's disappointing to hear of your experience since we gave an option to relocate prior to checking in at the hotels expense due to the pending noise. I'm sorry you declined the offer and had a bad stay.
8/10 Bien
Nelson, Elmsford
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nelson
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 1 avr. 2024
Thank you, Nelson for your comments.
4/10 Médiocre
Jeanine
Voyage en famille
8 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 1 avr. 2024
We strive to create an inclusive and welcoming environment for all guests, regardless of background, faith, or culture.
6/10 Satisfaisant
Carola
2 mars 2024
Carola
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Chelsea
1 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Chelsea
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
william
Voyage d’affaires
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 1 avr. 2024
Thank you for your comments and for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Nick
21 févr. 2024
Nick
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Isabella
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabella
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Juana María
18 févr. 2024
Juana María
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Katy
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katy
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Thirza, Tarrytown
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thirza
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jennifer le 16 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that you encountered issues during your stay. Please know that we take your comments seriously, and we will investigate the matter as soon as possible. We apologize for any inconvenience caused by the missing security lock on the door and the general maintenance issues in the room. We strive to provide a comfortable and safe experience for all our guests and regret that we fell short in your case. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.
6/10 Satisfaisant
Susan
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Susan
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Kimberly
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kimberly
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Regina, Enfield
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Regina
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Michelle
Voyage d’affaires
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Michelle
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 1 avr. 2024
Thank you for sharing your comments. The hotel is currently getting all new energy efficient thermostats so guests will feel more comfortable.
6/10 Satisfaisant
Curtis
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Curtis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 5 févr. 2024
Thank you for your review and we are glad you stayed with us.
2/10 Horrible
Lenin
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Lenin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 5 févr. 2024
We are sorry you didn't get to stay. Our pool is only closed on Sundays.
8/10 Bien
Lauren
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 5 févr. 2024
Thank you for staying with us and we hope to see you again soon.