Avis sur Meliá Zahara Resort & Villas
Meliá Zahara Resort & Villas
Bahia de la Plata, s/n, Zahara de los Atunes, Tarifa, Cadiz
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gilberto Castro Guest Experience Manager le 20 mai 2024
Dear Madam,Thank you for sharing your experience with us.It seems we have fallen short in some areas, and for that, we sincerely apologize. Regarding the upgrade for Gold members, we strive to honor such benefits whenever possible and regret any misunderstanding that occurred during your stay. Our team is dedicated to delivering a service culture that meets the expectations of our guests, and it's disappointing to learn that this was not reflected in your experience. Furthermore, the room experience is paramount, and we regret to hear about the discrepancy in bed sizes and any discomfort this may have caused. We understand the importance of a restful night, so this feedback is particularly concerning. As for the noise levels, we aim to ensure a serene atmosphere and are looking into ways to enhance the tranquility for all our guests. We also take note of your comments regarding towel quality and will address this promptly to ensure our amenities meet the high standards we set for ourselves.We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,Gilberto CastroGuest Experience ManagerMeliá Zahara Resort & Villas
8/10 Bien
Consuelo
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Level o todo incluido?
Consuelo
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Manager le 11 oct. 2023
Estimada Consuelo,Muchas gracias por hacernos llegar sus impresiones sobre esta estancia en el Meliá Zahara Atlanterra.Nos complace saber que ha disfrutado de nuestra ubicación y las instalaciones de nuestras habitaciones. Lamentamos que no haya encontrado la tranquilidad esperada en la zona de The Level. Aunque nuestro hotel ofrece espacios comunes para familias y adultos, entendemos que en ocasiones puede haber más movimiento del deseado. Tomaremos en cuenta sus comentarios para seguir mejorando nuestros servicios y garantizar una experiencia más placentera para todos nuestros huéspedes.Esperamos que vuelva muy pronto a visitarnos. Reciba un cordial saludo,
8/10 Bien
David
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Manager le 31 août 2023
Estimado Sr. David,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros.Nos alegra saber que ha disfrutado de la ubicación de nuestro hotel y de la comodidad de nuestras habitaciones. Lamentamos que la experiencia culinaria no haya sido de su agrado. Tomamos en cuenta sus comentarios sobre la calidad de la comida y nos esforzaremos por mejorar en este aspecto. Apreciamos sus observaciones y las tendremos en cuenta para seguir mejorando nuestros servicios.Esperamos verle nuevamente. Atentamente,
4/10 Médiocre
Marie
25 juil. 2023
Marie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Anna
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Anna
Séjour de 4 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Dolores
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A Gem
Dolores
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Patricia Navas
Guest Experience Manager
Meliá Za le 7 juil. 2023
Dear,Thank you for taking the time to review your stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We hope to see you again. Kind regards,Patricia NavasGuest Experience ManagerMeliá Zahara Atlanterra
10/10 Excellent
Juan
Voyage en famille
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juan
Séjour de 6 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Roger
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roger
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Patricia Navas
Guest Experience Manager
Meliá Za le 21 juin 2023
Sehr geehrter Roger,vielen Dank für Ihre Bewertung Ihres Aufenthalts in unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass Ihnen unsere Poolanlage und der Zugang zu den umliegenden Stränden gut gefallen haben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen eine hervorragende Lage direkt neben dem wunderschönen Strand von Bahía de la Plata bieten zu können. Wir hoffen, dass Sie auch die Gelegenheit hatten, unsere Gastronomieangebote wie das Breeza Beach Bar und das Gaia Grill Restaurant zu genießen, die lokale Spezialitäten wie roten Thunfisch und köstliches Rindfleisch servieren.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Patricia NavasGuest Experience ManagerMeliá Zahara Atlanterra
10/10 Excellent
Norman
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Norman
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Patricia Navas
Guest Experience Manager
Meliá Za le 12 juil. 2023
Dear Norman,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We are pleased to hear that you found our hotel clean and well-maintained, as well as appreciated the service provided by our staff. Our team works diligently to ensure a comfortable and enjoyable stay for our guests, and it is always rewarding to know that our efforts are recognized.Once again, thank you for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best regards,Patricia NavasGuest Experience ManagerMeliá Zahara Atlanterra
10/10 Excellent
Dasha
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dasha
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Patricia Navas
Guest Experience Manager
Meliá Za le 15 juil. 2023
Dear Ms Dasha,Thanks for this kind review.We are thrilled to hear that you found our property beautiful and well-maintained, and that you enjoyed the pool and extensive beach. It's also great to know that you appreciated the charming town nearby and your spacious room.Our team takes pride in providing friendly service and delicious food, so your kind words mean a lot to us.We would be glad to have you return for another memorable stay.Best wishes,
10/10 Excellent
Mark
Voyage en famille
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Marimar
Voyage en groupe
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
INMEJORABLE
Marimar
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
David
7 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Totalmente recomendable
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Cristina
4 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Cristina
Séjour de 3 nuits en août 2022
8/10 Bien
Jaime
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jaime
Séjour de 2 nuits en juillet 2022